Te dun geëpileerd is ook niet mooi nee. Of van die wenkbrauwen die aan de binnenkant heel dik zijn en aan het einde 2 haartjes dikquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:37 schreef Nikmans het volgende:
Niks mis met een mooi geëpileerde wenkbrauw.
Maar van die onrealistische lijntjes zijn
Over onrealistisch gesproken:quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:37 schreef Nikmans het volgende:
Niks mis met een mooi geëpileerde wenkbrauw.
Maar van die onrealistische lijntjes zijn
Permanent brows... normale wenkbrauwen zijn toch al permanent?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:45 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Aan haar is zoveel versleuteld, denk je dan echt dat ze met echte wenkbrauwen gaat lopenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:46 schreef Rosbief het volgende:
Wist niet eens dat dat bestond![]()
Maar idd, zelfs deze dame heeft het![]()
[ afbeelding ]
Wenkbrauwen? Welke wenkbrauwen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:46 schreef Rosbief het volgende:
Wist niet eens dat dat bestond![]()
Maar idd, zelfs deze dame heeft het![]()
[ afbeelding ]
Kreeg gewoon een hele rilling door mijn lijf van die openingspostquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:53 schreef Jojoortje het volgende:
Lelijke wenkbrauwen
Die plaatjes daar ook
Dat kleur verschilquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:52 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
EchtWat denken die vrouwen?
Wat een incesthoofdenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:52 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
EchtWat denken die vrouwen?
Eyebrow is oogbrauwquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:58 schreef Buschetta het volgende:
Het meisje dat aan de overkant in een bar werkt noemen m'n vriendin en ik altijd eyebrowgirl....
Ook zo'n streepjes wijf.
Omg dat topicquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:53 schreef Jojoortje het volgende:
Lelijke wenkbrauwen
Die plaatjes daar ook
"Oogbrauw"quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:11 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Eyebrow is oogbrauwDoe gewoon Nederlands als je geen Engels kunt
Oogbrauwquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:11 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Dude WTF ?!? dude... dude man wtf.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:11 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ah, jij bent er ook zoeen die een neukertje importeert omdat ie in Nederland niet kan slagen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:23 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Mijn vriendin spreekt geen Nederlands. http://en.wikipedia.org/wiki/Eyebrow
Jij verzint woorden als "oogbrauw". Er van uitgaande dat je in Nederland geboren en getogen bent is dat behoorlijk dom hoor.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:33 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ah, jij bent er ook zoeen die een neukertje importeert omdat ie in Nederland niet kan slagen.
Ik verzin geen oogbrauw, hij komt aanzetten met eyebrow terwijl het wenkbrauw is.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Jij verzint woorden als "oogbrauw". Er van uitgaande dat je in Nederland geboren en getogen bent is dat behoorlijk dom hoor.
Jij gaf hem als vertaling van eyebrow het volgens jou correct van engels naar nederlands vertaalde woord oogbrauw.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:38 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik verzin geen oogbrauw, hij komt aanzetten met eyebrow terwijl het wenkbrauw is.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Jij gaf hem als vertaling van eyebrow het volgens jou correct van engels naar nederlands vertaalde woord oogbrauw.
Dan ben je dus dom.
Nee ik ben een ge-exporteert neukertjequote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:33 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ah, jij bent er ook zoeen die een neukertje importeert omdat ie in Nederland niet kan slagen.
Bij haar is dat niet zozeer het ergste probleemquote:
Als die lippen maar goed opgemaakt zijn!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:36 schreef zhe-devilll het volgende:
jezuz mannen wat maken jullie ons vrouwen nou?
Jullie denken toch enkel aan een warme soppende kut????????![]()
De warme, soppende kut heeft inderdaad prioriteit.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:36 schreef zhe-devilll het volgende:
jezuz mannen wat maken jullie ons vrouwen nou?
Jullie denken toch enkel aan een warme soppende kut????????![]()
Yeah right!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:39 schreef anomalocarisje het volgende:
[..]
De warme, soppende kut heeft inderdaad prioriteit.
Op twee staan echter wenkbrauwen.
inclu laken?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als die lippen maar goed opgemaakt zijn!
ow we prakken zo een aarddddbei derin hoor no offensequote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:47 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb liever dat jullie er een lekker geurtje aan geven
Aardddbeien zijn wel ergg lekkerquote:Op zaterdag 13 juni 2009 01:00 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ow we prakken zo een aarddddbei derin hoor no offense
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |