Kluts is er niet hequote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ook weinig te melden vandaag eigenlijk.
Natuurlijkquote:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
ehm, Ik vond het ook een heel erg leuk idee
Nou niet naast je schoenen gaan lopen he.quote:
Nu pas, daar ben je toch een aantal jaar te laat mee hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou niet naast je schoenen gaan lopen he.
Q!quote:
Crap.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu pas, daar ben je toch een aantal jaar te laat mee hoor.
quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:13 schreef mrbox het volgende:
Ik heb mss wel een leuke:
"welk onschuldig kledingstuk of accessoire doet jou smelten? "
ik begin gelijk maar :quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:13 schreef mrbox het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
ik begin gelijk maar :
Overknee's kousen![]()
Ieuw..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:14 schreef mrbox het volgende:
[..]
ik begin gelijk maar :
Overknee's kousen![]()
Nog maar een keer dan :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Ach, als ik op tijd mijn medicijnen krijg valt het mee hoorquote:
quote:
Ben ik nu weer zo vaag, heb jij niet iets van een kledingstuk wat vrouwen aan kunnen hebben wat je doet smelten (geil maakt) en dan niet iets van lingeriequote:
ow zo. ehm.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:17 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hij bedoelt: "Op welk niet persé sexy bedoelt kledingstuk geil jij?"
Valt mee. Pokeren en sushi vanavond. Met bier bij het pokeren natuurlijkquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, als ik op tijd mijn medicijnen krijg valt het mee hoor.
Anyway, verder mensen nog leuke plannen, op de meet na?.
Dat is een correcte ondervindingquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Er gaat weer een grote hoeveelheid bier geconsumeerd worden dit weekend..
Nog 3 uurtjesquote:
Een vrouw in een mannenoverhemd. Je ziet het weleens in films als ze het bed uitkomen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind een vrouw in een loshangend overhemd wel leuk
(Beetje mannelijke nette kleding vind ik bij vrouwen wel mooi )
en een man...
Tja, het standaard pak, maar das wat saai.
Dan moet ik bekennen dat ik een tanktop soms wel erg lekker vind, bij iemand met mooie schouders/armen
maar goed, dan gaat het meer daar om en niet om de tanktop zelf
Tja, moet soms ook gebeuren he.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Was vandaag al 'vrij'. Dwz, kapper, kleding kopen, moeders. Ik leek wel een wijf..
Dan toch liever een echt wit mouwloos hemd zeg maar.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:25 schreef Belsezar het volgende:
Een vrouw in een mannenoverhemd. Je ziet het weleens in films als ze het bed uitkomen.
Nadat ik vanavond een bruiloft heb gehad wel ja.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:26 schreef Belsezar het volgende:
Maar nu kan je dus je mannenweekend beginnen
daarom ook altijd een overhemd over je stoel hangen zodat ze die kan aantrekken als ze nakend je bed uit stapt om een eitje voor je te gaan bakkenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een vrouw in een mannenoverhemd. Je ziet het weleens in films als ze het bed uitkomen.
Geniaalquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
daarom ook altijd een overhemd over je stoel hangen zodat ze die kan aantrekken als ze nakend je bed uit stapt om een eitje voor je te gaan bakken
Ik heb helemaal niks met kleding bij een man, het maakt me vrij weinig uit. Als de man maar leuk isquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:13 schreef mrbox het volgende:
Vetvlekken van het spetteren in je overhemdquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
daarom ook altijd een overhemd over je stoel hangen zodat ze die kan aantrekken als ze nakend je bed uit stapt om een eitje voor je te gaan bakken
in pak?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nadat ik vanavond een bruiloft heb gehad wel ja..
Dat ook jaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dan toch liever een echt wit mouwloos hemd zeg maar..
Ok, dan is het nog wel ver wegquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nadat ik vanavond een bruiloft heb gehad wel ja..
Hmm, die ga ik voortaan ook hanterenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan moet ze maar niet spetterenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vetvlekken van het spetteren in je overhemd
Ik ga er wel vanuit dat ze het wel een beetje kan, en anders, broodjes in de oven en een justje persen dat kan iedereen....quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Vetvlekken van het spetteren in je overhemd
jus op je overhemdquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ga er wel vanuit dat ze het wel een beetje kan, en anders, broodjes in de oven en een justje persen dat kan iedereen....
Jah heey snotver, loop niet zo te zeiken, dat kan altijd.. pretvlekken in je bed.. baaaaaaah..quote:
zul je bij mij niet vinden hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jah heey snotver, loop niet zo te zeiken, dat kan altijd.. pretvlekken in je bed.. baaaaaaah..
zaniks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |