Website ABC WipeOutquote:Human cannonballs! Human pinballs! Crashes, smashes and mud splashes! Twenty-four thrill-seekers will compete in the world's largest extreme obstacle course designed to provide the most spills, face plants and wipeouts ever seen on television, in Wipeout, a painfully funny new reality series premiering Tuesday, June 24 8/7c on the ABC Television Network.
Each week 24 daring new contestants of all ages, shapes and sizes will go head to head through four rounds of grueling and physically demanding but wildly hilarious obstacle courses to win the title of "Wipeout Champion" and the grand prize of $50,000. The contestants and the courses change every week, with over-the-top obstacles including "Dizzy Dummy" the "Dirty Balls" and "The Dreadmill" -- which will have contestants jumping hurdles on a 40-foot long treadmill at warp speed. In the end, only one contestant will win, while everyone else will Wipeout!
Wipeout is hosted by John Henson (E! Entertainment's Talk Soup) and John Anderson (ESPN's SportsCenter). Jill Wagner is co-host. Executive producer is Matt Kunitz. Scott Larsen is co-executive producer.
Wipeout is produced by Endemol USA.
Heb em al gezien, mja tis een private site dus je hebt er niks aan.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:00 schreef Woodpecker het volgende:
Speaking of... waar blijft deel drie op de interwebs?
U won't be disappointed!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:50 schreef EvilMarc het volgende:
2x03 =![]()
Alleen maar kerels.. wie wil dat nu zien?![]()
Nu ep 4 kijken
Natuurlijk doen ze dat expresquote:Op vrijdag 12 juni 2009 07:15 schreef Jnk18 het volgende:
4e aflevering was erg lachen.
Damn die zetten me toch een stel gekken in die show..
Vraag me af of ze dat express doen.
Dat moest de finale worden!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:43 schreef Ace1 het volgende:
Haha aflevering 4 was prachtig... die 3 zusjes.. en die grote neger
Zodat ze er niet van afvielenquote:
Yup en weer ligt de wipeout- zone erg dicht bij elkaar, lekker spannend!quote:Op donderdag 25 juni 2009 07:17 schreef DaFrenk het volgende:
Whehe, de teaser aan het begin van de aflevering zag er weer lachen uit ja
hehehe mooie aflevering, ik dacht ff dat die vetzak van een campus-cop alles nog uit handen zou geven door heel droog alles lopend proberen te doen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:27 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Yup en weer ligt de wipeout- zone erg dicht bij elkaar, lekker spannend!
Joh, alhoewel ik Ice Age wel leuk vind.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:21 schreef Tim86 het volgende:
Hahahaha die Walter was echt te grappig bij de qualifier
Die Ice Age movieset was wel een beetje sneu
Ariel Tweto, mijn all-time favorietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:47 schreef Adelante het volgende:
Leuk, maar hij kan niet tippen aan de legendarische "where's the pole"![]()
Had het nieteens gemerkt.. maar vind het wel beetje lachwekkend dat elke week opeens maar 10 seconde tussen de laatste 2 contestants zitquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:49 schreef Tim86 het volgende:
Ja die loopbrug was eigenlijk gewoon schandalig..die is nog nooit zo kalm naar beneden gegaan
Wipeout S02E07 HDTV XviD-MOMENTUMquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:25 schreef Ace1 het volgende:
Wat is rlsname van nieuwe wipeout?
Ahja, da's ook weer begonnen. Maar zo te horen hoef ik het niet te gaan kijkenquote:Op zondag 5 juli 2009 09:23 schreef Jnk18 het volgende:
Die UK wipeout *2e seizoen gister begonnen) is me toch lachwekkend saai, vooral die course van hun is nog erg outdated
En dan claimt die Richard Hammond ook nog even dat het "the toughest course in the world" is
USA wipeout is echt 50x beter
hehehe dat was echt belachelijk, ging helemaal nergens over. Alsof "the winner" ook moest gaan winnen, wat is dat toch met die Amerikanen die altijd roepen dat ze de beste zijn etcetcetcetcquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:49 schreef Tim86 het volgende:
Ja die loopbrug was eigenlijk gewoon schandalig..die is nog nooit zo kalm naar beneden gegaan
Klopt, normaal verschijnt het wel een eigen gemaakte rip op BitmeTV. maar dit keer ook niet.. zullen we lmoeten wachten op de re-air. (weet niet wanneer die is)quote:Op vrijdag 17 juli 2009 17:42 schreef DaFrenk het volgende:
En de nieuwe is ook nog nergens te vinden
Hehe ja, en die aflevering erna heb je zon weirdo, bij die dizzy dummy hele tijd zo wazig in die camera kijken en over konijnen zit te babbelen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:30 schreef Tim86 het volgende:
Lang niet gepost hier. Zit nu ep 11 (en daarna 12) te kijken. 11 is echt briljant zeg, met de All Stars van seizoen 1. Ariel "never been kissed" Tweeto is back
was weer lachenquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:15 schreef DaFrenk het volgende:
Nog even een tip!
Gisteren was S03E01, de Blind Date special. Dit is een "sneak peak" van 1,5 uur voor het seizoen dat de 22e van start gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |