Dunno, dacht half elf, maar ik moet eerste werken, weet niet of ik er dan ook op tijd ben.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ajax zegt 11 uur en at5 telkens half 11.. wat is het nou morgen?
Ik zou zeggen bekijk pagina 6 ervan.quote:
Wat hebben we nou gedaan?quote:
Daar heb ik het toch overquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
De allerlaatste post mag er anders ook wel wezen
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat hebben we nou gedaan?Een painttopic waarin we ene Emimich mogen belachelijk maken en 10000 Onur-topics mogen wel, maar als ik alleen maar zeg dat er een paar chicks in een topic niet te doen zijn, moet de TT worden veranderd?
!
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van kutpubertjes zonder fotoboek die foto's van anderen afzeiken.
link?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat hebben we nou gedaan?Een painttopic waarin we ene Emimich mogen belachelijk maken en 10000 Onur-topics mogen wel, maar als ik alleen maar zeg dat er een paar chicks in een topic niet te doen zijn, moet de TT worden veranderd?
!
Lastpost?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
De allerlaatste post mag er anders ook wel wezen
Ik ben gewoon lekker, dat hoef ik niet op een fotoboek te bewijzen.quote:
Ik ook niet. KILL IT WITH FIRE!!!11quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van kutpubertjes zonder fotoboek die foto's van anderen afzeiken.
Strakke.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat doet Remlof dan op een forum als FOK, het is toch een jongerensite?quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
moet het nog aanpassen zeg ik toch.. ook voor phmpstyle..
Remlof is een kloonquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat doet Remlof dan op een forum als FOK, het is toch een jongerensite?
Zijn alle jongeren kutpubertjes met puisten dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat doet Remlof dan op een forum als FOK, het is toch een jongerensite?
Jaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:30 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Zijn alle jongeren kutpubertjes met puisten dan?
noem toch maar even gewoon dagdag, wil neit met sommige vergeleken wordenquote:
Ok is goed, dag dagdagquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:36 schreef dagdag het volgende:
[..]
noem toch maar even gewoon dagdag, wil neit met sommige vergeleken worden![]()
maar ga dag
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:17 schreef remlof het volgende:
BigKahuna, op internethelden zonder fotoboek die anderen afzeiken zitten we niet te wachten, 48 uur.
Ook fobo ban trouwens.
Rip aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:42 schreef Lakitu het volgende:
Ik kom jullie mede delen dat onze broeder BK is gevallen tijdens onze strijd tegen het systeem. [ afbeelding ]
[..]
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:42 schreef Lakitu het volgende:
Ik kom jullie mede delen dat onze broeder BK is gevallen tijdens onze strijd tegen het systeem. [ afbeelding ]
[..]
Aan hen die zijn gevallen....quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:45 schreef de_boswachter het volgende:
Slotje.
Hoe kan dit door de baggerscan zijn gekomen
Ja.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:47 schreef Gummibeer79 het volgende:
Ik krijg de strepen nooit goed van de spiegel af na het uitknijpen...
Tips iemand?
Nee.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:47 schreef Gummibeer79 het volgende:
Tips iemand?
Misschien.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:47 schreef Gummibeer79 het volgende:
Tips iemand?
Leuk joh.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:52 schreef Gummibeer79 het volgende:
spannend, ik zit te wippen op mijn stoel
Je bent gehuwd, laat je vrouw het doen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:47 schreef Gummibeer79 het volgende:
Tips iemand?
[..]
We mogen hier alleen positieve en slijm reacties gevenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:39 schreef McFearless het volgende:
Kutn00bs, wtf zijn jullie aan het doen? Is dit de wij likken elkaars ballen SC geworden?
Oh, dan heb ik hier niks te zoeken. Dag.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
We mogen hier alleen positieve en slijm reacties geven
Same.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:59 schreef McFearless het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik hier niks te zoeken. Dag.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:04 schreef Biogarde het volgende:
Zullen we stoppen met die eindeloze discussie? We zijn nu een zooi reacties verder en we komen er toch niet uit.
Even een opsomming van wat we niet gaan doen.
- Kastetopics (nergens niet dus).
- Naamtopics om te bashen of bagger.
- Al die emo-topics.
Muziektopics mogen best, maar er zijn er hier een paar die er een handje van hebben dergelijke topics naar hun hand te draaien waardoor het uitloopt op een kroeggevecht. En het ironische, diezelfde personen janken het hardst wanneer hun topic gesloten wordt. Ik noem geen namen, maar mocht je je aangesproken voelen dan wordt het misschien tijd je manier van doen eens te overzien. Of de reden dat je op FOK! zit.
Wij liggen niet wakker van gebande users, wat mensen van ons vinden en dat we soms incapabel worden genoemd. Echt niet.
Tot zover en verder gaan we niet.
Waarom nu wel?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:09 schreef wolvendagen het volgende:
Oh shoot sims 3 werk toch wel op mn laptop <3
Ja idd, waarom zei je dat nou dan? Maar had ie dat ook gezegt dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:04 schreef kurk_droog het volgende:
phpmystyle.. bijna ban omdat ik zei dat kaste topic mocht van bowa?
Ik sloeg op het deel waar de cd zit en toen begon hij te installerenquote:
Klinkt als een puike laptop.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik sloeg op het deel waar de cd zit en toen begon hij te installeren
cd?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik sloeg op het deel waar de cd zit en toen begon hij te installeren
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja idd, waarom zei je dat nou dan? Maar had ie dat ook gezegt dan?
quote:Je vergeet de naam swarmahoer aan te passen.!
Zoals ik gisteren al zei tegen dagdag: Ik weet van niks
Nee, wd, koop haar spullen netjes in de winkel. Ik ga eten. Doei.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
cd?Je knalt toch gewoon van internet dat spel?
Wat je netjes vindtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:15 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nee, wd, koop haar spullen netjes in de winkel. Ik ga eten. Doei.
Ja, netjes ja, doei.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:16 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat je netjes vindt
een spel van 50 eu? kopen die niet af is en dan om de 3 maanden een uitbreidingspakket krijgen van 30 eu de stuk
Gaat Fok! down dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:19 schreef Juicyhil het volgende:
http://forum.juicyhil.com/index.php
Ik ben klaar voor de downtime
dagdag?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:21 schreef kurk_droog het volgende:
fok down? aanslag plegen op hoofdkantoor
Moeten we wel een heel weekend opofferenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:20 schreef bloodysunday het volgende:
Mocht ook wel is tijd worden, die kut database failt de hele tijd
neuh die is weg. Ik moet bij de servers komen en mij stiekem mod maken zonder een blauwe naamquote:
Ik heb ook modrechten en geen blauwe naamquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
neuh die is weg. Ik moet bij de servers komen en mij stiekem mod maken zonder een blauwe naam
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:26 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb ook modrechten en geen blauwe naam
Serieusquote:
Eensquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
phpmystyle heeft post-kwaliteit, en ik adoreer hem.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gimme a G
Gimme a U
Gimme an M
Gimme another M
Gimme an I
Gimme a B
Gimme an E
Gimme another E
Gimme an R
What's that spelled?
Uhm.... Pizzakoerier???
Slechts de spellen die te tof zijn om niet te kopen koop ik. Ze moeten het verdienen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:33 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik ook veel, maar soms koop ik een spel. Cd's koop ik wel vaak.
ps3 spel koop ik af en toequote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:33 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik ook veel, maar soms koop ik een spel. Cd's koop ik wel vaak.
alsje ps3 wil downloaden moetje dat hele ding volgens mij ombouwenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ps3 spel koop ik af en toe
computer sowieso downloaden omdat ik het toch niet speel
Exact, maar ik game vrijwel niet meer.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:34 schreef Siniti het volgende:
[..]
Slechts de spellen die te tof zijn om niet te kopen koop ik. Ze moeten het verdienen.
Mja, ik download afentoe wat.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
ps3 spel koop ik af en toe
computer sowieso downloaden omdat ik het toch niet speel
Nee ik ook niet, mijn pc kan de toffe pcspellen dezer tijd niet meer aan, maar voor Diablo III ga ik toch een uitzondering makenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:36 schreef McFearless het volgende:
[..]
Exact, maar ik game vrijwel niet meer.
Ik maak geen uitzonderingen meer, het is zonde van je tijd.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:37 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, mijn pc kan de toffe pcspellen dezer tijd niet meer aan, maar voor Diablo III ga ik toch een uitzondering maken
Zo kan je het ook zien, ja.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:42 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik maak geen uitzonderingen meer, het is zonde van je tijd.
Achja, afentoe effe n00bs ownen met CoD of F1 terwijl er een zestienjarig sletje aan je penis zuigt, blijft leuk.quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:45 schreef McFearless het volgende:
[..]
Achja, afentoe effe n00bs ownen met CoD of F1 terwijl er een zestienjarig sletje aan je penis zuigt, blijft leuk.
Jaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:22 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
neuh die is weg. Ik moet bij de servers komen en mij stiekem mod maken zonder een blauwe naam
verbeterenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:53 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Jaen dan KLB SC schoonmaken zeker?
Mijn god ruk je je erop ofzo?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:56 schreef phpmystyle het volgende:
Komt er nog een ''herziene'' uitgaaf van de kaste?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:16 schreef dagdag het volgende:
elke keer als ik zie wie als laatst mijn fotoboek heeft gezien is het anonieme fokker
zit die gast elke keer te fappen op dat meisje ofzo
quote:
forwarden naar een Aquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:20 schreef 3lmo het volgende:
Oei, ik heb een PM van phpmystyle met een ietwat bedreigende ondertoon.
Reporten voor doodsverwensing.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:20 schreef 3lmo het volgende:
Oei, ik heb een PM van phpmystyle met een ietwat bedreigende ondertoon.
Zegt hij dat niet in al zijn topics dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:36 schreef 3lmo het volgende:
Het kwam erop neer, dat ik niet meer in zijn topics mocht reageren als ik ze niet leuk vond. En dat het apart is dat zijn topics 'stom' zijn, en toch in korte tijd honderden posts halen.
Maar goed, so far FOK!ken op vrijdagavond. Later.
Tof geak! =D Welk vak dan?! =Pquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:03 schreef Siniti het volgende:
[..]
hy is supeerrr : - D ik heb vndaag weer een toets afgerond : @ (H)
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:38 schreef Siniti het volgende:
[..]
Zegt hij dat niet in al zijn topics dan?
Hahahaha gek :S :S Welke studie doe je ook alweer? Sociologie ofzo?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:06 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ja goed hey! ;-D het wasz wetenschapfilosofie haha : D
Jah! : O Marr hy vroeg allemaal dingen die ik niet had geleerd ;-(quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahahaha gek :S :S Welke studie doe je ook alweer? Sociologie ofzo?
Fuck ik kan dat niet zo goed, dat rare getyp.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:08 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jah! : O Marr hy vroeg allemaal dingen die ik niet had geleerd ;-(
Ik heb een tijdje gehad dat ik et fucking goed konquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Fuck ik kan dat niet zo goed, dat rare getyp.![]()
Wat dan?
Waar studeer je trouwens?
Doh, je haalt het vast wel.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:12 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje gehad dat ik et fucking goed kon
Maar ik had dus best goed geleerd, maar die flikker vroeg allemaal dingen waarvan ik precies dacht dat ze onbelangrijk zouden zijnMisschien heb ik me er wel doorheen gesleept
Ik studeer op de UvA trouwens, vlakbij het Muntplein. De rechtenfaculteit
Nee, woon nog bij mijn ouders in Amsterdam. Echt geen zin nog om kamers te zoeken, daarnaast zal ik ook hoge eisen stellen als ik een kamer zoek, omdat ik al in Amsterdam woon. Dus het zal nog wel een tijdje duren voor ik alleen woonquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Doh, je haalt het vast wel.Oke tof. Zit je ook op kamers in A'dam?
Ohh, das wel beter dan. Moet allemaal wel lukken.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:15 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee, woon nog bij mijn ouders in Amsterdam. Echt geen zin nog om kamers te zoeken, daarnaast zal ik ook hoge eisen stellen als ik een kamer zoek, omdat ik al in Amsterdam woon. Dus het zal nog wel een tijdje duren voor ik alleen woon
Dat halen lukt natuurlijk wel, al haal ik et volgend jaar pasTis toch maar 5 puntjes en geen ingangseis voor eoa vak.
Da's wel handig. Op jezelf wonen is dan wel leuker maar bij je ouders wonen scheelt flink in de kosten.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:15 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee, woon nog bij mijn ouders in Amsterdam. Echt geen zin nog om kamers te zoeken, daarnaast zal ik ook hoge eisen stellen als ik een kamer zoek, omdat ik al in Amsterdam woon. Dus het zal nog wel een tijdje duren voor ik alleen woon
Dat halen lukt natuurlijk wel, al haal ik et volgend jaar pasTis toch maar 5 puntjes en geen ingangseis voor eoa vak.
En het is redelijk moeilijk een goede kamer te vindenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ohh, das wel beter dan. Moet allemaal wel lukken.
Oh je komt gewoon uit Amsterdam.Nee dan zou ik ook niet op kamers gaan nee. Fucking duur man.
M'n moeder vertelde dat ze van de week Das je goed recht zat te kijken over mensen die kamers aanboden in A'dam, echt achterlijk.
Zo'n gast die iets voor 37 m2 op internet had gezet terwijl het 16 m2 was.
Precies, en ik heb geen ouders waarvan ik om 8 uur 's avonds thuis moet zijn gelukkigquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:19 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Da's wel handig. Op jezelf wonen is dan wel leuker maar bij je ouders wonen scheelt flink in de kosten.
De een zuipt elke week voor 150+ euro, de ander, niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:25 schreef Smart_ass het volgende:
Ja wat versta je onder leven? Scheelt heel veel hoeveel je uitgeeft aan boodschappen. De ene geeft er ruim ¤200 per maand aan uit terwijl een ander het misschien met minder doet.
Je kan ook elke dag biefstuk eten, maar dan een hapje, en niet zoeen vette biefstuk, weetjewel.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:30 schreef Smart_ass het volgende:
Ja ligt eraan wat je eet. Of je gewoon één zak aardappelen koopt en er een hele week mee doet, of dat je heel vaak biefstuk eet.
Ja dat maakt ook wel verschilquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:31 schreef McFearless het volgende:
[..]
De een zuipt elke week voor 150+ euro, de ander, niet.
Whehe. En dan elke dag één sperzieboontje.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:32 schreef McFearless het volgende:
[..]
Je kan ook elke dag biefstuk eten, maar dan een hapje, en niet zoeen vette biefstuk, weetjewel.
ik betaal 450 incl huur vreten en internetquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:22 schreef phpmystyle het volgende:
Vraagje, hoeveel geld in de maand kost het om op jezelf te wonen? Gokje, rond de 700 euro, en dan kan je normaal leven?
Tartaarquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:32 schreef McFearless het volgende:
[..]
Je kan ook elke dag biefstuk eten, maar dan een hapje, en niet zoeen vette biefstuk, weetjewel.
Mwah, ik leef gewoon normaal, ik ga niet in een krot wonen. Maar daarentegen zuip ik niet voor 150 euro in de week op.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:30 schreef Smart_ass het volgende:
Ja ligt eraan wat je eet. Of je gewoon één zak aardappelen koopt en er een hele week mee doet, of dat je heel vaak biefstuk eet.
En hoe woon je?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:33 schreef gers het volgende:
[..]
ik betaal 450 incl huur vreten en internet
Magnetron-voedsel is geen etenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:33 schreef gers het volgende:
[..]
ik betaal 450 incl huur vreten en internet
studentenhuis , samen met 3 andere vrijstaand huis.quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Magnetron-voedsel is geen eten
Geen enkel bezwaar tegen. Daarbij een echte vent gaat niet achter het fornuis staanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is wel echt chill, als je beetje chille huisgenoten hebtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:37 schreef gers het volgende:
[..]
studentenhuis , samen met 3 andere vrijstaand huis.
12m2 en gedeelde woonkamer
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dus je kan je kont nog niet keren dusquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:37 schreef gers het volgende:
[..]
studentenhuis , samen met 3 andere vrijstaand huis.
12m2 en gedeelde woonkamer
Jammie, op de laatste dag ...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:37 schreef Siniti het volgende:
[..]
1 pizza per week die hij in etappes op eet
*Kijkt naar borstkas en ziet geen tieten*quote:
Afrika menu11!11!1quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:33 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Whehe. En dan elke dag één sperzieboontje.
JOAH.quote:
Genoeg mannen die wel kunnen en willen kokenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen enkel bezwaar tegen. Daarbij een echte vent gaat niet achter het fornuis staan
125 daar krijg je hier nog niet een 5 m2 voorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dus je kan je kont nog niet keren dusHoeveel huur heb je dan, 125 euro?
Mannen met manboobsquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:40 schreef McFearless het volgende:
[..]
*Kijkt naar borstkas en ziet geen tieten*
JOAH.
Een vent van 18 gaat toch niet een paar piepers schillen, en een kooltje koken..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Genoeg mannen die wel kunnen en willen koken
*Meldt*quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Genoeg mannen die wel kunnen en willen koken
de tettem in je juinquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:40 schreef McFearless het volgende:
[..]
*Kijkt naar borstkas en ziet geen tieten*
[..]
Afrika menu11!11!1
[..]
JOAH.
Ik heb geen manb00bs.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mannen met manboobs![]()
Tartaar is lekker maar weinig
Aardappels groente en vlees.. dat aten ze voor de oorlog nog..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Een vent van 18 gaat toch niet een paar piepers schillen, en een kooltje koken..
Mannen die kunnen koken zijn bij vooorbaat sexyquote:
Pics or it didn't happen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:42 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik heb geen manb00bs.Ik ben tietloos.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mannen die kunnen koken zijn bij vooorbaat sexy
Really? Neuken?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mannen die kunnen koken zijn bij vooorbaat sexy
*wraf*quote:
quote:Kaste 1: Afcajos, Beauregard, , De_Ananas, de_boswachter, Chuck_Norris, BaronPils, Broekpaling, Biels, Skylark, reetveter, Devvie, Gupje, Silentalarm, jitzzzze, kurk_droog, Buffalo-Soldier, bloodysunday, Nikmans, remlof, Acinonyx, padlarf
quote:
Welke pret? Eenzaam FOK!en op een vrijdagavond?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:46 schreef McFearless het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat kan de pret niet drukken!1!!1
GOD HE'S GOING WELSH ON ME AGAIN.quote:
+ oneindig voor jou.quote:
Yehh, met afsluitend een fapsessie en huilbui in bed.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:46 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Welke pret? Eenzaam FOK!en op een vrijdagavond?
Zolang ze maar niet uit de kast komen, haha eins!!!!11111quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
Mensen die zich druk maken om een kaste op een forum
Again?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:48 schreef McFearless het volgende:
[..]
+ oneindig voor jou.
[..]
Yehh, met afsluitend een fapsessie en huilbui in bed.
True.quote:
Oneindig wat?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:48 schreef McFearless het volgende:
[..]
+ oneindig voor jou.
[..]
Yehh, met afsluitend een fapsessie en huilbui in bed.
BRABANT HOOLIGAN!quote:
Ik wil ook mensen uitscheldenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:51 schreef McFearless het volgende:
[..]
Nee, gisteren was ik in Zandvoort, de dealer uitschelden en bier drinken.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:55 schreef McFearless het volgende:
[..]
Volgende keer meegaan, kan je lachen.
Nou pics van je tieten danquote:
Ik moet helemaal niks.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:58 schreef phpmystyle het volgende:
Wat wordt de volgende TT van dit topic? We moete remmie een poepie laten ruiken toch?
Zucht, dan maak je er een.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:58 schreef McFearless het volgende:
[..]![]()
[..]
Joah, moar, die heb ik heul niet.
Leuk.quote:
Ja, zeg, leg eens uit hoe kinderen gemaakt worden.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zucht, dan maak je er een.
Moet ik dan alles uitleggen, hier.
hoiquote:
Heeft met geil zijn te maken.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:01 schreef McFearless het volgende:
Ja, zeg, leg eens uit hoe kinderen gemaakt worden.
Dat pootjequote:
Neequote:
Oh ja? Wat is er zo leuk aan? He? Nou?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:03 schreef Smart_ass het volgende:
Ik luister nu het tweede nummer van het nieuwe album van Sonic Youth en ik vind het nu al vet.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:03 schreef Smart_ass het volgende:
Ik luister nu het tweede nummer van het nieuwe album van Sonic Youth en ik vind het nu al vet.
Met gers over neuken praten...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee![]()
Vraag expert Gers maar eens...
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:06 schreef McFearless het volgende:
[..]
Met gers over neuken praten...Ik hak nog liever m'n been er af.
JOLLIE SIJN RAZISTENquote:
Alice In Kettingen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:07 schreef Siniti het volgende:
[..]
zelfs google helpt niet, echt over 9000 afkortingen
Verzuur ik je leven?quote:
wiequote:
ik ken alleen gabberpietquote:
Zag laatst een neger met lang blond haar. Wat zeg je daar van?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:17 schreef Siniti het volgende:
[..]
Een neger die grunge zingtMoet niet gekker worden.
geeft ie ook slbquote:
Maak ze, bitch!quote:
Geen commentaarquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:19 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Zag laatst een neger met lang blond haar. Wat zeg je daar van?
Hell noquote:
Die moet je als een heel album luisteren, niet per liedjequote:
Nee ik ook nietquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:28 schreef drumstickNL het volgende:
Dat doe ik ook maar vind niet alles even mooi.
Kusjes (no homo)quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:29 schreef McFearless het volgende:
Ik ga even wat biertjes drinken met een paar maten. Een bijzonder fijne avond verder.Kusjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |