ff topic van vanmiddag lezen tijn, is niet grappigquote:
doeiiquote:
Och, niet allen hebben veel keus in de zaak. En dan nog als bewuste single kan je best met dingen zitten waar je liever samen tegen op kijkt.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:36 schreef mafkees01 het volgende:
Beslommeringen als singleWat klopt er niet?
quote:
Als je (jong) ben, kan ik me daar wat bij voorstellen maar naar mate je ouder word wil je toch niet meer alleen door het leven gaanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:38 schreef mafkees01 het volgende:
Ja, maar een relatie is nou ook weer niet alles! Enjoy being single, je kan je jezelf je hele leven nog binden
Niet mee blijven lopen hoor, ik weet waar ik het over heb! Sterkte, nogmaalsquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:38 schreef KudFokker het volgende:
Heb het met mijn zwager over msn erover gehad en hij zij dat ik altijd kon bellen en hij wilde zelfs uit Doetinchem hierheen komen ervoor![]()
!
En heb het mijn beste vriend verteld, ga zo even met hem uit
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:36 schreef Jannuk het volgende:
[..]
ff topic van vanmiddag lezen tijn, is niet grappig
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:41 schreef automatic_ het volgende:
Liefjes, ik ga lekker naar mijn bed!
Kusje voor jullie allemaal
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:38 schreef KudFokker het volgende:
Heb het met mijn zwager over msn erover gehad en hij zij dat ik altijd kon bellen en hij wilde zelfs uit Doetinchem hierheen komen ervoor![]()
!
En heb het mijn beste vriend verteld, ga zo even met hem uit
Beetje tweespalt op het moment. Aan de ene kant ben ik heerlijk vrij, aan de andere mis ik het vertrouwde lichaam dat naast me lag voor 4 jaar.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:38 schreef mafkees01 het volgende:
Ja, maar een relatie is nou ook weer niet alles! Enjoy being single, je kan je jezelf je hele leven nog binden
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:41 schreef automatic_ het volgende:
Liefjes, ik ga lekker naar mijn bed!
Kusje voor jullie allemaal
Goed hequote:
Zorg jij voor de bubbeltjesplastic?quote:
ja is goedquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed he![]()
[..]
Zorg jij voor de bubbeltjesplastic?
mag hopen dat je het zelf begrijpt, want ik kan het niet volgenquote:
quote:
Ik ben een verstandige meidquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
jij bent er vroeg bij vandaag, Welterusten en Slaap lekker
![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Ik ben een verstandige meid
[sub]al ga ik eerst nog ff serie kijken, maar de wekker gaat morgen om 7.15
Snap ik. Maar het komt echt over als je hopeloos verloren bent als je single bentquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:42 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Beetje tweespalt op het moment. Aan de ene kant ben ik heerlijk vrij, aan de andere mis ik het vertrouwde lichaam dat naast me lag voor 4 jaar.
Hmm, dvdbox leeg.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
serie kijken, ja dat ken ik wel , toch nog maar een aflevering , nog eentje dan..........
Afgesproken danquote:
douchzequote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Ga ik maar ff douchen, lief blijven he , ben zo weer terug
Nou niet hopeloos, maar ik heb nog steeds het flirtvermogen van een hark. Het is weer ff wennen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:47 schreef mafkees01 het volgende:
[..]
Snap ik. Maar het komt echt over als je hopeloos verloren bent als je single bent
flirtvermogen van een hark?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:49 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nou niet hopeloos, maar ik heb nog steeds het flirtvermogen van een hark. Het is weer ff wennen.
Zie het als een uitdaging! Het is zomer (behalve het weer danquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:49 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Nou niet hopeloos, maar ik heb nog steeds het flirtvermogen van een hark. Het is weer ff wennen.
12:00 uur bij mij.quote:
Dat is beter dan helemaal geen flirt vermogenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:49 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Tot zondagquote:
Ik wou zeggen autistisch konijn. Maar konijntjes werken best goed als ijsbreker.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:50 schreef Flena het volgende:
[..]
flirtvermogen van een hark?![]()
sorry die had ik nog nooit gehoord
Je hebt net een date gescoord?quote:
Wat doe je dan als je een meisje ziet die je wil ziet zittenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is beter dan helemaal geen flirt vermogen![]()
Helaas heb ik ook geen flirt vermogen
Ik zat echt even van, huh hier is het een volle blauwe hemelquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:53 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik wou zeggen autistisch konijn. Maar konijntjes werken best goed als ijsbreker.
Eerwraakquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:52 schreef KudFokker het volgende:
Net op de sportschool was leukmet een Turks meisje wezen trainen
echt een mooie dame
!
Haar tips gegevendaarna vroeg ze of ik mee wou in sauna
maar gedaan
maar niks gedaan
* KudFokker mompelt iets met eerwraak
Voel me beterquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eerwraakalleen vrouwen zijn daar slachtoffer van.
Gaat het verder een beetje?
Ja dat is leuk. Zeker als je met iemand samen bent. Lekker tegen elkaar aankruipen.quote:
Ik ben een autistisch konijnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:53 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik wou zeggen autistisch konijn. Maar konijntjes werken best goed als ijsbreker.
Jaquote:
Goede vraag, meestal nietsquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:53 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat doe je dan als je een meisje ziet die je wil ziet zitten?
Of staan
Volgens mij kan jij dat welquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:53 schreef Pien85 het volgende:
Ik hóóp dat ik een beetje goed kan flirten
Zou ook mijn reden zijn om niet snel iets met een moslima te beginnen. Zonde want er zittten hele mooie vrouwen bij.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Voel me beterafleiding helpt echt
!
Nja heb ook wel eens verhalen gehoord van andere Nederlanders die klappen hebben gekregen van familie van een moslima waar ze iets mee gedaan hadden
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zou ook mijn reden zijn om niet snel iets met een moslima te beginnen. Zonde want er zittten hele mooie vrouwen bij.
Er niet mee blijven lopen als je er last van hebt maar hulp zoeken.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Voel me beterafleiding helpt echt
!
Nja heb ook wel eens verhalen gehoord van andere Nederlanders die klappen hebben gekregen van familie van een moslima waar ze iets mee gedaan hadden
Niet iedere moslim is zo.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zou ook mijn reden zijn om niet snel iets met een moslima te beginnen. Zonde want er zittten hele mooie vrouwen bij.
In Iran word je helemaal gekgeflirt man. Onbeschrijflijk mooie zwaar opgemaakte vrouwen die vanonder hun hoofddoek met jou als westerling flirten.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja inderdaadval er normaal nooit op, maar zij heeft wel wat
![]()
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:02 schreef Carooltje79 het volgende:
Goede avond singles
het is weekendd![]()
![]()
niet dat ik iets te doen heb ofzo![]()
Tuurlijk. Was ik net uit de moslimdiscussies, kom jij er weer mee. Dank je!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet iedere moslim is zo.
Vooroordelen
Meestertjequote:
Hola!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:02 schreef Carooltje79 het volgende:
Goede avond singles
het is weekendd![]()
![]()
1 voor 1 kapot drukkenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:05 schreef Carooltje79 het volgende:
Wat gaan we doen met dat bubbeltjesplastic eigenlijks?!
slaap lekkerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:05 schreef Jannuk het volgende:
Ik ga mn hondje uitlaten en naar bed, trusten
hoooooiiquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hola!![]()
Heerlijk weekend!![]()
Morgen goed stappen. En vanavond rustig FOKken. Ook lekker.
Trustequote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:05 schreef Jannuk het volgende:
ooeehhhh leukquote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:05 schreef Jannuk het volgende:
nog een, is fok niet genoegquote:
haha jaaa alleen daarom is verhuizen leukquote:
Jep, ga lekker vaak uit.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hoooooii![]()
Ga je weer op stap morgen![]()
gezellie wat ga je doen?
ja ik heb meerdere verslavingenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
nog een, is fok niet genoeg
Zweterig denk ikquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:08 schreef Flena het volgende:
zou sex op bubbeltjesplastic leuk zijn? of alleen irritant?
haha zie het al voor me... en ik die bubbeltjes maar kapot knijpen en die vent maar zn best doenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:08 schreef Flena het volgende:
Beetje kleine tietjes voor op z'n Russisch.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:09 schreef KudFokker het volgende:
Dit kreeg ik van mijn zussie net
Boobie soap on a rope
[ afbeelding ]
Dus ik zei, dan kan ik eindelijk mijn lul op z'n Russisch wassen
Maar die snapte ze niet
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha zie het al voor me... en ik die bubbeltjes maar kapot knijpen en die vent maar zn best doen![]()
mijquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jep, ga lekker vaak uit.![]()
Een housefeestje in een lokale club hier. Geweldige sfeer, was er vorige week ook. De sfeer van een kroeg, de muziek van een club en de grootte van een huiskamer.
Wat wil je nog meer.
das toch nie erg?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:10 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben volgens mij verslaaft aan aandacht van vrouwen
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha zie het al voor me... en ik die bubbeltjes maar kapot knijpen en die vent maar zn best doen![]()
Ja, prima eigenlijk, het is weer rustig, hoewel het allemaal nog wel goed in mijn hoofd zit. Ik weet dat de vrouw van de eigenaar volgende week weer terug naar Nederland gaat, dus ik vraag me af wat er dan allemaal gaat gebeurenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zat echt even van, huh hier is het een volle blauwe hemel
Helemaal vergeten dat jij zo ver weg zat
Hoe is het trouwens afgelopen met dat hele gedoe daar Pien?
Soms wel hahaquote:
Goede avond Caroolquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:02 schreef Carooltje79 het volgende:
Goede avond singles
het is weekendd![]()
![]()
Ik heb het gewoon gehad met mensen die iedereen over een kam scheren.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tuurlijk. Was ik net uit de moslimdiscussies, kom jij er weer mee. Dank je!
Weltrustenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:05 schreef Jannuk het volgende:
Coolquote:
Ok ok, heb je een punt. Dansen wij volgende week toch?quote:
Beter dat het iets rustiger isquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, prima eigenlijk, het is weer rustig, hoewel het allemaal nog wel goed in mijn hoofd zit. Ik weet dat de vrouw van de eigenaar volgende week weer terug naar Nederland gaat, dus ik vraag me af wat er dan allemaal gaat gebeuren
jaaa sorry.... verslaving is verslaving hequote:
Zeg, hou 's opquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat is leuk. Zeker als je met iemand samen bent. Lekker tegen elkaar aankruipen.![]()
avond Tijnquote:
En ik heb het gehad met religie. Leuk he?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb het gewoon gehad met mensen die iedereen over een kam scheren.![]()
Mee doen zondag?quote:
joeehooeeeeequote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ok ok, heb je een punt. Dansen wij volgende week toch?
Heb nog nooit een meid gehad die tijdens de seks lag te roken...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa sorry.... verslaving is verslaving he
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa sorry.... verslaving is verslaving he
Stiekem weet ik dat welquote:
Dat idee had ik al jaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:10 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben volgens mij verslaaft aan aandacht van vrouwen
Geen idee. Lijkt me leuk om een keer te proberenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:08 schreef Flena het volgende:
nee tijdens ik ook nog nooit iddquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb nog nooit een meid gehad die tijdens de seks lag te roken...
Kouwe kalkoen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
, zal morgen moeilijk worden, 24uur geen Fok
Religie zorgt alleen maar voor gezeik...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En ik heb het gehad met religie. Leuk he?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
, zal morgen moeilijk worden, 24uur geen Fok
is dat een hint?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee. Lijkt me leuk om een keer te proberen
eeejquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Een troost, er denken hier meer mensen zo er overquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zeg, hou 's opIk zou willen dat ik tegen iemand aan kon kruipen nu
Mwoh, morgen zorgt religie voor mij dat ik damestailles mag gaan meten.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Religie zorgt alleen maar voor gezeik...
99% van de oorlogen van de historie is oorzaak door religie
Toch nog IETS waar we het over eens kunnen zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Religie zorgt alleen maar voor gezeik...
99% van de oorlogen van de historie is oorzaak door religie
het meerendeel wel gloof ikquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:15 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Een troost, er denken hier meer mensen zo er over
Jij hebt wel seks met meiden gehad?quote:
Ik ook niet. Ik heb namelijk geen levenquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En ik heb het gehad met religie. Leuk he?
Nummers uitwisselen dan maarquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kouwe kalkoen.
Zijn er al praatgroepen opgericht? Al traumateams paraat?
quote:
Geen leuke tjechische jongen/meid ontmoet? Wat ik me herinner van het schoolreisje was dat ze best wild konden zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hebben altijd msn nogquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
eeej![]()
HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hee![]()
![]()
quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Je vergeet je fotosquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:17 schreef _Ruby_ het volgende:
alleen, verveeld, single, en thuis op een vrijdagavond, ik kom maar even hier spieken.
Hoi
Sorry Sedanquote:
Welkomquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:17 schreef _Ruby_ het volgende:
alleen, verveeld, single, en thuis op een vrijdagavond, ik kom maar even hier spieken.
Hoi
hey heyquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:17 schreef _Ruby_ het volgende:
Hoi
wat is er te doen in utrecht?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:18 schreef halfbearad het volgende:
Het discogebeuren is nu aardig aan het losbarsten. Iemand in Utrecht zin om te gaan kijken?
hoooiquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:17 schreef _Ruby_ het volgende:
Hoi
Als ik in de buurt was zou ik gegaan zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:18 schreef halfbearad het volgende:
Het discogebeuren is nu aardig aan het losbarsten. Iemand in Utrecht zin om te gaan kijken?
Welcome to the club.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:17 schreef _Ruby_ het volgende:
Hoi
Omkoping heet dat!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Sorry Sedan![]()
kusje om het goed te maken
Ik ook nietquote:
Zou wel willenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:18 schreef halfbearad het volgende:
Hoi, welkom in de wondere wereld van singles,quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:17 schreef _Ruby_ het volgende:
Hoi
ziet er gezellig uit zeg, jammer dat ik niet in de buurt zitquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:20 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Night fever disco![]()
http://www.night-fever-utrecht.nl/
Fixedquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Hoi, welkom in de wondere wereld van singles,
zou u zo vriendelijk willen zijn de volgende vragen te beantwoorden
b]De newbie vragen[/b]
Hoe oud ben je? Sekse?
Woonplaats/ regio?
Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur?
Hoe lang single?
Fotos!
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:18 schreef halfbearad het volgende:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:22 schreef _Ruby_ het volgende:
[..]
ziet er gezellig uit zeg, jammer dat ik niet in de buurt zit
hm wat een vragen zeg, is dit standaard procedure?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Hoi, welkom in de wondere wereld van singles,
zou u zo vriendelijk willen zijn de volgende vragen te beantwoorden
b]De newbie vragen[/b]
Hoe oud ben je? Sekse?
Woonplaats/ regio?
Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur?
Hoe lang single?
fijne avondquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:24 schreef KudFokker het volgende:
Mensen, ik ga even wat drinkenkijken wat er allemaal rond loopt
!
fijne avond KFquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:24 schreef KudFokker het volgende:
!
Ja en aan de hand van je antwoorden mag je blijven of niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:23 schreef _Ruby_ het volgende:
[..]
hm wat een vragen zeg, is dit standaard procedure?
Ja, dat is vrij standaard voor de nieuwelingen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:23 schreef _Ruby_ het volgende:
[..]
Jij wel! veel plezierquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:24 schreef KudFokker het volgende:
!
Doeiquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:24 schreef KudFokker het volgende:
!
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:23 schreef _Ruby_ het volgende:
[..]
Veel plezier!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:24 schreef KudFokker het volgende:
!
Veel plezier, verzet maar even je zinnen zal je nu zeker goed doenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:24 schreef KudFokker het volgende:
!
Alleen bij mensen die geen fotoboek hebben...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:23 schreef _Ruby_ het volgende:
Ja, die krijgen de speciale sedan procedure.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen bij mensen die geen fotoboek hebben...
Om de een of andere reden, begint of eindigt het altijd met een zweepje?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:27 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ja, die krijgen de speciale sedan procedure.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Om de een of andere reden, begint of eindigt het altijd met een zweepje?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Om de een of andere reden, begint of eindigt het altijd met een zweepje?
Hoi! Fobo's zonder duidelijke foto tellen wel he?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen bij mensen die geen fotoboek hebben...
Heb jij er eentje?quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hoi! Fobo's zonder duidelijke foto tellen wel he?
Goede avondquote:
dank u dank uquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Flena mijn complimenten voor je nieuwe ava
Hmm, jammer van geen fobo.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:31 schreef _Ruby_ het volgende:
ah, ik zie 't inderdaad, ik dien me voor te stellen.
Vooruit;
vrouw, 22, 1.65, hetero, half jaar single, enschede
interesses: reizen, sport, mannen
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:31 schreef _Ruby_ het volgende:
Vooruit;
JA.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:33 schreef Flena het volgende:
ik moet ook nog steeds meer foto's regelen...mag dat ook van me katten zijn
En weer eentje uit Enschede. Verbazingwekkend.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:31 schreef _Ruby_ het volgende:
Vooruit;
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:33 schreef Flena het volgende:
ik moet ook nog steeds meer foto's regelen...mag dat ook van me katten zijn
Welkomquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:31 schreef _Ruby_ het volgende:
Vooruit;
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dat mag ook met je poesje zijn
*huisdier natuurlijk
Misschien heeft Pien er eentje die je kan lenen?quote:
Goede avondquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
*huisdier natuurlijk
Ik zeg altijd maar:quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
*huisdier natuurlijk
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:35 schreef Flena het volgende:
[..]
jij doelt helemaal niet op het huisdier
stop it, youre killing mequote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar:
"Beter wakker worden met een poes dan met een kater".
(c) Torero
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:37 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo dagje werk er weer opzitten,. gelukkig morgen weer van 9-18
maar je ontkent het nietquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
jij ook al met zo'n ding *sedan met z'n goede voorbeeld
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:38 schreef Flena het volgende:
[..]
maar je ontkent het niet
dus ik heb wel gelijk
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
jij ook al met zo'n ding *sedan met z'n goede voorbeeld
Morgen werken.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:39 schreef _Ruby_ het volgende:
Ik weet waarom ik thuis zit vanavond, maar wat is eigenlijk jullie excuus?
Het enige avondje vrij tussen 3 avonden stappen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:39 schreef _Ruby_ het volgende:
quote:
Moet je wel even naar Tsjechie toe.quote:
ja dat weet ik nog nietquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
waar zie je me voor aan
Nee niet echtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
speel je die kaart nu, en werkt het een beetje
Ik had plannen maar die gingen niet doorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:39 schreef _Ruby_ het volgende:
Geen oppas voor de kleinequote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:39 schreef _Ruby_ het volgende:
hihi, partyganger!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het enige avondje vrij tussen 3 avonden stappen.
Hebben ze wat voor uit gevonden, UPSquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Moet je wel even naar Tsjechie toe.
Oh, morgen werk en ik ben te lui om mn schoenen aan te trekken. De band hoor ik al vanaf het plein in mn appartement.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:39 schreef _Ruby_ het volgende:
dat is kut.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik had plannen maar die gingen niet door
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Hebben ze wat voor uit gevonden, UPS
quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:45 schreef Flena het volgende:ik zit weer te refreshen op de verkeerde pagina
Er was spraken van miscommunicatiequote:
Blond was het toch?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:45 schreef Flena het volgende:ik zit weer te refreshen op de verkeerde pagina
Daar heb ik toch niks aanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:15 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Een troost, er denken hier meer mensen zo er over
Goed bezigquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:45 schreef Flena het volgende:ik zit weer te refreshen op de verkeerde pagina
quote:
Nee, sorry, western... geen zweepjes dusquote:
ja klopt...ik heb het geverfd in de hoop dat het niet op zou vallen maar ik val weer goed door de mand zoquote:
Jaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
alweer, blijf je aan de gang
aw wat liefquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
En ik kan je niet helpen, kan zo maar weg gebeld worden *ga liever met je mee
quote:
Dat hangt er vanaf waar je behoefte aan hebt...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:47 schreef _Ruby_ het volgende:
Ik vraag me af welke mannen in allemaal misloop in de kroeg vanavond
Is dat heel erg fout?
Die vraag stellen wij mannen ons ook m.b.t. vrouwen hoor.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:47 schreef _Ruby_ het volgende:
Ik vraag me af welke mannen in allemaal misloop in de kroeg vanavond
Is dat heel erg fout?
Ik zit niet thuisquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:39 schreef _Ruby_ het volgende:
Neehoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die vraag stellen wij mannen ons ook m.b.t. vrouwen hoor.![]()
Maar jij gaat dus flink vaak uit en scoort dan ook vaak?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
aw wat lief![]()
gezelliegaan we lekker dansen dan
Oh dan geen zweepje.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, sorry, western... geen zweepjes dus
Welke show?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:48 schreef _Ruby_ het volgende:
is even naar die show op rtl 5 kijken nu..
nee, integendeel, ik ben meer zo'n softie die op zoek is naar 'de ware' ...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die vraag stellen wij mannen ons ook m.b.t. vrouwen hoor.![]()
Maar jij gaat dus flink vaak uit en scoort dan ook vaak?
ohw jaa ik moet voorzichtig met jou doen hequote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:49 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Tuurlijk gaan we dansen
* als me lichaam het houd
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:49 schreef _Ruby_ het volgende:
[..]
nee, integendeel, ik ben meer zo'n softie die op zoek is naar 'de ware' ...
Robijn zoekt Wasverzachter...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:49 schreef _Ruby_ het volgende:
[..]
nee, integendeel, ik ben meer zo'n softie die op zoek is naar 'de ware' ...
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw jaa ik moet voorzichtig met jou doen he
maar dat is tegelijkertijd ook best vervelend, kritisch zijn.quote:
Ik word niet in 5 minuten verliefd en ben ook kritisch.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:53 schreef _Ruby_ het volgende:
[..]
maar dat is tegelijkertijd ook best vervelend, kritisch zijn.
Ik benijd mensen die in 5 minuten verliefd worden
Om dan na 5 minuten weer liefdesverdriet te hebbenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:53 schreef _Ruby_ het volgende:
[..]
Ik ken het. Ben je wel eens een jongen beter gaan leren kennen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:53 schreef _Ruby_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik word niet in 5 minuten verliefd en ben ook kritisch.
Maar zelfs als je niet verliefd bent, kun je een heerlijke avond hebben hoor.
dat is waar.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik word niet in 5 minuten verliefd en ben ook kritisch.
Maar zelfs als je niet verliefd bent, kun je een heerlijke avond hebben hoor.
ohwww beterquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:53 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
nu nog even wel, als ik rustig doe moet het eind van a.s week weer een stuk beter gaan
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:53 schreef _Ruby_ het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar helaas voel ik niet zo snel vlinders in m'n buik. En de jongens die dat WEL voor mekaar kan krijgen, zijn niet geinteresseerd....quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:55 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik ken het. Ben je wel eens een jongen beter gaan leren kennen?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
5minuten is wel erg kort, 15/20minuten moet te doen zijn
ik kan wel snel verliefd worden... maar ook net zo snel erweer klaar mee zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:53 schreef _Ruby_ het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben de ware voor een nachtjequote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
hm, hoelang ben jij al single?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ja dat is toch altijd zoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:56 schreef _Ruby_ het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar helaas voel ik niet zo snel vlinders in m'n buik. En de jongens die dat WEL voor mekaar kan krijgen, zijn niet geinteresseerd....zul je altijd zien.
Ik heb laatst ergens gelezen dat mannen in 15 seconden verliefd kunnen worden. Of het waar is...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohwww beter
volgende week heb je toch je verjaardag?!
of zit ik nu iets heeeel erg door elkaar te halen
veel afknappers?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ik kan wel snel verliefd worden... maar ook net zo snel erweer klaar mee zijn
Bronquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:58 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb laatst ergens gelezen dat mannen in 15 seconden verliefd kunnen worden. Of het waar is...
Hoe jong word je?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
juist niet of wel, ben zelf verwarrend bezig
morgen ben ik oficeel jarig, vier het volgende week
min of meer klopt het
Dat is alleen de tijd die het bloed erover doet.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:58 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb laatst ergens gelezen dat mannen in 15 seconden verliefd kunnen worden. Of het waar is...
oh, alvast gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
min of meer klopt het
ohww zat ik toch nog beetje in de buurtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
min of meer klopt het
Aw, naar is dat.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:56 schreef _Ruby_ het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar helaas voel ik niet zo snel vlinders in m'n buik. En de jongens die dat WEL voor mekaar kan krijgen, zijn niet geinteresseerd....zul je altijd zien.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:58 schreef Sinceria het volgende:
[..]
nou ik ben gwn heel impulsief en dan ineens ben ik het ook zat en denk ik wat moet ik hier toch mee en dan ben ik er wel heel snel klaar meequote:
Een of ander vrouwenblad wat ik mee had genomen op vakantie en daar ook heb weggegooid.quote:
welk gevoel precies? verliefdheid?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:01 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Aw, naar is dat.
Ik ben weer op zoek naar het gevoel, maar het is even zoek geloof ik.
ach misschien nog niet de juiste tegen gekomen, als dat wel gebeurt kan het heel anders zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou ik ben gwn heel impulsief en dan ineens ben ik het ook zat en denk ik wat moet ik hier toch mee en dan ben ik er wel heel snel klaar meeslechte eigenschap I know
Dan zal het wel waar zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:01 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Een of ander vrouwenblad wat ik mee had genomen op vakantie en daar ook heb weggegooid.
hmm, kortbondige hartstochtelijke scharrels dus?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou ik ben gwn heel impulsief en dan ineens ben ik het ook zat en denk ik wat moet ik hier toch mee en dan ben ik er wel heel snel klaar meeslechte eigenschap I know
quote:
ohw jawel als het de juiste is dan ga ik er ook wel 100% voor hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ach misschien nog niet de juiste tegen gekomen, als dat wel gebeurt kan het heel anders zijn
Jij beult mo ook zo afquote:
nou idd pcies, af en toe voel ik me echt een sletjequote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:04 schreef _Ruby_ het volgende:
[..]
hmm, kortbondige hartstochtelijke scharrels dus?![]()
Kan leuk zijn, alleen op de lange temijn vervelend inderdaad.
Mooie tijd om tot een uur of 2 te sexenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:06 schreef _Ruby_ het volgende:
haha, 23.00 is toch best een mooie bedtijd
jawel alles kan maar ben van jou nie gewendquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen zin in
[..]
Ja kan dat niet dan?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw jawel als het de juiste is dan ga ik er ook wel 100% voor hoor
Juistem. Ik ben voor een tijd nog geen klik tegengekomen.quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mooie tijd om tot een uur of 2 te sexen![]()
![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |