Bedoel je nou dat ik een kloon ben van ArTiC?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Toeval? ArtiC online en Ofresca ook ineens....
of ik van jou?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:56 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat ik een kloon ben van ArTiC?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:56 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat ik een kloon ben van ArTiC?
Of jullie van elkaar..quote:
ik was om 8 uur al wakker..ondanks mijn vrije dagquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
[..]
Of jullie van elkaar..
Nee, het was meer in de trant van:
ArtiC word wakker en gaat op Fok.
Ofresca word om dezelfde tijd wakker en komt op Fok.
aacchhquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:58 schreef erikje14 het volgende:
kun je nagaan hoe weinig ik gedaan krijg
Daarom sta ik ook bovenaan de ladder des aanziens!.. Mensen staan in rijen van 4 opgesteld om mij te mogen aanschouwen, eventueel aan te raken. Alleen dat laatste als ze zelf ook knap zijn uiteraard, ik moet geen lelijkerds in mijn gevolg uiteraardquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:57 schreef Lub_ya het volgende:
Knappe mensen krijgen meer gedaan en hebben een betere positie in het leven. That how it is
I know
Niet zo flauw.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
Impliceerd dit dat jij niet zo knap bent![]()
![]()
Ik al om 7 uur.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik was om 8 uur al wakker..ondanks mijn vrije dag
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
[..]
Of jullie van elkaar..
Nee, het was meer in de trant van:
ArtiC word wakker en gaat op Fok.
Ofresca word om dezelfde tijd wakker en komt op Fok.
[arrogant]quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:58 schreef erikje14 het volgende:
kun je nagaan hoe weinig ik gedaan krijg
Je hebt een uur naar hem liggen kijken?quote:
arme jijquote:
aaahhh johquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:58 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Niet zo flauw.
Maar ik ben wel blij dat we deze discussie gedaan hebben. Heb er net onder de douche nog een beetje over nagedacht tijdens het meezingen van de radio. Ik heb het gevoel dat ik het leven en mezelf iets beter snap nu.
Ben nu helemaal![]()
Kom maar op TNO training!
Heel verliefd.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:00 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je hebt een uur naar hem liggen kijken?
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:00 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
aaahhh joh
hij heeft me niet gezien, hij weet niet waarover die lult
Eens! Maar vergeet niet dat uistraling + kleding zo mogelijk nog belangrijker is dan een lekker bekkie hebben. Als jij daar met je chagrijnige oorwurm kop denkt iets voor elkaar te krijgen, kun je het wel vergeten. Ow en geld helpt ookquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:57 schreef Lub_ya het volgende:
Knappe mensen krijgen meer gedaan en hebben een betere positie in het leven. That how it is
einde discussie?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:00 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
aaahhh joh
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:01 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Eens! Maar vergeet niet dat uistraling + kleding zo mogelijk nog belangrijker is dan een lekker bekkie hebben. Als jij daar met je chagrijnige oorwurm kop denkt iets voor elkaar te krijgen, kun je het wel vergeten. Ow en geld helpt ook
quote:
Zoiets?quote:Er worden hormonen en neurotransmitters (oa. fenylethylamine, noradrenaline, adrenaline, endorfine, dopamine en oxytocine) in je hersenen aangemaakt als je het doelwit van je verliefdheid ziet
je had in dat uurtje natuurlijk ook een ontbijt op bed voor me kunnen makenquote:
haiquote:
Ik :val in de smaak.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:01 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Eens! Maar vergeet niet dat uistraling + kleding zo mogelijk nog belangrijker is dan een lekker bekkie hebben. Als jij daar met je chagrijnige oorwurm kop denkt iets voor elkaar te krijgen, kun je het wel vergeten. Ow en geld helpt ook
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:03 schreef heksehiel het volgende:
[..]
JIj bent zeker zo'n type waar vrouwen smeken om een date
Natuurlijk, heb je z'n fobo gezienquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:03 schreef heksehiel het volgende:
JIj bent zeker zo'n type waar vrouwen smeken om een date
Oh, de manier waarop ik je nu wakker maakte was niet goed?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je had in dat uurtje natuurlijk ook een ontbijt op bed voor me kunnen maken
had ze kunnen doen, maarja. Vrouw he....quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je had in dat uurtje natuurlijk ook een ontbijt op bed voor me kunnen maken
lekkerquote:
kuch kuchquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:03 schreef getl0st het volgende:
[..]hahaha
en het erge is nog.. dat het zo is
Ik weet het niet, ik ruik iets.. Ruiken jullie dat ook?! Hmmm, arrogantie stinkt.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:00 schreef Lub_ya het volgende:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:01 schreef heksehiel het volgende:
[..]
hemelsquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:04 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh, de manier waarop ik je nu wakker maakte was niet goed?![]()
goed gezegd!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:01 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat klinkt als een hele leuke dag!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
lekker
vrije dag, de zon schijnt, Ofresca in mijn bed
met u?
als we die tegenkomen kijk ik hem wel aan met mijn stoere blikquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat klinkt als een hele leuke dag!
Met mij gaat het ook goed!
Weet je wie er ook naar Bavaria Open Air ga? "Ex-lief"
Neuken?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Natuurlijk, heb je z'n fobo gezien
()
Ruikt, nee ik stink nietquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ruik iets.. Ruiken jullie dat ook?! Hmmm, arrogantie stinkt.
Wat wil je nog meerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
lekker
vrije dag, de zon schijnt, Ofresca in mijn bed
quote:
Ik had het niet over jouquote:Ruikt, nee ik stink niet
Hmm, ik zal die raad opvolgen en mezelf in wat nieuws hijsen. Mn goede humeur zal wel helpenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:01 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Naja, het is meer dat ik dan zelf nog even moet nadenken wat ik doequote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als we die tegenkomen kijk ik hem wel aan met mijn stoere blik
Er moet ook geld verdient worden he.quote:
Was er een vleeskeuring gisteren?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:07 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Hmm, ik zal die raad opvolgen en mezelf in wat nieuws hijsen. Mn goede humeur zal wel helpen![]()
Maar ik weet niet of ik nog veel uit zal gaan want die vleeskeuring van gisteren was niet echt mn ding. Ben ik veel te romantisch voor geloof ik.
Owja, werkenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Er moet ook geld verdient worden he.
is het zo erg?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, het is meer dat ik dan zelf nog even moet nadenken wat ik doe
Haha, donderdag, studenten enzo.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:08 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Was er een vleeskeuring gisteren?
Shit, gemist...![]()
Owja, ik werk. Dat is het.
Ik heb hem sinds 09-2007 niet meer gezien & ik heb géén idee hoe ik reageer/hoe ik tegen hem moet doen/bladieblaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
is het zo erg?
er zijn duizenden mensen dus de kans dat je hem tegenkomt is klein...en dan gaan we gewoon ergens anders staan toch?
Gewoon gaan johquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:07 schreef automatic_ het volgende:
Naja, het is meer dat ik dan zelf nog even moet nadenken wat ik doe
Neequote:
Nou, ik zou het wel doenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gewoon gaan johJe gaat een leuke dag/avond (whatever) toch niet ontlopen vanwege je ex?
Vleeschkeuring.... foto's wil ik zien!quote:
Dankjewel!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:10 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Vleeschkeuring.... foto's wil ik zien!
Studenten...
Daar gaat mijn belastinggeld.![]()
Ik kan het beter direct aan fok! doneren....
Ik zou dat best doenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gewoon gaan johJe gaat een leuke dag/avond (whatever) toch niet ontlopen vanwege je ex?
het enige wat je moet doen is genieten van je dagje uitquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb hem sinds 09-2007 niet meer gezien & ik heb géén idee hoe ik reageer/hoe ik tegen hem moet doen/bladiebla
En inderdaad, vluchten is een goede optie
x2quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet nodig. Ik kan daar voor wel instaanquote:
Tja. Met een beetje babbel kom je ook zonder collegekaart wel de studentenkroeg in hoor (gisteren nog geluktquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:10 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Vleeschkeuring.... foto's wil ik zien!
Studenten...
Daar gaat mijn belastinggeld.![]()
Ik kan het beter direct aan fok! doneren....
Ripley's lijstje weer?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet nodig. Ik daar voor wel instaan
Dit is al een hele poos bekendquote:
Als ik weet dat hij daar rondloopt, dan kan ik dat volgens mij nietquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
het enige wat je moet doen is genieten van je dagje uit![]()
Dat zijn we allemaal hierquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:13 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
nee, maar over mij
je bent erg vriendelijk hoor Nouk
Ik denk niet dat ze het meent. Beetje pesten is het meer denk ikquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:13 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
nee, maar over mij
ik ben er ook!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als ik weet dat hij daar rondloopt, dan kan ik dat volgens mij niet
Het zijn wel vrouwen onder elkaar hequote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het meent. Beetje pesten is het meer denk ik
Ik heb nog best even tijd om er over na te denkenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben er ook!
ik ben leuker!
maar als je niet wil okay![]()
gaan we wel wat anders doen
Oh man, breek me de bek niet open.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:15 schreef mrbox het volgende:
[..]
Het zijn wel vrouwen onder elkaar heDan weet je het maar nooit
quote:
Meis toch ! wat is de kans (ja jij kan dat berekenen) dat je hem tegenkomt tussen al die duizenden mensenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als ik weet dat hij daar rondloopt, dan kan ik dat volgens mij niet
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:17 schreef Snuitebolletje het volgende:
zo, mezelf nog even zinvol gemaakt ook vandaag!
take your timequote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb nog best even tijd om er over na te denken
Doet ze dat altijd bij een nieuweling?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het meent. Beetje pesten is het meer denk ik
Jij mag zeggen wat je wil, maar ik niet?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:15 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
ik mag zeggen wat ik wil en als je het niet bevalt...reageer er aub dan niet op
Ik ben het er gewoon niet mee eens, dat is wat andersquote:
Ik hoef het niet te berekenen, want je zal dan altijd zien dat je zo iemand tegen komtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:16 schreef mrbox het volgende:
[..]
Meis toch ! wat is de kans (ja jij kan dat berekenen) dat je hem tegenkomt tussen al die duizenden mensen
Jouw verhaal is andersquote:
Gewoon niet. Je hoeft niet de beste vrienden met hem te worden. Gewoon "hoi, hoe is het" en dan neemt Artic je wel weer meequote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:12 schreef automatic_ het volgende:
Ik zou dat best doen
Het is gewoon het feit dat ik hem, sinds het uit is, niet meer heb gezien / amper heb gesproken & ik heb gewoon géén idee hoe ik op hem ga reageren
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:12 schreef Belsezar het volgende:
Niet nodig. Ik kan daar voor wel instaan
PI was eenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:13 schreef Lub_ya het volgende:
nee, maar over mij
Die jonge geile studentetjes van toen zijn nu nog steeds maar 18.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:13 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Tja. Met een beetje babbel kom je ook zonder collegekaart wel de studentenkroeg in hoor (gisteren nog gelukt) Moet je op donderdag maar eens in Utrecht rond een uurtje of twaalf binnenstappen en dan kan je het zelf beleven.
Ik zie welquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gewoon niet. Je hoeft niet de beste vrienden met hem te worden. Gewoon "hoi, hoe is het" en dan neemt Artic je wel weer mee![]()
Leuk, eerst naar rijsenhout geweest, was best grappig, daarna door naar utrecht, nog even biertjes in de stad gedronken met vrienden.. lag er uiteraard weer te laat in. Jij al naar a'f geweest?quote:
Maak je niet druk. In plaats van verkondigen dat je knap bent, plaats gewoon een foto of neem een fobo en dan oordelen we daar zelf wel over.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:18 schreef Lub_ya het volgende:
Doet ze dat altijd bij een nieuweling?
vriendelijk komt ze niet op mij over
maar goed ik hou er over op, weet ni wat ik fout doe......
maar begin t hier beetje eng te vinden
Donderdagavond in Rijsenhout is altijd tof! Jaren geleden dat ik er voor het laatst geweest ben...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
Leuk, eerst naar rijsenhout geweest, was best grappig, daarna door naar utrecht, nog even biertjes in de stad gedronken met vrienden.. lag er uiteraard weer te laat in. Jij al naar a'f geweest?
Gewoon lekker mee doen en er is niks engs hier hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:18 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
De laatste tijd zijn er nogal veel "neppe" nieuwe. Met andere woorden; mensen die hier al een account hebben, maar nog een extra account nemen & daar word jij, in de wandelgangen, ook van verdacht.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:18 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
& dan weten we meteen dat je een "echt" persoontje bent.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
In plaats van verkondigen dat je knap bent, plaats gewoon een foto of neem een fobo en dan oordelen we daar zelf wel over.
ja die had ik verwacht, maar jij geeft aan om iets niet meer te doen, dat is iets andersquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:18 schreef getl0st het volgende:
[..]
Jij mag zeggen wat je wil, maar ik niet?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |