abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70550067
Rocka!
  woensdag 1 juli 2009 @ 15:59:15 #252
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_70550234
Wauw, wat mooi Rockabella . Al heel bol en toch nog subtiel tegelijkertijd .

Waar komt jouw rok vandaan als ik vragen mag? Ik ben nog wat op zoek naar zomer-werk-zwangerschapskleding
  Moderator woensdag 1 juli 2009 @ 16:00:03 #253
5428 crew  miss_sly
pi_70550261
Mooi Rocka! En het oogt mooi met die donkere band tussen dat wit

Het blijft toch een apart iets, die ronde buiken waar gewoon een baby in zit! En die beginnende buikjes, wetende dat daar ook een beeb in zit. Wat zit het toch wonderbaarlijk in elkaar!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70550413
Ohhh Rocka, wat ben je mooi!!

Grappig is dat hè, hoe iedereen met een redelijk gelijke termijn toch weer anders zwanger is! Maar volgens mij scheelt t niet veel duchess tussen onze buukskes, op t plaatje lijkt mijn buik iets groter denk ik, maar als ik jouw buikie zie vraag ik me af of dat in t echt ook zo zou zijn!

Linda...wow!! Wat een prachtig rond buikje! Heel leuk truitje ook!

Chan, wat ben jij toch mooi zwanger, jij bent in de afgelopen maanden echt zo ongelooflijk gegroeid, prachtig om te zien.. Ik heb van mezelf nog steeds t idee dat die buik er altijd al heeft gezeten alleen nu nét iets groter is...hahaha.. bij jou is ie gewoon echt helemaal vanuit t "niks" gekomen!

Guus met je mooie scheve beginnetje! Het is inderdaad heel duidelijk een scheef buikie nu, mooi om je baarmoeder zo duidelijk te zien groeien! Heb je nog een Stellabuikfoto van op t eind? Volgens mij groei jij een beetje net als Chan of niet?

Incantrix wat een prachtig bolletje, je trots straalt van de foto af! En je roze shirtje staat je mooi!!

Last but defenitely not least Serpente... wowwwwww wat een mooi catelaans buikje, wat zit je onwijs te stralen op die fontein! En die foto in het zonnetje, dát is zoals iedereen zwanger zou moeten zijn! Het genieten spat ervan af! Héél erg mooi, was er maar flink trots op!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  woensdag 1 juli 2009 @ 16:05:30 #255
223453 Guuzewuus
pi_70550471
Ja, die heb ik wel Poppedein, maar dat is een heel ander buukske dan die van Chan hoor .
En dat scheve is alleen 's ochtends, de rest van de tijd vind ik hem aardig symmetrisch .

Ik ben er trouwens nogsteeds niet overuit of het wel echt de baarmoeder is die daar zo uitplopt, of toch de blaas zoals Huup ook ooit heeft gedacht. Ik hoop de baarmoeder, want ik anders aai ik elke ochtend heel liefdevol over mijn blaas .
pi_70550581
Ik denk zeker wel dat t je baarmoeder is, maar die kan natuurlijk prima soms wat beter zichtbaar zijn doordat ze aangedrukt wordt door een volle blaas! De aai is volgens mij gewoon voor je baarmoeder hoor!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  woensdag 1 juli 2009 @ 16:09:20 #257
223453 Guuzewuus
pi_70550609
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 16:08 schreef Poppedein het volgende:
Ik denk zeker wel dat t je baarmoeder is, maar die kan natuurlijk prima soms wat beter zichtbaar zijn doordat ze aangedrukt wordt door een volle blaas! De aai is volgens mij gewoon voor je baarmoeder hoor!
Oh fieuw .
pi_70550990
Mooie buiken allemaal weer zeg!!

Guuzewuus wat een schattig scheef buikje
  woensdag 1 juli 2009 @ 16:54:30 #259
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_70552080
Wauw wat een mooie buikjes!!!

Guuzewuus, dat heb ik in de ochtend ook altijd hihih mooi hoor!

@ Rocka, wat een mooie buik (en geweldige combi die je aanhebt)
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_70553298
Mooi Rocka!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 1 juli 2009 @ 18:18:36 #261
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70554659
Tnx allemaal
Guus de rok is in punten en komt van de Sting, 3 jaar oud en uit de normale collectie. Heb er ook 2 broeken van, linnen met een band erboven. Toen al met veel plezier gedragen en nu weer lekker frips
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_70565594
Scheve Guusbuik Wat gaaf

Rocka, je bent echt heul mooi
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_70567048
wat een mooie buiken weer! Wie weet kan ik hier over 5 jaar ook weer posten
Als je vind dat tegenwoordig alles te snel gaat, moet je eens in de rij gaan staan bij het postkantoor....
  donderdag 2 juli 2009 @ 07:45:47 #264
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70570025
Mooie zwangere buiken en buikjes dames!
Het enige lichaamsdeel waar zovelen lyrisch over zijn als het ineens zo enorm gaat groeien
Mannelijke lichaamsdelen even buiten beschouwing gelaten uiteraard

Ik heb gisteravond ook weer foto's laten maken, ik ben hier 32+5:

En omdat zwart afkleedt doe ik er ook nog een blote bij. Met striae, maar dat zat er al van de vorige keer.

.... met gevoel voor drama....
pi_70570616
Guus met je scheve ochtendbuik wat leuk en staat wordt het stiekem ook al een klein beetje wat!

Rocka wat ben je mooi zwanger
wat een mooi rond bolleke zo!

Kers mooie buik en dat jurkje staat je goed!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_70570786
Wow Rocka, wat mooi! Je bent maar een paar dagen verder dan ik maar ik vind jou veel zwangerderder!!

Kersjes, prachtig wat een mooie babybuik. En die tijgerstreepjes zijn alleen maar een mooi aandenken!
  donderdag 2 juli 2009 @ 09:00:59 #267
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_70570975
Wouw Kersjes wat een gevaarte En je lijkt me van jezelf vrij klein en tenger? Kun je het nog torsen? Wel heel erg mooi hoor

Hier mijn buik met 13 weken 2 dagen (gister), ik had net een nieuw hemdje gepast dus als je goed kijkt kun je de kaartjes nog zien zitten

donderdag 2 juli 2009 @ 09:29:14 #268
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70571631
Tan, ik ben 1m 69 en tenger zou ik mezelf al 3 jaar niet meer durven noemen Maar het gaat allemaal nog best goed hoor, momenteel heb ik zelfs minder last van mijn buik dan een paar weken terug. Mijn (onder)rug begint wel steeds vaker op te spelen maar gelukkig heeft manlief grote stevige handen die elke avond de boel even goed losmaken

En jouw buik is echt huge voor je termijn
Ben benieuwd hoe je er over 20 weken bijloopt!
  donderdag 2 juli 2009 @ 09:51:03 #269
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70572165
Erg mooi kersjes, ook je jurk is heel gaaf. Waar s die van?

Tan
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 2 juli 2009 @ 10:45:27 #270
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70573674
Jurk is van de Prenatal. Zit heerlijk, geen vervelende naden of wat dan ook.
pi_70573813
Mooi kersjes en Tan!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 2 juli 2009 @ 11:14:35 #272
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_70574397
kersjes, jebent echt prachtig!
a dirty mind is a joy forever, zullen we maar zeggen

tan, ook mooi! wel groot voor je termijn idd! tis ook je 6e, dus dat verklaart wrs ook wel.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_70574898
Kersjes wat een mooie buik idd en het jurkje kleed erg mooi af.

Mooi rond buikje tan. Echt wel.

Rocka mooi. En super outfit

Guuzewuus wat een mooi beginnend bolletje

Serpente je straalt echt. Mooi om te zien.

Incantrix ook al een lief bol buikje.

Alle dames eben hier mooie babyhuisjes.
Idd erg bijzonder en zo onwerkelijk dat er zoiets moois uit komt.
pi_70576212
Guuzewuus, haha dat is echt een heel goed te zien gek uitsteeksel! Jeemie jij bent nog steeds zo slank

Rocka wat staat dat mooi zo met witte kleding en die opvallende band! En wat een mooie buik!

Zooo Kersjes, wat een joekel! en superleuk jurkje!

Wow Tan, ik blijf het zeggen hoor, wat een buik al! Ik ben heel benieuwd of het hard zo doorgaat of op een gegeven moment stil komt te staan qua groei
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 2 juli 2009 @ 13:33:43 #275
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_70578378
@Davinia, ja klopt, het rekt gewoon sneller mee, bij iedere zwangerschap gaat het weer sneller, maar uiteindelijk valt het nog wel mee. Maar de baarmoeder zit ook al vrij hoog voor de termijn, maar ook dat schijnt normaal te zijn na meerdere zwangerschappen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')