Nou vlakbij, kwartiertje rijden.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:32 schreef getl0st het volgende:
[..]je woont er vlakbij right?
en het is niet jouw ding?
Kom jij dan eens met een onderwerpquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is toch nooit iets waar we lang over kunnen praten
Als de wind goed staatquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou vlakbij, kwartiertje rijden.
Nee niet mijn soort muziek, geef mij maar latin![]()
ik kan van beiden wel een nummertje waarderen, maar ik zou ik niet de hele dag/nacht naar 1 van beiden kunnen luisterenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou vlakbij, kwartiertje rijden.
Nee niet mijn soort muziek, geef mij maar latin![]()
Nu had dawg er moeten zijn .. die had er vast zo:quote:
Impliceerd dit dat jij niet zo knap bentquote:
Ik zou willen knuffelen, stoeien, neuken, lachen, slapen, eten, series kijken, buiten in de zon hangen, relaxen in willekeurige volgordequote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:28 schreef Belsezar het volgende:
Wat zijn de stomende weekenplannen van iedereen of wat zou je juist willen doen dit weekend maar kan niet ofzo?
Graagquote:
Bakje thee voor mevrouw Heksehiel.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:43 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik zou willen knuffelen, stoeien, neuken, lachen, slapen, eten, series kijken, buiten in de zon hangen, relaxen in willekeurige volgorde![]()
[..]
Graag
Die houd van pumps he, zei iemand gister ook alquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nu had dawg er moeten zijn .. die had er vast zo:bijgezeten
Haha :quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:44 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Die houd van pumps he, zei iemand gister ook al
Graziequote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:43 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Bakje thee voor mevrouw Heksehiel.
Nieuwe kap kopen, naar mijn broer in vlissingen, touren, en een blind meetquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je gaat doen, dus vertel!
Laat ik dat nou net ook willenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:43 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik zou willen knuffelen, stoeien, neuken, lachen, slapen, eten, series kijken, buiten in de zon hangen, relaxen in willekeurige volgorde![]()
Ow ik vertel oud nieuws.. dan heb ik niks gezegdquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:44 schreef Lub_ya het volgende:
Die houd van pumps he, zei iemand gister ook al
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:43 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zo goed als elk jaar kan ik het horenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:41 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als de wind goed staatkan je meegenieten
Latinallemaal prima!
Hoezo? Dat vind ik dus zo raar aan mensen.....ik vind het niet leuk wanneer aantrekkelijkere mensen meer gedaan krijgen.......we zijn allemaal toch gelijk......en als ik dit vind........ben ik dus lelijk of niet knap?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
Impliceerd dit dat jij niet zo knap bent![]()
![]()
Ook meegenieten van het vuurwerk?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zo goed als elk jaar kan ik het horen
ik ook, zal wel neerkomen op slapen, eten, series kijken en relaxed hangenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:43 schreef heksehiel het volgende:
[..]
[..]
deja vuquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:46 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Hoezo? Dat vind ik dus zo raar aan mensen.....ik vind het niet leuk wanneer aantrekkelijkere mensen meer gedaan krijgen.......we zijn allemaal toch gelijk......en als ik dit vind........ben ik dus lelijk of niet knap?
rare mensen hier op de wereld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |