quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:53 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik wou zeggen autistisch konijn. Maar konijntjes werken best goed als ijsbreker.
Eerwraakquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:52 schreef KudFokker het volgende:
Net op de sportschool was leukmet een Turks meisje wezen trainen
echt een mooie dame
!
Haar tips gegevendaarna vroeg ze of ik mee wou in sauna
maar gedaan
maar niks gedaan
* KudFokker mompelt iets met eerwraak
Voel me beterquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eerwraakalleen vrouwen zijn daar slachtoffer van.
Gaat het verder een beetje?
Ja dat is leuk. Zeker als je met iemand samen bent. Lekker tegen elkaar aankruipen.quote:
Ik ben een autistisch konijnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:53 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik wou zeggen autistisch konijn. Maar konijntjes werken best goed als ijsbreker.
Jaquote:
Goede vraag, meestal nietsquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:53 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat doe je dan als je een meisje ziet die je wil ziet zitten?
Of staan
Volgens mij kan jij dat welquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:53 schreef Pien85 het volgende:
Ik hóóp dat ik een beetje goed kan flirten
Zou ook mijn reden zijn om niet snel iets met een moslima te beginnen. Zonde want er zittten hele mooie vrouwen bij.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Voel me beterafleiding helpt echt
!
Nja heb ook wel eens verhalen gehoord van andere Nederlanders die klappen hebben gekregen van familie van een moslima waar ze iets mee gedaan hadden
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zou ook mijn reden zijn om niet snel iets met een moslima te beginnen. Zonde want er zittten hele mooie vrouwen bij.
Er niet mee blijven lopen als je er last van hebt maar hulp zoeken.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Voel me beterafleiding helpt echt
!
Nja heb ook wel eens verhalen gehoord van andere Nederlanders die klappen hebben gekregen van familie van een moslima waar ze iets mee gedaan hadden
Niet iedere moslim is zo.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zou ook mijn reden zijn om niet snel iets met een moslima te beginnen. Zonde want er zittten hele mooie vrouwen bij.
In Iran word je helemaal gekgeflirt man. Onbeschrijflijk mooie zwaar opgemaakte vrouwen die vanonder hun hoofddoek met jou als westerling flirten.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja inderdaadval er normaal nooit op, maar zij heeft wel wat
![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:02 schreef Carooltje79 het volgende:
Goede avond singles
het is weekendd![]()
![]()
niet dat ik iets te doen heb ofzo![]()
Tuurlijk. Was ik net uit de moslimdiscussies, kom jij er weer mee. Dank je!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet iedere moslim is zo.
Vooroordelen
Meestertjequote:
Hola!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:02 schreef Carooltje79 het volgende:
Goede avond singles
het is weekendd![]()
![]()
niet dat ik iets te doen heb ofzo![]()
1 voor 1 kapot drukkenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:05 schreef Carooltje79 het volgende:
Wat gaan we doen met dat bubbeltjesplastic eigenlijks?!
slaap lekkerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:05 schreef Jannuk het volgende:
Ik ga mn hondje uitlaten en naar bed, trusten
hoooooiiquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hola!![]()
Heerlijk weekend!![]()
Morgen goed stappen. En vanavond rustig FOKken. Ook lekker.
Trustequote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:05 schreef Jannuk het volgende:
Ik ga mn hondje uitlaten en naar bed, trusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |