Hehe koekje van eigen deeg inderdaad.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
Gezien de Ajax-Elia link is dit wel ontopic.
[..]
Hamsterman van Twente wordt nu eens op dezelfde manier gepakt..
Lekker voor die latente nicht.
Ik op de treadmill.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:54 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik weet niet of je op mij doelt, maar ik zie Miralem het liefst op de bank momenteel.
quote:Oguchi Onyewu kan een terugkeer naar de Engelse Premier League vermoedelijk uit zijn hoofd zetten. De verdediger van Standard Luik heeft al wekenlang een aanbieding van Birmingham City op zak, maar twijfelt of een stap naar de promovendus een juiste keuze zal zijn. Het geduld van Birmingham raakte op en vrijdag presenteerde de club Scot Dann als nieuwe aanwinst.
[...]
Onyewu staat sinds 2004 onder contract bij Standard Luik en kan in de zomer transfervrij vertrekken bij de Belgisch landskampioen. De Amerikaan, die ruim twee jaar geleden al eens op huurbasis voor Newcastle United uitkwam, zou graag willen terugkeren naar Engeland en nam een aanbieding van Birmingham in beraad. Dann is na Stephen Carr echter al de tweede verdediger waarmee de promovendus zich heeft versterkt.
quote:Nieuwe Ajax thuisshirt maandag gepresenteerd
Geplaatst op: 12-06-2009 | 14:43 Auteur: J. van den Berg Bron: Ajax.nl
Ajax en Adidas presenteren komende maandag het Ajax thuisshirt voor het seizoen 2009-2010. De presentatie zal op de zelfde manier gaan als de presentatie van het uitshirt een paar weken terug.
Dit houdt in dat om 10:00 uur het eerste detail zal worden getoond op de website. Waarna om 13:00 uur een tweede detail volgt en om 16:00 uur het gehele shirt.
AjaxCafe.nl ontving al eerder een foto van het (vermoedelijke) nieuwe shirt. Op de foto is vooral de opvallende kraag goed te zien. Ook werd al eerder bekend dat de Adidas strepen zouden terug keren op de schouders van het shirt.
Vermoedelijke Ajax Thuisshirt
Vakantie geen excuus?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:18 schreef Barca het volgende:
Vermoedelijk geen Engelaar voor zover daar al onderhandelingen over gaande waren. Wel gesprekken met Elia? Nog geen duidelijkheid over Vermaelen (vakantie vind ik geen excuus). Geen verkopen (Kennedy, Sno, Rommedahl, Luque, Anita)! Nog geen nieuws over Obradovic!
Maar ... alles wil recht kom!
Ik ook. Wat ik mis is een derde ster. Misschien dat "Sterretje gezocht. NL" meer oplevert?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:22 schreef BigKahuna het volgende:
Die foto in het artikel doet het niet bij mij, kan dat? Ik zie een kruisje staan.
Daar heb je dan toch eventueel een zaakwaarnemen voor? Nou, we wachten dan maar af.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vakantie geen excuus?
Moeten Wenger en Co hem dan op z'n vakantieadres opzoeken?
C. Ronaldo is nu ook gewoon op vakantie hoor..
En over Obradovic is al 100x gezegd, na het jeugd-EK.
Nah, die coach van Heracles was ook ontslagen toen hij op vakantie was.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vakantie geen excuus?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:24 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik ook. Wat ik mis is een derde ster. Misschien dat "Sterretje gezocht. NL" meer oplevert?
[..]
Daar heb je dan toch eventueel een zaakwaarnemen voor? Nou, we wachten dan maar af.
Fax?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Elke keer als je denkt, kan het dommer komt ie met zoiets..
De handtekening van Vermaelen zal idd niet nodig zijn op zijn eigen contract. Wat moet je er mee..
C. Ronaldo is keihard aan het werk, hoor. Bovenop P. Hilton.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vakantie geen excuus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |