Vragen 1 en 2 zijn helemaal klaar, vandaag naar tweede en derde lezer gestuurd/gegeven. Ben bezig met deelvraag 3. Deelvraag 4 is volgens mij zo'n beetje mijn oude uitwerking overnemen en hier en daar wat aanvullen. Deelvraag 5 is voor de helft al af doordat ik een rapport al afgerond heb.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee. Wat dien je nog te doen dan? vragen 1 t/m 3 zijn al klaar toch? vier ook al intussen? En hoeveel moet je er nu nog dan?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vragen 1 en 2 zijn helemaal klaar, vandaag naar tweede en derde lezer gestuurd/gegeven. Ben bezig met deelvraag 3. Deelvraag 4 is volgens mij zo'n beetje mijn oude uitwerking overnemen en hier en daar wat aanvullen. Deelvraag 5 is voor de helft al af doordat ik een rapport al afgerond heb.
Ik denk dat het nog ongeveer anderhalf tot 2 volle dagen werken (dus 8 uur per dag ofzo) is, dus vanavond nog even een uurtje max aan de slag (daarna slaaaaapen
) en morgen naar het strand en daarna weer aan de bak. Hoe eerder ik het af heb, hoe eerder ik feedback krijg
Wil het natuurlijk wel goed doen, dus ga het niet afraffelen, maar toch
![]()
Scheelt wel dat ik de conclusies bij iedere deelvraag al schrijf en dat het dus eigenlijk kopiėren plakken is op het eind
Ja zal wel moetenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je bent er maar druk mee. Maar het resultaat daar gaat het om. En uiteindelijk het papiertje.
Netjes hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vragen 1 en 2 zijn helemaal klaar, vandaag naar tweede en derde lezer gestuurd/gegeven. Ben bezig met deelvraag 3. Deelvraag 4 is volgens mij zo'n beetje mijn oude uitwerking overnemen en hier en daar wat aanvullen. Deelvraag 5 is voor de helft al af doordat ik een rapport al afgerond heb.
Ik denk dat het nog ongeveer anderhalf tot 2 volle dagen werken (dus 8 uur per dag ofzo) is, dus vanavond nog even een uurtje max aan de slag (daarna slaaaaapen
) en morgen naar het strand en daarna weer aan de bak. Hoe eerder ik het af heb, hoe eerder ik feedback krijg
Wil het natuurlijk wel goed doen, dus ga het niet afraffelen, maar toch
![]()
Scheelt wel dat ik de conclusies bij iedere deelvraag al schrijf en dat het dus eigenlijk kopiėren plakken is op het eind
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja zal wel moetenMaandag inleveren in tweede concept, donderdag defintief. Vrijdag uitslapen
En dan de week erop verdediging.
Als ik die 5,5 voor de scriptie maar heb= 30 studiepunten = afstuderennnn = diplomauitreiking
Gaat je lukken hoor, maar hoger is altijd mooi meegenomenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:40 schreef Daph_ het volgende:
Als ik die 5,5 voor de scriptie maar heb= 30 studiepunten = afstuderennnn = diplomauitreiking
ik vertel nooit iets over mijn werk.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:39 schreef PieterBas het volgende:
Oh ja..
Collega: Wat vertel jij je vrienden over je werk?
Ik: Dat ik tenminste niet op de bank zit.. en dat ik blij ben dat ik niet bij Logica, Getronics of CapGemini zit...
* PieterBas heeft echt stapels met werk.
Ik ook eigenlijk niet.. behalve dat ik het behoorlijk druk hebquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik vertel nooit iets over mijn werk.
ik heb het ook altijd druk. En van mijn dagplanning komt nooit iets terechtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk niet.. behalve dat ik het behoorlijk druk heb
Ik ook niet. Saaiste gespreksonderwerp EVAH.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik vertel nooit iets over mijn werk.
Had 'ie al toen ik hij mij nog niet eens opgevallen wasquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zal wel een 1-2-3 hoppa een ban worden
Die van mij is 8 dagen eerder. Heb jij je diploma al binnen of moet je nog toetsen, examens maken?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gaat je lukken hoor, maar hoger is altijd mooi meegenomen
Mijn diploma-uitreiking is op 9 juli
werk jij danquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ook niet. Saaiste gespreksonderwerp EVAH.
toen ik hij mij.. que?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Had 'ie al toen ik hij mij nog niet eens opgevallen was. Had wel een paar posts in FOT though
.
Als ik een 5,5 heb spring ik al een gat in de luchtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gaat je lukken hoor, maar hoger is altijd mooi meegenomen
Mijn diploma-uitreiking is op 9 juli
Leuk hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:42 schreef MarijeH het volgende:
Stage is afgelopen. Ze waren tevreden over me. Het was eennormale stage vonden ze.Beoordeling was voldoende. Woensdag nog even naar school voor een beoordelingsgesprek over mijn stageverslag.
Maar nu eerst 2 weken vakantie
![]()
![]()
![]()
Maandag ga ik naar de kapper om mijn haar te laten knippen en ik wil wat kleurtjes in mijn haar.
je gaat minimaal een voldoende halenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als ik een 5,5 heb spring ik al een gat in de lucht
Mijn diplomauitreiking is ook op 9 juliToevallig he
![]()
quote:
Bij mij ook niet. Zelfs als ik prioriteiten lijst opstel.. komt er nooit wat van.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb het ook altijd druk. En van mijn dagplanning komt nooit iets terecht![]()
Kapperquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:42 schreef MarijeH het volgende:
Stage is afgelopen. Ze waren tevreden over me. Het was eennormale stage vonden ze.Beoordeling was voldoende. Woensdag nog even naar school voor een beoordelingsgesprek over mijn stageverslag.
Maar nu eerst 2 weken vakantie
![]()
![]()
![]()
Maandag ga ik naar de kapper om mijn haar te laten knippen en ik wil wat kleurtjes in mijn haar.
Dat eten betaalt zichzelf nietquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
werk jij danIk dacht altijd dat jij alleen maar aanwezig was.
5,5 here I comequote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je gaat minimaal een voldoende halen
dingen die ik af moet hebben, heb ik wel af, maar eestal van die dingetjes waarbij het niet zo erg is als het een weekje blijft liggen, willen nog wel eens wat langer blijven liggenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bij mij ook niet. Zelfs als ik prioriteiten lijst opstel.. komt er nooit wat van.
hoezo? te lang niet geweest?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Kapper![]()
*schrijft in agenda dat ze een afspraak moet maken*
Dan krijg ik vast weer op mijn donder dat ik te lang niet geweest ben.
Uhu.. Ik krijg iedere keer op mijn donder dat ik te lang niet geweest ben.. Iedere keer is het bijna een jaar geleden als ik weer ga. Nu zelfs anderhalf jaarquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hoezo? te lang niet geweest?
Dat dat spul eens gaat werken voor z'n geldquote:
Dat moet ik ook nog eens gaan doen...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En ik moet ook nog eens mijn mailbox een beetje ordenen.
Ik krijg nu allemaal mailtjes van diverse klanten. Dus als je dan een mailtje krijgt van één van die klanten, is het misschien wel handig als die klant zijn eigen mapje heeft.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat moet ik ook nog eens gaan doen...
wat een kut-kapperquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Uhu.. Ik krijg iedere keer op mijn donder dat ik te lang niet geweest ben.. Iedere keer is het bijna een jaar geleden als ik weer ga. Nu zelfs anderhalf jaar. Dooie punten en uitgezakt model enzooo
inderdaad. En hij moet ook Europa in, zoals zijn voorkeurstemmen zeggen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat dat spul eens gaat werken voor z'n geld.
Dat loopt maar een beetje lam in de wei, ligt een beetje gaar in de grond, hangt half-tam aan de boom of vliegt een beetje stom in de lucht. En dat alles terwijl 't ook gewoon kan gaan werken
.
Waar is Geert als je 'm nodig hebt.
Kappers zijn sowieso stom, bij mij doen ze het allemaal altijd te kortquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wat een kut-kapperJe beslist toch zelf wanneer en of je naar de kapper gaat, dat moet die kapper toch niet voor jou beslissen.
Ze bedoelt het goed hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wat een kut-kapperJe beslist toch zelf wanneer en of je naar de kapper gaat, dat moet die kapper toch niet voor jou beslissen.
Ja dat had ik ook wel een goed plan gevonden eigenlijk. Is 'ie ergens anders irritantquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
inderdaad. En hij moet ook Europa in, zoals zijn voorkeurstemmen zeggen.
Als het iets scheelt: Bij įlle mannen is het te kort als ze van de kapper afkomenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kappers zijn sowieso stom, bij mij doen ze het allemaal altijd te kort. En dan zeg ik nog iedere keer "niet te kort hč, want de vorige keer....
!".
(Te) kort haar staat mij stom.
Heb ik niks aanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als het iets scheelt: Bij įlle mannen is het te kort als ze van de kapper afkomen
Regels.. dan vallen ze automatisch in het juiste mapjequote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik krijg nu allemaal mailtjes van diverse klanten. Dus als je dan een mailtje krijgt van één van die klanten, is het misschien wel handig als die klant zijn eigen mapje heeft.
Ik zei lekker kort.... toen was het wel erg kort...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als het iets scheelt: Bij įlle mannen is het te kort als ze van de kapper afkomen
Moet ik wel eerst de mapjes makenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Regels.. dan vallen ze automatisch in het juiste mapje
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik zei 'niet te kort' en toen was 't toch veel te kortquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zei lekker kort.... toen was het wel erg kort....
En als je nou gewoon een keer zegt, laat het maar zo.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik zei 'niet te kort' en toen was 't toch veel te kort.
Kom, we gaan 'm slaan!
Tja.. ik moet sowieso m'n haar eigenlijk wat korter dan ik eigenlijk zou willen.. nu is het zoals ik wil dat 't is maar dat als ik mn helm dan afdoe ziet 't er niet uitquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:23 schreef Daph_ het volgende:
Isdatzo: bij mij heeft het ook geen prioriteit hoor. Ik heb vanalles te doen iedere keer, alleen mijn haar wordt nu weer erg lang en dat is in de zomer niet fijn![]()
Ik kan ook moeilijk stil zitten, dus als je een half uur op zo'n kappersstoel moet zitten is dat niet echt handig
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:30 schreef Daph_ het volgende:
Geen idee wat je bedoelt met gummen () maar veel plezier
Ga ik dit deel van m'n deelvraag afronden..
Fijne avond allemaal!
Zal wel met motorrijden te maken hebbenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:30 schreef Daph_ het volgende:
Ga ik dit deel van m'n deelvraag afronden..
Fijne avond allemaal!
Waar gaat die film over?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:54 schreef Bootje84 het volgende:
Zojuist fired up gekeken. Wel coole film
Shawn Colfax (Nicholas D'Agosto) and Nick Brady (Eric Christian Olsen), the stars of the Gerald R. Ford High School football team, are dreading the prospect of another summer at football camp. After Nick hatches a scheme for the two to join their schools cheerleaders at cheer camp instead, they find themselves awash in a sea of gorgeous young women. The guys are having the time of their lives until Shawn falls for Carly (Sarah Roemer), the beautiful head cheerleader who is very suspicious of their motives. To win Carly over, the boys must come up with some surprising new moves to prove Shawns intentions before the all-important cheer competition finals.quote:
Dat dusquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Shawn Colfax (Nicholas D'Agosto) and Nick Brady (Eric Christian Olsen), the stars of the Gerald R. Ford High School football team, are dreading the prospect of another summer at football camp. After Nick hatches a scheme for the two to join their schools cheerleaders at cheer camp instead, they find themselves awash in a sea of gorgeous young women. The guys are having the time of their lives until Shawn falls for Carly (Sarah Roemer), the beautiful head cheerleader who is very suspicious of their motives. To win Carly over, the boys must come up with some surprising new moves to prove Shawns intentions before the all-important cheer competition finals.
Het leven kan soms zo zwaar zijn..quote:
SOG'en kan je beter op werkdagen doen, studeren op zo'n vrijdagavond schiet toch niet op, komt niks van terecht.quote:
Als je bij 't uitkomen van de bocht goed op 't gas gaat en je banden zijn lekker op temperatuur (anders ga je op je plaatquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:30 schreef Daph_ het volgende:
Is 't gelukt?quote:Ga ik dit deel van m'n deelvraag afronden..
Fijne avond allemaal!
gelukkig denk ik niet te diep na met het maken van een presentatiequote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
SOG'en kan je beter op werkdagen doen, studeren op zo'n vrijdagavond schiet toch niet op, komt niks van terecht.
Ervaringsdeskundige aan het woord.
Morgen is het zaterdag, ook in Schotland. Dat weet je hčquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:10 schreef Californium het volgende:
[..]
gelukkig denk ik niet te diep na met het maken van een presentatie
verder moet het morgen af
zet een PC aan, binnen no-time is het warmquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:16 schreef Isdatzo het volgende:
Ik had mn raam open gezet voordat ik wegging.. daar heb ik nu spijt van.
* Isdatzo trui gaat zoeken.
jepquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Morgen is het zaterdag, ook in Schotland. Dat weet je hč?
succes dan maarquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:18 schreef Californium het volgende:
[..]
jep
moet m maandag houdenen heb afgesproken met mijn begeleidster dat we morgen even doorkijken
dankquote:
Slaapsequote:
Heb er 2 aan hierquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zet een PC aan, binnen no-time is het warm
Hier staat gewoon het raam open, maar het is niet koud, maar ik woon dan natuurlijk ook in het Zuiden
quote:
Ja. geen stage/werk ofzo.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:39 schreef L.no het volgende:
[..]
![]()
Is iedereen wel vaker langer online in de weekend hier?
Niemand die uitgaat ofzo op een vrijdagavond?quote:
Geen idee, maar volgens mij nietquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:39 schreef L.no het volgende:
[..]
![]()
Is iedereen wel vaker langer online in de weekend hier?
Ja, gister.. in Arnhemquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Niemand die uitgaat ofzo op een vrijdagavond?
Nah, hier is niet zo heel veel te doen op vrijdagavond.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Niemand die uitgaat ofzo op een vrijdagavond?
Morgen kan je weinig doen op Fok! eh.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Geen idee, maar volgens mij niet. Iig ben ik morgen weg en zondag zit ik in de
Eifel
![]()
.
Kom ik ook ff door Limboland.
Ga slapen dan!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, gister.. in Arnhem. Hence mijn slaapgebrek vandaag.
Oh, dan kon je met mij meekomen.. was kermis. Mja, ik weet niet of je dat interessant vindt.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nah, hier is niet zo heel veel te doen op vrijdagavond.
Koop een motor, kan je mee.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:47 schreef L.no het volgende:
[..]
Morgen kan je weinig doen op Fok! eh.
Ik wil ook daar gaan. Ik ging daar toen ik 2 was ofzo.
Ja, maar NU ben ik niet meer moe.quote:[..]
Ga slapen dan!![]()
Mijn vriendinnen gingen ook mee hoor, don't worry.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:48 schreef PieterBas het volgende:
Zal Bootje leuk vinden.. om stap gaan met zijn meisje... Hij weet namelijk waar ik woon
Nog verder? Apeldoorn of Zuthpenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:50 schreef Californium het volgende:
in arnhem stappen.... had je niet 1 sstation verder kunnen gaan na een LEUKE stad
Hmja, kan je ff wachten totdat ik een rijbewijs haal dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Koop een motor, kan je mee.
Klacht:
Achterop doe ik niet aan.. zit er zo'n stuk dood gewicht (nofi) achterop dat mijn bochten verprutst. Is echt vervelend rijden. Dan vertel je van: MEEHANGEN IN DE BOCHT
!!!! En dat gaat de eerste 10 bochten goed en wordt 't weer vergeten. Sowieso kan je minder 'sportief' de bocht in als er iemand achterop zit, gewichtsverdeling is dan niet meer zo ideaal. En eigenlijk moet ik dan ook de vering, demping en bandenspanning anders in gaan stellen enzo. Korte stukjes: prima. Maar tijdens een dagje sturen wil ik geen volk achterop
.
Einde klacht.
[..]
Ja, maar NU ben ik niet meer moe.
Nijmegenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nog verder? Apeldoorn of Zuthpen![]()
?
Nee dįt zijn geweldig steden.
Waren trouwens niet met de trein.
Want? Ook motorrijbewijs doen hč, is veel toffer. Auto isquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Hmja, kan je ff wachten totdat ik een rijbewijs haal dan?![]()
Ik probeerde een vergelijking te verzinnen maar dat lukt niet. 't Hele zwaartepunt van de motor ligt ergens anders met een passagier achterop. Sowieso is de vering op mij ingesteld en niet op mij + iemand anders, dus bij 't insturen en uitsturen van de bocht kan je minder ver gaan want je weet niet wat hij gaat doenquote:Ik heb geen flauw idee hoe je je dan zal voelen, maar dat klinkt niet echt fijn.![]()
Mwah, heb nog een stapel foto's liggen waar ik doorheen moet.. doe ik tussen het Fok!en door, of andersom. Straks nog ff wat eten en dan naar bed.quote:Wat ga je trouwens nu doen, de hele avond fok!en?
Ik zeg ook niet welke rijbewijs ik ging halen eh.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Want? Ook motorrijbewijs doen hč, is veel toffer. Auto is.
Dus als je geen problemen mee had, mocht ik dan meekomen?quote:Ik probeerde een vergelijking te verzinnen maar dat lukt niet. 't Hele zwaartepunt van de motor ligt ergens anders met een passagier achterop. Sowieso is de vering op mij ingesteld en niet op mij + iemand anders, dus bij 't insturen en uitsturen van de bocht kan je minder ver gaan want je weet niet wat hij gaat doen. Verkeerd afgestelde vering is gevaarlijk en rijdt kut.
Ah oke. Zelf zit ik nu ook te eten (ongezond, maar geen keusquote:Mwah, heb nog een stapel foto's liggen waar ik doorheen moet.. doe ik tussen het Fok!en door, of andersom. Straks nog ff wat eten en dan naar bed.
whehehequote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Mijn vriendinnen gingen ook mee hoor, don't worry.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:00 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet welke rijbewijs ik ging halen eh.
Als je je thuis voelt tussen een stel randdebielenquote:[..]
Dus als je geen problemen mee had, mocht ik dan meekomen?![]()
Eten = etenquote:[..]
Ah oke. Zelf zit ik nu ook te eten (ongezond, maar geen keus) en dan laat ik jullie in de steek.
he bahquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wist ik wel, maar da's een station éérder. Ik kom uit Braboland hč
.
quote:
Ah, veel plezier met jouw nieuwe motor dan.quote:Als je je thuis voelt tussen een stel randdebielen. Naaaah zo erg is het niet
. We gaan wel ff een paar rondjes Nurnburgring rijden, eerste keer met deze motor
.
True. Vaak klagen mensen hoe ongezond het wel niet is.quote:Eten = eten.
Maar is saai.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:09 schreef L.no het volgende:
[..]
Mja, maakt mij niet zoveel uit of ik een auto neem of een motor. Mja, met een auto kan je wat meer doen he.
Heb 'm al ff hoor, alleen ben ik al een tijd niet meer op de Nurnburgring geweest. Waar haal je Parijs trouwens vandaanquote:[..]
Ah, veel plezier met jouw nieuwe motor dan.En veel plezier dan in Parijs (k moet het nu zeggen want
morgen gaat dat moeilijk.. hehe).
Af en toe kan 't geen kwaad. Als 't maar geen gewoonte wordt.quote:[..]
True. Vaak klagen mensen hoe ongezond het wel niet is.
Dat is waar, maar momenteel denk ik meer aan de voordelen van een auto dan excitement (bootje zal wel anders over denken.. hehe)quote:
Je zei Eifel, ik moest aan de eiffeltoren denken.quote:Heb 'm al ff hoor, alleen ben ik al een tijd niet meer op de Nurnburgring geweest. Waar haal je Parijs trouwens vandaan. Nurburgring is dat circuit in Duitsland, bij, ja, je raadt het nooit: Nurburg
![]()
! En dat ligt in, jawel.. Duitsland
.
[ afbeelding ]
Dat is ook weer waar.quote:Af en toe kan 't geen kwaad. Als 't maar geen gewoonte wordt.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]. Je bent gewoon jaloers.
Brabant
.
Wat is er mis met Brabantquote:
Wat dan, nu maak je ons nieuwsgierigquote:ik had trouwens een tijdje geleden een geniaal verjaardagscadeau bedacht voor mijn huisgenoot in NLen misschien dat het zelfs nog wat word
en zijn verjaardag is volgende week al
Awwwwwquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:38 schreef Californium het volgende:
Nou... ehm... mijn huisgenoot en ik kunnen goed met elkaar over wegen we vinden elkaar lief
we zijn goede maatjes
en hij heeft op zijn kamer een paar posters van vrouwen hangen :d jeweetewel...half naakt enzo.... en u was mijn idee, omdat hij mij mist,een poster te laten maken met mij... niet halfnaakt
maar zo hoeft hij mij niet te missen
![]()
Die foto moet natuurlijk wel in FOT in 't portretfotografie-topic gepost worden hč. Vooral de naaktfoto danquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:46 schreef Californium het volgende:
sexy maar niet halfnaakt
haha.... ik ga er nog even over nadenken wat precies
Oh, right.. maar dan nog vind ik 't geen slecht planquote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:54 schreef Californium het volgende:
we vinden elkaar gewoon lief
niet stelletje enzo
maar dat is geen slecht planhaha
Je verwacht teveel van mij als Limburger denk ik.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:29 schreef Isdatzo het volgende:
Overigens zou jij als Limburger wel moeten weten waar de Eifel ligt.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 13:44 schreef PieterBas het volgende:
Zo meteen de start van de 24 uur van Le Mans
oh ja.. die heb ik hier niet op de tv.quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:31 schreef PieterBas het volgende:
Eurosport
Eurosport 2 heeft ook nog Australian Football
Zat bij ons in het digitale pretpakket.... inclusief een boel muziekzenders en wat volwassennatuurfilms...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]dan moet ik echt eurosport twee hebben
Maar volgens mij hebben we die helemaal niet hier
Van de basiskanalen kijken we de meeste al niet eens.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:37 schreef PieterBas het volgende:
Wij hebben nu ook alleen basis.. Mijn ouders vonden het een beetje te gek worden.. + 200 kanalen.. waarvan je 99% niet eens kijkt.
Alleen de muziekkanalen, MotorTV, Eurosport2 en HumorTV waren interessant.
vanavond gaan ze plat.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:39 schreef HostiMeister het volgende:
Ik dacht dat fok vandaag op lockdown ging, ik was al helemaal bang dat ik vandaag op het werk niets te doen zou hebben
Ja dat gebeurt later deze middag las ik.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:39 schreef HostiMeister het volgende:
Ik dacht dat fok vandaag op lockdown ging, ik was al helemaal bang dat ik vandaag op het werk niets te doen zou hebben
Stuk beterquote:Op zaterdag 13 juni 2009 14:37 schreef PieterBas het volgende:
Wij hebben nu ook alleen basis.. Mijn ouders vonden het een beetje te gek worden.. + 200 kanalen.. waarvan je 99% niet eens kijkt.
Alleen de muziekkanalen, MotorTV, Eurosport2 en HumorTV en pornokanalen waren interessant.
Labiel typjequote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:41 schreef Daph_ het volgende:
Goed ik heb gisteren weer een hysterische huilbui gehad. Ik was druk bezig met m'n scriptie, afronden van deelvraag 3. Op een gegeven moment krijg ik een foutmelding en kan ik alleen op 'OK' drukken. Word sluit mijn bestand af en had hem niet met autosave staan, dus ik kon hem niet openen. Lichte paniek. Maargoed hij stond op mijn USB stick dus dan had ik in ieder geval nog de rest van wat ik vandaag gedaan had. Maar op mijn USB stick was mijn bestand opeens weg. Ik werd lichtelijk hysterisch. Bestand geprobeerd te openen via laatst geopende bestanden, virusmelding. Op dit moment kreeg ik een hysterische huilbui. Vriendje erbij, die kreeg het bestand ook niet terug. Schoonvader, schoonmoeder en schoonzusje erbij. Mijn hysterische bui duurde onderhand alweer 3 kwartier. Maar toen.. Kreeg mijn schoonzusje opeens mijn bestand terug!! Hoe wist ze zelf ook niet helemaal, maargoed het was terug. Maar toen had ik geen zin meer om er verder aan te werken
.
Zo, tot zover mijn scriptieproblematiek
Neuh, gestressed typje. Ik zou wel eens willen weten hoe jij zou reageren als het erop lijkt dat je een hele dag werk (correcties op de eerste twee deelvragen en de uitwerking van de derde deelvraag) kwijt bent. En je maandag een deadline hebt en in die tussentijd ook ngo 2 andere deelvragen moet uitwerkenquote:
Ook goedquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:48 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Neuh, gestressed typje. Ik zou wel eens willen weten hoe jij zou reageren als het erop lijkt dat je een hele dag werk (correcties op de eerste twee deelvragen en de uitwerking van de derde deelvraag) kwijt bent. En je maandag een deadline hebt en in die tussentijd ook ngo 2 andere deelvragen moet uitwerken
De loterij?quote:
Hoe heeft Tyler Farrar het gedaan? Staat hij nog steeds aan de leiding?quote:
Opmerking begeleider: "Svp aangeven dat er van winstgevendheid op den duur wel sprake zal zijn. We blijven een commercieel bedrijf natuurlijk."quote:In eerste instantie is het voornemen van *naam bedrijf* om breakeven te draaien en hoeven de aangeboden diensten niet winstgevend te zijn. Uiteindelijk is het wel het doel om winstgevend te zijn voor *naam bedrijf* om de diensten aan te bieden.
slecht geslapen.. ik ken hetquote:Op maandag 15 juni 2009 06:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
![]()
Echt slecht geslapen vannacht.
![]()
Nu eten en richting werk, probeer straks in de bus nog wel wat slaap te pakken.
Om vijf uur werd ik wakker en had ik nog niet het idee dat ik geslapen had.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
slecht geslapen.. ik ken het
Rond een uur of 6 dacht ik.. nou ga ik toch niet meer slapen. Ik zet mijn wekker uit en ga gewoon lekker op tijd na werk en sla deze nacht slapen wel over. Precies op dat moment viel ik natuurlijk is slaap.
Gelukkig kwam mijn vriendin net uit de nachtdienst en belde mij om half 9 wakker. Dat ik hier dus om half 10 was, was nog best knap.
Ook al denk ik niet dat ik veel zinnigs kan doen
ik slaap nog steeds voor 3 kwartquote:Op maandag 15 juni 2009 10:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Om vijf uur werd ik wakker en had ik nog niet het idee dat ik geslapen had.En om zes uur ging de wekker weer.
Maar nu nog toch al een beetje min of meer (meer min dan meer) een soort van wakker.
wanneer loopt het af?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:17 schreef Daph_ het volgende:
Oh mijn god! Ik viel bijna van mijn stoel.
Er is een afspraak ingepland in mijn agenda over het aflopen van mijn contract op m'n werk. 17 juni komen ze daar dus meeLekker op tijd
Ze hebben het woensdag ingepland terwijl ze weten dat ik die dag mijn scriptie moet afronden omdat ik het donderdag moet inleverenquote:Op maandag 15 juni 2009 10:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ah, ze zijn er in ieder geval nog voor
quote:Op maandag 15 juni 2009 09:49 schreef Isdatzo het volgende:
Voorbeeldje, kijk die weg dan, kijk dan![]()
: klik
Mja.. misschien willen ze er zeker van zijn dat je niet denkt dat je er enige toekomst hebt?quote:Op maandag 15 juni 2009 10:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ze hebben het woensdag ingepland terwijl ze weten dat ik die dag mijn scriptie moet afronden omdat ik het donderdag moet inleverenFijn dat er met me meegedacht wordt!
quote:Op maandag 15 juni 2009 10:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Mja.. misschien willen ze er zeker van zijn dat je niet denkt dat je er enige toekomst hebt?
Daarom. Weet je zeker dat je je daar niet druk om hoeft te maken.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
GoedeIk krijg toch te horen dat mijn contract niet verlengd wordt
supervisor is nog steeds chagrijnig en vindt mij niet aardig
Neuh ik maak me er ook niet druk om, ik baal alleen dat ze gewoon een afspraak inplannen terwijl ze weten dat ik het moet afronden, maargoed.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Daarom. Weet je zeker dat je je daar niet druk om hoeft te maken.
Deze week toch gesprek bij dat andere kantoor?
Je kan ook gewoon niet gaan.. voor die bespreking van het contract waar je nu zit natuurlijkquote:Op maandag 15 juni 2009 10:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Neuh ik maak me er ook niet druk om, ik baal alleen dat ze gewoon een afspraak inplannen terwijl ze weten dat ik het moet afronden, maargoed.
Vrijdag heb ik een gesprek bij het kantoor in Aalsmeer
hmm.. tja, daar moet je misschien nog rekening mee houdenquote:Op maandag 15 juni 2009 10:39 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb een uur daarvoor een afspraak met mijn begeleider van stage dus ik denk niet dat ik daar weg kan blijven dan
Daaromquote:Op maandag 15 juni 2009 10:40 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hmm.. tja, daar moet je misschien nog rekening mee houden
wachten is sowieso geen nuttige tijdsbesteding. Of je nou wel of niet een scriptie hebt af te rondenquote:Op maandag 15 juni 2009 10:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
DaaromMja de ervaring leert dat een afspraak over m'n scriptie misschien 15 minuten duurt, en om nou 45 minuten te wachten op zo'n afspraak voor m'n contract heb ik ook weinig trek in. Die tijd kan ik wel beter gebruiken
Daaromquote:Op maandag 15 juni 2009 10:55 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wachten is sowieso geen nuttige tijdsbesteding. Of je nou wel of niet een scriptie hebt af te ronden
succesquote:Op maandag 15 juni 2009 10:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
DaaromMja verzetten is ook weer zoiets
*zucht* naja, ik kijk wel even
Nu nog even verder met scriptie, anders heb ik een probleem bij het inleveren
Daag!
Kom over een uurtje wel weer even buurten, bureaulunchtijd
beetje jammerquote:Op maandag 15 juni 2009 11:00 schreef Daph_ het volgende:
Thanks![]()
Zal ik nodig hebben, tegenover me zitten twee jongens zeer luidruchtig South Park te kijken, inclusief grondige nabeschouwing met zelf-nagespeelde stukjes![]()
Ik moet ook nog een reflectieverslag schrijven en de aanpassingen in mijn scriptie doorvoerenquote:
knight rider!quote:Op maandag 15 juni 2009 11:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik moet ook nog een reflectieverslag schrijven en de aanpassingen in mijn scriptie doorvoeren
De hele computerruimte zit vol met mensen die luid en duidelijk hun tentamens bespreken, South Park nadoen, The Night Rider kijken op de pc, gamen, muziek aan hebben staan en loeisirenes op hun telefoon hebben - en die telefoon gaat natuurlijk minstens een keer per half uur af. Fijn
Waarom ik hier ga zitten? De afgelopen anderhalve week was het uitgestorven hier
Ik geloof dat ze bijna allemaal om 12 uur een tentamen hebben, dus hopelijk zijn ze dan allemaal weg
Ik raak helemaal afgeleid door al die herrie, kun je nagaanquote:Op maandag 15 juni 2009 11:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
knight rider!![]()
Ik hoop het ook voor je!
phpquote:
ik wou al zeggen! Dat is pas cultuurquote:Op maandag 15 juni 2009 11:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik raak helemaal afgeleid door al die herrie, kun je nagaanMijn ouders kijken dat altijd, dus ik weet heul wel hoe het heet
![]()
Whoei, de computerruimte loop al leegHopelijk gaat de rest ook weg zo
Haha ja vreselijk.. En dan altijd die oplopende snelheidsmeter terwijl je dan die auto met een slakkengangetje ziet rijdenquote:Op maandag 15 juni 2009 11:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
php
[..]
ik wou al zeggen! Dat is pas cultuur
Met zijn borsthaar
het is dat het niet werkt, anders had ik heel hard ALLEMAAL WEGWEZEN voor je geschreeuwd
wat?? Geen kritiek he!quote:Op maandag 15 juni 2009 11:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Haha ja vreselijk.. En dan altijd die oplopende snelheidsmeter terwijl je dan die auto met een slakkengangetje ziet rijden
Ah, maar het gebaar is lief
Whaha ja en die mooie scansquote:Op maandag 15 juni 2009 11:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat?? Geen kritiek he!
Ik vond juist die achtervolgings beelden zo mooi op zijn dashboard. Daar zag je bijna dat ze van karton
toevallig gister een kitt-simulator gedownload op mijn telefoon.. Gewoon om af en toe die stem te horen..quote:Op maandag 15 juni 2009 11:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whaha ja en die mooie scans'There is someone in the fourth room at the second floor, Michael'
Whahaha geweldigquote:Op maandag 15 juni 2009 11:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
toevallig gister een kitt-simulator gedownload op mijn telefoon.. Gewoon om af en toe die stem te horen..
En schudden met je telefoon activeert de turbo boost
Oh en je hebt ook dat hele dashboard in beeld en hij geeft je snelheid aan in de auto
Thanks!quote:
Ik wou dat ik zo'n bos krullen en borsthaar hadquote:Op maandag 15 juni 2009 12:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whahaha geweldig![]()
Altijd als we het weer een keer gezien hebben doet m'n vader dat geluidje wat Kitt maakt als je z'n lampje van links naar rechts ziet gaan (in z'n bumper zeg maar! Alstie scant) de hele avond weer na
Nou ik weet niet of de krullen van Michael nog wel zo hip zijn tegenwoordigquote:Op maandag 15 juni 2009 12:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zo'n bos krullen en borsthaar had
niet?quote:Op maandag 15 juni 2009 12:04 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou ik weet niet of de krullen van Michael nog wel zo hip zijn tegenwoordig
Wat doen ze dan op school? Het is tentamenweek, dus het niet alsof er lessen zijn ofzo waar ze aanwezig moeten zijnquote:Op maandag 15 juni 2009 13:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
't Is maandag, die zijn er om weinig productief te zijn.
tentamens maken?quote:Op maandag 15 juni 2009 13:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wat doen ze dan op school? Het is tentamenweek, dus het niet alsof er lessen zijn ofzo waar ze aanwezig moeten zijn
Ze zitten hier al 2 uur ofzoquote:
quote:Verder moet ik zeggen dat ik in de tijd dat ik bij *naam bedrijf* werk nog nooit zo een goed opgezette scriptie in goed Nederlands heb gezien!
quote:Op maandag 15 juni 2009 13:45 schreef Daph_ het volgende:
Mijn begeleidster (die met baby!) heeft mijn scriptie doorgenomenDit stond in haar mailtje:
[..]
hopelijk is dat een compliment voor jouquote:Op maandag 15 juni 2009 13:45 schreef Daph_ het volgende:
Mijn begeleidster (die met baby!) heeft mijn scriptie doorgenomenDit stond in haar mailtje:
[..]
Wat zou het anders moeten zijn?quote:Op maandag 15 juni 2009 13:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hopelijk is dat een compliment voor jou
wie?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:05 schreef Daph_ het volgende:
Ik vind het trouwens maar stom dat je mijn 'ondertitel' weggehaald hebt
nee het hoeft niet.. ik heb het alleen wel gedaan :pquote:Op maandag 15 juni 2009 14:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]Je hoeft 'm niet terug te zetten hoor
Het viel me plotseling op dat ie weg was
En als ze nou naar de wc moest? dan heeft ze nu een natte plek en dat had je binnen 3 tellen kunnen beantwoorden!quote:Op maandag 15 juni 2009 14:14 schreef Daph_ het volgende:
Meisje: "Sorry, mag ik je wat vragen?"
Daph: "Nou eigenlijk liever niet, sorry, want ik zit met een deadline om 3 uur"
Meisje: "Oh sorry sorry sorry nou succes dan maar!" *loopt snel weg*
Volgens mij keek ik een beetje zo:![]()
![]()
ofzo
.
quote:Op maandag 15 juni 2009 14:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee het hoeft niet.. ik heb het alleen wel gedaan :p
[..]
En als ze nou naar de wc moest? dan heeft ze nu een natte plek en dat had je binnen 3 tellen kunnen beantwoorden!
Oh jeequote:Op maandag 15 juni 2009 14:20 schreef Isdatzo het volgende:
Had dan eerst 'ja' gezegd en dan als antwoord op de échte vraag "nee, deadline blabla". Nu zullen wij nooit weten wat ze nou precies wilde![]()
.
Nu kan ik vannacht niet slapen denk ik!
toch fijnquote:Op maandag 15 juni 2009 14:32 schreef Daph_ het volgende:
Mijn scriptie is op dit moment 53 pagina's, inclusief bijlagen (15 pagina's), maar ik moet mijn conclusie nog aanpassen dus ik denk dat hij uitkomt op 52 pagina's (heb nu de conclusies en aanbevelingen per hoofdstuk erin geplakt)
![]()
Het einde is in zicht
Nou ik hoop het welquote:Op maandag 15 juni 2009 14:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
toch fijn
Ga je het nog halen voor 3 uur?
Ik wel, als een roosje. Alleen de wekker ging weer veel te vroegquote:Op maandag 15 juni 2009 14:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
vannacht ook al amper niet kunnen slapen.. vandaar
op zo'n ding zitten?quote:Op maandag 15 juni 2009 14:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik wel, als een roosje. Alleen de wekker ging weer veel te vroeg.
Is wel vermoeiend, zo veel op zo'n ding zitten.
Oh myquote:Op maandag 15 juni 2009 15:01 schreef Daph_ het volgende:
Kut. Wil ik dat versturen, zit m'n mailbox volIk heb gefaald! Ik heb het pas om 15.01 verstuurd
quote:Op maandag 15 juni 2009 15:17 schreef L.no het volgende:
Wees maar mentaal voorbereid, want als Bootje online komt, dan laat hij jullie foto's van ons zien.
Ook als 't topic op slot isquote:Op maandag 15 juni 2009 15:29 schreef L.no het volgende:
Ja, maar als hij het naar mij stuurt, dan kan ik het ook posten..
Gvd, Isdatzo.
Dan spammen we wel waar jij rondhangt..quote:
Waar hang ik dan rondquote:Op maandag 15 juni 2009 15:31 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan spammen we wel waar jij rondhangt..
overal..
altijd....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |