quote:Er was behoefte aan een handleiding, dus hierbij. Met dank aan o.a. fosfolipide!
1. Stap de AH binnen
2. Zoek de producten en pleur max 6 actie-artikelen in je boodschappenkar. (dit i.v.m. nieuwe regels van de AH)
3. Let op: scan de artikelen eerst bij de scanner in de winkel, zodat je zeker weet dat de prijs nog niet is aangepast.
4. Laat ze scannen bij de kassa, laat je BONUSKAART zien, BELANGRIJK! en betaal bv het bedrag van ¤20,-
5. Ga naar de servicebalie, neem de kassabon mee en zeg dat je je aankoopbedrag terugwil en je laat de folder van de betreffende concurrent zien.
6. Nu wordt er SM bijgehaald en gebeld blalbalbal ff wachten
7. Enjoy!
De spelregels van de AH:
Garantie
- De laagste actieprijs van Nederland is herkenbaar aan de rode portemonnee met de ‘laagste actieprijsgarantie’. Deze staat bij alle A-merk producten in de AH Bonus folder.
- Vindt u toch één van deze actieproducten in de folder van een andere winkel goedkoper? Op vertoon van uw AH kassabon én de folder van de andere winkel uit een overlappende actieperiode krijgt u het aankoopbedrag bij uw AH servicebalie terug én een appeltaartje cadeau.
Spelregels
- De laagste actieprijsgarantie geldt voor alle A-merken met deze rode portemonnee. De garantie geldt niet voor andere A-merk aanbiedingen die u wel in de winkel, maar niet in de folder vindt.
De laagste actieprijsgarantie geldt alleen voor volledig identieke producten (o.a. merk, verpakking, inhoud, smaak).
- De laagste actieprijsgarantie geldt alleen gedurende onze actieperiode. Uw recht op eventuele teruggave van het aankoopbedrag en het appeltaartje geldt t/m de maandag na de actieperiode. Een appeltaartje per artikel en per klant.
- Vergoeding van het aankoopbedrag voor maximaal 6 actie-artikelen per klant.
- Voor alcoholhoudende dranken geldt dat op grond van Nederlandse wet- en regelgeving tot maximaal de helft van de normale verkoopprijs (dus zonder korting) vergoed wordt.
Verder heb ik even een lijstje gemaakt met andere supermarkten/drogisterijen
Supermarkten:
Albert Heijn www.ah.nl
C1000 www.c1000.nl
Aldi www.aldi.nl
Super de Boer www.superdeboer.nl
Spar www.spar.nl
Lidl www.lidl.nl
Plus www.plus.nl
Co-op www.coop.nl
Troefmarkt www.troefmarkt.nl
Supercoop www.supercoop.nl
Jumbo www.jumbosupermarkten.nl
Golff supermarkten www.golff.nl
DekaMarkt www.dekamarkt.nl
Em-Te www.em-te.nl
Attent www.attent.nl
Hoogvliet www.hoogviet.com
Deen Supermarkt www.deen.nl
Jan Linders www.janlinders.nl
Vomar Voordeelmarkt www.vomar.nl
Dirk, bas, digros www.lekkerdoen.nl
Poiesz supermarkten www.poiesz-supermarkten.nl
Boni Markt www.bonisupermarkt.nl
Nettorama www.nettorama.nl
MCD www.mcd-supermarkt.nl
Sanders Supermarkten www.sanders-supermarkt.nl
Die 2 bruder www.2bruder.com
Drogisten:
DA www.da.nl
Etos www.etos.nl
Trekpleister www.trekpleister.nl
Kruidvat www.kruidvat.nl
Schlecker http://nl.schlecker.com
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:40 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Jillz hebben ze inderdaad landelijk aangepast. Evenals Brand bier.
Ik neem aan dat de andere acties zoals Cracottes, Mentos etc. ook niet meer lukt.
Tijd voor iets nieuws
Simpele marketing. Enorme hoeveelheid reclame voor een relatief klein bedrag.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:54 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Fail-actie voor de AH als je het mij vraagt.
Ze zijn blijkbaar niet de goedkoopste en moeten het daarbovenop bekopen met dit.
haha je kan beter naar een appi hein die zondag open isquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:56 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik kan niet wachten tot maandag, maandag ben ik vrij dus als de AH net open is, gelijk erin gaan
Klopt natuurlijk, of voor 20.000 EUR 30 sec op de TV, of voor een een best kleine groep die voor enkele tientalle en/of honderden euro's mee neemt 5 minuten op Editie NL...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:00 schreef TNA het volgende:
[..]
Simpele marketing. Enorme hoeveelheid reclame voor een relatief klein bedrag.
Waarquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:51 schreef Meki het volgende:
Volgende week zijn alle Coca Cola in de aanbieding....
Gewoon proberen, is het wel verlaagd dan kun je je beroepen op niet tevreden, geld terug actie van de AHquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:40 schreef MacorgaZ het volgende:
Ben net naar de AH geweest (alleen ff kijken), en het prijskaartje van Brand-bier staat nog op 4,99.
Is de prijs via 1 centraal computersysteem geregeld, dus dat ik bij de kassa kom er wel opeens 3,99 staat?
AH..quote:
is er geen centrall AH-medewerkters topic?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 19:53 schreef HomoSaabiens het volgende:
Er zijn vast wel AH-vakkenvullers actief hier! Het is zo dat de AH de nieuwe bonusfolder vrijdag of zaterdag al rondstuurt naar haar filialen. Dus als iemand nou zo vriendelijk is om dat ding even te scannen ofzo..
Ik heb net de lapo gepost met een link naar dit topic.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:17 schreef UncleSam het volgende:
Zie ook dit topic: Gratis boodschappen
Misschien moeten ze samengevoegd worden.
Ik hoop dat ze volgende week weer iets hebben dat ik wél lekker vind i.p.v. die droge crackers, het idee is leuk, maar de functionaliteit is laagquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:38 schreef Dropdown het volgende:
Geniale actie, ga morgen nog wat dingen halen, nadat ik samen met een klasgenoot voor ong 80 euro gehaald heb aan Cracottes en appeltaarten
AH Medewerkerstopic [#82] Waar de ToGo's the place rocken!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
is er geen centrall AH-medewerkters topic?
Volgende week wss alleen het prijsverschil terugquote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:39 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze volgende week weer iets hebben dat ik wél lekker vind i.p.v. die droge crackers, het idee is leuk, maar de functionaliteit is laagHopelijk weer een bieraanbieding
De helft van mijn geld terug is ook goed.
Hoe groot is jouw eetlust/vriesvak?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:56 schreef Fosfolipide het volgende:
Ik hoor dat heel veel pizza's volgende week in de aanbieding zijn o.a. Big Americans
ligt aan de hoeveelheid pizza's die ze in de ah hebben, hoe meer pizza's hoe groter mijn vriesvak wordt.quote:
Had zo mooi geweestquote:
2 voor 7.99quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:31 schreef PteV het volgende:
[..]
huh? Hier staan ze allemaal voor 3,99 in het schap
Nee, want pas bij 2 cent is het goedkoper en krijg je je geld terug.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:33 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
2 voor 7.99
2*3,99=7,98
1 cent te duur dus
Ohquote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:33 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
2 voor 7.99
2*3,99=7,98
1 cent te duur dus
Meki kan jij niet wat voor mij regelen jij was toch supermarkt manager bij Ahquote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:46 schreef Meki het volgende:
Coca Cola is in de Aanbieding volgende week in AH....
Hou de prijs in de gaten....
Gister nog bij plus wezen kijken, maar ben dit helaas niet tegen gekomen bij de vriezer of in de folder.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:04 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
Actieweek datum
[ afbeelding ]
Have fun met zoeken en inkopen
Mentos was bij jouw AH goedkoper dan bij Golff/Em-te?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
In onze AH waren Nivea, Jillz en Mentos al aangepast. Cracottes en Mars Ice niet op gelet
Bij de Jumbo krijg je een product gratis, als het ergens anders goedkoper is?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:30 schreef TUFKAL het volgende:
Grappig trouwens dat het nu zo'n "hype" is. De Jumbo heeft dit als standaard policy.
Daar gaat het niet om, het ided komt van Jumbo. Geeft wel weer aan dat de AH de monoplist is, als zij een actie hebben is het nieuws.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:32 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Bij de Jumbo krijg je een product gratis, als het ergens anders goedkoper is?
Volgens mij krijg je alleen het verschil terug bij Jumbo
Nu over die Niveau producten..
Kan iemand deze folder: http://i105.photobucket.com/albums/m201/noppp_2006/P6110005.jpg even inscannen en uploaden?
De kijkshop had dit in 1995 al.... Verder is er een enorm verschil tussen het terug krijgen van het verschil, of het terug krijgen van de totale aankoop + een gratis appeltaart.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:37 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het ided komt van Jumbo. Geeft wel weer aan dat de AH de monoplist is, als zij een actie hebben is het nieuws.
Neemt niet weg dat dit een leuk topic is (+actie)
Je kunt toch gewoon dit plaatje printen?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 00:32 schreef Blackf1re het volgende:
[..]
Bij de Jumbo krijg je een product gratis, als het ergens anders goedkoper is?
Volgens mij krijg je alleen het verschil terug bij Jumbo
Nu over die Niveau producten..
Kan iemand deze folder: http://i105.photobucket.com/albums/m201/noppp_2006/P6110005.jpg even inscannen en uploaden?
Goedemorgen D:.quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 09:59 schreef Dropdown het volgende:
http://boodschappen.ah.nl/
Acties van volgende week?
Ontdekte het net toen ik nog even alle normale BONUS aanbiedingen wilde checkenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 10:03 schreef TNA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Coca-Cola en Dr. Oetker, mijn halve leven samengevat! HAMSTERENNN!
Die is toch niet van nu? Kan de mars aanbieding nergens op hun site vinden..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:04 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
Have fun met zoeken en inkopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |