Veel taalfouten snap ik nog wel, maar de verwarring tussen na en naar die je de laatste jaren ziet, snap ik niet. Hoe krijgen mensen dat in godsnaam voor elkaar? Ik zie het ook steeds meer op mijn werk, onze ingehuurde helpdeskertjes kennen het verschil ook niet meer.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:53 schreef INViCTuS het volgende:
Komt er een voetbalmanager naar 1 jaar afwezigheid?
Onzin. Dit is een tamelijk serieus topic, als onderdeel van het algehele verval van het taalbegrip. TTK dus.quote:
OKE DIE PWNDquote:Op zaterdag 13 juni 2009 02:15 schreef MD_97000 het volgende:
[ afbeelding ]
Media Markt Enschede blundert met tasjes.
oke je hebt gelijkquote:Op zaterdag 13 juni 2009 02:17 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Onzin. Dit is een tamelijk serieus topic, als onderdeel van het algehele verval van het taalbegrip. TTK dus.
En topicverneuker is zonder spatie.quote:
quote:
dat bepaal ik zelf welquote:Op zaterdag 13 juni 2009 02:20 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
En topicverneuker is zonder spatie.
[..]
Hebben we gelijk de kern van dit topic te pakken. "De jeugd bepaald zelf wel hoe ze dingen schrijft."quote:
BEPAALD !!!quote:Op zaterdag 13 juni 2009 02:23 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Hebben we gelijk de kern van dit topic te pakken. "De jeugd bepaald zelf wel hoe ze dingen schrijft."
En ja: die d/t-fout deed ik met opzet.
Let anders een beetje op je spatiegebruik. "Taallessen".quote:Op zaterdag 13 juni 2009 02:23 schreef Mirjam het volgende:
en waar komen die debiele fouten vandaan?
iedereen heeft tenslotte toch taal lessen gevolgd op school.
Okee, dat snap je dus nog wel. Valt me weer mee.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 02:25 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
BEPAALD !!!![]()
![]()
![]()
aah je was net optijd met die sub man.
echt, buiten ONZ/KLB kan er ook normaal gereageerd worden hoor.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 02:25 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
BEPAALD !!!![]()
![]()
![]()
aah je was net optijd met die sub man.
Ik post normaliter alleen in VBLquote:Op zaterdag 13 juni 2009 02:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
echt, buiten ONZ/KLB kan er ook normaal gereageerd worden hoor.
Nee inderdaad, ze doen het allemaal met opzet.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 02:16 schreef Mirjam het volgende:
hey, had ik het gisteren toevallig nog over.![]()
zag het helaas in een reclameboekje over de sims. iets zoals 'naar 10 minuten ging blablabla'
zó irritant en beschamend, ik kan me niet voorstellen dat er écht mensen zijn die het verschil tussen na en naar niet kennen
nee, dat bedoel ik niet, ik kan me oprecht niet voorstellen dat er echt mensen zijn die die domme fout maken. zonder het zelf te beseffen. zien ze het dan echt niet?quote:Op zaterdag 13 juni 2009 02:36 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Nee inderdaad, ze doen het allemaal met opzet.
Daar ben ik het wel met je eens, maar als je kijkt hoe ze die kids tegenwoordig opvoeden. Ook 0,0 normen en waarden meegekregen vanuit huis.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 02:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, dat bedoel ik niet, ik kan me oprecht niet voorstellen dat er echt mensen zijn die die domme fout maken. zonder het zelf te beseffen. zien ze het dan echt niet?
waar is het dan misgegaan?
taal is een wezenlijk deel van je opvoeding, kom op..
Idd, zo heb ik vroeger geleerd met taal dat je zinnen met een hoofdletter dient te beginnenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 02:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nee, dat bedoel ik niet, ik kan me oprecht niet voorstellen dat er echt mensen zijn die die domme fout maken. zonder het zelf te beseffen. zien ze het dan echt niet?
waar is het dan misgegaan?
taal is een wezenlijk deel van je opvoeding, kom op..
heb ik nooit aan gedaan op fok, ook in ttk niet.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 02:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Idd, zo heb ik vroeger geleerd met taal dat je zinnen met een hoofdletter dient te beginnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |