abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 09:53:53 #201
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71586445
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:45 schreef Happel het volgende:

[..]

Geloof niet dat iemand daar zo over denkt. Cissé is voor zover ik gezien heb een sterke balvaste teamspeler, die speelt in het belang van het elftal. Zulke spelers zijn hard nodig in het voetbal.

Gaat ver om hem te vergelijken met Kuijt, maar ik denk dat Cissé een soortgelijke speler is en nog genoeg potentieel heeft om door te groeien tot een volwaardige speler.
Cissé is echt een totaal andere speler dan Kuijt. Als je hem al met een Nederlands international zou willen vergelijken dan is het denk ik meer een type Babel of zo.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_71591074
cisse een soortgelijke spelers als Kuyt

een jaar geleden waren we blij geweest als Nantes hem voor een prikje opgehaald had maar het(vooral) het laatste half jaar heeft ie zich dusdanig ontwikkelt en was ie opeens zo belangrijk voor ons dat ik benieuwd ben waar hij gaat eindigen. Er zat in dat half jaar iig meer vooruitgang dan de 4 jaren daarvoor. Denk dat Been wel een goede trainer voor 'm is. Kan alle kanten op, of hij speelt de laatste 10 wedstrijden sensationeel en wordt binnen 2 jaar verkocht of hij bezwijkt onder de druk en is volgend seizoen bankzitter
pi_71591169
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 09:45 schreef Happel het volgende:

[..]

Geloof niet dat iemand daar zo over denkt. Cissé is voor zover ik gezien heb een sterke balvaste teamspeler, die speelt in het belang van het elftal. Zulke spelers zijn hard nodig in het voetbal.

Gaat ver om hem te vergelijken met Kuijt, maar ik denk dat Cissé een soortgelijke speler is en nog genoeg potentieel heeft om door te groeien tot een volwaardige speler.
Welke gelijkenissen zie je dan tussen Cissé en Kuyt?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:07:08 #204
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_71591248
quote:
Cissé is voor zover ik gezien heb een sterke balvaste teamspeler, die speelt in het belang van het elftal. Zulke spelers zijn hard nodig in het voetbal.
Dit waarschijnlijk.
2000 light years from home
pi_71591268
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:04 schreef cultheld het volgende:

[..]

Welke gelijkenissen zie je dan tussen Cissé en Kuyt?
Werklust, onvermoeibaar en de altijd aanwezige wil om te winnen? Qua spel zijn ze natuurlijk behoorlijk anders. Vandaar dat hij ook zei 'het gaat wat ver om ze te vergelijken'.
pi_71591442
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:07 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Werklust, onvermoeibaar en de altijd aanwezige wil om te winnen? Qua spel zijn ze natuurlijk behoorlijk anders. Vandaar dat hij ook zei 'het gaat wat ver om ze te vergelijken'.
Geldt dat niet voor minstens de helft van alle Eredivisie-spelers (al zou het eigenlijk voor 100% moeten gelden)?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_71591558
altijd aanwezige wil om te winnen is ook pas iets van de laatste paar maanden. Voorheen liep ie er regelmatig als een mak lammetje bij
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:53:57 #208
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_71592709
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:18 schreef planethugo het volgende:
altijd aanwezige wil om te winnen is ook pas iets van de laatste paar maanden. Voorheen liep ie er regelmatig als een mak lammetje bij
Nogal wiedes, ja.
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:13 schreef cultheld het volgende:

[..]

Geldt dat niet voor minstens de helft van alle Eredivisie-spelers (al zou het eigenlijk voor 100% moeten gelden)?
Er zitten altijd exponenten tussen die boven dat standaard niveau uitstijgen. Ik zie het in ieder geval af aan Cissé en bij veel andere spelers niet.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 14:15:15 #209
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_71593394
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:53 schreef Happel het volgende:

Er zitten altijd exponenten tussen die boven dat standaard niveau uitstijgen.
Wellicht, maar daar hoort Cissé dan niet bij.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 15:00:12 #210
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_71594756
We zullen het zien, ik heb er wel vertrouwen in.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_71594846
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:13 schreef cultheld het volgende:

[..]

Bij ons vorig jaar gold dat nog niet eens voor 15 % van de spelers...
-
pi_71594913
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:07 schreef Merkie het volgende:
Gefeliciteerd, je hebt een flankspeler omschreven.
Hehe.
-
pi_71599408
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 13:07 schreef Merkie het volgende:

[..]

Dit waarschijnlijk.
Dan is Edwin vd Sar vast ook een type Kuyt. Balvaste teamspeler die speelt in het belang van het elftal.
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 18:58:26 #214
230223 Chewbalhaar
uhhhwhhooeehhww
pi_71601447
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 17:36 schreef iehlaak het volgende:

[..]

Dan is Edwin vd Sar vast ook een type Kuyt. Balvaste teamspeler die speelt in het belang van het elftal.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
pi_71602421
Hij was lekker goed zondag, Vlot in de aanval.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')