Zeg, hou 's opquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat is leuk. Zeker als je met iemand samen bent. Lekker tegen elkaar aankruipen.![]()
avond Tijnquote:
En ik heb het gehad met religie. Leuk he?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb het gewoon gehad met mensen die iedereen over een kam scheren.![]()
Mee doen zondag?quote:
joeehooeeeeequote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ok ok, heb je een punt. Dansen wij volgende week toch?
Heb nog nooit een meid gehad die tijdens de seks lag te roken...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa sorry.... verslaving is verslaving he
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa sorry.... verslaving is verslaving he
Stiekem weet ik dat welquote:
Dat idee had ik al jaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:10 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben volgens mij verslaaft aan aandacht van vrouwen
Geen idee. Lijkt me leuk om een keer te proberenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:08 schreef Flena het volgende:
zou sex op bubbeltjesplastic leuk zijn? of alleen irritant?
nee tijdens ik ook nog nooit iddquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb nog nooit een meid gehad die tijdens de seks lag te roken...
Kouwe kalkoen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
, zal morgen moeilijk worden, 24uur geen Fok
Religie zorgt alleen maar voor gezeik...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En ik heb het gehad met religie. Leuk he?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
, zal morgen moeilijk worden, 24uur geen Fok
is dat een hint?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee. Lijkt me leuk om een keer te proberen
eeejquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Een troost, er denken hier meer mensen zo er overquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zeg, hou 's opIk zou willen dat ik tegen iemand aan kon kruipen nu
Mwoh, morgen zorgt religie voor mij dat ik damestailles mag gaan meten.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Religie zorgt alleen maar voor gezeik...
99% van de oorlogen van de historie is oorzaak door religie
Toch nog IETS waar we het over eens kunnen zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Religie zorgt alleen maar voor gezeik...
99% van de oorlogen van de historie is oorzaak door religie
het meerendeel wel gloof ikquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:15 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Een troost, er denken hier meer mensen zo er over
Jij hebt wel seks met meiden gehad?quote:
Ik ook niet. Ik heb namelijk geen levenquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En ik heb het gehad met religie. Leuk he?
Nummers uitwisselen dan maarquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kouwe kalkoen.
Zijn er al praatgroepen opgericht? Al traumateams paraat?
quote:
Geen leuke tjechische jongen/meid ontmoet? Wat ik me herinner van het schoolreisje was dat ze best wild konden zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zeg, hou 's opIk zou willen dat ik tegen iemand aan kon kruipen nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |