quote:Op zaterdag 13 juni 2009 02:01 schreef Sj0rSz het volgende:
Hier zet ik heel even een functionele tvp neer
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 02:01 schreef Sj0rSz het volgende:
Hier zet ik heel even een functionele tvp neer
Zijn jullie het al aan het testen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:31 schreef Peterselieman het volgende:
Er wordt op dit moment nog hard gewerkt aan een nieuwe manager en over enkele weken is er meer nieuws over. In ieder geval worden er voorbereidingen door ons getroffen voor het nieuwe seizoen.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:23 schreef INViCTuS het volgende:
Hoop dat er weer een manager komt. we wachten af...
We zijn druk bezig nuquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:15 schreef INViCTuS het volgende:
Ik haal um even naar bovenwellicht is er al wat meer informatie....
12quote:Op zondag 19 juli 2009 14:33 schreef ballenmetballen het volgende:
GEIL!!!!! voetbalmanager voetbalmanager boetvalmanager, voetbalbwehwiwieieiwwieieie hiejieehaaaaa dinges.....raak altijd zo opgewonden als er weer een nieuwe manager begint....nog 13 dagen....:D
Ik weets. Het gaat nog niet zoals geplandquote:Op zaterdag 25 juli 2009 15:24 schreef shinji_united het volgende:
Uhm.....wil niemand opjagen natuurlijk.....
Maar het is nog maar een week!
De verwachting is inderdaad dat dit gaat gebeuren. De kans is klein dat we op tijd live kunnen, vanwege wat issues die té hardnekkig zijn. Maar om zoveel mensen in de gelegenheid te stellen toch deel te nemen (zonder al te grote achterstand) zullen we overgaan naar de maatregel, die je aanhaalt.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:00 schreef INViCTuS het volgende:
Achja... als ie er maar komtdesnoods missen we 1 of 2 weekenden, da maakt opzich niet zoveel uit denk ik.
Dat is ook nog een optie, die we in overweging zullen nemenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:00 schreef Blight het volgende:
Is het dan niet een idee om meteen maar te wachten tot de transferdeadline is gepasseerd?
Om de twee wekenquote:Op woensdag 29 juli 2009 13:37 schreef INViCTuS het volgende:
Hoe is trouwens de opzet? Wisselen om de week of om de 2 weken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |