mjah goed begin v/d dag enzoquote:
Dan zou ik sowieso bot reageren, ik een mongool? kijk naar jezelf man. waarom moet je mensen ophouden terwijl dat nergens voor nodig is? het minste wat je kan doen is de juiste snelheid rijden, dan hou ik rustig afstand. en trouwens, MIJN BAAS, JIJ DUS, wil dat ik hier op tijd benquote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:05 schreef jagga het volgende:
baas: dat zou niet moeten, jij mongeaul! wat meer afstand en minder seintjes volgende keer!
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:11 schreef rival het volgende:
[..]
Dan zou ik sowieso bot reageren, ik een mongool? kijk naar jezelf man. waarom moet je mensen ophouden terwijl dat nergens voor nodig is? het minste wat je kan doen is de juiste snelheid rijden, dan hou ik rustig afstand. en trouwens, MIJN BAAS, JIJ DUS, wil dat ik hier op tijd ben
quote:
dat hoeft hij toch niet te weten?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:13 schreef jagga het volgende:
[..]
ehm dan nog hou ik niet afstand eigenlijk aangezien ik me daar niet aan de snelheid hou
Ocherm toch!quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:23 schreef ANTAM het volgende:
Tsja, bij sommige van die lamzakken zouden ze ook het gaspedaal in het navigatiesysteem aan moeten geven..
nah want ik mag wel fokken van hem dusquote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:33 schreef Gupje het volgende:
Schijt op zijn bureau en zeg dat hij debiel is
Dat is de oplossing inderdaad. Of op z'n motorkapquote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:33 schreef Gupje het volgende:
Schijt op zijn bureau en zeg dat hij debiel is
Ja dat zou ik ook zeggen als ie mee zou lezenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:37 schreef jagga het volgende:
[..]
nah want ik mag wel fokken van hem dus
Hij is wel relaxed
Juist. Mensen als TS sterven óf op hun 19e om een boom gevouwen, óf op hun 45e aan een maagzweer. Niks bazen, gewoon stresskippen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:48 schreef Parzival het volgende:
of je doet gewoon lekker chill, muziekje erbij kap naar beneden (voor cabrio's) en relaaaaaxxzzzz....
Ik blijf erbij dat rijgedrag een verlengde is van je denkniveau.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Juist. Mensen als TS sterven óf op hun 19e om een boom gevouwen, óf op hun 45e aan een maagzweer. Niks bazen, gewoon stresskippen.
TS heeft een puntenrijbewijs en kan er niet mee omgaan in zijn autoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:21 schreef jitzzzze het volgende:
TS heeft een auto
TS heeft een puntenrijbewijs
TS kan er niet mee omgaan
Newbiequote:Op vrijdag 12 juni 2009 09:12 schreef Mozy het volgende:
[..]
TS heeft een puntenrijbewijs en kan er niet mee omgaan in zijn auto![]()
![]()
Waarschijnlijk post hij ook in dit topic danquote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:37 schreef jagga het volgende:
[..]
nah want ik mag wel fokken van hem dus
Hij is wel relaxed
weet iemand waar jagga werkt, want hij noemt zijn baas een lamlulquote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:05 schreef jagga het volgende:
Vanochtend stapte ik in mijn auto, keurig op tijd.
Halverwege naar mijn werk toe, zat ik achter een of andere slome lamlul(beetje 50 rijden waar je 60 mag enzo) maar ik kon niet inhalen vanwege tegemoetkomend verkeer
Ik heb wat geseind met de lichten, wat gebaren gemaakt en zelfs getoeterd. Uiteraard zat ik wat dichter op hem dan gebruikelijk om aan te geven dat hij wat gas moest geven.
Op een gegeven moment was ik dusdanig opgefokt (dit ging al 10 mins aan ofzo) dat toen ik een gaatje zag ik het gas diep intrapte en erlangs ging.
Veilig aangekomen op mijn werk, lekker een bak koffie.
Komt mijn baas binnen, ik zeg goedemorgen, hij ook. Hij pakt koffie en terwijl hij een slok neemt begint het:
baas: jij heb een puntenrijbewijs hé?
ik: uhhh ja, hoezo ?
baas: en hoeveel punten heb je nog?
ik: allemaal
baas: dat zou niet moeten, jij mongeaul! wat meer afstand en minder seintjes volgende keer!
ik![]()
Bleek dat het mijn direct leidinggevende was in een andere auto omdat de zijne bij de garage stond.
Klacht: lijkt me duidelijk, ik ben ontmaskerd!
Vind deze toch leuker dan zo'n Calibra..quote:Op vrijdag 12 juni 2009 08:57 schreef de_boswachter het volgende:
Die aso's op de weg zijn meestal van die sjonnies in hun Calibra.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |