Dude, het is helemaal niet triest, het is juist waar je op getraind wordt. Fijn dat je allemaal superdeluxe vesten hebt en allemaal GPS toestanden of zo, maar je moet het met het minst mogelijk ook kunnen. Nogal logisch dan dat je dat verstrekt krijgt en niet meer.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:57 schreef Thijster het volgende:
klinkt triest... heb je het zelf afgemaakt?
(zet er ook in dat mensen die via new topics komen niet hoeven te reagerenquote:Op maandag 15 juni 2009 08:57 schreef Zandhaas82 het volgende:
Gezellig topic, dacht even een reactie te plaatsen over deze vraag, maar als ik dan zie hoe zielig sommigen zich gedragen krijg ik het schaamrood op de kaken. Heb er een schijthekel aan dat mensen topics misbruiken om hun mening te ventileren over defensie terwijl dat niet gevraagd word. Heb het fatsoen om een vraag te beantwoorden of onthou je van commentaar (zeker als het off-topic is). Open dan lekker je eigen topic met de naam Defensie is kut of zo en krijg lekker heel defensie over je heen, het zal me aan m'n reet roesten.
Nu on-topic: Ga gewoon lekker die kant op zonder allerlei troep te kopen. Het meeste wat je koopt heb je niet nodig of je koopt juist veel te dure of goedkope zooi. Probeer het gewoon te doen met de spullen die defensie je verstrekt, je zult zien dat dat meestal ruim afdoende is. Tijdens of na je opleiding kun je bij heel veel mensen rondvragen wat nou echt handige goodies zijn en wat je absoluut niet moet kopen.
Veel succes met je opleiding en wie weet komen we elkaar eens tegen als beroepscollega! !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |