Na de openingszin dacht ik toch juist aan deze topic: Na / naarquote:Op maandag 15 juni 2009 18:01 schreef Hoogstaande het volgende:
Na aanleiding van dit topic dacht ik dat het misschien wel leuk was voor een centraal topic van Donald Duck!
Gefixt, sorry hoorquote:Op maandag 15 juni 2009 18:04 schreef Iblis het volgende:
[..]
Na de openingszin dacht ik toch juist aan deze topic: Na / naarVerder: Carl Barks.
Heb ook nog hele oude ducks liggen. Sommige zelfs uit de jaren '70!quote:Op maandag 15 juni 2009 18:10 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb thuis hele jaargangen liggen uit de tijd van mn vader en moeder!
Ik vind persoonlijk de Jonge jaren van Oom Dagobert echt briljant!
Dat ene verhaal waarbij hij zo kwaad wordt op zo'n gokboot van McSnekke en die twee masten naar beneden trok is echt mijn all-time favoriet!
Vond dat er zo heldhaftig uitzien!
Manipulerende bitch inderdaad.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:54 schreef ASSpirine het volgende:
Ik denk ook dat haast iedereen een grafhekel heeft aan Katrien
Donald rules
Ik had altijd vooral een hekel aan Guus Gelukquote:Op maandag 15 juni 2009 18:54 schreef ASSpirine het volgende:
Donald rules
Ook sinds 92, mooi jaar om te beginnen met de DDquote:
Ja van de Ducks uit de jaren '70 hebben mij ouders nog een stapeltje liggen, die hebben van die voorplaten met een effen achtergrond en ook niet zo'n glad papier.quote:Op maandag 15 juni 2009 18:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb ook nog hele oude ducks liggen. Sommige zelfs uit de jaren '70!
Toen kwamen de verhalen nog vooral uit de VS.
Klopt. Zijn een stuk ruwer, verkreukelen en breken een stuk sneller. Gelukkig vergelen ze niet snel, dat dan weer welquote:Op maandag 15 juni 2009 19:24 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ja van de Ducks uit de jaren '70 hebben mij ouders nog een stapeltje liggen, die hebben van die voorplaten met een effen achtergrond en ook niet zo'n glad papier.
Guus Geluk.quote:Op maandag 15 juni 2009 19:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had altijd vooral een hekel aan Guus Geluk.
Al jaren geen Donald Duck meer gelezen, trouwens, maar heb nog wel wat jaargangen uit de jaren '90 hier liggen.
Katrien Duckquote:Op maandag 15 juni 2009 18:54 schreef ASSpirine het volgende:
Donald rules
Klopt dat waren echt leuke verhalenquote:Op maandag 15 juni 2009 21:19 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Vind het trouwens ook jammer dat er steeds minder Bolderbast ruzie's zijn, die vond ik ook altijd erg leuk
Geweldig jaquote:Op maandag 15 juni 2009 18:10 schreef Hoogstaande het volgende:
Dat ene verhaal waarbij hij zo kwaad wordt op zo'n gokboot van McSnekke en die twee masten naar beneden trok is echt mijn all-time favoriet!
En dat de vleugel uit het raam vliegt (met de pianist er nog aan als ik me niet vergisquote:Op maandag 15 juni 2009 18:10 schreef Hoogstaande het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |