quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:53 schreef Matthijs- het volgende:
Friesland
Ben je nu even in Groningen, arme jongen?
Dat is waar het restafval van Friesland gedropt wordt.. , neuh dan had ik die neiging niet zo groot.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:53 schreef Matthijs- het volgende:
Friesland
Maar je gaat me missen.. dat is aardigquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:57 schreef Agiath het volgende:
Ging je maar voor altijd weg, wij zullen je minder missen dan jij je kutprovincie
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:53 schreef Matthijs- het volgende:
Friesland
Dat zegt ook niemand.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:59 schreef Matthijs- het volgende:
HOAX
In Fryslân zijn heul geen computers!
Weeaboo alertquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:02 schreef Heathen. het volgende:
Fryslân > China > Japan > Amerika > Nederland > Jouw plaats.
nee,quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:06 schreef mudkipzz het volgende:
[..]
oftewel je moeder weet niet met wie ze allemaal heeft lopen neuken?
Blanke japanner.quote:
Ohzo. Nee ik had het alleen over superioriteit.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Blanke japanner.
SUPAHKAWAII =^____^= AZN NARUTO JAPAN > ALL
Kleine japanse mannetjes superieur vinden aan stoere blanke Europeanenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:09 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Ohzo. Nee ik had het alleen over superioriteit.
Dit dus jaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:11 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Kleine japanse mannetjes superieur vinden aan stoere blanke Europeanen
Om over dikke schreeuwerige Amerikanen nog maar te zwijgen
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:11 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Kleine japanse mannetjes superieur vinden aan stoere blanke Europeanen
Om over dikke schreeuwerige Amerikanen nog maar te zwijgen
Schattig, een nationalistische Fries. Ga je de Partij Voor Friesland oprichten om je af te zonderen van de rest van Nederland?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:16 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in een discussie daarover, maar je vergeet je de opgeblazen Nederlander.
Te karikaturaal waarbij je alleen de negatieve vooroordelen er uit haalt.
Maar dat maakt ook verder weinig uit. Friesland boven alles.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:18 schreef Siniti het volgende:
[..]
Schattig, een nationalistische Fries. Ga je de Partij Voor Friesland oprichten om je af te zonderen van de rest van Nederland?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:18 schreef Siniti het volgende:
[..]
Schattig, een nationalistische Fries. Ga je de Partij Voor Friesland oprichten om je af te zonderen van de rest van Nederland?
http://www.partijvoorhetnoorden.nl/ is volgens mij een partij die een autonome status wil voor Friesland, Groningen en Drenthequote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:18 schreef Siniti het volgende:
[..]
Schattig tochquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:20 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
http://www.partijvoorhetnoorden.nl/ is volgens mij een partij die een autonome status wil voor Friesland, Groningen en Drenthe
Als alle Friezen zich terug zouden trekken uit de arbeidsmarkt in Nederland dan was de schade niet te overzien. Wees nou maar blij met de ontwikkelingshulp.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:24 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ipv dat je blij bent eens wat van de 21e eeuw mee te krijgen, ga jij zitten huilen dat je terug wilt naar Friesland
Nee toch! Alle 5 Friezen!???!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:26 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Als alle Friezen zich terug zouden trekken uit de arbeidsmarkt in Nederland dan was de schade niet te overzien. Wees nou maar blij met de ontwikkelingshulp.
Koel filmpje broederquote:
Friezen herken je altijd aan hun vieze plofkopquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:16 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in een discussie daarover, maar je vergeet je de opgeblazen Nederlander.
Te karikaturaal waarbij je alleen de negatieve vooroordelen er uit haalt.
Maar dat maakt ook verder weinig uit. Friesland boven alles.
Ben jij zo dom, of ben ik zo slim? De verleden tijd van 'ik ken' is 'ik kende', niet 'ik kon'.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |