welke solide deo gebruik jij er dan onder want idd ik ben ook gek op coconut powder, het ruikt heel natuurlijk naar de echte coconut en erg lekker, het heeft ook wat weg van zoethout vind ik.quote:Op zondag 28 juni 2009 13:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken alleen aromarant en aromaco en de cocopoeder vind ik echt tha bomb, ik zweet daar niet doorheen hoor ( doe dr wel een solid deo onder).
Aromacreme wilde ik ook nog wel proberen en T'eo ook, maar mss kan ik het maar beter bij de aromaco houden...
quote:Op maandag 29 juni 2009 14:48 schreef Takaiki het volgende:
Mooie glans Cat!Jammer alleen van de grijze haren
![]()
Wil wel komen plukken?
voor mij wel!quote:Op maandag 29 juni 2009 17:20 schreef MaJo het volgende:
Ik ben geen taxiservice damesga zelf ook met het OV en woon ook niet in amsterdam dus reizen is geen excuus
Hmmm...nee doe maar niet, maar toch bedankt voor het aanbod! Na de niet al te lovende reactie hier heb ik zoiets van, dan wacht ik wel tot het in de winkels is en dan koop ik het dan alsnog als ik 'm wel lekker vind!quote:Op maandag 29 juni 2009 18:26 schreef ferrari_rood het volgende:
@peach wil je de cocos geval nog hebben? Mijn ouders gaan hem deze week halen en @oh-oh je envelop gaat zo de bus op. Als het klopt hem je hem dan morgen.
quote:Op zondag 28 juni 2009 13:40 schreef oh-oh het volgende:
Is er hier iemand die aromarant gebruikt?
Ik heb nog driekwart stuk over, ik hou het liever bij aromaco, die geur ligt mij beter.
Dat zal Baby Face zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 19:47 schreef ferrari_rood het volgende:
@oh-oh ik heb je envelop ontvangen. wat is het halve gezichtje?
Dat dus!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |