I'll accept. De beste man heet Martin McCarrick en is niet alleen die dude van Therapy?, maar ook van This Mortal Coil, Siouxsie & the Banshees, Dead Can Dance, Throwing Muses, Kristin Hersh, Oceansize, enz....quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:37 schreef cafca het volgende:
Die dude van Therapy? weet alleen zijjn naam niet
Ik moest weg en heb hem bewust laten lopenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:22 schreef bartrid het volgende:
Er staat een vraag voor je Mark.
Die heb ik laatst nog genoemd in het Fok 2000 topic toen ik daar een nummer van Kristin Hersh inzettequote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Tegenwoordig samen met zijn vrouw onder de naam The McCarricks. Zeker niet onaardig:
Dan ken je de versie van Your Ghost van de McCarricks waarschijnlijk ook wel? Erg mooi.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:54 schreef ranja het volgende:
[..]
Die heb ik laatst nog genoemd in het Fok 2000 topic toen ik daar een nummer van Kristin Hersh inzetteIk heb de McCarricks al 2x samen met Kristin gezien. 1 keer waren ze ook met z'n 2en het voorprogramma en deden later met Kristin ook een paar nummers mee.
Ik zettum even op dacht ik (Kristin):quote:Op vrijdag 12 juni 2009 21:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dan ken je de versie van Your Ghost van de McCarricks waarschijnlijk ook wel? Erg mooi.
iggy_in_the_house +1quote:Op maandag 15 juni 2009 08:53 schreef iggy_in_the_house het volgende:
oh, arthur russel?
Zaterdagavond met m'n kersverse dochter op schoot 2 Rocky-films achter elkaar gezienquote:Op maandag 15 juni 2009 11:08 schreef ranja het volgende:
Survivor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |