Ik weet van een tekenlerares die een relatie had met een 16-jarige leerling van haar.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:15 schreef Gellius het volgende:
Integendeel: het was - in mijn tijd - een vrij strak geleide school hoor, tamelijk streng en ouderwets, zeker de eerste paar jaren onder de oude rector. Natuurlijk gebeurden er dingen, maar het was geen lamawaaienschool.
Ze heette Aliequote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:22 schreef Gellius het volgende:
Ik kan me überhaupt geen tekenleraressen herinneren. Misschien was het net voor mijn tijd, ik zal het eens aan mijn zusje vragen, die zat ook op die school.
Neuh, de ouders van die jongen zaten er niet zo mee.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:25 schreef Gellius het volgende:
dat zal wel tot ontslag geleid hebben dan. Onze oude rector was rechtstreeks uit een vooroorlogs blok graniet gehouwen.
Dat is toch jouw broer?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:25 schreef wyccie het volgende:
Gellius heeft een zusje? [insert muzieknoten]
Oh, ja. Was ik vergeten.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is toch jouw broer?
Een Vb-tje voor mij, alstublieft.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, ja. Was ik vergeten.![]()
Ik ga zo douchen en boodschappen doen.
Garnalen of een Victoriabaarsje misschien?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:56 schreef Gellius het volgende:
Peaceman heeft ook zijn jeugd in Friesland doorgebracht?
Peace komt ût Dokkumquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:56 schreef Gellius het volgende:
Peaceman heeft ook zijn jeugd in Friesland doorgebracht?
Dokkum is dan ook wel heel veel erger dan Oosterwolde of Drachtstercompagnie,quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:09 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, ik heb het ook heel erg met jullie te doen, maar gelukkig is het uiteindelijk allemaal goedgekomen. En met jullie nog iets beter dan met Peaceman... wij hadden ook wel graag in Amsterdam willen wonen.Maar Enschede is ook niet erg slecht.
Dat geloof ik graag. Ik vind het best een leuke stad, maar wel weer weg na 1 of 2 dagen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dokkum is dan ook wel heel veel erger dan Oosterwolde of Drachtstercompagnie,
Dokkum is sa fyn as gemalen poppenstrontquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Ik vind het best een leuke stad, maar wel weer weg na 1 of 2 dagen.
Heb je geen last van als je alleen even op visite komt hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dokkum is sa fyn as gemalen poppenstront
Goldschmit is trots op jequote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, ja. Was ik vergeten.![]()
Ik ga zo douchen en boodschappen doen.
Garnalen of een Victoriabaarsje misschien?
Ben er net nog langs gelopen maar ik zag je fiets niet staan. O wacht ... je hebt een andere.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:54 schreef Gellius het volgende:
Ger de Kapper en ik hebben tijdens het knippen besloten dat het prima gaat met de buurt, scrutinizer. Je mag voorlopig blijven.
Dit sterfgeval werd mede mogelijk gemaakt door Credit Agricole.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 20:44 schreef Gellius het volgende:
Ik vraag me altijd af of er, als je sterft, dan ook twee van die missen staan. En dat je dan twee (4) ongemeende kusjes krijgt en dat is het dan. In het ergste geval blijkt je eigen dood dan ook nog gesponsored, en dan moet je een of andere knuffel omhoog houden.
Tros Muziekfeestquote:zaterdag 13 juni:
FOK! zal dan eind van de middag plat gaan, en pas ergens zondag weer uit de as herrijzen.
Dit in verband met een major overhaul van de database-server.
Middels IRC zullen we in een nog aan te geven channel de geïnteresseerden op de hoogte houden
Valverde ?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Als tong80 nou even die wielrenner raadt ....
De HBO gevangenis serie?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:00 schreef Diaan73 het volgende:
Tja, is er een plaatje, is Tong er niet.Ik ga zo Oz kijken, ik loop nog 1 aflevering achter op Peaceman.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |