Dankquote:Op donderdag 25 juni 2009 16:27 schreef huuphuup het volgende:
Oh wauw Linda wat ben jij mooi zwanger![]()
![]()
dat model shirt staat je erg mooi!![]()
dat vertoont idd wel aardig wat overeenkomstquote:Op vrijdag 26 juni 2009 16:13 schreef Takkembah het volgende:
Poppedein, wat straal jij altijd zo mooi!!!
Linda, wat een mooie buik *jaloers* en wat een leuk ding heb je daar aan hebben
B-J het zal bij jou ongeveer net zo gaan als bij mij hihih wat grappig om te zien
dit was de mijne met 13 wk
ja elke week, leuk om uiteindelijk lekker achter mekaar aan te plakken...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:03 schreef Guuzewuus het volgende:
Wauw Poppedein, en wauw Linda, zo mooi zwanger. Prachtig echt.
En Serpente, ook al zo'n echt zwanger buikje![]()
. Mooi man.
BJ, ik zie het toch eigenlijk echt nog niet hoor. Oeps, haha. En wil je echt elke week een foto gaan maken? Ik zou om de 3 à 4 weken doen denk ik, dan zie ten minste echt verschil
.
quote:Op dinsdag 30 juni 2009 22:34 schreef Incantrix het volgende:
Haha, nu kun jij ook eens met de mannen meepraten.. "Nou, ik ben ook rechtsdragend"
Ik vergeet het ook elke keer... Maar toch al minder dan in de eerste zwangerschapquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:43 schreef martine1984 het volgende:
Wat een mooie stralende zwangere vrouwenIk zal ook maar weer eens een nieuwe foto laten maken en hem hier zetten..... als ik het niet weer vergeet
Oh fieuwquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:08 schreef Poppedein het volgende:
Ik denk zeker wel dat t je baarmoeder is, maar die kan natuurlijk prima soms wat beter zichtbaar zijn doordat ze aangedrukt wordt door een volle blaas!De aai is volgens mij gewoon voor je baarmoeder hoor!
Primeur was als ik ze via PM al had gehad voordat je ze hier op Fok plemptequote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:59 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Je hebt een primeur, dinsdag komen ze pas op de blog
Ik zal het onthoudenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:06 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Primeur was als ik ze via PM al had gehad voordat je ze hier op Fok plempte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |