quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik wel. Op Fok! ben ik zelfverzekerd, blond en heb ik dikke tieten
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik wel. Op Fok! ik ben zelfverzekerd, blond en heb ik dikke tieten
tuurlijkquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Moets deze post nou mee naar het nieuwe topic
das toch leukquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Moest deze post nou mee naar het nieuwe topic
Hij staat in de OPquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zoals mezelf.. ik ben geil genoeg om me niet als iets anders voor te doenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:35 schreef heksehiel het volgende:
[..]
JezusOk, hoe zien jullie eruit op Fok?
Zo blijkt maar weer hoe ver FOK! van de werkelijkheid af zit.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:35 schreef getl0st het volgende:
[..]
Zoals mezelf.. ik ben geil genoeg om me niet als iets anders voor te doen
Wat heeft jouw geil zijn te maken met aantrekkelijkheidquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:35 schreef getl0st het volgende:
[..]
nietquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:35 schreef heksehiel het volgende:
[..]
JezusOk, hoe zien jullie eruit op Fok?
Dat dus.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:35 schreef getl0st het volgende:
[..]
Daar ging het ook niet om. Het ging erom dat je zelf mocht weten wie en wat je wilde zijn op Fok! Dus jij mag mooie krullen hier hebbenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Zo blijkt maar weer hoe ver FOK! van de werkelijkheid af zit.
Ik word geil van mezelfquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:36 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wat heeft jouw geil zijn te maken met aantrekkelijkheid
Ow, dat lijkt me wel raar.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:36 schreef KudFokker het volgende:
vanavond en morgen sporten, maar geen werk meer
Voel me nog wel rotheel duf en kan nergens meer om lachen
Trillende handjes heb ik geen last meer van gelukkig.
Ik werd net gebeld door de politie dat het zou kunnen zijn dat de nabestaande mij zouden kunnen benaderen de komende dagen...
Ik weet eigenlijk totaal niet wat ze zullen zeggen
Sterkte kerelquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:36 schreef KudFokker het volgende:
Ik werd net gebeld door de politie dat het zou kunnen zijn dat de nabestaande mij zouden kunnen benaderen de komende dagen...
Denk dat ze dat niet zullen doen en ik denk dat ze eerder dingen vragen dan zeggen. Maak je niet teveel zorgen, zorg goed voor jezelfquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:36 schreef KudFokker het volgende:
hij haalde mij in en toen hij op de rechter rijbaan terug kwam raakte zijn auto in een slip waardoor hij tegen die brug pijler aan reed.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ow, dat lijkt me wel raar.
Je hebt die man/vrouw toch niet meer gesproken? En heb je het helemaal zien gebeuren vanaf het moment dat ie uit koers raakte?
Moeilijk, sterkte ermee man.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:36 schreef KudFokker het volgende:
Zorg wel dat je er met iemand over praat kerel.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
hij haalde mij in en toen hij op de rechter rijbaan terug kwam raakte zijn auto in een slip waardoor hij tegen die brug pijler aan reed.
Hij was opslag dood, dus heb hem niet gesproken...
Het hele image van hoe hij in die auto zat blijft maar in mijn gedachten zitten
Het was gewoon te pijnlijk en smerig
Nja, vanavond even sporten en daarna gitaar spelen, daardoor ga ik me misschien beter voelen...
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:41 schreef Flena het volgende:
[..]
uitzending gemist kan je alles terug kijken
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:42 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Handig zeg, scheelt een hoop vrouwen gezeik
Oh, dat is wel heftig zeg.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
hij haalde mij in en toen hij op de rechter rijbaan terug kwam raakte zijn auto in een slip waardoor hij tegen die brug pijler aan reed.
Nja, vanavond even sporten en daarna gitaar spelen, daardoor ga ik me misschien beter voelen...
True that!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:42 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Handig zeg, scheelt een hoop vrouwen gezeik
Ik weet niet wat het is, maar ik wil niet zielig of als lastig gezien wordenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zorg wel dat je er met iemand over praat kerel.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:41 schreef Flena het volgende:
[..]
uitzending gemist kan je alles terug kijken
Je kan je gedachten toch wel kwijt bij goede vrienden hopelijk?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar ik wil niet zielig of als lastig gezien worden
In dit geval kan je beter wel met iemand praten, iemand die je goed kan vertrouwen zal graag even met je gaan zitten!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:45 schreef HeatWave het volgende:
Ik zie eruit als in mijn fobo, daar zijn die dingen voor.
Dit moet je niet voor je houden.. praten zal je goed doen!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
nou ik wil me nergens mee bemoeien...maar..ik denk niet dat er iemand is die je lastig vind hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Je loopt achter, is op pagina 1 al uitgebreid besprokenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:45 schreef Belsezar het volgende:
Dat gaat een hoop gekras worden morgen
Morgen downtime FOK!
Lieve schat, als je bij de politie zou werken, dan zou je ook een heel traumateam aan je deur hebben staan. Je bent niet lastig en je bent niet zielig. NIet in dit geval en praat je zelf dat ook absoluut niet aan!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Doen. Echt kerel doenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
inderdaad belangrijk...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:46 schreef Flena het volgende:
[..]
nou ik wil me nergens mee bemoeien...maar..ik denk niet dat er iemand is die je lastig vind hoor
Wat ik net zo las is het niet niks wat je gezien hebt![]()
ik zou idd wel zorgen dat je er met iemand over kan praten...want zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten lijkt me
Dat is zeker een slechte ervaring om mee te maken, zoals wel meer mensen adviseren, veel praten helptquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:46 schreef KudFokker het volgende:
Aan de ene kant ben ik zó blij dat ik zo geconcentreerd was op dat moment...
Zijn auto stond vrijwel meteen stil, had geen snelheid meer, maar hij kwam wel terug vanaf de spitsstrook naar mijn weghelft, zat er zo'n 50 meter vanaf, en ik weet niet hoe het kwam maar uit reactie schakelde ik terug naar zijn 4 voor meer koppel, waardoor ik sneller op de linker rijbaan kon komen.
Het scheelde maar een meter, anders had hij mij nog meegenomen ook...
Ik kan gewoon niet tegen al die vragen...
Hoe zijn kinderen zich nu wel niet moeten voelenik blijf gewoon maar huilen
Zoals ik al eerder zei, er moet ook gewerkt wordenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je loopt achter, is op pagina 1 al uitgebreid besproken
middagquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat is zeker een slechte ervaring om mee te maken, zoals wel meer mensen adviseren, veel praten helpt
het zal niet zo zijn dat je alles vergeet, maar het zal wel minder worden en makkelijker om mee om te gaan![]()
Oja, Goedemiddag
Gewoon ff langs vrienden en even uitpraten wat er is gebeurt.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:46 schreef KudFokker het volgende:
Zijn auto stond vrijwel meteen stil, had geen snelheid meer, maar hij kwam wel terug vanaf de spitsstrook naar mijn weghelft, zat er zo'n 50 meter vanaf, en ik weet niet hoe het kwam maar uit reactie schakelde ik terug naar zijn 4 voor meer koppel, waardoor ik sneller op de linker rijbaan kon komen.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:46 schreef KudFokker het volgende:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:49 schreef djayzz het volgende:
Ik ga naar huis mensen.
Fijne avond allemaal.
En KF, praat er met je vrienden over. Gewoon vragen of ze er even de tijd voor willen nemen, dat willen ze echt wel!
Dankjewel !quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:49 schreef djayzz het volgende:
Ik ga naar huis mensen.
Fijne avond allemaal.
En KF, praat er met je vrienden over. Gewoon vragen of ze er even de tijd voor willen nemen, dat willen ze echt wel!
Dat is zeker een feit!... niet opkroppen gewoon over praten idd.. Oh en KF, volgens mij heb jij ook recht op slachtofferhulp in deze. Schaam je niet, die mensen zijn er voor om met je te praten en je te helpen enzo..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:49 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Gewoon ff langs vrienden en even uitpraten wat er is gebeurt.
Ik zat 2 weken geleden ook ff stuk door een x aantal zaken. ( waarschijnlijk opgepot , tja...man )
Toen ben ik naar m,n beste vriend geweest en heb daar ook ff een potje gejankt.
Happens to the best of us.
damesquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:50 schreef KudFokker het volgende:
Op dit soort moment wou ik echt dat ik iemand had om tegen aan in slaap te vallen, die gewoon haar armen op me heen zou slaan zodat ik veilig ben en weet dat er niks zal gebeuren
Zal ik doen kerelquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dankjewel !
Ik heb vanmiddag 1 vriend al aan de telefoon gehad, hij komt even langs vanavond
Doe voorzichtig Djayzz !
Goedzo! Gooi het er gewoon gelijk allemaal uitquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dankjewel !
Ik heb vanmiddag 1 vriend al aan de telefoon gehad, hij komt even langs vanavond
Doe voorzichtig Djayzz !
Begrijpelijk, maar dit zijn de momenten waarvan je kunt leren er voor jezelf te zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:50 schreef KudFokker het volgende:
Op dit soort moment wou ik echt dat ik iemand had om tegen aan in slaap te vallen, die gewoon haar armen op me heen zou slaan zodat ik veilig ben en weet dat er niks zal gebeuren
Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:51 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat is zeker een feit!... niet opkroppen gewoon over praten idd.. Oh en KF, volgens mij heb jij ook recht op slachtofferhulp in deze. Schaam je niet, die mensen zijn er voor om met je te praten en je te helpen enzo..
Het komt ook wel allemaal tegelijkquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:52 schreef KudFokker het volgende:
Oja, alsof het niet erger kan, heb ook nog een reiger dood gereden
Dat was ook niet leuk om van de bumper te peuteren...
Tot nu toe echt wel de kutste dag ooit
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:52 schreef KudFokker het volgende:
Oja, alsof het niet erger kan, heb ook nog een reiger dood gereden
Dat was ook niet leuk om van de bumper te peuteren...
Tot nu toe echt wel de kutste dag ooit
En dat helptquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat dacht ik ookAls je het nodig hebt KF bel dan even die agent die je belde vanmiddag. Die kan je zeker verder helpen
When it rains, it pours inderdaadquote:
Dat is me aangeboden, maar heb het afgeslagen...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:51 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat is zeker een feit!... niet opkroppen gewoon over praten idd.. Oh en KF, volgens mij heb jij ook recht op slachtofferhulp in deze. Schaam je niet, die mensen zijn er voor om met je te praten en je te helpen enzo..
Echt doen, het heeft mij toen enorm geholpenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat is me aangeboden, maar heb het afgeslagen...
Dat kwam vooral omdat ik zoveel adrenaline had en toch nog wel vrijwel niks voelde qua emotie door de shock
Ik ga ze maandag even bellen
Daar zat ik net aan te denken. Ik was ook naar huis gegaan denk ik.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:55 schreef KudFokker het volgende:
Mijn collega's verklaarde me ook voor gek dat ik niet meteen rechtsomkeert ben gegaan naar huis
Maar op dat moment viel het wel mee...
Pas op weg naar huis ben ik erover gaan nadenken
Ik denk dat afleiding wel zal helpen...
Vanavond misschien even in de stad kijken of daar bekende zijn
Nee zal ik niet doenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:55 schreef Belsezar het volgende:
Oh en KF ga niet zuipen komende tijd, lijkt me zeer onverstandig als je je voelt als nu.
Het heeft wel voor afleiding gezorgdquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Daar zat ik net aan te denken. Ik was ook naar huis gegaan denk ik.
quote:
Ok, gelukkig kan je nog inzien dat er ook nog leuke kanten aan de dag warenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het heeft wel voor afleiding gezorgden het was een leuk dagje, want een aantal nieuwe collega's waarmee ik woensdag in Utrecht was (mijn nieuwe collega's ) waren er ook
dit was ons eerste projectje
!
Thnx manquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:59 schreef getl0st het volgende:
Mensen ik ga naar huis
KF sterkte als ik je niet meer spreek!
Vrouwen somsquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:00 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ben wel uitgevallen tegen een collega vandaag
Ik had een aantal nieuwe mobieltjes met sim kaarten meegenomen omdat ze een tijdje onbereikbaar zouden zijn...
Gingen die 2 vrouwen serieus RUZIE maken om het makkelijkste nummer !!!!!
Kom op, dat is toch niet belangrijk ?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |