Ik weet van een tekenlerares die een relatie had met een 16-jarige leerling van haar.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:15 schreef Gellius het volgende:
Integendeel: het was - in mijn tijd - een vrij strak geleide school hoor, tamelijk streng en ouderwets, zeker de eerste paar jaren onder de oude rector. Natuurlijk gebeurden er dingen, maar het was geen lamawaaienschool.
Ze heette Aliequote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:22 schreef Gellius het volgende:
Ik kan me überhaupt geen tekenleraressen herinneren. Misschien was het net voor mijn tijd, ik zal het eens aan mijn zusje vragen, die zat ook op die school.
Neuh, de ouders van die jongen zaten er niet zo mee.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:25 schreef Gellius het volgende:
dat zal wel tot ontslag geleid hebben dan. Onze oude rector was rechtstreeks uit een vooroorlogs blok graniet gehouwen.
Dat is toch jouw broer?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:25 schreef wyccie het volgende:
Gellius heeft een zusje? [insert muzieknoten]
Oh, ja. Was ik vergeten.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is toch jouw broer?
Een Vb-tje voor mij, alstublieft.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, ja. Was ik vergeten.![]()
Ik ga zo douchen en boodschappen doen.
Garnalen of een Victoriabaarsje misschien?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:56 schreef Gellius het volgende:
Peaceman heeft ook zijn jeugd in Friesland doorgebracht?
Peace komt ût Dokkumquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:56 schreef Gellius het volgende:
Peaceman heeft ook zijn jeugd in Friesland doorgebracht?
Dokkum is dan ook wel heel veel erger dan Oosterwolde of Drachtstercompagnie,quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:09 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, ik heb het ook heel erg met jullie te doen, maar gelukkig is het uiteindelijk allemaal goedgekomen. En met jullie nog iets beter dan met Peaceman... wij hadden ook wel graag in Amsterdam willen wonen.Maar Enschede is ook niet erg slecht.
Dat geloof ik graag. Ik vind het best een leuke stad, maar wel weer weg na 1 of 2 dagen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dokkum is dan ook wel heel veel erger dan Oosterwolde of Drachtstercompagnie,
Dokkum is sa fyn as gemalen poppenstrontquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Ik vind het best een leuke stad, maar wel weer weg na 1 of 2 dagen.
Heb je geen last van als je alleen even op visite komt hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dokkum is sa fyn as gemalen poppenstront
Goldschmit is trots op jequote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, ja. Was ik vergeten.![]()
Ik ga zo douchen en boodschappen doen.
Garnalen of een Victoriabaarsje misschien?
Ben er net nog langs gelopen maar ik zag je fiets niet staan. O wacht ... je hebt een andere.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:54 schreef Gellius het volgende:
Ger de Kapper en ik hebben tijdens het knippen besloten dat het prima gaat met de buurt, scrutinizer. Je mag voorlopig blijven.
Dit sterfgeval werd mede mogelijk gemaakt door Credit Agricole.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:44 schreef Gellius het volgende:
Ik vraag me altijd af of er, als je sterft, dan ook twee van die missen staan. En dat je dan twee (4) ongemeende kusjes krijgt en dat is het dan. In het ergste geval blijkt je eigen dood dan ook nog gesponsored, en dan moet je een of andere knuffel omhoog houden.
Tros Muziekfeestquote:zaterdag 13 juni:
FOK! zal dan eind van de middag plat gaan, en pas ergens zondag weer uit de as herrijzen.
Dit in verband met een major overhaul van de database-server.
Middels IRC zullen we in een nog aan te geven channel de geïnteresseerden op de hoogte houden
Valverde ?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Als tong80 nou even die wielrenner raadt ....
De HBO gevangenis serie?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:00 schreef Diaan73 het volgende:
Tja, is er een plaatje, is Tong er niet.Ik ga zo Oz kijken, ik loop nog 1 aflevering achter op Peaceman.
Dat doet toch niemand?quote:Op zondag 14 juni 2009 23:09 schreef Wickedangel het volgende:
tong heeft vast een nieuw toetsenbord, heeft de virusscanner eroverheen gehaald, zijn cookies geleegd, gedefragmenteerd, etc.
quote:
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:04 schreef Wickedangel het volgende:
ik ging eigenlijk net computeronderhoud plegen.
En hij is 'newbie' op GeenStijlquote:Op zondag 14 juni 2009 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had 'm ook al gelezen. Hij is op irc gesignaleerd, gelukkig
GeenStijlquote:
Weet je dat heel veel gratis te downloaden spybot- en adware-scanners zelf spybots zijn?quote:Ja, natuurlijk meen ik dat. Eens per maand, ongeveer. Schijfopruiming, defragmenteren, virusscanner, etc. Cookies denk ik eigenlijk zelden aan. Jij hebt een Mac, misschien is dat niet zo nodig.
Dat soort dingen download ik niet.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Weet je dat heel veel gratis te downloaden spybot- en adware-scanners zelf spybots zijn?
Nou ja, als je niet zo idioot veel op je computer hebt staan (vnl. films en zo), maakt dat laatste niet zoveel uit, geloof ik.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:33 schreef wyccie het volgende:
Mijn cookies legen zich vanzelf. De virusscanner toevallig vandaag geüpdatet/registratie verlengd.
Defragmenteren doe ik nooit meer. Die paar keren dat ik het deed lukte het gewoon niet.
Ja, er was zelfs al een testtopic.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:45 schreef Gellius het volgende:
Kunnen de nieuwe schijven dat aan, een plaatje?
Als Wickedangel ze gedefragmenteerd heeft moet dat lukkenquote:Op zondag 14 juni 2009 23:45 schreef Gellius het volgende:
Kunnen de nieuwe schijven dat aan, een plaatje?
Defragmenteren staat ook op het lijstje voor morgen.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:37 schreef Gellius het volgende:
nee hoor, alleen als je veel data plaatst en weer verwijdert is defragmenteren nuttig.
Ik kan niet anders, ruimtegebrek.quote:Op zondag 14 juni 2009 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Je kunt beter helemaal geen dingen op je computer zetten.
quote:
Alleen de topics met een interessante titel.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou zegJij leest nooit topics uit de AT-lijst?
Die jaren '30 claxon deed het voor mij. Helaas is mijn auto daarvoor veel te modern.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Alleen de topics met een interessante titel.
Ja, maar die is uit de jaren 70, niet uit de jaren 30. De mijne heeft een heel lullig toetertje, als je naar iemand zou moeten toeteren die z'n radio aanheeft hoort die je waarschijnlijk niet eens. Destijds kon je wel vanaf fabriek een Passierhorn bestellen, dat is een luchthoorn en is echt oorverdovendquote:
Volgens de apk moet de claxon het doen, meer niet. Het toetertje past ook gewoon niet echt bij hoe de auto er uitziet, vind ik. Ik toeter dan ook maar zo weinig mogelijk.quote:Op maandag 15 juni 2009 00:53 schreef wyccie het volgende:
Als je toetertje niet luid genoeg is, mag je er toch ook niet mee rijden, lijkt me?
Zou kunnen. Het is er geen een van de Ludolffs denk ik.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Rex is toch een baardaap? Misschien is het zo'n presentator van zo'n dirty jobs programma op Discovery.
Die had ik wel herkend. De Ludolfs zijn geweldigquote:Op maandag 15 juni 2009 19:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zou kunnen. Het is er geen een van de Ludolffs denk ik.
Vind er niet veel aan. Ben meer een fan van Fight Quest en Human Weapon.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die had ik wel herkend. De Ludolfs zijn geweldig
Ik moet er altijd erg om lachen. Het is verbazingwekkend voorspelbaar.quote:
Dat is toch met die gasten die zich met inheemse volken meten in traditionele vechtsporten?quote:Ben meer een fan van Fight Quest
Ik dacht toen ik het zag dat het eigenlijk de Treinhomo's heette.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik moet er altijd erg om lachen. Het is verbazingwekkend voorspelbaar.
Klopt. Best wel leuk om te zien ook omdat je de diepere gedachte achter de sport leert kennen.quote:Dat is toch met die gasten die zich met inheemse volken meten in traditionele vechtsporten?
Ik denk dat Treinhomo het ook wel een leuk programma vindtquote:Op maandag 15 juni 2009 19:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik dacht toen ik het zag dat het eigenlijk de Treinhomo's heette.
Ja.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Maakt-ie tekeningen op de stoep?
Kleine stukjes.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:53 schreef mr_anonimous het volgende:
Of tekent hij stoepen?
Is dat een hint?quote:
Wyccie is hem geloof ik even halen.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ken z'n werk wel maar zijn naam niet.
Gezellig, een fris nieuw usertjequote:Op maandag 15 juni 2009 20:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wyccie is hem geloof ik even halen.
Of hij vaak online is weet ik niet. Op zo'n gestoepkrijte pc is het lastig internetten.quote:
Als je je stoep regelmatig defragmenteert, schijnt dat nog reuze mee te vallen.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:14 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Of hij vaak online is weet ik niet. Op zo'n gestoepkrijte pc is het lastig internetten.
quote:Op maandag 15 juni 2009 20:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je je stoep regelmatig defragmenteert, schijnt dat nog reuze mee te vallen.
Ja dat even duurt nu al even zeg...quote:
Wyccie moet vast ook altijd nog even naar de wc voor vertrek van huis.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja dat even duurt nu al even zeg...
Ja of nog even in die winkel kijken als je al een hele middag met haar aan het shoppen bent.quote:Op maandag 15 juni 2009 20:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wyccie moet vast ook altijd nog even naar de wc voor vertrek van huis.
Mannen en vrouwen horen ook niet samen te shoppen, dat is gewoon tegennatuurlijkquote:Op maandag 15 juni 2009 21:00 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja of nog even in die winkel kijken als je al een hele middag met haar aan het shoppen bent.
Mijn ex was het daar niet mee eens. Die vond het quality time.....quote:Op maandag 15 juni 2009 21:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mannen en vrouwen horen ook niet samen te shoppen, dat is gewoon tegennatuurlijk
Het is dan ook niet voor niets je ex waarschijnlijk.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Mijn ex was het daar niet mee eens. Die vond het quality time.....
Onder andere inderdaad. En ik kon Wyccie maar niet vergeten.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is dan ook niet voor niets je ex waarschijnlijk.
Wie? Wyccie? Is dat niet die ene die hier een hele tijd geleden postte dat ze even weg was?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:10 schreef mr_anonimous het volgende:
En ik kon Wyccie maar niet vergeten.
Ja ze zei ook ooit dat ze een keer uit zou gaan maar ik stond een week later nog te wachten...quote:Op maandag 15 juni 2009 21:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wie? Wyccie? Is dat niet die ene die hier een hele tijd geleden postte dat ze even weg was?
Zou ze dan toch Antilliaans of Surinaams zijn?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja ze zei ook ooit dat ze een keer uit zou gaan maar ik stond een week later nog te wachten...
Of dement....quote:Op maandag 15 juni 2009 21:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zou ze dan toch Antilliaans of Surinaams zijn?
Aangezien ze nog maar 21 is en ook nog eens geen alcohol drinkt, lijkt me dat niet voor de hand liggend.quote:
Dat is waar. Maar je hebt ook jeugdalzheimer. Alcohol heeft geloof ik niet zo veel met Alzheimer te maken. Dat is Korsakoff. Dat krijg ik waarschijnlijk....quote:Op maandag 15 juni 2009 21:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Aangezien ze nog maar 21 is en ook nog eens geen alcohol drinkt, lijkt me dat niet voor de hand liggend.
Omdat ik te veel drink?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk trouwens wel dat ik weet waarom wyccie niet met je uit is gegaan.
Maar van Korsakoff word je wel hartstikke dement.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:26 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar je hebt ook jeugdalzheimer. Alcohol heeft geloof ik niet zo veel met Alzheimer te maken. Dat is Korsakoff.
Spot er maar niet mee, ik heb wel eens een 17 jarige Korsakoff-patiënt gezien. Zo iemand komt al op hele jonge leeftijd in een verzorgingshuis terecht.quote:Dat krijg ik waarschijnlijk....
Moet je eens naar de confidencial voetbal kijken qua toeters. Volgens mij zit daar zijn familie op de tribunesquote:Op maandag 15 juni 2009 00:53 schreef wyccie het volgende:
Als je toetertje niet luid genoeg is, mag je er toch ook niet mee rijden, lijkt me?
Ik drink ook niet meer zoveel hoor. Ik kan er tegenwoordig slechter tegen. Was soms drie dagen ziek van een avondje stappen.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar van Korsakoff word je wel hartstikke dement.
[..]
Spot er maar niet mee, ik heb wel eens een 17 jarige Korsakoff-patiënt gezien. Zo iemand komt al op hele jonge leeftijd in een verzorgingshuis terecht.
quote:
Dan heeft ie het verder geschopt als ik. Ik heb alleen F16 gehaald maar toen was ik wel in de wolken hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
Wat zijn jullie ongeduldig zeg....
Twan heeft vandaag bericht gehad, hij zit komend seizoen in F2... 2e klasse F-pupillen. Enne Lennon rolt van zn rug op zn buikIk denk ik deel jullie dit even mee terwijl jullie zitten te wachten, altijd leuk....
![]()
Ik ben een beetje rellerig vandaagquote:Op maandag 15 juni 2009 21:30 schreef Diaan73 het volgende:
Wat zijn jullie ongeduldig zeg....
Dat is, gezien zijn fysieke gesteldheid ten tijde van de selectie, goed nieuws. Toch?quote:Twan heeft vandaag bericht gehad, hij zit komend seizoen in F2... 2e klasse F-pupillen.
Betekent wel dat je hem vanaf nu beter in de gaten moet gaan houden.quote:Enne Lennon rolt van zn rug op zn buik![]()
Dat is duidelijk niet Harmen Siezen.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:35 schreef tong80 het volgende:
Welke Nederlander is deze Italiaanse bondscoach niet ?
[ afbeelding ]
De hele dag al? Ik ben hier de hele dag alleen geweestquote:Op maandag 15 juni 2009 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben een beetje rellerig vandaag
[..]
Ja dat is het ook, alleen de twee jongetjes met de leukste ouders zitten in F3quote:Dat is, gezien zijn fysieke gesteldheid ten tijde van de selectie, goed nieuws. Toch?
[..]
Ja dat klopt, hij ligt echter niet vaak zomaar op de bank. Hij ligt meestal in de box of vast in de wipstoel en in de laatste kan hij niet draaienquote:Betekent wel dat je hem vanaf nu beter in de gaten moet gaan houden.
Je kan als nog gewoon bij F3 gaan staan hoor om te kletsen. Ik ging onlangs bij mijn neefjes hockeytoernooi kijken. En toen raakte ik aan de praat met een stel leuke dames maar ik kon de wedstrijd wel zien. Ineens staat mijn neefje achter mij en zei dat hij op veld 4 had gespeeld.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:39 schreef Diaan73 het volgende:
Ja dat is het ook, alleen de twee jongetjes met de leukste ouders zitten in F3daar gaan mn gezellige kletserijtjes langs het veld...
![]()
Veel kijk plezier.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:42 schreef Diaan73 het volgende:
Wij gaan weer Oz kijken![]()
nu aflevering 6 van seizoen 5... nog maar een paar te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
Maar tegen jou kan en wil ik niet rellen. Daarvoor ben je me te liefquote:Op maandag 15 juni 2009 21:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De hele dag al? Ik ben hier de hele dag alleen geweest![]()
Ieder voordeel hep z'n nadeel, hè?quote:[..]
Ja dat is het ook, alleen de twee jongetjes met de leukste ouders zitten in F3daar gaan mn gezellige kletserijtjes langs het veld...
![]()
Nog even en hij schuift op z'n buik het hele huis door.quote:[..]
Ja dat klopt, hij ligt echter niet vaak zomaar op de bank. Hij ligt meestal in de box of vast in de wipstoel en in de laatste kan hij niet draaienWel schattig om te zien hoor.
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je kan als nog gewoon bij F3 gaan staan hoor om te kletsen. Ik ging onlangs bij mijn neefjes hockeytoernooi kijken. En toen raakte ik aan de praat met een stel leuke dames maar ik kon de wedstrijd wel zien. Ineens staat mijn neefje achter mij en zei dat hij op veld 4 had gespeeld.
quote:Op maandag 15 juni 2009 21:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar tegen jou kan en wil ik niet rellen. Daarvoor ben je me te lief
[..]
quote:Ieder voordeel hep z'n nadeel, hè?
[..]
Ja, de tijd gaat zo snel. Volgende week is hij alweer 5 maanden.quote:Nog even en hij schuift op z'n buik het hele huis door.
Oei betrapt!!! Had je hem niet gemist dan?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:43 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je kan als nog gewoon bij F3 gaan staan hoor om te kletsen. Ik ging onlangs bij mijn neefjes hockeytoernooi kijken. En toen raakte ik aan de praat met een stel leuke dames maar ik kon de wedstrijd wel zien. Ineens staat mijn neefje achter mij en zei dat hij op veld 4 had gespeeld.
Ik zag allemaal kleine ventjes over een veld draven, maar ik had meer oog voor die dames en de fles prosecco.quote:Op maandag 15 juni 2009 21:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Oei betrapt!!! Had je hem niet gemist dan?
Peaceman moet nog even iets doen, dus ik zit even te wachten...
Is peaceman een broer van wyccie of gewoon een wijf?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:48 schreef Diaan73 het volgende:
Peaceman moet nog even iets doen, dus ik zit even te wachten...
Of is Wyccie een kloon van Peaceman?quote:Op maandag 15 juni 2009 21:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is peaceman een broer van wyccie of gewoon een wijf?
Ciao Scrutquote:Op maandag 15 juni 2009 21:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben ook even weg. Waarschijnlijk net zo lang als wyccie
Juistquote:
Moet je vaker doen. Die van jou worden tenminste snel geraden.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juist
Ik dacht ik plaats eens een plaatje.
Die neukt met Maartje van Weegen.quote:
quote:
Fatima Moreira de Melo. Straks waarschijnlijk Fatima Sluijter. Klinkt toch minder sexy.quote:
Oh gelukkig ik was er al bijna met die hockeymeiden vandoor gegaan.quote:
Mag ze blij zij dan ze niet Spier heetquote:Op maandag 15 juni 2009 22:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Fatima Moreira de Melo. Straks waarschijnlijk Fatima Sluijter. Klinkt toch minder sexy.
quote:Op maandag 15 juni 2009 22:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mag ze blij zij dan ze niet Spier heet
Volgens de heren ben ik behoorlijk laat.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:54 schreef Wickedangel het volgende:
Jij ook.
Beter laat dan nooit.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens de heren ben ik behoorlijk laat.
Ach een broodje shoarma is wel lekker op zijn tijd.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:59 schreef tong80 het volgende:
Ik heb in de tussentijd een broodje shoarma gehaald omdat ik lekkere trek had.
Spoor ik of geef ik teveel toe aan mijn dierlijke instincten ?
Ik feitelijk ook niet maar vaag herinner ik me toch wel vrijdag en zaterdagnacht geloof ik.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een broodje shoarma heb gegeten.
Dat moet voor mij al wel zo'n drie jaar geleden zijn geweest.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst een broodje shoarma heb gegeten.
Ik loop de deur uit en daar is de shoarma tent. Kost me tien minutenquote:Op maandag 15 juni 2009 23:05 schreef Wickedangel het volgende:
Toen je met zeven andere lui in dat hostel lag?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:07 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik feitelijk ook niet maar vaag herinner ik me toch wel vrijdag en zaterdagnacht geloof ik.
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Toen je met zeven andere lui in dat hostel lag?
Dat spreekt vanzelf. Dat ligt veel lekkerder dan een echt bed.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:15 schreef mr_anonimous het volgende:
Maar op vrijdag heb ik niet in dat Hostel gelegen. Maar op een bankje voor de deur.
Eigenlijk niet. Maar omdat ik en 3 anderen nog een broodje gingen eten en geen sleutel hadden konden wij er niet in. En de rest wou niet open doen.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat spreekt vanzelf. Dat ligt veel lekkerder dan een echt bed.
Nee, dat vonden wij ook niet echt. Uiteindelijk zijn we toch binnengekomen maar wel 2 uur buiten gestaan. Nu kan ik er om lachen. Maar toen was ik wel kwaad.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
WAT?!?! Dat is helemaal geen leuk geintje
Eens. Ik ben nu verkouden. Het was lekker 23 graden maar het water was iets van 6 graden....quote:
Hoe laat was het?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Uiteindelijk zijn we toch binnengekomen maar wel 2 uur buiten gestaan.
Kwart voor 5.quote:
Vrienden (m/v) die op die manier mijn nachtrust verstoren, hebben mij echt voor het laatst gezien.quote:
Doei Rechercheurquote:
Ken ze al een tijdje en dat is echt mannenhumor. Beetje flauw, beetje vervelend maar stiekem ook wel weer lollig.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vrienden (m/v) die op die manier mijn nachtrust verstoren, hebben mij echt voor het laatst gezien.
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:34 schreef mr_anonimous het volgende:
mannenhumor.
Daarom houdt ik zoveel van vrouwen. Als je lang met ze omgaat vind je zo'n weekendje mannenhumor best leuk!quote:
Whehehequote:Op maandag 15 juni 2009 23:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Daarom houdt ik zoveel van vrouwen. Als je lang met ze omgaat vind je zo'n weekendje mannenhumor best leuk!
Dat is mijn maatje geweest dan, ik had het bankje.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
Ik stuit trouwens net op deze: Boete na staand slapen
Brigitte is een kerel van een vrouw. Ik weet niet meer in welk programma, maar onlangs nam ze Herman van Veen zo ontzettend in de zeik, daar had meneer Van Veen niet van terug.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Haar zus Brigitte Kaandorp is wel geestig.
Ik zoek er ook even eentje voor jou. Moment.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
Vooruit, ook een topic voor Scrutinizer, anders voelt hij zich achtergesteld: [Centraal] Donald Duck
Tadaaquote:Op maandag 15 juni 2009 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zoek er ook even eentje voor jou. Moment.
Die wilde ik eerst voor jou posten (echt waar), maar ik dacht: je zit er al.quote:
Eigen werk van WA en Pyl?quote:
quote:Op maandag 15 juni 2009 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee pyl heeft alleen naaktfoto's van wyccie.
Nope, maar ik ben ook geen abonnee van de Donald Duck meer.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Die wilde ik eerst voor jou posten (echt waar), maar ik dacht: je zit er al.
Yvonne?quote:Op maandag 15 juni 2009 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vind dat sowieso een raar topic. Je kunt toegang krijgen door je bouwjaar te vermelden, maar wie controleert dat
Ik dacht ook dat alleen het bouwjaar van de pornoactrices/acteurs er toe deed voor de wet.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
Ik vind dat sowieso een raar topic. Je kunt toegang krijgen door je bouwjaar te vermelden, maar wie controleert dat
Niemand, maar dan kan Fok niet kwalijk worden genomen dat ze niet naar een leeftijd hebben gevraagd.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:57 schreef Wickedangel het volgende:
Die belt alle deelnemers hun moeder op.quote:
Snap ik best, maar dat is dus een wassen neus.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:01 schreef wyccie het volgende:
Niemand, maar dan kan Fok niet kwalijk worden genomen dat ze niet naar een leeftijd hebben gevraagd.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Die belt alle deelnemers hun moeder op.
Legal disclaim technisch zal het wel goed zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Snap ik best, maar dat is dus een wassen neus.
Raad jij hem maar even dan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:19 schreef Wickedangel het volgende:
Het plaatje van die rare kunstenaar van wyccie staat nog open.
Hoeveel paginas moet ik terug ?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:19 schreef Wickedangel het volgende:
Het plaatje van die rare kunstenaar van wyccie staat nog open.
Hij maakt van die perspectief-verneukende tekeningen op straatquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:24 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb geen idee. De foto is weird. Is hij verf aan het spuiten of zo? Waarom staat hij er zo raar bij?
Ik dacht dat ik 'm net op pagina 2 had gevonden, kan ook 3 zijn geweest.quote:
Ik zie een rood kruisje en als ik in deze quote op 'afbeelding' druk, krijg ik 'forbidden'.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij maakt van die perspectief-verneukende tekeningen op straat
[ afbeelding ]
En deze?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zie een rood kruisje en als ik in deze quote op 'afbeelding' druk, krijg ik 'forbidden'.
Maar ik weet toch niet wie het is.
Wyccie had die mail kennelijk net ontvangenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, die zie ik. Ieder jaar krijg ik weer uit alle hoeken en gaten zo'n Powerpoint-mail met 'amaaaaaaazing' tekeningenIk weet nog steeds niet wie het is
Trustenquote:
![]()
Remiquote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij bent in je eentje de dagploeg
Zo'n mail heb ik nog nooit gehad.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, die zie ik. Ieder jaar krijg ik weer uit alle hoeken en gaten zo'n Powerpoint-mail met 'amaaaaaaazing' tekeningenIk weet nog steeds niet wie het is
![]()
![]()
Dat geloof ik best.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 18:28 schreef wyccie het volgende:
Zo'n mail heb ik nog nooit gehad.
Ik heb hem lang geleden wel eens aan het werk gezien in Londen. Het was toen geen 3d-tekening en ik had nog geen idee wie hij was.
D'r zijn meer mensen die zulke dingen maken hoor.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat geloof ik best.
Grappig dat ik dus wel zijn tekeningen ken, maar niet de man zelf.
Vast. Maar dat voorbeeld dat je gisteren postte, ken ik dus.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
D'r zijn meer mensen die zulke dingen maken hoor.
Maar die is vast niet van de meneer op het plaatje.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vast. Maar dat voorbeeld dat je gisteren postte, ken ik dus.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Het topic lijkt altijd pas tot leven te komen als WickedAngel er is.
Ze is een onruststokerquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Het topic lijkt altijd pas tot leven te komen als WickedAngel er is.
Wow Ik kan flirten?quote:
Ja maar jij ook dus dat zegt niks.quote:
Neuh, het was gewoon lief. Als je het tenminste echt meendequote:
Ik? Een onruststoker?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:44 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja maar jij ook dus dat zegt niks.
Ja ik meende het. Het viel me ineens op dat ik om 20:51 poste en niemand online was maar jij post en direct loopt het weer.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Neuh, het was gewoon lief. Als je het tenminste echt meende
Kan natuurlijk ook zijn dat jij helemaal niet populair bent.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:47 schreef mr_anonimous het volgende:
Ja ik meende het. Het viel me ineens op dat ik om 20:51 poste en niemand online was maar jij post en direct loopt het weer.
Is het die tijd van de maand?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook zijn dat jij helemaal niet populair bent.
Dat is zeer goed mogelijk. Ik ben niet erg populair op Fok. gelukkigquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook zijn dat jij helemaal niet populair bent.
quote:
Ook niet in hostels en op campingsquote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:50 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat is zeer goed mogelijk. Ik ben niet erg populair op Fok. gelukkig
Dan moet je het ook regelmatig over hoeren hebben.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:52 schreef broer het volgende:
Geen idee. Ik dacht: ik doe eens een tongetje.
Tong80 plaatst altijd hele leuke te raden plaatjes.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:52 schreef broer het volgende:
[..]
Geen idee. Ik dacht: ik doe eens een tongetje.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ook niet in hostels en op campings![]()
Maar wel in deze reeks
Neuh. Dit is 's avonds gewoon de enige leuke slowchat.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je geïnteresseerd bent in stoepkrijten zou ik vanaf pagina 2 beginnen te scrollen.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:54 schreef broer het volgende:
In het kader van de tongetjes moet ik nu ook erg pissen
Dat is bijgelegd, we hebben het er niet meer overquote:en vind ik geheel onterecht dat wyccie mij heeft weggepest.
Slowchat? Dit is een serieuze topicreeks.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:54 schreef broer het volgende:
[..]
Neuh. Dit is 's avonds gewoon de enige leuke slowchat.
Dat komt later. Als jullie niet op mij reageren.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
Dan moet je het ook regelmatig over hoeren hebben.
Hm... Dan wordt dit toch niks. Ik kan alleen maar radio-dj's verzinnen om te posten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Tong80 plaatst altijd hele leuke te raden plaatjes.
Mooi, want dat is nogal een vreemde ambitie.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Gelukkig dat ik hier wel een beetje popi ben, want ik ben hier graag. Maar een getapte gast op Fok zijn is niet mijn ambitie.
We raden hier plaatjes, ja!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:54 schreef broer het volgende:
Neuh. Dit is 's avonds gewoon de enige leuke slowchat.
O, dat had ik dan weer niet meegekregen. Ik moet toch eens beter opletten...quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:55 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is bijgelegd, we hebben het er niet meer over
Nee, laat dan maar. Het lijkt me sterk dat ik een door jou verzonnen radio-dj zou kunnen raden.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:56 schreef broer het volgende:
Hm... Dan wordt dit toch niks. Ik kan alleen maar radio-dj's verzinnen om te posten.
Ik ben liever de getapte gast in Waalse Hostels waar ik om vier uur s'nachts voor de deur lig te pitten op een bankje.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mooi, want dat is nogal een vreemde ambitie.
Dan ben je meer de afgetankte gast volgens mij.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:58 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben liever de getapte gast in Waalse Hostels waar ik om vier uur s'nachts voor de deur lig te pitten op een bankje.
quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Slowchat? Dit is een serieuze topicreeks.
Ik zou bijna denken dat jullie er zelf ook in geloven.quote:
Klopt. En toen ik eenmaal binnen werd gelaten heb ik nog even op het brandalarm gedrukt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan ben je meer de afgetankte gast volgens mij.
Doen we ook.quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:00 schreef broer het volgende:
Ik zou bijna denken dat jullie er zelf ook in geloven.
Volgens Wickedangel doe ik dat ookquote:Op woensdag 17 juni 2009 00:00 schreef broer het volgende:
[..]
[..]
Ik zou bijna denken dat jullie er zelf ook in geloven.
Echt waar?! Dat is zeker ook 'mannenhumor'?quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Klopt. En toen ik eenmaal binnen werd gelaten heb ik nog even op het brandalarm gedrukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |