abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70426611
Wat een mooie buiken hier
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_70429100
mooi hoor, al die buiken!

Ssserpente, wat zie je er gelukkig uit!
pi_70445215
Wauw, wat een mooi compacht buikie Ssserpente!
Leuk topje heb je aan

Ik maak om de 5 weken foto's, dus over 2 weken zal ik weer een foto posten. Over 2 weken ben ik gewoon alweer 20! weken
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 29 juni 2009 @ 23:29:05 #229
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_70498710
Oh wauw, Poppedein, wat ben je mooi Hele mooie buik heb je zeg

Linda, leuk truitje inderdaad, en wat zie jij er ook geweldig uit!

BJ, jaaa, ik zie een beginnend buikje hoor, echt wel Dan gaat het zo ineens hard, let maar op!

Ik heb ook weer een foto'tje:

Ehm, nouja, eigenlijk nog 1 waarvan ik niet zeker weet of ik die wil posten, maar toch maar even dan (kan het altijd weghalen?):

3!
pi_70499243
Wat een lief bolletje Incantrix!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_70500956
Poppedein wat een mooie buik! Zijn onze buiken vergelijkbaar? Jij bent 1 dag eerder uitgerekend (zo uit mijn hoofd)

Incantrix wat mooi en zo leuk om je eens te zien!

Linda wat ben je mooi zwanger zeg

Sssserpente heerlijk die zomer-vakantie-feelgood-zwangerfoto's!

BJ het gaat nu echt beginnen hoor, ik zie al een heel klein buikje

Ikke, 31w 4d

Mijn buik zit echt gruwelijk in de weg en is gewoon echt zwaar Er zit een grote beeb in nu Wie had dat oooooit gedacht zeg jeee... Ben er zelf nog steeds van onder de indruk
#geen
pi_70505523
Beessie ik vind je serie foto’s zo leuk zo, je ziet echt een klein bolletje ontstaan zo

Sserpente wat een mooie buik heb je! En wat ben je bruin zeg!

Incantrix mooi buikje! Van hoeveel weken is je foto? Ongeveer 18 toch?

Duchess mooi! Volgens mij is jouw buikje wat kleiner dan die van Poppedein. Zo leuk om te zien hoe iedereen die rond dezelfde datum uitgerekend is zo’n ander formaat buik heeft

Ik heb ook weer een buikfoto, 33 weken en 2 dagen..
  dinsdag 30 juni 2009 @ 09:42:47 #233
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_70505684
Prachtige buiken allemaal!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_70505738
Mooie buikjes!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 10:24:43 #235
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70506777
jaah weer mooie nieuwe buikfoto's zeg!

Icantrix echt al een mooi bolletje! je bent een maandje verder dan ik ongeveer he? hoop dat het bij mij ook zo ontwikkeld!

en Chan en Duch, wat een mooie huisjes hebben jullie al!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 30 juni 2009 @ 10:51:12 #236
143848 huuphuup
Dorksided
pi_70507576
Icantrix mooi!

Duchess ook mooi, die laatste foto is leuk

Chan mooi babyhuisje hoor!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70508945
Duch, wat zie je er toch prachtig uit! jammer dat je o-zo-mooie babyhuisje je zo in de weg zit!

Chan, je ziet er ook prachtig uit. ik kan me nog herinneren dat je buikje zich maar niet liet zien, dat is nu niet meer voor te stellen he?

Incantrix, mooi hoor! Ook de tweede foto! en wat een grote tattoo op je been, ziet er gaaf uit!
  dinsdag 30 juni 2009 @ 11:55:35 #238
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70509792
Wat een prachtige buiken toch allemaal!

En iedereen is ook zo mooi rond!
(Op de buik, he, niet de rest )

Nog een paar weekjes en dan word ik ook echt rond
Al kan je nu ook niet meer om het zwanger-buik-deel heen, maar tis nog niet rond
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 30 juni 2009 @ 19:14:26 #239
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_70522601
Incantrix, Duchess en Chan, heel mooi .

Lekkere bolletjes alledrie .

En Sugar, wat doe jij ineens hier? Al in blijde verwachting ???
pi_70523565
Incantrix, wat een mooi, plaatselijk buikje! Lekker laten staan hoor, die tweede foto. Is niets mis mee!

DuchessX, ik moet altijd zo lachen om dat kransje boven je hoofd! Je ziet er goed uit!

Ik vind jouw buik altijd zo mooi, Chan!
  dinsdag 30 juni 2009 @ 20:12:52 #241
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_70524410
's Ochtends in bed steekt er een bolletje uit mijn buik . Altijd scheef .

En overdag, aangekleed en staand

pi_70524830
Mooie buikjes allemaal!

En Guuzewuus wat een eigenwijs scheef bolletje
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_70525802
schattig bolletje Guuzewuus!
  dinsdag 30 juni 2009 @ 21:29:36 #244
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70526742
Duchess, da's flink gegroeid! Mooi hoor! En Chan met der award-buik <3
Incantrix, mooie start gemaakt hoor en Ssserpente, je buik past precies bij je, heel mooi! En Guus, ik teken nog steeds voor zo'n buik als ik niet meer zwanger ben ondanks dat ienieminiebolleke <3
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_70527522
Duchess, wat zie je er mooi uit! Lekker zomers! wel een beetje moe, alles ok, ondanks ijzertekort?

En Guus, met eigenwijze buik! Mooi hoor! Ik ga even spieken hoe ver je ook al weer was

Edit: Sorry, Chan overgeslagen.. Jij bent echt flink gegroeid de laatste tijd! Ziet er mooi uit
Lotte!
Noah!
  dinsdag 30 juni 2009 @ 22:34:58 #246
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_70529437
Ssserpente, ik was jou helemaal vergeten, scháámtelijk zeg Geweldige vakantie-buiken-foto, ik vind jou toch zo'n buikje hebben

Thnx Tessie!

Duchess, leuk is dat he, om de gezichten erbij te zien? Jij ziet er ook weer mooi uit, ik vind het echt leuk om het verloop te kunnen volgen zoals bij jou en BJ! Ik heb het idee dat je er een pietsie minder vermoeid uitziet op deze foto's als twee buikenfoto-postjes terug, ik hoop dat dat ook qua gevoel zo is..

Chan, woooowww! Jij gaat hard ineens zeg! (Of ben ik nu raar?) Mooi! Echt En op deze foto's ben ik 17 weken en 3 dagen (sorry, vergeet ik er telkens bij te posten ), dus je zit idd heel goed

BJ, ik ben volgens mij ietsjes minder als een maandje verder dan dat jij bent. Ik denk dat het bij jou strakjes ineens heel hard gaat, zo van *plop* en hij zit er Al vind ik nu al dat het verschil zichtbaar is bij jou

Thnx Huup

Mijsje, wat leuk dat het je opvalt! Die tatoeage betekent echt de wereld voor me en is voor mij het symbool van zelf-acceptatie en de dingen die ik heb geleerd in mijn leven. Vandaar dat ik deze foto, ondanks mijn rare hoofd, tóch heb gepost: die tatoeage hoort zo heel erg bij mij Ze is gezet toen ik nét stopte met de pil!

Dank je wel Guuzewuus! En wat grappig, dat scheve buikie van jou! En wat duidelijk! Mijn buik is ook ietsjes scheef (ook naar rechts), maar bij jou is het echt zó zichtbaar! Haha, nu kun jij ook eens met de mannen meepraten.. "Nou, ik ben ook rechtsdragend"

Ssserpente, haha, thnx.. En als jij het zegt, dan laat ik 'm staan

En Rocka ook dank
3!
pi_70529534
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 22:34 schreef Incantrix het volgende:

Haha, nu kun jij ook eens met de mannen meepraten.. "Nou, ik ben ook rechtsdragend"

En ik was jou ook nog vergeten geloof ik. Maar erg mooi begin hoor! En ook de 2e foto is leuk!
Lotte!
Noah!
pi_70538001
Wat een mooie stralende zwangere vrouwen Ik zal ook maar weer eens een nieuwe foto laten maken en hem hier zetten..... als ik het niet weer vergeet
  woensdag 1 juli 2009 @ 14:27:09 #249
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70546808
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 09:43 schreef martine1984 het volgende:
Wat een mooie stralende zwangere vrouwen Ik zal ook maar weer eens een nieuwe foto laten maken en hem hier zetten..... als ik het niet weer vergeet
Ik vergeet het ook elke keer... Maar toch al minder dan in de eerste zwangerschap En nu dacht ik er aan door jouw berichtje! Tnx!

Van zojuist:

(achtergrond geshopped want daar stond een lilleke monitor)
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 1 juli 2009 @ 14:31:18 #250
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_70546945
Rocka, wat staat dat mooi, dat witte met die band! En ik ben heeel jaloers, je bent prachtig zwanger!
Guus, ik vind je scheve buikje heel schattig!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')