Vragen 1 en 2 zijn helemaal klaar, vandaag naar tweede en derde lezer gestuurd/gegeven. Ben bezig met deelvraag 3. Deelvraag 4 is volgens mij zo'n beetje mijn oude uitwerking overnemen en hier en daar wat aanvullen. Deelvraag 5 is voor de helft al af doordat ik een rapport al afgerond heb.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee. Wat dien je nog te doen dan? vragen 1 t/m 3 zijn al klaar toch? vier ook al intussen? En hoeveel moet je er nu nog dan?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vragen 1 en 2 zijn helemaal klaar, vandaag naar tweede en derde lezer gestuurd/gegeven. Ben bezig met deelvraag 3. Deelvraag 4 is volgens mij zo'n beetje mijn oude uitwerking overnemen en hier en daar wat aanvullen. Deelvraag 5 is voor de helft al af doordat ik een rapport al afgerond heb.
Ik denk dat het nog ongeveer anderhalf tot 2 volle dagen werken (dus 8 uur per dag ofzo) is, dus vanavond nog even een uurtje max aan de slag (daarna slaaaaapen
) en morgen naar het strand en daarna weer aan de bak. Hoe eerder ik het af heb, hoe eerder ik feedback krijg
Wil het natuurlijk wel goed doen, dus ga het niet afraffelen, maar toch
![]()
Scheelt wel dat ik de conclusies bij iedere deelvraag al schrijf en dat het dus eigenlijk kopiëren plakken is op het eind
Ja zal wel moetenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je bent er maar druk mee. Maar het resultaat daar gaat het om. En uiteindelijk het papiertje.
Netjes hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vragen 1 en 2 zijn helemaal klaar, vandaag naar tweede en derde lezer gestuurd/gegeven. Ben bezig met deelvraag 3. Deelvraag 4 is volgens mij zo'n beetje mijn oude uitwerking overnemen en hier en daar wat aanvullen. Deelvraag 5 is voor de helft al af doordat ik een rapport al afgerond heb.
Ik denk dat het nog ongeveer anderhalf tot 2 volle dagen werken (dus 8 uur per dag ofzo) is, dus vanavond nog even een uurtje max aan de slag (daarna slaaaaapen
) en morgen naar het strand en daarna weer aan de bak. Hoe eerder ik het af heb, hoe eerder ik feedback krijg
Wil het natuurlijk wel goed doen, dus ga het niet afraffelen, maar toch
![]()
Scheelt wel dat ik de conclusies bij iedere deelvraag al schrijf en dat het dus eigenlijk kopiëren plakken is op het eind
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja zal wel moetenMaandag inleveren in tweede concept, donderdag defintief. Vrijdag uitslapen
En dan de week erop verdediging.
Als ik die 5,5 voor de scriptie maar heb= 30 studiepunten = afstuderennnn = diplomauitreiking
Gaat je lukken hoor, maar hoger is altijd mooi meegenomenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:40 schreef Daph_ het volgende:
Als ik die 5,5 voor de scriptie maar heb= 30 studiepunten = afstuderennnn = diplomauitreiking
ik vertel nooit iets over mijn werk.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:39 schreef PieterBas het volgende:
Oh ja..
Collega: Wat vertel jij je vrienden over je werk?
Ik: Dat ik tenminste niet op de bank zit.. en dat ik blij ben dat ik niet bij Logica, Getronics of CapGemini zit...
* PieterBas heeft echt stapels met werk.
Ik ook eigenlijk niet.. behalve dat ik het behoorlijk druk hebquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik vertel nooit iets over mijn werk.
ik heb het ook altijd druk. En van mijn dagplanning komt nooit iets terechtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk niet.. behalve dat ik het behoorlijk druk heb
Ik ook niet. Saaiste gespreksonderwerp EVAH.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik vertel nooit iets over mijn werk.
Had 'ie al toen ik hij mij nog niet eens opgevallen wasquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zal wel een 1-2-3 hoppa een ban worden
Die van mij is 8 dagen eerder. Heb jij je diploma al binnen of moet je nog toetsen, examens maken?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gaat je lukken hoor, maar hoger is altijd mooi meegenomen
Mijn diploma-uitreiking is op 9 juli
werk jij danquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ook niet. Saaiste gespreksonderwerp EVAH.
toen ik hij mij.. que?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Had 'ie al toen ik hij mij nog niet eens opgevallen was. Had wel een paar posts in FOT though
.
Als ik een 5,5 heb spring ik al een gat in de luchtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gaat je lukken hoor, maar hoger is altijd mooi meegenomen
Mijn diploma-uitreiking is op 9 juli
Leuk hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:42 schreef MarijeH het volgende:
Stage is afgelopen. Ze waren tevreden over me. Het was eennormale stage vonden ze.Beoordeling was voldoende. Woensdag nog even naar school voor een beoordelingsgesprek over mijn stageverslag.
Maar nu eerst 2 weken vakantie
![]()
![]()
![]()
Maandag ga ik naar de kapper om mijn haar te laten knippen en ik wil wat kleurtjes in mijn haar.
je gaat minimaal een voldoende halenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als ik een 5,5 heb spring ik al een gat in de lucht
Mijn diplomauitreiking is ook op 9 juliToevallig he
![]()
quote:
Bij mij ook niet. Zelfs als ik prioriteiten lijst opstel.. komt er nooit wat van.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb het ook altijd druk. En van mijn dagplanning komt nooit iets terecht![]()
Kapperquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:42 schreef MarijeH het volgende:
Stage is afgelopen. Ze waren tevreden over me. Het was eennormale stage vonden ze.Beoordeling was voldoende. Woensdag nog even naar school voor een beoordelingsgesprek over mijn stageverslag.
Maar nu eerst 2 weken vakantie
![]()
![]()
![]()
Maandag ga ik naar de kapper om mijn haar te laten knippen en ik wil wat kleurtjes in mijn haar.
Dat eten betaalt zichzelf nietquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
werk jij danIk dacht altijd dat jij alleen maar aanwezig was.
5,5 here I comequote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je gaat minimaal een voldoende halen
dingen die ik af moet hebben, heb ik wel af, maar eestal van die dingetjes waarbij het niet zo erg is als het een weekje blijft liggen, willen nog wel eens wat langer blijven liggenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bij mij ook niet. Zelfs als ik prioriteiten lijst opstel.. komt er nooit wat van.
hoezo? te lang niet geweest?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Kapper![]()
*schrijft in agenda dat ze een afspraak moet maken*
Dan krijg ik vast weer op mijn donder dat ik te lang niet geweest ben.
Uhu.. Ik krijg iedere keer op mijn donder dat ik te lang niet geweest ben.. Iedere keer is het bijna een jaar geleden als ik weer ga. Nu zelfs anderhalf jaarquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hoezo? te lang niet geweest?
Dat dat spul eens gaat werken voor z'n geldquote:
Dat moet ik ook nog eens gaan doen...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En ik moet ook nog eens mijn mailbox een beetje ordenen.
Ik krijg nu allemaal mailtjes van diverse klanten. Dus als je dan een mailtje krijgt van één van die klanten, is het misschien wel handig als die klant zijn eigen mapje heeft.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:54 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat moet ik ook nog eens gaan doen...
wat een kut-kapperquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Uhu.. Ik krijg iedere keer op mijn donder dat ik te lang niet geweest ben.. Iedere keer is het bijna een jaar geleden als ik weer ga. Nu zelfs anderhalf jaar. Dooie punten en uitgezakt model enzooo
inderdaad. En hij moet ook Europa in, zoals zijn voorkeurstemmen zeggen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat dat spul eens gaat werken voor z'n geld.
Dat loopt maar een beetje lam in de wei, ligt een beetje gaar in de grond, hangt half-tam aan de boom of vliegt een beetje stom in de lucht. En dat alles terwijl 't ook gewoon kan gaan werken
.
Waar is Geert als je 'm nodig hebt.
Kappers zijn sowieso stom, bij mij doen ze het allemaal altijd te kortquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wat een kut-kapperJe beslist toch zelf wanneer en of je naar de kapper gaat, dat moet die kapper toch niet voor jou beslissen.
Ze bedoelt het goed hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wat een kut-kapperJe beslist toch zelf wanneer en of je naar de kapper gaat, dat moet die kapper toch niet voor jou beslissen.
Ja dat had ik ook wel een goed plan gevonden eigenlijk. Is 'ie ergens anders irritantquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
inderdaad. En hij moet ook Europa in, zoals zijn voorkeurstemmen zeggen.
Als het iets scheelt: Bij álle mannen is het te kort als ze van de kapper afkomenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Kappers zijn sowieso stom, bij mij doen ze het allemaal altijd te kort. En dan zeg ik nog iedere keer "niet te kort hè, want de vorige keer....
!".
(Te) kort haar staat mij stom.
Heb ik niks aanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als het iets scheelt: Bij álle mannen is het te kort als ze van de kapper afkomen
Regels.. dan vallen ze automatisch in het juiste mapjequote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik krijg nu allemaal mailtjes van diverse klanten. Dus als je dan een mailtje krijgt van één van die klanten, is het misschien wel handig als die klant zijn eigen mapje heeft.
Ik zei lekker kort.... toen was het wel erg kort...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als het iets scheelt: Bij álle mannen is het te kort als ze van de kapper afkomen
Moet ik wel eerst de mapjes makenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Regels.. dan vallen ze automatisch in het juiste mapje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |