welke solide deo gebruik jij er dan onder want idd ik ben ook gek op coconut powder, het ruikt heel natuurlijk naar de echte coconut en erg lekker, het heeft ook wat weg van zoethout vind ik.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken alleen aromarant en aromaco en de cocopoeder vind ik echt tha bomb, ik zweet daar niet doorheen hoor ( doe dr wel een solid deo onder).
Aromacreme wilde ik ook nog wel proberen en T'eo ook, maar mss kan ik het maar beter bij de aromaco houden...
quote:Op maandag 29 juni 2009 14:48 schreef Takaiki het volgende:
Mooie glans Cat!Jammer alleen van de grijze haren
![]()
Wil wel komen plukken?
voor mij wel!quote:Op maandag 29 juni 2009 17:20 schreef MaJo het volgende:
Ik ben geen taxiservice damesga zelf ook met het OV en woon ook niet in amsterdam dus reizen is geen excuus
Hmmm...nee doe maar niet, maar toch bedankt voor het aanbod! Na de niet al te lovende reactie hier heb ik zoiets van, dan wacht ik wel tot het in de winkels is en dan koop ik het dan alsnog als ik 'm wel lekker vind!quote:Op maandag 29 juni 2009 18:26 schreef ferrari_rood het volgende:
@peach wil je de cocos geval nog hebben? Mijn ouders gaan hem deze week halen en @oh-oh je envelop gaat zo de bus op. Als het klopt hem je hem dan morgen.
quote:Op zondag 28 juni 2009 13:40 schreef oh-oh het volgende:
Is er hier iemand die aromarant gebruikt?
Ik heb nog driekwart stuk over, ik hou het liever bij aromaco, die geur ligt mij beter.
Dat zal Baby Face zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:47 schreef ferrari_rood het volgende:
@oh-oh ik heb je envelop ontvangen. wat is het halve gezichtje?
Dat dus!quote:
Ik ook, van de groene. Ik had ze al een paar keer gebruikt tot ik een scherp stukje had en mijn arm openhaaldequote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:43 schreef GotC het volgende:
Hoe vinden jullie de Sugar Scrubs trouwens? Weet dat we het hier eerder over hebben gehad, but who cares
Ik merkte dat ik wat kleine wondjes (van die schraapstrepen) ervan had
De solid producten in ieder geval wel. Ik weet niet hoe het ook weer zit met vloeistoffen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:13 schreef sararaats het volgende:
wohoeeeeeeee, ik ga op 16 juli naar Manchester. ik heb nog een vraag en hoop hier het antwoord te vinden.
mag ik Lush van Engeland hier invoeren? ons ma denkt van niet.
Heb je alleen handbagage bij je dan? Anders maakt het niet uit.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:57 schreef sararaats het volgende:
inderdaad. ik ga met VLM naar Manchester en heb al op hun site gekeken.
ik heb geen vloeistoffen op het lijstje staan want stel dat die daar moeten achterblijven. om te gruwelen
Gewoon in je koffer proppenquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:37 schreef sararaats het volgende:
dus bruisballen mogen? ik ga een 'Relax take a bath' pakketje kopen
naar het schijnt mogen vloeistoffen niet maar 100 ml mag
pfffff warm
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bagagequote:Bagage in het vliegtuig
In het vliegtuig heb je handbagage en ruimbagage. Ruimbagage is een grote koffer, een rugzak of een draagtas. Handbagage is een kleine rugzak of een kleine handtas. Ruimbagage mag over het algemeen niet zwaarder zijn dan 20 kilogram, en handbagage niet zwaarder dan 5 kilogram. Sinds 6 november 2006 moeten vloeibare spullen (zoals water, deodorant, gel, parfum, Frisdrank) in een doorzichtige tas. Je kan zelf een tas meenemen, maar je kan ook een tas op de luchthaven krijgen. In elk zakje mag maximaal 1 liter vloeistof zitten, in flesjes of tubes van elk 100ml. Een flesje van 150ml is dus niet toegestaan; het maximum is 10 flesjes/tubes van 100ml.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |