Yup en weer ligt de wipeout- zone erg dicht bij elkaar, lekker spannend!quote:Op donderdag 25 juni 2009 07:17 schreef DaFrenk het volgende:
Whehe, de teaser aan het begin van de aflevering zag er weer lachen uit ja
hehehe mooie aflevering, ik dacht ff dat die vetzak van een campus-cop alles nog uit handen zou geven door heel droog alles lopend proberen te doen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:27 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Yup en weer ligt de wipeout- zone erg dicht bij elkaar, lekker spannend!
Joh, alhoewel ik Ice Age wel leuk vind.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:21 schreef Tim86 het volgende:
Hahahaha die Walter was echt te grappig bij de qualifier
Die Ice Age movieset was wel een beetje sneu
Ariel Tweto, mijn all-time favorietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:47 schreef Adelante het volgende:
Leuk, maar hij kan niet tippen aan de legendarische "where's the pole"![]()
Had het nieteens gemerkt.. maar vind het wel beetje lachwekkend dat elke week opeens maar 10 seconde tussen de laatste 2 contestants zitquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:49 schreef Tim86 het volgende:
Ja die loopbrug was eigenlijk gewoon schandalig..die is nog nooit zo kalm naar beneden gegaan
Wipeout S02E07 HDTV XviD-MOMENTUMquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:25 schreef Ace1 het volgende:
Wat is rlsname van nieuwe wipeout?
Ahja, da's ook weer begonnen. Maar zo te horen hoef ik het niet te gaan kijkenquote:Op zondag 5 juli 2009 09:23 schreef Jnk18 het volgende:
Die UK wipeout *2e seizoen gister begonnen) is me toch lachwekkend saai, vooral die course van hun is nog erg outdated
En dan claimt die Richard Hammond ook nog even dat het "the toughest course in the world" is
USA wipeout is echt 50x beter
hehehe dat was echt belachelijk, ging helemaal nergens over. Alsof "the winner" ook moest gaan winnen, wat is dat toch met die Amerikanen die altijd roepen dat ze de beste zijn etcetcetcetcquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:49 schreef Tim86 het volgende:
Ja die loopbrug was eigenlijk gewoon schandalig..die is nog nooit zo kalm naar beneden gegaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |