Heb je voor mij een cursusboek?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En nog tijd over.
* Nouk schrijft efficiënt met tijd omgaan in haar 'eigenschappen'
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Soms. Ligt aan de chocolade en aan de tijd van de maand
In Cannes hebben ze bijna overal warme chocolade cake waar gesmolten pure chocolade uitloopt als je het aansnijdtDie's heerlijk
En chocotoffs vind ik ook lekker
Ik geloof ook niet in een hel en nee elke dag pizz, dan zou ik er niet eens meer uitzien als een vrouw.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh! Dan kom je in de hel. En jij eet ook elke dag pizza?!
Het doet af aan je tofheid om iedere keer maar de drang te hebben zo graag te laten weten dat je een leven hebtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:12 schreef Q. het volgende:
Dat lukt mij niet eens! Behalve nu, op mn vrije dag even..
Toevallig wel! Nog nooit een bladzijde in gelezenquote:
Dat kan mijn tofheid wel hebben.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het doet af aan je tofheid om iedere keer maar de drang te hebben zo graag te laten weten dat je een leven hebt
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Jouw andere vrouwelijke eigenschappen compenseren dat weer ruimschoots.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het doet af aan je tofheid om iedere keer maar de drang te hebben zo graag te laten weten dat je een leven hebt
Die kan ik me ook nog herinnerenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:17 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wat was die eerdere prachtige post van je ook al weer? Mensen die zo hard roepen...
Ja, geldt ook voor Q.!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:17 schreef heksehiel het volgende:
Wat was die eerdere prachtige post van je ook al weer? Mensen die zo hard roepen...
quote:
Jij, tijd over? waar wanneer hoe ?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En nog tijd over.
* Nouk schrijft efficiënt met tijd omgaan in haar 'eigenschappen'
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Noooooooooooooo
Ow wacht, ik heb een leven
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:17 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar ik nietquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Noooooooooooooo
Ow wacht, ik heb een leven
Als ik écht wil dit weekend, maar lijkt me beter van nietquote:
Ik roep nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Beweren dat ja..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:24 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wat? Zeggen dat ze een leven hebben?
heej, sommige hebben dat ook echt!quote:
Sjee nogsteedsquote:
maar niemand doet dat toch?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:27 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Op Fok! kun je toch ook een leven hebben> Je kunt zelfs zijn wie je wil zijn
Ow, dat had ik dan gemist.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:27 schreef getl0st het volgende:
[..]
niet omdat fok offline gaat
uit pure liefde
Maar niet morgen, want dan moet ie naar een pauperfeestquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:26 schreef djayzz het volgende:
ow, flauw!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:28 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar niet morgen, want dan moet ie naar een pauperfeest
morgen had je bels toch?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:28 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar niet morgen, want dan moet ie naar een pauperfeest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |