Of in paint en dan emailen!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:29 schreef Barca het volgende:
Als jullie het niet erg vinden zeg ik verder niks over dat shirt. Voor ik allerlei schuttingtaal spui.
[..]
Fax?
Ik heb er wel weer zin inquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:35 schreef Aanvoerder het volgende:
Nog 10 dagen en de vakantie zit er alweeer op.
Hoevaak heb je Onyewu live zien spelen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:01 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
rechter
Ik zeg halen, hij is 27.
Wilhelmson en Defour jaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:39 schreef rompompom het volgende:
Vergeet Boulahrouz, Heitinga, Engelaar en Messi niet!
Eerst nog maar eens m'n SCC betalen.quote:
Ik gok op Cabanas!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat maandag de transfers van Vermaelen en Elia rond zullen zijn, wellicht nog een mededeling over Obradovic en er komt sowieso nog een speler die niemand aan ziet komen momenteel.
quote:
Maandag is iets te kort dag denk ik...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat maandag de transfers van Vermaelen en Elia rond zullen zijn, wellicht nog een mededeling over Obradovic en er komt sowieso nog een speler die niemand aan ziet komen momenteel.
Wel opvallend stil nu rondom hem..quote:
morgen hebben we wel wast belangrijkers te doenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:52 schreef behangplakker het volgende:
Voor mijn gevoel kunnen ze morgen wat bekendmaken, maar ook over 2 weken pas. Ze weten alles wel goed binnenkamers te houden.
15e tot 29e.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wanneer is dat EK waar Obracadabra aan meedoet?
Dat denk ik niet. Sterker nog: ik weet het zeker.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat maandag de transfers van Vermaelen en Elia rond zullen zijn
En hij kost ineens klauwen met geld. Zoiets gok ik ook. Maar ergens stond ook dat als Vermaelen definitief naar Arsenal gaat, hij definitief voor Ajax gaat kiezen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:01 schreef Wooldoor het volgende:
Je zal het zien, die Obradovic speelt de sterren van de hemel en de europese topclubs staan in de rij. Dan zal hij vast wel snel van gedachten wisselen. Of hij raakt ernstig geblesseerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |