Slaap lekkerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:05 schreef Jannuk het volgende:
Ik ga mn hondje uitlaten en naar bed, trusten
nog een, is fok niet genoegquote:
haha jaaa alleen daarom is verhuizen leukquote:
Jep, ga lekker vaak uit.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hoooooii![]()
Ga je weer op stap morgen![]()
gezellie wat ga je doen?
ja ik heb meerdere verslavingenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
nog een, is fok niet genoeg
Zweterig denk ikquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:08 schreef Flena het volgende:
zou sex op bubbeltjesplastic leuk zijn? of alleen irritant?
haha zie het al voor me... en ik die bubbeltjes maar kapot knijpen en die vent maar zn best doenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:08 schreef Flena het volgende:
zou sex op bubbeltjesplastic leuk zijn? of alleen irritant?
Beetje kleine tietjes voor op z'n Russisch.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:09 schreef KudFokker het volgende:
Dit kreeg ik van mijn zussie net
Boobie soap on a rope
[ afbeelding ]
Dus ik zei, dan kan ik eindelijk mijn lul op z'n Russisch wassen
Maar die snapte ze niet
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha zie het al voor me... en ik die bubbeltjes maar kapot knijpen en die vent maar zn best doen![]()
mijquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jep, ga lekker vaak uit.![]()
Een housefeestje in een lokale club hier. Geweldige sfeer, was er vorige week ook. De sfeer van een kroeg, de muziek van een club en de grootte van een huiskamer.
Wat wil je nog meer.
das toch nie erg?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:10 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben volgens mij verslaaft aan aandacht van vrouwen
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha zie het al voor me... en ik die bubbeltjes maar kapot knijpen en die vent maar zn best doen![]()
Ja, prima eigenlijk, het is weer rustig, hoewel het allemaal nog wel goed in mijn hoofd zit. Ik weet dat de vrouw van de eigenaar volgende week weer terug naar Nederland gaat, dus ik vraag me af wat er dan allemaal gaat gebeurenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zat echt even van, huh hier is het een volle blauwe hemel
Helemaal vergeten dat jij zo ver weg zat
Hoe is het trouwens afgelopen met dat hele gedoe daar Pien?
Soms wel hahaquote:
Goede avond Caroolquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:02 schreef Carooltje79 het volgende:
Goede avond singles
het is weekendd![]()
![]()
niet dat ik iets te doen heb ofzo![]()
Ik heb het gewoon gehad met mensen die iedereen over een kam scheren.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tuurlijk. Was ik net uit de moslimdiscussies, kom jij er weer mee. Dank je!
Weltrustenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:05 schreef Jannuk het volgende:
Ik ga mn hondje uitlaten en naar bed, trusten
Coolquote:
Ok ok, heb je een punt. Dansen wij volgende week toch?quote:
Beter dat het iets rustiger isquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, prima eigenlijk, het is weer rustig, hoewel het allemaal nog wel goed in mijn hoofd zit. Ik weet dat de vrouw van de eigenaar volgende week weer terug naar Nederland gaat, dus ik vraag me af wat er dan allemaal gaat gebeuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |