quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:17 schreef djayzz het volgende:
Kusje op je voorhoofd, en inderdaad even lekker relaxen![]()
Ain't gonna happen, the next couple of days weeks months.quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oohjah, tuurlijk.. Nouk, ik offer me op, ik wil graag dat je hoofdpijn voorbij is!![]()
Collega had zakjes ibru hier een tijdje terug, maar dat was meer om een olifant om te leggen geloof ikquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb thuis nog![]()
[..]
Ik heb het al de hele week ofzo, waardeloos. En nu steekt het weer even de kop op. Ik hoop dat even liggen helpt![]()
Inderdaad.. Ik duik nu lekker op de bank..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:27 schreef Belsezar het volgende:
Wat is het rustig hier voor een vrijdagmiddag zeg
Die quote ik ff voor laterquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:20 schreef Nouk84 het volgende:
Ain't gonna happen, the next couple of days weeks months.
Beterschapquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Inderdaad.. Ik duik nu lekker op de bank..
Dus jij denkt dat ik het hier ga vertellen als het gebeurt?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:37 schreef mrbox het volgende:
Die quote ik ff voor laterDikke bs natuurlijk
Dat is wat anders maar we merken het wel aan je buiquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat ik het hier ga vertellen als het gebeurt?
Niet in het zonnetje?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Inderdaad.. Ik duik nu lekker op de bank..
ik hou ook wijselijk mijn snuit als wij hebben gesekstquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat ik het hier ga vertellen als het gebeurt?
op bed met de gordijnen dicht bij voorkeurquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet in het zonnetje?
Geen goed idee met hoofdpijn
Haha, vast.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:40 schreef mrbox het volgende:
Dat is wat anders maar we merken het wel aan je bui
Preciesquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:40 schreef Belsezar het volgende:
Niet in het zonnetje?
Geen goed idee met hoofdpijn
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik hou ook wijselijk mijn snuit als wij hebben gesekst
Tof!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:44 schreef automatic_ het volgende:
Wat fijn
Er belde net iemand van een groep waar ik een keer gewerkt had en ze wilde meteen weten of ik in de vakantie nog tijd hadMeteen 12 diensten in kunnen plannen. Nice
.
en mijn andere werk gaat steigeren denk ik...
Ik had gewoon gezegd dat ik meer kon werken in de vakantie, meer nietquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:46 schreef Nouk84 het volgende:
Tof!![]()
Had je daar al wat afgesproken dan? Zo nee, dan hebben ze pech
Jupquote:
Steigeren ?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:44 schreef automatic_ het volgende:
Wat fijn
Er belde net iemand van een groep waar ik een keer gewerkt had en ze wilde meteen weten of ik in de vakantie nog tijd hadMeteen 12 diensten in kunnen plannen. Nice
.
en mijn andere werk gaat steigeren denk ik...
Oow, dan is het nog niks aan de handquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:47 schreef automatic_ het volgende:
Ik had gewoon gezegd dat ik meer kon werken in de vakantie, meer nietMaar goed; meestal belt zij wel van tevoren of ik kan werken, dus ben benieuwd! Ze weten van het andere baantje
Maar goed; ik vind het wel leuk dat ze mij als eerste bellen van de flexers
Hahahaha, als je het denkt daaraan af te kunnen lezen, dan heb je het goed misquote:
quote:
Ik verwacht ook niet dat ik (veel) meer moet, maar ik zie wel!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow, dan is het nog niks aan de hand![]()
Dat is wel tof! Je doet het goed dusIk had niet anders verwacht
Niet zijn station voorbij gaan hèquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Strakjes trein
Ik denk wel dat ik gha proberen te slapen
Precies!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:50 schreef automatic_ het volgende:
Ik verwacht ook niet dat ik (veel) meer moet, maar ik zie wel!
Ja, ik doe het goed, hihiEn het is een groep die ik zelf ook leuk vind, dus dat scheelt
wel eerst langs de koffieautomaat voor een vers bakje eej, zo doen we dat hier teminstequote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:52 schreef djayzz het volgende:
het brand/inbraak alarm ging net af in het kantoor, heb helemaal niks gehoord
er stonden al flink wat collega's buiten, en toen merkte ik pas dat er wat aan de hand was...
Hahha jij gaat mij niet beweren dat je na de sex niet een stukje vrolijker bentquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahahaha, als je het denkt daaraan af te kunnen lezen, dan heb je het goed mis
Aah boos zeg dat danquote:
Dat scheelt zeker! Ik moet dinsdag op een groep die ik, denk ik, niet zo leuk ga vindenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Precies!![]()
InderdaadMag je best zeggen over jezelf. Dat je het leuk vindt maakt het alleen maar beter
Vlak voor en tijdens ook hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:55 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hahha jij gaat mij niet beweren dat je na de sex niet een stukje vrolijker bent![]()
owja, koffie. goed ideequote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:53 schreef erikje14 het volgende:
[..]
wel eerst langs de koffieautomaat voor een vers bakje eej, zo doen we dat hier teminste
Je was in gedachte ergens anders?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:52 schreef djayzz het volgende:
het brand/inbraak alarm ging net af in het kantoor, heb helemaal niks gehoord
er stonden al flink wat collega's buiten, en toen merkte ik pas dat er wat aan de hand was...
eerst langs de automaat en dan 8 verdiepingen naar beneden, wachten op de brandweer en weer terug naar boven lopen want de liften doen het dan een dag nietquote:
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat dat niet direct hier te merken zal zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:55 schreef mrbox het volgende:
Hahha jij gaat mij niet beweren dat je na de sex niet een stukje vrolijker bent![]()
Heb je die al eens gehad?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:55 schreef automatic_ het volgende:
Dat scheelt zeker! Ik moet dinsdag op een groep die ik, denk ik, niet zo leuk ga vinden![]()
Bij de Tilburgse Kermis, denk ikquote:
Kijkquote:
Dat is ook niet altijd waar btw, ik heb best weleens sex gehad waar ik niet vrolijk van werdquote:
quote:
Niet eensquote:
Ik zit gelukkig op de 2e verdiepingquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:59 schreef erikje14 het volgende:
[..]
eerst langs de automaat en dan 8 verdiepingen naar beneden, wachten op de brandweer en weer terug naar boven lopen want de liften doen het dan een dag niet
Nee, maar wel gehoordquote:
Ik vond dat écht een goede idee van mijzelfquote:Bij de Tilburgse Kermis, denk ik
gezelligquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, maar wel gehoord![]()
Daar zit één mannetje van zeven jaar die nogal de boel op stelten kan zetten haha
Jij bent echt heel goed!quote:[..]
Ik vond dat écht een goede idee van mijzelf
Neequote:
Ga doorquote:Jij bent echt heel goed!
ehm, Ik vond het ook een heel erg leuk ideequote:
Middagquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:05 schreef getl0st het volgende:
Middag![]()
topic gaat zo traag als dikke stront
Ja, echt erg traagquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:05 schreef getl0st het volgende:
Middag![]()
Ik heb ook weinig te melden vandaag eigenlijkquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:05 schreef getl0st het volgende:
Middag![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |