je had in dat uurtje natuurlijk ook een ontbijt op bed voor me kunnen makenquote:
haiquote:
Ik :val in de smaak.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:01 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Eens! Maar vergeet niet dat uistraling + kleding zo mogelijk nog belangrijker is dan een lekker bekkie hebben. Als jij daar met je chagrijnige oorwurm kop denkt iets voor elkaar te krijgen, kun je het wel vergeten. Ow en geld helpt ook
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:03 schreef heksehiel het volgende:
[..]
JIj bent zeker zo'n type waar vrouwen smeken om een date
Natuurlijk, heb je z'n fobo gezienquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:03 schreef heksehiel het volgende:
JIj bent zeker zo'n type waar vrouwen smeken om een date
Oh, de manier waarop ik je nu wakker maakte was niet goed?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je had in dat uurtje natuurlijk ook een ontbijt op bed voor me kunnen maken
had ze kunnen doen, maarja. Vrouw he....quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je had in dat uurtje natuurlijk ook een ontbijt op bed voor me kunnen maken
lekkerquote:
kuch kuchquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:03 schreef getl0st het volgende:
[..]hahaha
en het erge is nog.. dat het zo is
Ik weet het niet, ik ruik iets.. Ruiken jullie dat ook?! Hmmm, arrogantie stinkt.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:00 schreef Lub_ya het volgende:
hij heeft me niet gezien, hij weet niet waarover die lult
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:01 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Eens! Maar vergeet niet dat uistraling + kleding zo mogelijk nog belangrijker is dan een lekker bekkie hebben. Als jij daar met je chagrijnige oorwurm kop denkt iets voor elkaar te krijgen, kun je het wel vergeten. Ow en geld helpt ook
hemelsquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:04 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh, de manier waarop ik je nu wakker maakte was niet goed?![]()
goed gezegd!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:01 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat klinkt als een hele leuke dag!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
lekker
vrije dag, de zon schijnt, Ofresca in mijn bed
met u?
als we die tegenkomen kijk ik hem wel aan met mijn stoere blikquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat klinkt als een hele leuke dag!
Met mij gaat het ook goed!
Weet je wie er ook naar Bavaria Open Air ga? "Ex-lief"
Neuken?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Natuurlijk, heb je z'n fobo gezien
()
Ruikt, nee ik stink nietquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ruik iets.. Ruiken jullie dat ook?! Hmmm, arrogantie stinkt.
Wat wil je nog meerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
lekker
vrije dag, de zon schijnt, Ofresca in mijn bed
quote:
Ik had het niet over jouquote:Ruikt, nee ik stink niet
Hmm, ik zal die raad opvolgen en mezelf in wat nieuws hijsen. Mn goede humeur zal wel helpenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:01 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Naja, het is meer dat ik dan zelf nog even moet nadenken wat ik doequote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:06 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als we die tegenkomen kijk ik hem wel aan met mijn stoere blik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |