Zal ik doen kerelquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dankjewel !
Ik heb vanmiddag 1 vriend al aan de telefoon gehad, hij komt even langs vanavond
Doe voorzichtig Djayzz !
Goedzo! Gooi het er gewoon gelijk allemaal uitquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dankjewel !
Ik heb vanmiddag 1 vriend al aan de telefoon gehad, hij komt even langs vanavond
Doe voorzichtig Djayzz !
Begrijpelijk, maar dit zijn de momenten waarvan je kunt leren er voor jezelf te zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:50 schreef KudFokker het volgende:
Op dit soort moment wou ik echt dat ik iemand had om tegen aan in slaap te vallen, die gewoon haar armen op me heen zou slaan zodat ik veilig ben en weet dat er niks zal gebeuren
Dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:51 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat is zeker een feit!... niet opkroppen gewoon over praten idd.. Oh en KF, volgens mij heb jij ook recht op slachtofferhulp in deze. Schaam je niet, die mensen zijn er voor om met je te praten en je te helpen enzo..
Het komt ook wel allemaal tegelijkquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:52 schreef KudFokker het volgende:
Oja, alsof het niet erger kan, heb ook nog een reiger dood gereden
Dat was ook niet leuk om van de bumper te peuteren...
Tot nu toe echt wel de kutste dag ooit
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:52 schreef KudFokker het volgende:
Oja, alsof het niet erger kan, heb ook nog een reiger dood gereden
Dat was ook niet leuk om van de bumper te peuteren...
Tot nu toe echt wel de kutste dag ooit
En dat helptquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat dacht ik ookAls je het nodig hebt KF bel dan even die agent die je belde vanmiddag. Die kan je zeker verder helpen
When it rains, it pours inderdaadquote:
Dat is me aangeboden, maar heb het afgeslagen...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:51 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat is zeker een feit!... niet opkroppen gewoon over praten idd.. Oh en KF, volgens mij heb jij ook recht op slachtofferhulp in deze. Schaam je niet, die mensen zijn er voor om met je te praten en je te helpen enzo..
Echt doen, het heeft mij toen enorm geholpenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat is me aangeboden, maar heb het afgeslagen...
Dat kwam vooral omdat ik zoveel adrenaline had en toch nog wel vrijwel niks voelde qua emotie door de shock
Ik ga ze maandag even bellen
Daar zat ik net aan te denken. Ik was ook naar huis gegaan denk ik.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:55 schreef KudFokker het volgende:
Mijn collega's verklaarde me ook voor gek dat ik niet meteen rechtsomkeert ben gegaan naar huis
Maar op dat moment viel het wel mee...
Pas op weg naar huis ben ik erover gaan nadenken
Ik denk dat afleiding wel zal helpen...
Vanavond misschien even in de stad kijken of daar bekende zijn
Nee zal ik niet doenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:55 schreef Belsezar het volgende:
Oh en KF ga niet zuipen komende tijd, lijkt me zeer onverstandig als je je voelt als nu.
Het heeft wel voor afleiding gezorgdquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Daar zat ik net aan te denken. Ik was ook naar huis gegaan denk ik.
quote:
Ok, gelukkig kan je nog inzien dat er ook nog leuke kanten aan de dag warenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het heeft wel voor afleiding gezorgden het was een leuk dagje, want een aantal nieuwe collega's waarmee ik woensdag in Utrecht was (mijn nieuwe collega's ) waren er ook
dit was ons eerste projectje
!
Thnx manquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:59 schreef getl0st het volgende:
Mensen ik ga naar huis
KF sterkte als ik je niet meer spreek!
Vrouwen somsquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:00 schreef KudFokker het volgende:
Hmm ben wel uitgevallen tegen een collega vandaag
Ik had een aantal nieuwe mobieltjes met sim kaarten meegenomen omdat ze een tijdje onbereikbaar zouden zijn...
Gingen die 2 vrouwen serieus RUZIE maken om het makkelijkste nummer !!!!!
Kom op, dat is toch niet belangrijk ?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |