Ssserpente, ik was jou helemaal vergeten, scháámtelijk zeg

Geweldige vakantie-buiken-foto, ik vind jou toch zo'n buikje hebben

Thnx Tessie!
Duchess, leuk is dat he, om de gezichten erbij te zien?

Jij ziet er ook weer mooi uit, ik vind het echt leuk om het verloop te kunnen volgen zoals bij jou en BJ! Ik heb het idee dat je er een pietsie minder vermoeid uitziet op deze foto's als twee buikenfoto-postjes terug, ik hoop dat dat ook qua gevoel zo is..
Chan, woooowww! Jij gaat hard ineens zeg! (Of ben ik nu raar?) Mooi! Echt

En op deze foto's ben ik 17 weken en 3 dagen (sorry, vergeet ik er telkens bij te posten

), dus je zit idd heel goed

BJ, ik ben volgens mij ietsjes minder als een maandje verder dan dat jij bent. Ik denk dat het bij jou strakjes ineens heel hard gaat, zo van *plop* en hij zit er

Al vind ik nu al dat het verschil zichtbaar is bij jou

Thnx Huup

Mijsje, wat leuk dat het je opvalt! Die tatoeage betekent echt de wereld voor me en is voor mij het symbool van zelf-acceptatie en de dingen die ik heb geleerd in mijn leven. Vandaar dat ik deze foto, ondanks mijn rare hoofd, tóch heb gepost: die tatoeage hoort zo heel erg bij mij

Ze is gezet toen ik nét stopte met de pil!
Dank je wel Guuzewuus! En wat grappig, dat scheve buikie van jou! En wat duidelijk! Mijn buik is ook ietsjes scheef (ook naar rechts), maar bij jou is het echt zó zichtbaar! Haha, nu kun jij ook eens met de mannen meepraten.. "Nou, ik ben ook rechtsdragend"

Ssserpente, haha, thnx.. En als jij het zegt, dan laat ik 'm staan

En Rocka ook dank