Dat kan helemaal niet volgens Angstgegner!!1111quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:14 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als Jol 4-4-2 gaat spelen wel ja.
Elia overigens deze week in gesprek met Ajax.
Ik lul ook maar wat hoor.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet volgens Angstgegner!!1111
Mooi, die kut Engelaar hoef ik helemaal niet. Eigen jeugd eerst voordat je zo'n uitgerangeerde voetballer gaat kopen voor veulste veul geld.quote:Griekenland is de volgende bestemming van Orlando Engelaar, beweert Bild. Panathinaikos en coach Henk ten Cate zijn volgens het Duitse sensatieblad 'ganz heiss' over de middenvelder van Schalke 04. De Bundesliga-club zou de lange spelmaker voor 3,5 miljoen euro kunnen verkopen aan de Grieken. Vorige zomer betaalde Schalke nog zes miljoen euro aan FC Twente voor Der Holland-Flop, zoals Bild de international bestempelt.
Want ervaring heb je helemaal niet nodig in het elftal.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:17 schreef toma het volgende:
[..]
Mooi, die kut Engelaar hoef ik helemaal niet. Eigen jeugd eerst voordat je zo'n uitgerangeerde voetballer gaat kopen voor veulste veul geld.
Precies.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:18 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Want ervaring heb je helemaal niet nodig in het elftal.
De 'ervaring' van Engelaar kan Ajax iig missen als kiespijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:18 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Want ervaring heb je helemaal niet nodig in het elftal.
Opzich heb je gelijk. Daarnaast is Engelaar voetballend matig. Waarom daar miljoenen voor neerleggen als je een heleboel, en zeker niet de minste, spelers op die positie hebt. Gabri, Vertonghen, Enoh, Lindgren, Anita, V/d Heijden, Blind, Donald (?). En zo'n enorme ervaring heeft Engelaar nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:17 schreef toma het volgende:
[..]
Mooi, die kut Engelaar hoef ik helemaal niet. Eigen jeugd eerst voordat je zo'n uitgerangeerde voetballer gaat kopen voor veulste veul geld.
Vakantietijd enzoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:23 schreef ktnxbye het volgende:
Volgens mij is er helemaal geen transfer van Vermealen. Het is angstvallig stil.
Volgens mij is het al helemaal rond, toch?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:23 schreef ktnxbye het volgende:
Volgens mij is er helemaal geen transfer van Vermealen. Het is angstvallig stil.
Tussen Ajax en Arsenal waarschijnlijk welquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:24 schreef toma het volgende:
[..]
Volgens mij is het al helemaal rond, toch?
Gewoon wachten tot het 1 juli is.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:23 schreef ktnxbye het volgende:
quote:Elia in gesprek met Ajax
Eljero Elia heeft nog deze week een gesprek bij Ajax. De Amsterdamse club wilde de 22-jarige linksbuiten van FC Twente eigenlijk afgelopen winterstop al inlijven.
Elia was toen ook persoonlijk al rond met de Amsterdammers, maar uiteindelijk haalde Ajax Rob Wielaert van FC Twente. De kans om een tweede speler van Twente te kopen werd klein geacht. Ook enkele clubs uit de Engelse Premier League hadden belangstelling voor Elia, die in januari echter zijn contract met FC Twente verlengde tot medio 2013.
Elia begon zijn loopbaan bij ADO Den Haag en werd twee jaar geleden door toenmalig Twente-trainer Fred Rutten naar Enschede gehaald. In Twente groeide hij uit tot een van de smaakmakers.
Bondscoach Bert van Marwijk haalde Elia bij de selectie voor de WK-kwalificatieduels van Oranje tegen IJsland en Noorwegen. Zaterdag kwam Elia echter niet in actie. Vanaf de tribune in Reykjavik zag hij het Nederlands elftal met 2-1 winnen van IJsland en zich als eerste Europese land plaatsen voor het WK.
Woensdag werd al bekend dat de Amsterdammers nog deze week een officieel bod uitbrengen. Het bod zou volgens de Telegraaf minder dan tien miljoen euro bedragen, terwijl FC Twente tot nu toe zou vasthouden aan een vraagprijs van twaalf miljoen euro.
DePers
De clubs zijn er wel uit ja, alleen Vermaelen moet er nu nog met Arsenal uit zien te komen. Als hij uitgespeeld is met België zal dat gebeuren.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:24 schreef toma het volgende:
[..]
Volgens mij is het al helemaal rond, toch?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:14 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als Jol 4-4-2 gaat spelen wel ja.
Elia overigens deze week in gesprek met Ajax.
quote:
quote:
Zeg niet dat Elia geen versterking is, maar Jol gaat geheid met een ander systeem spelen. Hoe wil je in hemelsnaam met Elia, Suarez, Sulejmani, Cvitanich én Aissati spelen? Zien ze dat bij Ajax niet ofzo?quote:
Geen Dario prob.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:31 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zeg niet dat Elia geen versterking, maar Jol gaat geheid met een ander systeem spelen. Hoe wil je in hemelsnaam met Elia, Suarez, Sulejmani, Cvitanich én Aissati spelen? Zien ze dat bij Ajax niet ofzo?
Ben toch wel benieuwd wat Jol hierover heeft gezegd dan. En op welke positie hij Elia ziet staan.
Ik denk dat ze toch rekenen op een vertrek van Suarez, anders is deze aankoop niet duidelijk te verklaren.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:31 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zeg niet dat Elia geen versterking, maar Jol gaat geheid met een ander systeem spelen. Hoe wil je in hemelsnaam met Elia, Suarez, Sulejmani, Cvitanich én Aissati spelen? Zien ze dat bij Ajax niet ofzo?
Ben toch wel benieuwd wat Jol hierover heeft gezegd dan. En op welke positie hij Elia ziet staan.
Liever in een verdedigerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:34 schreef Aanvoerder het volgende:
Steek die 12 miljoen in je reet.
Hoeveel moet Suarez opleveren dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik denk dat ze toch rekenen op een vertrek van Suarez, anders is deze aankoop niet duidelijk te verklaren.
Tussen de 25 en 30 miljoen?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:35 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hoeveel moet Suarez opleveren dan?
Ik denk dat Suarez volgend jaar pas gaat. Daarnaast, Elia en Suarez zijn toch heel verschillende spelers?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:34 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik denk dat ze toch rekenen op een vertrek van Suarez, anders is deze aankoop niet duidelijk te verklaren.
Ja, Elia is goed en Suarez is beter.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:36 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik denk dat Suarez volgend jaar pas gaat. Daarnaast, Elia en Suarez zijn toch heel verschillende spelers?
Berg zou ik ook een meer logische aankoop vinden dan Elia. Juist omdat we zo'n type aanvaller in deze selectie missen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:37 schreef Enchanter het volgende:
Ik weet het niet met Elia , gaat wel veel dreiging van hem uit.
Lijkt me zo een speler , waar het bij Twente allemaal lukt , maar bij Ajax niet.
Dan toch liever Berg
Denk dat Elia bij Ajax wel gaat slagen eerlijk gezegd. Die gast heeft kwaliteit genoeg.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:37 schreef Enchanter het volgende:
Ik weet het niet met Elia , gaat wel veel dreiging van hem uit.
Lijkt me zo een speler , waar het bij Twente allemaal lukt , maar bij Ajax niet.
Dan toch liever Berg
Elia linksbuiten, Cvitanich 9, Suarez rechtsbuiten. Sulejmani 10, Aissati linkermiddenvelder.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:31 schreef Nashje het volgende:
[..]
Zeg niet dat Elia geen versterking is, maar Jol gaat geheid met een ander systeem spelen. Hoe wil je in hemelsnaam met Elia, Suarez, Sulejmani, Cvitanich én Aissati spelen? Zien ze dat bij Ajax niet ofzo?
Ik zie er anders graag nog een extra spits bijkomen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:39 schreef Frankz0rz het volgende:
Elia mag opdonderen want we hebben al genoeg aanvallers
35 miljoen, minstens.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:35 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hoeveel moet Suarez opleveren dan?
Zeiden we dat ook niet over onze lichtbehaarde vriend Kennedyquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:39 schreef Nashje het volgende:
[..]
Denk dat Elia bij Ajax wel gaat slagen eerlijk gezegd. Die gast heeft kwaliteit genoeg.
Een centrumspits ja.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik zie er anders graag nog een extra spits bijkomen.
Exact, een spits, geen buitenspeler.. We hebben Sulejmani, Emanuelson (quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik zie er anders graag nog een extra spits bijkomen.
Idd, we hebben straks een vermogen aan buitenspelers rondlopen die het hele seizoen voorzetten moeten geven op Cvitanich of Bodul. Dat zie ik niet echt zittenquote:
Gemiddeld 1.72quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
Als Suarez blijft hoe gaan ze dat dan doen voorin? Emanuelson terug naar de linkshalf, en voorin van links naar rechts Elia/Suarez/Micky of Elia en Micky dan wisselen. Met Suarez heb je in feite wel een goede spits in huis moet je alleen nog creatief zijn met de buitenspelers.
Vindt Elia een soort van Babel technisch gezien vindt ik Elia sterker alleen is hij minder explosief.
Verder moet Ajax echt bezig met het middenveld en de verdediging hoor. We hebben nog steeds een middenveld met de gemiddelde lengte van 1.60.
Lekker aanvallend, dat welquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:42 schreef Radegast het volgende:
[..]
Elia linksbuiten, Cvitanich 9, Suarez rechtsbuiten. Sulejmani 10, Aissati linkermiddenvelder.
Voila.
Er zit wel degelijk een verschil tussen deze Elia en de Kennedy van toen hoor.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:44 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zeiden we dat ook niet over onze lichtbehaarde vriend Kennedy
Sno, die hebben we ook nog natuurlijkquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:48 schreef Wooldoor het volgende:
Op het middenveld spelen sowieso Gabri en Aissati, zet Vertonghen ernaast en je hebt een prima middenveld met daarachter Enoh, Lindgren, van der Heijdjen en Sno.
Maar wie wilt ze hebben?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:56 schreef Nashje het volgende:
[..]
Sno, die hebben we ook nog natuurlijk.
Leonardo, Sno, Kennedy, Rommedahl, Luque. Jol kan flink gaan opruimen.
Misschien gouden handel? Later door verkopen voor een miljoen of 20.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is de visie van Ajax achter het halen van Elia? Volgens mij zijn er posities in het elftal die slechter bezet zijn.
Ik heb geen flauw idee. Concurrentie is er al voor linksvoor. Soms lijken we net het Real Madrid van Nederland, alleen maar aanvallers kopen terwijl de prioriteit bij de verdediging ligt.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is de visie van Ajax achter het halen van Elia? Volgens mij zijn er posities in het elftal die slechter bezet zijn.
Van kennedy had ik wel wat meer verwacht eerlijk gezegd. Die hoefde alleen de ballen op klaas jan te geven. Zelfs dat kon hij opeens niet meer.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:44 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Zeiden we dat ook niet over onze lichtbehaarde vriend Kennedy
Dat zal wel meespelen jaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Misschien gouden handel? Later door verkopen voor een miljoen of 20.
Daarom. Ik vind Elia een goede speler maar het is niet de speler die Ajax nodig heeft.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:00 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Concurrentie is er al voor linksvoor. Soms lijken we net het Real Madrid van Nederland, alleen maar aanvallers kopen terwijl de prioriteit bij de verdediging ligt.
Dan moet hij wel spelen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Misschien gouden handel? Later door verkopen voor een miljoen of 20.
Idd, lijkt me niet dat Sulejmani op de bank gaat belanden. En die heeft laten zien dat hij op andere posities dan linksbuiten niet echt uit de verf komt.quote:
Neen, zelfs Elia heeft gezegd dat er geen gelimiteerde som in zijn nieuwe contract staat. Hij zegt wel dat er goede mondelinge afspraken zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:31 schreef Cyberia18 het volgende:
D'r zat toch een transfersom van 9.6 miljoen in zijn contract? Wat ijlt die blaaskaak Munsterman nou?
Het probleem is ook dat ze zichzelf overschatten dus niet zomaar naar een andere club willen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:12 schreef Nashje het volgende:
[..]
Goede vraag. Die gasten raak je aan de straatstenen niet kwijt.
Precies. Waar moet dat geld voor Elia dan trouwens zogenaamd vandaan komen? Volgens de geruchten zitten ze concreet achter Obradovic (7 miljoen) en Elia (8 miljoen geboden, afgewezen) aan.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Idd, lijkt me niet dat Sulejmani op de bank gaat belanden. En die heeft laten zien dat hij op andere posities dan linksbuiten niet echt uit de verf komt.
Nee, en dat is een probleem. En contract ontbinden is leuk en aardig, maar het zou toch mooi zijn als je er nog iets voor kunt krijgen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:12 schreef Nashje het volgende:
[..]
Goede vraag. Die gasten raak je aan de straatstenen niet kwijt.
Ik denk ook niet dat clubs op Sno zitten te wachten om eerlijk te zijn.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het probleem is ook dat ze zichzelf overschatten dus niet zomaar naar een andere club willen.
Ik zie een Sno bijvoorbeeld niet naar Groningen vertrekken (Groningen als voorbeeld he)
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:13 schreef Prosac het volgende:
Een baas als Sno kunnen we altijd gebruiken in Groningen.
Of ze weten bij Ajax meer over een vertrek van bijv. Suarez?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Precies. Waar moet dat geld voor Elia dan trouwens zogenaamd vandaan komen? Volgens de geruchten zitten ze concreet achter Obradovic (7 miljoen) en Elia (8 miljoen geboden, afgewezen) aan.
Slop lult echt, dat kan gewoon niet anders.
"Wat zeg je, naar Groningen? Dat wil ik ook man, maar mijn zaakwaarnemer zegt dat Ajax beter is"quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:14 schreef sjimz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier maakt hij al kennis met zijn nieuwe ploeggenoot.
Dat lijkt me na een vertrek van Vermaelen niet echt logisch. En zal ook niet in de wensen van Jol liggen, lijkt mij.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:15 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Of ze weten bij Ajax meer over een vertrek van bijv. Suarez?
Munsterman is lekker geloofwaardigquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:12 schreef Prosac het volgende:
[..]
Neen, zelfs Elia heeft gezegd dat er geen gelimiteerde som in zijn nieuwe contract staat. Hij zegt wel dat er goede mondelinge afspraken zijn.
En we weten allemaal wat die waard zijn.
Dat denk ik niet. Ik ben echt al blij als deze gasten voor noppes weg zijn. Ik vind dat Van Geel de helft maar moet overnemen. Hij heeft voor die troep gezorgd, dus zorgt ook maar dat het wordt opgeruimd.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:13 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee, en dat is een probleem. En contract ontbinden is leuk en aardig, maar het zou toch mooi zijn als je er nog iets voor kunt krijgen.
Elia heeft het zelf gezegd nadat hij zijn nieuwe contract had ondertekend. Denk dat die woorden inderdaad iets meer waard zijn dan die van Munsterman momenteel.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Munsterman is lekker geloofwaardig. Volgens het AD zou Elia veruit de best betaalde speler van Twente worden als hij niet verkocht zou worden, dus willen ze hem toch wel verkopen.
http://qa.goal.com/nl/new(...)intelligent-contractquote:Zowel Elia als voorzitter Joop Munsterman ontkent dat een dergelijke clausule er is. "Maar er zijn wel bepaalde afspraken gemaakt", aldus de rappe aanvaller.
Hamsterman van Twente wordt nu eens op dezelfde manier gepakt.quote:'Cissé is beter dan Elia, en meer waard'
De soap rondom Sekou Cissé lijkt maar geen einde te krijgen. De felbegeerde aanvaller van Roda JC leek zo goed als rond met FC Twente, maar tot op heden staat de Ivoriaan nog onder contract bij de Limburgers. Geldschieter Nol Hendriks overweegt zelfs om Cissé (24) zelf te kopen en voor Roda JC te behouden als de Limburgse club vasthoudt aan een in zijn ogen te lage transfersom, zo weet het weekblad Voetbal International.
Hendriks, voormalig commissaris en geldschieter van de eredivisionist, liet zich vrijdag uit over de situatie, die zo langzamerhand meer op een soap begint te lijken. “Genoeg clubs willen hem hebben, maar Roda heeft nog geen bod geaccepteerd. Gelukkig maar. Ik las dat hij 2,5 miljoen euro zou moeten kosten. Geloof mij, voor dat geld gaat hij echt niet weg. Dan koop ik hem eerder zelf en blijft hij gewoon in Kerkrade. Echt waar”, aldus een vastbesloten Hendriks.
Het voormalig bestuurslid wees daarbij naar de transfer van spits Arouna Koné, die in de zomer van 2005 van Roda naar PSV vertrok en inmiddels bij Sevilla onder contract staat. “Ik vind Cissé veel beter dan Koné, en die ging voor negen miljoen naar PSV. In mijn hoofd heb ik een prijs die ik voor hem wil betalen. Alleen als andere clubs meer bieden, dan vertrekt hij.” Ook Feyenoord is in de markt om de gewilde vleugelspits deze zomer over te nemen.
“FC Twente denkt hem voor een fooi te kunnen halen zeker. Ze vangen zelf vijftien miljoen euro voor Marko Arnautovic en nóg een enorm bedrag voor Eljero Elia. Terwijl Cissé een veel betere buitenspeler is dan Elia. Cissé is veel sterker aan de bal, haalt de achterlijn vaker, is tweebenig en heeft een fantastisch schot. Ik zeg je dat hij een Europese topper wordt. Roda moet zich hard durven opstellen”, zo besluit Hendriks zijn relaas tegenover het medium.
Ik weet niet of je op mij doelt, maar ik zie Miralem het liefst op de bank momenteel.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:56 schreef Frankz0rz het volgende:
Dat mensen Sulejmani nog op 10 willen zien..
Hehe koekje van eigen deeg inderdaad.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
Gezien de Ajax-Elia link is dit wel ontopic.
[..]
Hamsterman van Twente wordt nu eens op dezelfde manier gepakt..
Lekker voor die latente nicht.
Ik op de treadmill.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:54 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik weet niet of je op mij doelt, maar ik zie Miralem het liefst op de bank momenteel.
quote:Oguchi Onyewu kan een terugkeer naar de Engelse Premier League vermoedelijk uit zijn hoofd zetten. De verdediger van Standard Luik heeft al wekenlang een aanbieding van Birmingham City op zak, maar twijfelt of een stap naar de promovendus een juiste keuze zal zijn. Het geduld van Birmingham raakte op en vrijdag presenteerde de club Scot Dann als nieuwe aanwinst.
[...]
Onyewu staat sinds 2004 onder contract bij Standard Luik en kan in de zomer transfervrij vertrekken bij de Belgisch landskampioen. De Amerikaan, die ruim twee jaar geleden al eens op huurbasis voor Newcastle United uitkwam, zou graag willen terugkeren naar Engeland en nam een aanbieding van Birmingham in beraad. Dann is na Stephen Carr echter al de tweede verdediger waarmee de promovendus zich heeft versterkt.
quote:Nieuwe Ajax thuisshirt maandag gepresenteerd
Geplaatst op: 12-06-2009 | 14:43 Auteur: J. van den Berg Bron: Ajax.nl
Ajax en Adidas presenteren komende maandag het Ajax thuisshirt voor het seizoen 2009-2010. De presentatie zal op de zelfde manier gaan als de presentatie van het uitshirt een paar weken terug.
Dit houdt in dat om 10:00 uur het eerste detail zal worden getoond op de website. Waarna om 13:00 uur een tweede detail volgt en om 16:00 uur het gehele shirt.
AjaxCafe.nl ontving al eerder een foto van het (vermoedelijke) nieuwe shirt. Op de foto is vooral de opvallende kraag goed te zien. Ook werd al eerder bekend dat de Adidas strepen zouden terug keren op de schouders van het shirt.
Vermoedelijke Ajax Thuisshirt
Vakantie geen excuus?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:18 schreef Barca het volgende:
Vermoedelijk geen Engelaar voor zover daar al onderhandelingen over gaande waren. Wel gesprekken met Elia? Nog geen duidelijkheid over Vermaelen (vakantie vind ik geen excuus). Geen verkopen (Kennedy, Sno, Rommedahl, Luque, Anita)! Nog geen nieuws over Obradovic!
Maar ... alles wil recht kom!
Ik ook. Wat ik mis is een derde ster. Misschien dat "Sterretje gezocht. NL" meer oplevert?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:22 schreef BigKahuna het volgende:
Die foto in het artikel doet het niet bij mij, kan dat? Ik zie een kruisje staan.
Daar heb je dan toch eventueel een zaakwaarnemen voor? Nou, we wachten dan maar af.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vakantie geen excuus?
Moeten Wenger en Co hem dan op z'n vakantieadres opzoeken?
C. Ronaldo is nu ook gewoon op vakantie hoor..
En over Obradovic is al 100x gezegd, na het jeugd-EK.
Nah, die coach van Heracles was ook ontslagen toen hij op vakantie was.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vakantie geen excuus?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:24 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik ook. Wat ik mis is een derde ster. Misschien dat "Sterretje gezocht. NL" meer oplevert?
[..]
Daar heb je dan toch eventueel een zaakwaarnemen voor? Nou, we wachten dan maar af.
Fax?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..].
Elke keer als je denkt, kan het dommer komt ie met zoiets..
De handtekening van Vermaelen zal idd niet nodig zijn op zijn eigen contract. Wat moet je er mee..
C. Ronaldo is keihard aan het werk, hoor. Bovenop P. Hilton.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Vakantie geen excuus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |