Kluts is er niet hequote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ook weinig te melden vandaag eigenlijk.
Natuurlijkquote:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
ehm, Ik vond het ook een heel erg leuk idee
Nou niet naast je schoenen gaan lopen he.quote:
Nu pas, daar ben je toch een aantal jaar te laat mee hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou niet naast je schoenen gaan lopen he.
Q!quote:
Crap.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu pas, daar ben je toch een aantal jaar te laat mee hoor.
quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:13 schreef mrbox het volgende:
Ik heb mss wel een leuke:
"welk onschuldig kledingstuk of accessoire doet jou smelten? "
ik begin gelijk maar :quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:13 schreef mrbox het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
ik begin gelijk maar :
Overknee's kousen![]()
Ieuw..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
ik begin gelijk maar :
Overknee's kousen![]()
Nog maar een keer dan :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Ach, als ik op tijd mijn medicijnen krijg valt het mee hoorquote:
quote:
Ben ik nu weer zo vaag, heb jij niet iets van een kledingstuk wat vrouwen aan kunnen hebben wat je doet smelten (geil maakt) en dan niet iets van lingeriequote:
ow zo. ehm.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:17 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hij bedoelt: "Op welk niet persé sexy bedoelt kledingstuk geil jij?"
Valt mee. Pokeren en sushi vanavond. Met bier bij het pokeren natuurlijkquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, als ik op tijd mijn medicijnen krijg valt het mee hoor.
Anyway, verder mensen nog leuke plannen, op de meet na?.
Dat is een correcte ondervindingquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Er gaat weer een grote hoeveelheid bier geconsumeerd worden dit weekend..
Nog 3 uurtjesquote:
Een vrouw in een mannenoverhemd. Je ziet het weleens in films als ze het bed uitkomen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind een vrouw in een loshangend overhemd wel leuk
(Beetje mannelijke nette kleding vind ik bij vrouwen wel mooi )
en een man...
Tja, het standaard pak, maar das wat saai.
Dan moet ik bekennen dat ik een tanktop soms wel erg lekker vind, bij iemand met mooie schouders/armen
maar goed, dan gaat het meer daar om en niet om de tanktop zelf
Tja, moet soms ook gebeuren he.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Was vandaag al 'vrij'. Dwz, kapper, kleding kopen, moeders. Ik leek wel een wijf..
Dan toch liever een echt wit mouwloos hemd zeg maar.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:25 schreef Belsezar het volgende:
Een vrouw in een mannenoverhemd. Je ziet het weleens in films als ze het bed uitkomen.
Nadat ik vanavond een bruiloft heb gehad wel ja.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:26 schreef Belsezar het volgende:
Maar nu kan je dus je mannenweekend beginnen
daarom ook altijd een overhemd over je stoel hangen zodat ze die kan aantrekken als ze nakend je bed uit stapt om een eitje voor je te gaan bakkenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een vrouw in een mannenoverhemd. Je ziet het weleens in films als ze het bed uitkomen.
Geniaalquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
daarom ook altijd een overhemd over je stoel hangen zodat ze die kan aantrekken als ze nakend je bed uit stapt om een eitje voor je te gaan bakken
Ik heb helemaal niks met kleding bij een man, het maakt me vrij weinig uit. Als de man maar leuk isquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:13 schreef mrbox het volgende:
Vetvlekken van het spetteren in je overhemdquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
daarom ook altijd een overhemd over je stoel hangen zodat ze die kan aantrekken als ze nakend je bed uit stapt om een eitje voor je te gaan bakken
in pak?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nadat ik vanavond een bruiloft heb gehad wel ja..
Dat ook jaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan toch liever een echt wit mouwloos hemd zeg maar..
Ok, dan is het nog wel ver wegquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nadat ik vanavond een bruiloft heb gehad wel ja..
Hmm, die ga ik voortaan ook hanterenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan moet ze maar niet spetterenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vetvlekken van het spetteren in je overhemd
Ik ga er wel vanuit dat ze het wel een beetje kan, en anders, broodjes in de oven en een justje persen dat kan iedereen....quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vetvlekken van het spetteren in je overhemd
jus op je overhemdquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ga er wel vanuit dat ze het wel een beetje kan, en anders, broodjes in de oven en een justje persen dat kan iedereen....
Jah heey snotver, loop niet zo te zeiken, dat kan altijd.. pretvlekken in je bed.. baaaaaaah..quote:
zul je bij mij niet vinden hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jah heey snotver, loop niet zo te zeiken, dat kan altijd.. pretvlekken in je bed.. baaaaaaah..
zaniks!
eeeh, bah. Je gaat toch niet seksen in je bedquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jah heey snotver, loop niet zo te zeiken, dat kan altijd.. pretvlekken in je bed.. baaaaaaah..
zaniks!
Deze had ik nog niet. Dus dat wordt dan ook lastig.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wel voor een bruiloft en niet voor mij
Nou, vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Deze had ik nog niet. Dus dat wordt dan ook lastig.
Dat doe je ookquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:44 schreef Kreator het volgende:
Ik haat kutnewbies. Vroeger, toen men nog wist dat ik onaantastbaar was, was alles beter. Nu denken de kutnewbies al dat ik trillend achter de pc zit, als ik m'n fobo leeg heb gemaakt..
Ik dacht dat je het over hemdjes hadquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook, maar dan wat omslachtiger.
http://wiki.fok.nl/index.php/Oldbie%27s_FAQquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik denk ook altijd dat je trillend achter je PC zit btw
boehoe, verschuil je er maar weer achter, kon je de control+v wel pakken met je trillende handjes?!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php/Oldbie%27s_FAQ
Jaja, ik ken mquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
jammer...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
boehoe, verschuil je er maar weer achter, kon je de control+v wel plakken met je trillende handjes?!
Respect the oldbiesquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
boehoe, verschuil je er maar weer achter, kon je de control+v wel pakken met je trillende handjes?!
Wel grappig dat een clubje verzuurde users, die eigenlijk te lang op fok rondhangen, het nodig vonden om zoiets te schrijven. Geeft ze een speciale statusquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
quote:
Oldbies miepen niet dat een newbie te dom is om te poepen. Echte oldbies pakken de newbie bij de lurven en sleuren hem heel fok door en wijzen hem op zijn plek!quote:
Wel grappig dat een kutnewbie het woord triest in de mond neemt als hij niet weet waar hij het over heeft.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:53 schreef mrbox het volgende:
Wel grappig dat een clubje verzuurde users, die eigenlijk te lang op fok rondhangen, het nodig vonden om zoiets te schrijven. Geeft ze een speciale statustriest
zoveel heb ik er niet eensquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
![]()
Zo, genoeg voor vandaag weer.
Weekend
En dit keer geen 4 paar schoenen meeslepen
Nee, echte oldbies tiefen je door een bushokjequote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oldbies miepen niet dat een newbie te dom is om te poepen. Echte oldbies pakken de newbie bij de lurven en sleuren hem heel fok door en wijzen hem op zijn plek!
insert bushokje smileyquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, echte oldbies tiefen je door een bushokje
Het is geen clubje verzuurde users, het is een verheven mogendheidquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:53 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wel grappig dat een clubje verzuurde users, die eigenlijk te lang op fok rondhangen, het nodig vonden om zoiets te schrijven. Geeft ze een speciale statustriest
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat heeft ie al gedaanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
![]()
![]()
Dus Krea, niet miepen, DOE er wat aan! pussy!
Niks geheim aan die ban-knop.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Met meer rechten, geheime ban-knop, forumveto en uiteraard uitstekende looks en kwaliteiten.
Ik wist altijd wel dat er een kleine gay in je schuilde!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
Niks geheim aan die ban-knop.
vooral dat laatste
Respect voor een oldbie is niets anders dan vanzelfsprekend. Dat maakt je geen homofiele bushokjesneger. We hebben trouwens ook niets tegen homo's, zolang ze maar niet voor m'n neus gaan staan bekken.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik wist altijd wel dat er een kleine gay in je schuilde!
dat dusquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
Respect voor een oldbie is niets anders dan vanzelfsprekend. Dat maakt je geen homofiele bushokjesneger. We hebben trouwens ook niets tegen homo's, zolang ze maar niet voor m'n neus gaan staan bekken.
Kom je uit de kast?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
Niks geheim aan die ban-knop.
vooral dat laatste
Voel jij je wel helemaal goed? Wat is er mis met het weekend?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:03 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik wil even aantekenen dat ik het niet eens ben met de topictitel... Ben heul niet blij dat het weekend is namelijk!
hey... mijn vrolijke vriend... Jij mag dan wel gay zijn, maar ik niet!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
![]()
[..]
Aaah, kom maar in mijn armen kwaak! Volgens Snuit ben ik gay, dus dat mag nu wel!
lang verhaal, melagolische bui en zulks...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:04 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Voel jij je wel helemaal goed? Wat is er mis met het weekend?
Behalve spray dan.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:03 schreef Kreator het volgende:
We hebben trouwens ook niets tegen homo's.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
lang verhaal, melagolische bui en zulks...
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:05 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
lang verhaal, melagolische bui en zulks...
quote:
ja gaat wel goedquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:08 schreef djayzz het volgende:
[..]
![]()
Hoe is het met je vandaag? lekker weer in Brabant?
goed zoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:09 schreef Flena het volgende:
[..]
ja gaat wel goed
tis hier opzich best lekker ja...niet echt extreem koud, waait wel redelijk, maar tis droog en de zon piept er af en toe ff door...dus ja best lekker
kijk das mooiquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:10 schreef djayzz het volgende:
[..]
goed zo![]()
Hier schijnt nu ook het zonnetje
Ja ook goedquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:11 schreef Flena het volgende:
[..]
kijk das mooi
en hoe is het met jou dan?
mooiquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja ook goed![]()
Heb zin in het weekend, en dat duurt nog maar anderhalf uur voordat het begint
das toch saai?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:13 schreef Q. het volgende:
Goede vrijdagmiddagbesteding: Patience spelen.
Goed bezig meisquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:12 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb nóg een gesprek, ergens waar ik ook heel graag voorgesteld wilde worden
http://www.brainblog.to/item/2009/06/real-life-twitterquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:13 schreef Q. het volgende:
Goede vrijdagmiddagbesteding: Patience spelen.
Ik moet af en toe iets doen wat contrasteert met de geweldigheid van mijn leven.quote:
okquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet af en toe iets doen wat contrasteert met de geweldigheid van mijn leven.
uhu!... en ik ga zondag waarschijnlijk iets met honden, foto's enzo doenquote:
Nou dan!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:19 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uhu!... en ik ga zondag waarschijnlijk iets met honden, foto's enzo doen![]()
heb er zin in
honden zijn tofquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:12 schreef Nouk84 het volgende:
zondag 50% kans op regen :quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:19 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uhu!... en ik ga zondag waarschijnlijk iets met honden, foto's enzo doen![]()
heb er zin in
Haha.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:22 schreef erikje14 het volgende:
1-4 mm smelt je niet van toch?
hoop dat het allemaal in Groningen valt of zodan blijft het bij ons lekker droog
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
newbies hebben gewoon gelijk!
Lekker binnen zitten, regen die tegen het raam aan tikt, leuke film op, kop thee, en allemaal andere lekkere dingen.. Ga alvast naar de appie om wat te halen zou ik zeggen!quote:
geeft nie... tis binnenquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:25 schreef erikje14 het volgende:
[..]
ik zou 'm bijna inkoppen, maar dan kom je op 5
Doe maar Friesland.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:24 schreef erikje14 het volgende:
[..]
naast Groningen danjij had al water genoeg gehad
Katten
En ook nog langharig?quote:
Ik ga zondag een flink stuk rijden, dus ik hoop dat mijn nieuwe kap waterdicht isquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Lekker binnen zitten, regen die tegen het raam aan tikt, leuke film op, kop thee, en allemaal andere lekkere dingen.. Ga alvast naar de appie om wat te halen zou ik zeggen!
cabrio?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:26 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ga zondag een flink stuk rijden, dus ik hoop dat mijn nieuwe kap waterdicht is
nee niet langharigquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:26 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Doe maar Friesland.
[..]
En ook nog langharig?
Goedemiddagquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:28 schreef Jannuk het volgende:
Is het al weekend dan? Nog genoeg te doen vandaag!
Hoii!
hoiiquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:28 schreef Jannuk het volgende:
Is het al weekend dan? Nog genoeg te doen vandaag!
Hoii!
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:31 schreef Ripley het volgende:
Katten, honden, konijnen - ik vind alle dieren waar je mee kan knuffelen leuk
Pinguins?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:31 schreef Ripley het volgende:
heb je al een erikquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:31 schreef Ripley het volgende:
daar heb je helemaal gelijk inquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:31 schreef Ripley het volgende:
mjah, tot ze weer eens in je tenen hangenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:33 schreef Flena het volgende:
[..]
daar heb je helemaal gelijk in
Ik heb ook 2 fretjes, die zijn ook gaaf
Die zijn ook leuk ja. Al ben ik een keer door eentje in mijn kont gebetenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:33 schreef Flena het volgende:
[..]
daar heb je helemaal gelijk in
Ik heb ook 2 fretjes, die zijn ook gaaf
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die zijn ook leuk ja. Al ben ik een keer door eentje in mijn kont gebetenOook door een bouvier overigens
Is niet grappigquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:35 schreef Flena het volgende:
[..]
door een fret in je kont gebeten?
Ja sommige kunnen flink bijten ja...vooral albino's doen het erg
sorry..ik denk in beelden..dus ik zie ook gewoon echt een fret die zich heeft vastgebeten in je kont..enzo..en ach..ja ik ben gewoon beetje gestoordquote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:37 schreef Flena het volgende:
[..]
sorry..ik denk in beelden..dus ik zie ook gewoon echt een fret die zich heeft vastgebeten in je kont..enzo..en ach..ja ik ben gewoon beetje gestoord![]()
Leuk hoor in plaatjes denken
eenden ook????quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:31 schreef Ripley het volgende:
Je zou niets liever willen dan Rip's naakte billetjes voor je snoet... jij zachtjes met je lippen steeds dichter naar der zere plekje, en dan raken jouw lippen haar lieve zachte billetjes en ben je helemaal verkocht! kan je de rest van je leven aan niets anders denken dan de bips van Rip!quote:
Hoezo? van zijn liedjes of wat hij zegt?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:37 schreef Ripley het volgende:
Kan iemand Guus Meeuwis niet een tijdje doofstom maken of zo? Het lijkt me een aardige vent, maar ik word een beetje moe van 'm
quote:
Van zijn liedjesquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:38 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hoezo? van zijn liedjes of wat hij zegt?
Eerst maak je me uit voor gay, nu zeg je dit.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je zou niets liever willen dan Rip's naakte billetjes voor je snoet... jij zachtjes met je lippen steeds dichter naar der zere plekje, en dan raken jouw lippen haar lieve zachte billetjes en ben je helemaal verkocht! kan je de rest van je leven aan niets anders denken dan de bips van Rip!
Voor het geval je de LAPO zou missen?quote:
Je kont heeft best wat te verduren gehad, div. bijt incidenten, d'r op gevallenquote:
Alsof een gay niet lief kan zijn! tsk!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:41 schreef djayzz het volgende:
[..]
Eerst maak je me uit voor gay, nu zeg je dit.
Je vind me wel lief he!
[..]
Voor het geval je de LAPO zou missen?
gaan we zo het terras op?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:43 schreef Kluts het volgende:
Haaaaaaaaaaaaaaaallo op deze geweldige vrijdagmiddag!![]()
quote:
ooeh kwarktaart!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nope, heb net kwarktaart gemaakt en vanavond komen wat vrienden mn nieuwe PS3 uittesten.
Pak aan.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:09 schreef Kreator het volgende:
Anyway. Douchen, mijn goddelijke lijf bekijken en constateren dat het zo perfect is dat het geen onderhoud behoeft, pak aan, bruiloft.
Tot ooit.
vorige week al gemaaktquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nope, heb net kwarktaart gemaakt en vanavond komen wat vrienden mn nieuwe PS3 uittesten.
ik ga morgen denk ik weer es monchoutaart makenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:47 schreef erikje14 het volgende:
[..]
vorige week al gemaakt
Deze week maar weer eens een appeltaart denk ik
Of binnen zitten achter de spelcomputer, of buiten op het terras zitten.. hmmmm... lastige keuze.. Maar ik begrijp je volledig hoor!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja mooi hè? En als je er ook nog gigantisch op hapt hebben ze je precies waar ze je hebben willen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:44 schreef Kreator het volgende:
Ik haat kutnewbies. Vroeger, toen men nog wist dat ik onaantastbaar was, was alles beter. Nu denken de kutnewbies al dat ik trillend achter de pc zit, als ik m'n fobo leeg heb gemaakt..
monchou pie !quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:47 schreef Flena het volgende:
[..]
ik ga morgen denk ik weer es monchoutaart maken
Mooi zo!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:12 schreef Nouk84 het volgende:
ook een optie, al heb ik dat nog nooit gemaakt, maar goed voor alles een eerste keerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:47 schreef Flena het volgende:
[..]
ik ga morgen denk ik weer es monchoutaart maken
Ik ook niet, want ik hou niet van taart. Ja, een keer in de 2 jaar een appeltaart ofzo.quote:
Ok, dan ligt het niet aan mij, ligt het aan het momentquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Alsof een gay niet lief kan zijn! tsk!
En ik vind iedereen lief, ben in een rel buidat gaat heul erg mis vanavond
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:50 schreef heksehiel het volgende:
Zo even de achterstallige werkzaamheden ingehaald. Nu heb ik weer verdiend om hier te posten
quote:
Hou jij niet van taartquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook niet, want ik hou niet van taart. Ja, een keer in de 2 jaar een appeltaart ofzo.
Maar had het er laatst over met vrienden en die keken me met zulke manga-oogjes aan, dat ik speciaal voor hun taart gemaakt heb.
Wat goed!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:50 schreef heksehiel het volgende:
Zo even de achterstallige werkzaamheden ingehaald. Nu heb ik weer verdiend om hier te posten
Ik ga NU op een terras zitten.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Of binnen zitten achter de spelcomputer, of buiten op het terras zitten.. hmmmm... lastige keuze.. Maar ik begrijp je volledig hoor!
quote:
Wat super goed joh!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat goed!
Je leest vast niet terug, daarom maar even zo; ik heb donderdag nog een gesprekErgens waar ik graag voorgesteld wilde worden, maar wat nogal lang duurde. Nu willen ze me graag spreken
Monchou is saai en het weer is het weer, dus ook een saai onderwerp. Zijn er geen leuke stellingen/vragen? Of is het weer vrijdagmiddag-inspiratieloosheid?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
alleen over monchou pie en het lekkere weer.
dat laatstequote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:57 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Monchou is saai en het weer is het weer, dus ook een saai onderwerp. Zijn er geen leuke stellingen/vragen? Of is het weer vrijdagmiddag-inspiratieloosheid?
Donderdag en maandagquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:55 schreef heksehiel het volgende:
Wat super goed joh!Ze willen je graag spreken
Dan heb ik donderdag om voor iemand te duimen
![]()
Ik had idd nu ff geen zin om terug te lezen.
Dat zou ook kannibalisme zijnquote:
Ik denk dat ze in deze wel iets van kut/verrot/vies bedoelen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:01 schreef heksehiel het volgende:
Ok, dan gooi ik er wel een vraag in. Dieclienten hier hadden net de etenskar terug gebracht en toen zat er een briefje op:
But vreten.nl
Nu vroeg ik mij af, hoe schrijf je but/butt/bud en waar komt het vandaan? Sommige mensen dachten hier dat het een netter woord voor kut was, net als in chips ipv shitMaar dat lijkt me niet toch?
quote:
Ja dat lijkt mij ook, maar schrijf je dan 'but'? Of spel je dat anders?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in deze wel iets van kut/verrot/vies bedoelen.
Maar dan wel van chocolade ?quote:
wat is er mis met a.s. maandag?quote:
ik denk butt...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:03 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook, maar schrijf je dan 'but'? Of spel je dat anders?
Dat gaat haar toch niet lukkenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:04 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Damn, girl! Dat wordt vroeg naar bed het hele weekend
"but" als in reet/kont enz schrijf je als "butt"quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:03 schreef heksehiel het volgende:
Ja dat lijkt mij ook, maar schrijf je dan 'but'? Of spel je dat anders?
Dat gaat niet lukken, vannacht slaap ik hooguit 3 uur, maar morgenavond wel lekker relaxed niks doen, en zondag ookquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:04 schreef heksehiel het volgende:
Damn, girl! Dat wordt vroeg naar bed het hele weekend
Zorg liever dat het eten wat lekkerder wordt dan je daar druk om te makenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:01 schreef heksehiel het volgende:
Ok, dan gooi ik er wel een vraag in. Dieclienten hier hadden net de etenskar terug gebracht en toen zat er een briefje op:
But vreten.nl
Nu vroeg ik mij af, hoe schrijf je but/butt/bud en waar komt het vandaan? Sommige mensen dachten hier dat het een netter woord voor kut was, net als in chips ipv shitMaar dat lijkt me niet toch?
Dat dacht ik dus ook, dus dan zou het moeten zijn butt vretenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
"but" als in reet/kont enz schrijf je als "butt"
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, heb je niet mijn toffe verhaal over een wekeend gelezen of zo?
Zoals elke vrijdag.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:57 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Monchou is saai en het weer is het weer, dus ook een saai onderwerp. Zijn er geen leuke stellingen/vragen? Of is het weer vrijdagmiddag-inspiratieloosheid?
Wat staat er vannacht op de planning dan?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken, vannacht slaap ik hooguit 3 uur, maar morgenavond wel lekker relaxed niks doen, en zondag ook
Denk je nou serieus dat ik in de keuken staquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:06 schreef Ripley het volgende:
Zorg liever dat het eten wat lekkerder wordt dan je daar druk om te maken
Soms. Ligt aan de chocolade en aan de tijd van de maandquote:
Dat is weer eens iets anders dan "Goedemiddag!"quote:
die plakken zo...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Soms. Ligt aan de chocolade en aan de tijd van de maand
In Cannes hebben ze bijna overal warme chocolade cake waar gesmolten pure chocolade uitloopt als je het aansnijdtDie's heerlijk
En chocotoffs vind ik ook lekker
daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is weer eens iets anders dan "Goedemiddag!"
Ik werk in het weekend in de kroeg, dat moet ik dus vannachtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:07 schreef heksehiel het volgende:
Wat staat er vannacht op de planning dan?
Je bent toch een vrouw? Daarvoor heeft God jullie soort toch gemaakt?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:08 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Denk je nou serieus dat ik in de keuken sta
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Je bent toch een vrouw? Daarvoor heeft God jullie soort toch gemaakt?
je hebt daar een punt!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:10 schreef Q. het volgende:
[..]
goed bezig!quote:
Tering! Je werk en studie was nog niet genoeg? Dat je uberhaupt nog tijd hebt om te Fok!kenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:09 schreef Nouk84 het volgende:
Ik werk in het weekend in de kroeg, dat moet ik dus vannacht
Ik geloof niet in die godquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat lukt mij niet eens! Behalve nu, op mn vrije dag even.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:11 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Tering! Je werk en studie was nog niet genoeg? Dat je uberhaupt nog tijd hebt om te Fok!ken
Ik ben qua vrouw een mislukkingquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh! Dan kom je in de hel. En jij eet ook elke dag pizza?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:12 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik geloof niet in die godEn ik doe niet aan keukens
En nog tijd over.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:11 schreef heksehiel het volgende:
Tering! Je werk en studie was nog niet genoeg? Dat je uberhaupt nog tijd hebt om te Fok!ken
Heb je voor mij een cursusboek?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En nog tijd over.
* Nouk schrijft efficiënt met tijd omgaan in haar 'eigenschappen'
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Soms. Ligt aan de chocolade en aan de tijd van de maand
In Cannes hebben ze bijna overal warme chocolade cake waar gesmolten pure chocolade uitloopt als je het aansnijdtDie's heerlijk
En chocotoffs vind ik ook lekker
Ik geloof ook niet in een hel en nee elke dag pizz, dan zou ik er niet eens meer uitzien als een vrouw.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh! Dan kom je in de hel. En jij eet ook elke dag pizza?!
Het doet af aan je tofheid om iedere keer maar de drang te hebben zo graag te laten weten dat je een leven hebtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:12 schreef Q. het volgende:
Dat lukt mij niet eens! Behalve nu, op mn vrije dag even..
Toevallig wel! Nog nooit een bladzijde in gelezenquote:
Dat kan mijn tofheid wel hebben.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het doet af aan je tofheid om iedere keer maar de drang te hebben zo graag te laten weten dat je een leven hebt
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Jouw andere vrouwelijke eigenschappen compenseren dat weer ruimschoots.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het doet af aan je tofheid om iedere keer maar de drang te hebben zo graag te laten weten dat je een leven hebt
Die kan ik me ook nog herinnerenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:17 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wat was die eerdere prachtige post van je ook al weer? Mensen die zo hard roepen...
Ja, geldt ook voor Q.!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:17 schreef heksehiel het volgende:
Wat was die eerdere prachtige post van je ook al weer? Mensen die zo hard roepen...
quote:
Jij, tijd over? waar wanneer hoe ?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En nog tijd over.
* Nouk schrijft efficiënt met tijd omgaan in haar 'eigenschappen'
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Noooooooooooooo
Ow wacht, ik heb een leven
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:17 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar ik nietquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Noooooooooooooo
Ow wacht, ik heb een leven
Als ik écht wil dit weekend, maar lijkt me beter van nietquote:
Ik roep nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Beweren dat ja..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:24 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wat? Zeggen dat ze een leven hebben?
heej, sommige hebben dat ook echt!quote:
Sjee nogsteedsquote:
maar niemand doet dat toch?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:27 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Op Fok! kun je toch ook een leven hebben> Je kunt zelfs zijn wie je wil zijn
Ow, dat had ik dan gemist.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:27 schreef getl0st het volgende:
[..]
niet omdat fok offline gaat
uit pure liefde
Maar niet morgen, want dan moet ie naar een pauperfeestquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:26 schreef djayzz het volgende:
ow, flauw!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:28 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar niet morgen, want dan moet ie naar een pauperfeest
morgen had je bels toch?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:28 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar niet morgen, want dan moet ie naar een pauperfeest
Hoaxquote:Op vrijdag 12 juni 2009 16:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik wel. Op Fok! ben ik zelfverzekerd, blond en heb ik dikke tieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |