quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:53 schreef Matthijs- het volgende:
Friesland
Ben je nu even in Groningen, arme jongen?
Dat is waar het restafval van Friesland gedropt wordt.. , neuh dan had ik die neiging niet zo groot.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:53 schreef Matthijs- het volgende:
Friesland
Maar je gaat me missen.. dat is aardigquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:57 schreef Agiath het volgende:
Ging je maar voor altijd weg, wij zullen je minder missen dan jij je kutprovincie
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:53 schreef Matthijs- het volgende:
Friesland
Dat zegt ook niemand.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:59 schreef Matthijs- het volgende:
HOAX
In Fryslân zijn heul geen computers!
Weeaboo alertquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:02 schreef Heathen. het volgende:
Fryslân > China > Japan > Amerika > Nederland > Jouw plaats.
nee,quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:06 schreef mudkipzz het volgende:
[..]
oftewel je moeder weet niet met wie ze allemaal heeft lopen neuken?
Blanke japanner.quote:
Ohzo. Nee ik had het alleen over superioriteit.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Blanke japanner.
SUPAHKAWAII =^____^= AZN NARUTO JAPAN > ALL
Kleine japanse mannetjes superieur vinden aan stoere blanke Europeanenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:09 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Ohzo. Nee ik had het alleen over superioriteit.
Dit dus jaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:11 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Kleine japanse mannetjes superieur vinden aan stoere blanke Europeanen
Om over dikke schreeuwerige Amerikanen nog maar te zwijgen
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:11 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Kleine japanse mannetjes superieur vinden aan stoere blanke Europeanen
Om over dikke schreeuwerige Amerikanen nog maar te zwijgen
Schattig, een nationalistische Fries. Ga je de Partij Voor Friesland oprichten om je af te zonderen van de rest van Nederland?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:16 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in een discussie daarover, maar je vergeet je de opgeblazen Nederlander.
Te karikaturaal waarbij je alleen de negatieve vooroordelen er uit haalt.
Maar dat maakt ook verder weinig uit. Friesland boven alles.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:18 schreef Siniti het volgende:
[..]
Schattig, een nationalistische Fries. Ga je de Partij Voor Friesland oprichten om je af te zonderen van de rest van Nederland?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:18 schreef Siniti het volgende:
[..]
Schattig, een nationalistische Fries. Ga je de Partij Voor Friesland oprichten om je af te zonderen van de rest van Nederland?
http://www.partijvoorhetnoorden.nl/ is volgens mij een partij die een autonome status wil voor Friesland, Groningen en Drenthequote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:18 schreef Siniti het volgende:
[..]
Schattig tochquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:20 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
http://www.partijvoorhetnoorden.nl/ is volgens mij een partij die een autonome status wil voor Friesland, Groningen en Drenthe
Als alle Friezen zich terug zouden trekken uit de arbeidsmarkt in Nederland dan was de schade niet te overzien. Wees nou maar blij met de ontwikkelingshulp.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:24 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ipv dat je blij bent eens wat van de 21e eeuw mee te krijgen, ga jij zitten huilen dat je terug wilt naar Friesland
Nee toch! Alle 5 Friezen!???!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:26 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Als alle Friezen zich terug zouden trekken uit de arbeidsmarkt in Nederland dan was de schade niet te overzien. Wees nou maar blij met de ontwikkelingshulp.
Koel filmpje broederquote:
Friezen herken je altijd aan hun vieze plofkopquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:16 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in een discussie daarover, maar je vergeet je de opgeblazen Nederlander.
Te karikaturaal waarbij je alleen de negatieve vooroordelen er uit haalt.
Maar dat maakt ook verder weinig uit. Friesland boven alles.
Ben jij zo dom, of ben ik zo slim? De verleden tijd van 'ik ken' is 'ik kende', niet 'ik kon'.quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Friezen herken je altijd aan hun vieze plofkop
Zie post boven jouw postquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
KENDE.
Kon is de verleden tijd van kunnen, achterlijke Brabander.
Echte Friezen plunderen de boel en hadden jouw kop afgesneden en door een hond laten opvreten met deze belediging.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je bent toch wel een boer he?
Anders faal je als fries.
Conclusie: De echte Friezen wonen allang niet meer in Friesland.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:40 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Echte Friezen plunderen de boel en hadden jouw kop afgesneden en door een hond laten opvreten met deze belediging.
Amsterdam.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:43 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Faal, je zal wel zo'n bastaard belg zijn. Nog erger dan een limbo.
Lukt het met happen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:43 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Conclusie: De echte Friezen wonen allang niet meer in Friesland.
Doe maar alsof je een troll bent om zo te verbergen dat je een Nationalistische Fries bent. Zo werkt dat niet, terug naar je plaggenhutquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:47 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Lukt het met happen?
Die onzekerheid die ik hier ruik om elk zin volledig te ontleden... Prachtig gewoon.
Bek houden. Limburgers zijn überbauern.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:43 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Faal, je zal wel zo'n bastaard belg zijn. Nog erger dan een limbo.
Ik troll niet. Ik concludeer enkel dat dit topic deo nodig heeft vanwege de transpiratie die het oplevert bij een aantal users. Tevens ben jij eerder de trol om te refereren naar zaken waardoor het lijkt alsof Fryslan terug wordt geworpen in de tijd. Dat terwijl Fryslân vooral vooruitgang heeft ingezet. Dat maakt ook niets uit, zolang je zelf maar door hebt dat je nogal wereldvreemd overkomt.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:49 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Doe maar alsof je een troll bent om zo te verbergen dat je een Nationalistische Fries bent. Zo werkt dat niet, terug naar je plaggenhut
Bron?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:55 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Dat terwijl Fryslân vooral vooruitgang heeft ingezet.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |