Hopelijk is de scene er snel bijquote:Op woensdag 27 mei 2009 07:51 schreef DaFrenk het volgende:
Morgen weer een nieuwe aflevering Wipeout US!![]()
Nouja, dan eigenlijk vanavond? Maar morgen te bekijken dus![]()
Er is nog niks te vindenquote:
Serieus? Gelukkig, dan kan ik bij thuiskomst gelijk downloaden en kijkenquote:
Heb em bijna binnen dus, en ja tis serieus..quote:Op donderdag 28 mei 2009 14:00 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Serieus? Gelukkig, dan kan ik bij thuiskomst gelijk downloaden en kijken
Ja met zo'n groep naam twijfelde ik toch evenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:02 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Heb em bijna binnen dus, en ja tis serieus..
Is geen groepnaam, tis een priv tracker(waar je vaker eigen caps op krijgt van mensen) 100x chiller dan die noob public sitesquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:08 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja met zo'n groep naam twijfelde ik toch even
Achso.. ja, dan zal ik er weinig aan hebbenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:11 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Is geen groepnaam, tis een priv tracker(waar je vaker eigen caps op krijgt van mensen) 100x chiller dan die noob public sites
Damn, hij is nog niet @ usenet te vindenquote:Op donderdag 28 mei 2009 14:19 schreef Jnk18 het volgende:
Klopt, zal heus nog wel een normale versie verschijnen.. maarja dat kan of vanavond zijn of morgen/overmorgen
Net gekeken.
Omg de nieuwe qualifier is echt leuk.
Suckerpunch en Big Balls zijn er nog + een paar leuke nieuwe zoals "A bridge too far" "The Hurdles" "Slippery Swingset"
De nieuwe Wipeout zone is ook leuk.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:25 schreef DaFrenk het volgende:
OMG wat een afleveringZe hebben echt alles uit de kast gehaald zeg..
Idd ik lag echt dubbel bij The Hurdlesquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:10 schreef Symer het volgende:
The Hurdles zijn tof!![]()
Zit net te kijken en meteen al een backbreaker
Of die Trashtalker dan, jezus mina.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:00 schreef Rainesz het volgende:
Geweldig,heb serieus dubbel gelegen!
Mr Cheap date werkte daar ook erg aan mee
Ik vond hem zo mooi op die schuine muur in de 3e ronde, rennen dat hij deedquote:Op vrijdag 29 mei 2009 13:00 schreef Rainesz het volgende:
Geweldig,heb serieus dubbel gelegen!
Mr Cheap date werkte daar ook erg aan mee
Ik vond de NL wipeout toch best grappig hoor.. natuurlijk zijn de US en Aussie versie beter maar dat komt vooral door het editen en commentaar.quote:Op zondag 31 mei 2009 10:31 schreef Adelante het volgende:
Dit blijft toch the real thing en laat meteen weer zien, waarom die Nederlandse versie suckt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zekers. Ook mooi dat ze de wipeout zone nu dus ook met de aflevering veranderen/switchen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:33 schreef MaatjeTho het volgende:
Zwaar parcours deze keer maar niet echt een leuke aflevering, al was de Wipeout zone wel vet.
Plank in the facequote:Op donderdag 4 juni 2009 18:48 schreef Jnk18 het volgende:
En die hit the plank ofzoiets, bwhahaha echt vet grappig
Update:quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:11 schreef Symer het volgende:
Ben erg benieuwd wat er met die brandweervrouw gebeurde. Ik vond het meteen al vreemd dat we haar landing niet te zien kregen, dat moet er nogal pijnlijk uitgezien hebben dan
Yeah, vervelend inderdaad. Hopelijk komen ze nog een beetje op tijd vanavond.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:22 schreef Jnk18 het volgende:
De 2 nieuwe afleveringen zijn nog nergens te vinden
Via welke weg heb je deze gevonden dan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:03 schreef Jnk18 het volgende:
Heb de 3e inmiddels binnen, maar helaas lijkt het erop dat er maar 1 episode is geaired gisteren.
Want op tv.com episode guide staat dat episode 4 volgende week is.
Volgens Twitter waren er twee. Hopelijk komt die andere nog.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:03 schreef Jnk18 het volgende:
Heb de 3e inmiddels binnen, maar helaas lijkt het erop dat er maar 1 episode is geaired gisteren.
Want op tv.com episode guide staat dat episode 4 volgende week is.
Okee hoop het, en nee ik register niet @ dat kut twitterquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:14 schreef Symer het volgende:
[..]
Volgens Twitter waren er twee. Hopelijk komt die andere nog.
http://twitter.com/Wipeout/status/2107927665
Die oudste is duidelijk de lekkerstequote:Op donderdag 11 juni 2009 23:19 schreef Symer het volgende:
Lol @ die zusjes
Wel frappant dat het telkens zo spannend eindigt trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |