mjah goed begin v/d dag enzoquote:
Dan zou ik sowieso bot reageren, ik een mongool? kijk naar jezelf man. waarom moet je mensen ophouden terwijl dat nergens voor nodig is? het minste wat je kan doen is de juiste snelheid rijden, dan hou ik rustig afstand. en trouwens, MIJN BAAS, JIJ DUS, wil dat ik hier op tijd benquote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:05 schreef jagga het volgende:
baas: dat zou niet moeten, jij mongeaul! wat meer afstand en minder seintjes volgende keer!
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:11 schreef rival het volgende:
[..]
Dan zou ik sowieso bot reageren, ik een mongool? kijk naar jezelf man. waarom moet je mensen ophouden terwijl dat nergens voor nodig is? het minste wat je kan doen is de juiste snelheid rijden, dan hou ik rustig afstand. en trouwens, MIJN BAAS, JIJ DUS, wil dat ik hier op tijd ben
quote:
dat hoeft hij toch niet te weten?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:13 schreef jagga het volgende:
[..]
ehm dan nog hou ik niet afstand eigenlijk aangezien ik me daar niet aan de snelheid hou
Ocherm toch!quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:23 schreef ANTAM het volgende:
Tsja, bij sommige van die lamzakken zouden ze ook het gaspedaal in het navigatiesysteem aan moeten geven..
nah want ik mag wel fokken van hem dusquote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:33 schreef Gupje het volgende:
Schijt op zijn bureau en zeg dat hij debiel is
Dat is de oplossing inderdaad. Of op z'n motorkapquote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:33 schreef Gupje het volgende:
Schijt op zijn bureau en zeg dat hij debiel is
Ja dat zou ik ook zeggen als ie mee zou lezenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:37 schreef jagga het volgende:
[..]
nah want ik mag wel fokken van hem dus
Hij is wel relaxed
Juist. Mensen als TS sterven óf op hun 19e om een boom gevouwen, óf op hun 45e aan een maagzweer. Niks bazen, gewoon stresskippen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:48 schreef Parzival het volgende:
of je doet gewoon lekker chill, muziekje erbij kap naar beneden (voor cabrio's) en relaaaaaxxzzzz....
Ik blijf erbij dat rijgedrag een verlengde is van je denkniveau.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Juist. Mensen als TS sterven óf op hun 19e om een boom gevouwen, óf op hun 45e aan een maagzweer. Niks bazen, gewoon stresskippen.
TS heeft een puntenrijbewijs en kan er niet mee omgaan in zijn autoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:21 schreef jitzzzze het volgende:
TS heeft een auto
TS heeft een puntenrijbewijs
TS kan er niet mee omgaan
Newbiequote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
TS heeft een puntenrijbewijs en kan er niet mee omgaan in zijn auto![]()
![]()
Waarschijnlijk post hij ook in dit topic danquote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:37 schreef jagga het volgende:
[..]
nah want ik mag wel fokken van hem dus
Hij is wel relaxed
weet iemand waar jagga werkt, want hij noemt zijn baas een lamlulquote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:05 schreef jagga het volgende:
Vanochtend stapte ik in mijn auto, keurig op tijd.
Halverwege naar mijn werk toe, zat ik achter een of andere slome lamlul(beetje 50 rijden waar je 60 mag enzo) maar ik kon niet inhalen vanwege tegemoetkomend verkeer
Ik heb wat geseind met de lichten, wat gebaren gemaakt en zelfs getoeterd. Uiteraard zat ik wat dichter op hem dan gebruikelijk om aan te geven dat hij wat gas moest geven.
Op een gegeven moment was ik dusdanig opgefokt (dit ging al 10 mins aan ofzo) dat toen ik een gaatje zag ik het gas diep intrapte en erlangs ging.
Veilig aangekomen op mijn werk, lekker een bak koffie.
Komt mijn baas binnen, ik zeg goedemorgen, hij ook. Hij pakt koffie en terwijl hij een slok neemt begint het:
baas: jij heb een puntenrijbewijs hé?
ik: uhhh ja, hoezo ?
baas: en hoeveel punten heb je nog?
ik: allemaal
baas: dat zou niet moeten, jij mongeaul! wat meer afstand en minder seintjes volgende keer!
ik![]()
Bleek dat het mijn direct leidinggevende was in een andere auto omdat de zijne bij de garage stond.
Klacht: lijkt me duidelijk, ik ben ontmaskerd!
Vind deze toch leuker dan zo'n Calibra..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:57 schreef de_boswachter het volgende:
Die aso's op de weg zijn meestal van die sjonnies in hun Calibra.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:08 schreef J2ZGTE het volgende:
Dus omdat je iemand inhaalt , ben je een wegpiraat? ROFL U Wish!
(als het in z`n achteruit had gedaan ok)
Dan moet je ook doorrijdenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:35 schreef MikeyMo het volgende:
ik heb zo'n schurfthekel aan lui die gaan seinen en duwen
quote:Enkele jaren geleden had ik een leuk meisje ontmoet. Na een aantal avondjes bioscoop, vond zij het tijd om me bij haar thuis uit te nodigen. Dus op een vrijdagavond ging ik op pad naar haar huis, Ik zou haar ouders gaan ontmoeten. ik was best zenuwachtig. Het was namelijk een geweldig meisje, de vrouw van m'n dromen zou ik bijna zeggen.
Afijn, het was een prachtige zwoele avond in juni en ik zat ik de auto op weg naar haar. We hadden afgesproken om half 7. Ik was al iets aan de late kant. Het was zo'n 20 minuten rijden, en het was al net kwart over 6 geweest. Dus ik als een gek in de auto en scheurde weg.
Op een gegeven moment, het was een 80-km weg, maar de bestuurster in een Twingo voor mee reed 70.
Ik dacht sjonge jonge wat is dit nou weer voor traag wijf. Ik wilde inhalen, maar dat ging moeilijk omdat het een nogal drukke weg was. Veel tegenliggers.
Dit ik met m'n grootlicht seinen, en een claxon hier een daar. Tot het moment dat de weg eindelijk vrij was. Ik plankgas haar inhalen, en kon het niet laten haar boos aan te kijken, en m'n middelvinger op te steken. Zo gezegd zo gedaan. En ik vervolgde m'n weg.
Afijn dus ik bij m'n vriendin thuis aangekomen, het was inmiddel s10 over half 7.
Haar vader ontmoet, aardige man. Haar moeder kon er zo zijn, want die was nog even op bezoek geweest bij oma zei ze. Even later zie ik een auto de oprit oprijden, een Twingo. Ik herkende het kenteken van de gebeurtenis daarvoor.
Toen de vrouw uitstapte herkende ik haar ook!
Ohnee wat heb ik gedaan, die vrouw die ik onderweg had opgejaagd, bemiddelvingerd en had afgesneden was m'n schoonmoeder.
Je zult begrijpen dat ze dit niet lang is geweest, want ik ben toen eigenlijk meteen weer weggegaan.
Dat meisje heb ik nooit meer gezien.
Ik had m'n lesje wel geleerd.
Dus mensen: wees een heer in het verkeer!
ach dan rij je (al) 130 en dan haal je een auto in die 110-120 rijdt en dan zit er in ene weer zo'n duitse middenklasser op bumperafstand, gelijk seinenquote:
Hooguit een paar uur vertraging maar dit terzijde.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:44 schreef Houzer het volgende:
Ik pak liever het vliegtuig.
Geen gezeik met file's
kijk dat vind ik dan wel weer lomp... al zo stevig rijden en dan nog weggeseind wordenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:50 schreef LockonStratos het volgende:
Ik werd laatst zo lastig gevallen als de TS deed, op een 50 km weg toen ik 110 reed
Ja, toen bleef die maar hangen, ging ik vlak voor een heuvel met daarachter een rood stoplicht pas aan de kant, dus hij scheurt met 130 over die heuvel, ziet al die mensen voor het stoplicht en moet echt VOL in de ankers en uitwijken naar de rechterbaanquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:53 schreef jagga het volgende:
[..]
kijk dat vind ik dan wel weer lomp... al zo stevig rijden en dan nog weggeseind wordendas gewoon triest
Het wordt gewoon steeds sneuer. Bij ons het dorp uit moet je over een redelijk listig dijkje, mag je 60, al harder dan normaal, maar als je daar dus 80/90 gaat rijden ben je eigenlijk al het sjaakje als er iemand verkeerd de bocht uitkomt van de andere kant. En NOG zijn er mensen die zwaar gefrustreerd achter je gaan hangen als je daar dus al 20 (!) km te hard rijdt.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:50 schreef LockonStratos het volgende:
Ik werd laatst zo lastig gevallen als de TS deed, op een 50 km weg toen ik 110 reed
Je woont in Ameide?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het wordt gewoon steeds sneuer. Bij ons het dorp uit moet je over een redelijk listig dijkje, mag je 60, al harder dan normaal, maar als je daar dus 80/90 gaat rijden ben je eigenlijk al het sjaakje als er iemand verkeerd de bocht uitkomt van de andere kant. En NOG zijn er mensen die zwaar gefrustreerd achter je gaan hangen als je daar dus al 20 (!) km te hard rijdt.
Doodbekeuren die knuppels.
Wat was het voor auto?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:44 schreef Sapstengel het volgende:
Haha zoiets als TS had ik ook een keer.
Je had een stoplicht met 2 banen voor rechtdoor, ik kwam aanrijden en toen ik er net was gingen ze op groen. Op de linkerbaan stond niemand, rechts wel, dus ik ging naar links om niet af te hoefen remmen. Iets na de kruising werd het weer 1 baan, dus ik gooi hem zo voor een andere wagen weer erin.
Zit ik de volgende dag op m'n werk, begint ineens zo'n kerel van een andere afdeling: "Hey was jij dat die zo asociaal bij het stop licht me inhaalde? Ik moest vol op de rem om je er tussen te laten". Dus ik zo "Mwah, dat viel best mee toch?" Gaat ie ineens helemaal zo van: "Ja en die auto dan? Zeker van je vader of niet? Die jeugd van tegenwoordig moet altijd stoer doen in hun vaders auto blabla". Toen vond ik het wel weer tijd om terug te lopen naar m'n eigen afdeling
.
Jamaarhetgaatomhetidee! Anders hebben al die kleine piemeltjes het idee dat ze beperkt worden in hun recht op hard rijden. Die snelweg is toch immers van hun?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Skoda. Ok.
Ik snap dat inhalen trouwens helemaal niet. Zit je gejaagd in te halen en te stressen en anderen in gevaar te brengen (terwijl het allemaal keurig 95 / 100 rijdt, zoals het hoort) en na veel capriolen heb je uiteindelijk op dat hele stuk van 45 km lengte 1 minuut winst kunnen pakken.
1 minuut!
Totaal nutteloos en hopeloos stressverhogend. Just go with the flow, zet je kar op de cruise-control en lekker rustig doortuffen man.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |