Dunno, dacht half elf, maar ik moet eerste werken, weet niet of ik er dan ook op tijd ben.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:17 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ajax zegt 11 uur en at5 telkens half 11.. wat is het nou morgen?
Ik zou zeggen bekijk pagina 6 ervan.quote:
Wat hebben we nou gedaan?quote:
Daar heb ik het toch overquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
De allerlaatste post mag er anders ook wel wezen
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat hebben we nou gedaan?Een painttopic waarin we ene Emimich mogen belachelijk maken en 10000 Onur-topics mogen wel, maar als ik alleen maar zeg dat er een paar chicks in een topic niet te doen zijn, moet de TT worden veranderd?
!
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van kutpubertjes zonder fotoboek die foto's van anderen afzeiken.
link?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:21 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wat hebben we nou gedaan?Een painttopic waarin we ene Emimich mogen belachelijk maken en 10000 Onur-topics mogen wel, maar als ik alleen maar zeg dat er een paar chicks in een topic niet te doen zijn, moet de TT worden veranderd?
!
Lastpost?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
De allerlaatste post mag er anders ook wel wezen
Ik ben gewoon lekker, dat hoef ik niet op een fotoboek te bewijzen.quote:
Ik ook niet. KILL IT WITH FIRE!!!11quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van kutpubertjes zonder fotoboek die foto's van anderen afzeiken.
Strakke.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat doet Remlof dan op een forum als FOK, het is toch een jongerensite?quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
moet het nog aanpassen zeg ik toch.. ook voor phmpstyle..
Remlof is een kloonquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat doet Remlof dan op een forum als FOK, het is toch een jongerensite?
Zijn alle jongeren kutpubertjes met puisten dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat doet Remlof dan op een forum als FOK, het is toch een jongerensite?
Jaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:30 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Zijn alle jongeren kutpubertjes met puisten dan?
noem toch maar even gewoon dagdag, wil neit met sommige vergeleken wordenquote:
Ok is goed, dag dagdagquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:36 schreef dagdag het volgende:
[..]
noem toch maar even gewoon dagdag, wil neit met sommige vergeleken worden![]()
maar ga dag
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:17 schreef remlof het volgende:
BigKahuna, op internethelden zonder fotoboek die anderen afzeiken zitten we niet te wachten, 48 uur.
Ook fobo ban trouwens.
Rip aan de nabestaandenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:42 schreef Lakitu het volgende:
Ik kom jullie mede delen dat onze broeder BK is gevallen tijdens onze strijd tegen het systeem. [ afbeelding ]
[..]
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:42 schreef Lakitu het volgende:
Ik kom jullie mede delen dat onze broeder BK is gevallen tijdens onze strijd tegen het systeem. [ afbeelding ]
[..]
Aan hen die zijn gevallen....quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:45 schreef de_boswachter het volgende:
Slotje.
Hoe kan dit door de baggerscan zijn gekomen
Ja.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:47 schreef Gummibeer79 het volgende:
Ik krijg de strepen nooit goed van de spiegel af na het uitknijpen...
Tips iemand?
Nee.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:47 schreef Gummibeer79 het volgende:
Tips iemand?
Misschien.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:47 schreef Gummibeer79 het volgende:
Tips iemand?
Leuk joh.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:52 schreef Gummibeer79 het volgende:
spannend, ik zit te wippen op mijn stoel
Je bent gehuwd, laat je vrouw het doen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:47 schreef Gummibeer79 het volgende:
Tips iemand?
[..]
We mogen hier alleen positieve en slijm reacties gevenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:39 schreef McFearless het volgende:
Kutn00bs, wtf zijn jullie aan het doen? Is dit de wij likken elkaars ballen SC geworden?
Oh, dan heb ik hier niks te zoeken. Dag.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:58 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
We mogen hier alleen positieve en slijm reacties geven
Same.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:59 schreef McFearless het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik hier niks te zoeken. Dag.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:04 schreef Biogarde het volgende:
Zullen we stoppen met die eindeloze discussie? We zijn nu een zooi reacties verder en we komen er toch niet uit.
Even een opsomming van wat we niet gaan doen.
- Kastetopics (nergens niet dus).
- Naamtopics om te bashen of bagger.
- Al die emo-topics.
Muziektopics mogen best, maar er zijn er hier een paar die er een handje van hebben dergelijke topics naar hun hand te draaien waardoor het uitloopt op een kroeggevecht. En het ironische, diezelfde personen janken het hardst wanneer hun topic gesloten wordt. Ik noem geen namen, maar mocht je je aangesproken voelen dan wordt het misschien tijd je manier van doen eens te overzien. Of de reden dat je op FOK! zit.
Wij liggen niet wakker van gebande users, wat mensen van ons vinden en dat we soms incapabel worden genoemd. Echt niet.
Tot zover en verder gaan we niet.
Waarom nu wel?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:09 schreef wolvendagen het volgende:
Oh shoot sims 3 werk toch wel op mn laptop <3
Ja idd, waarom zei je dat nou dan? Maar had ie dat ook gezegt dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:04 schreef kurk_droog het volgende:
phpmystyle.. bijna ban omdat ik zei dat kaste topic mocht van bowa?
Ik sloeg op het deel waar de cd zit en toen begon hij te installerenquote:
Klinkt als een puike laptop.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik sloeg op het deel waar de cd zit en toen begon hij te installeren
cd?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik sloeg op het deel waar de cd zit en toen begon hij te installeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |