Ohhh Rocka, wat ben je mooi!!
Grappig is dat hè, hoe iedereen met een redelijk gelijke termijn toch weer anders zwanger is! Maar volgens mij scheelt t niet veel duchess tussen onze buukskes, op t plaatje lijkt mijn buik iets groter denk ik, maar als ik jouw buikie zie vraag ik me af of dat in t echt ook zo zou zijn!
Linda...wow!! Wat een prachtig rond buikje! Heel leuk truitje ook!
Chan, wat ben jij toch mooi zwanger, jij bent in de afgelopen maanden echt zo ongelooflijk gegroeid, prachtig om te zien.. Ik heb van mezelf nog steeds t idee dat die buik er altijd al heeft gezeten alleen nu nét iets groter is...hahaha.. bij jou is ie gewoon echt helemaal vanuit t "niks" gekomen!
Guus met je mooie scheve beginnetje!

Het is inderdaad heel duidelijk een scheef buikie nu, mooi om je baarmoeder zo duidelijk te zien groeien! Heb je nog een Stellabuikfoto van op t eind? Volgens mij groei jij een beetje net als Chan of niet?
Incantrix wat een prachtig bolletje, je trots straalt van de foto af!

En je roze shirtje staat je mooi!!
Last but defenitely not least Serpente... wowwwwww wat een mooi catelaans buikje, wat zit je onwijs te stralen op die fontein! En die foto in het zonnetje, dát is zoals iedereen zwanger zou moeten zijn! Het genieten spat ervan af! Héél erg mooi, was er maar flink trots op!