abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 juni 2009 @ 23:28:36 #176
1762 YPPY
Yppiaans
pi_70412248
Ja sorry, heb dyslectie.

Ik heb nu roze lipgloss van de hema, die is ook leuk!

O ja, ik moest ook vertellen over de gezichtmaskers van hema. Ze hebben er eentje met chocolade! Ik ging hem bijna opeten, het rook goddelijk. Maar... ik heb hem heel netjes alleen op m'n gezicht gesmeerd. En niet gegeten. Wel stiekem 10 minuten te lang laten zitten.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_70412443
Yppy! Goed om van je te horen! Jammer dat je met 'maar' 1200 kcal op gewicht blijft, wel fijn dat je het onder controle hebt nu Ben je nog aan het sporten?
  vrijdag 26 juni 2009 @ 23:37:24 #178
1762 YPPY
Yppiaans
pi_70412557
Dat is idd zo fijn CF! En onder de 1200 kcal durf ik niet te gaan, dus voorlopig laat ik het zo. Sporten gaat niet goed, hardlopen tenminste. Als ik ga, ben ik voor het eind van de straat uitgeput doordat ik geen lucht krijg. Maar dat gaat over een tijdje weer beter. Ik ga wel veel fietsen als ik vrij ben met Anna en wandelen (doorlopen) op de dagen dat ik werk. Ook ben ik veel bezig in de tuin, dat is ook iets. Als ik weer echt kan gaan lopen, gaat er misschien wel weer wat vanaf.

Hoe is het met jou? Kook je nog zo lekker?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  vrijdag 26 juni 2009 @ 23:43:46 #179
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_70412742
Mijn plan dat zet ik dan gewoon hier?

Nou, wil 1 augustus 4/5 kilo minder wegen.

Hoe ga ik dat doen:

- Dagelijks 2,5 liter water naar binnen.
- Twee keer in de week een uur op de crosstrainer (doe het al een week)
- Daarnaast 30 min dagelijks bewegen snelwandelen of zo een sportfilmpje.
- Het afschaffen van koek/snoep (1 keer in de week iets kleins)

Nou dat is denk ik genoeg

Als de eerste 5 eraf zijn, ga ik mezelf verwennen (dagje Sauna/zonnebankie/gezichtsbehandeling)
Als de tweede 5 eraf zijn, ga ik shoppen

YPPY: haha zo een Hema masker, geweldig!! Ik ga ze maar ook uitproberen.
pi_70412773
Fietsen, wandelen en tuinieren is ook goed! Ook voor wat 'lucht' in je hoofd. Toch?

Ik heb mezelf nu maar wat bak-restricties opgelegd; ik was iets te enthousiast, waardoor het afvallen wat ehhh... taande Maar ik sport veel momenteel, dus de schade is minimaal.
Ben jij nog aan het bakken met Anna? Blurred van Slank heeft een amaretto-cupcakejesrecept waar zij en ik allebei elke keer van afvallen; je eet zo'n ding en er staat de volgende dag een paar ons minder op de weegschaal maar da's misschien met een peuter niet zo'n strak plan
  vrijdag 26 juni 2009 @ 23:51:41 #181
1762 YPPY
Yppiaans
pi_70412967
Wat veel water Sandous. Zit daar iets achter dat je zoveel water gaat drinken?
Crosstrainer klinkt goed!
Weet je wat je ongeveer eet? Ook zonder koek/snoep wil het namelijk niet zeggen dat je af gaat vallen. Als in je maaltijd/tussendoortjes veel kcal zit, val je alsnog niet af en dat kan demotiverend werken.
De beloningen klinken heel goed.

Het geeft veel lucht CF. Zeker dat 's avonds in de tuin bezig zijn. Ik ben nu ook plannen aan het maken om de voortuin te veranderen, die is nu zo grijs. Wel netjes, maar er staat maar heel weinig groen in. Dat gaat veel werk worden, maar ook leuk. Lekker buiten bezig zijn in het groen.
Op het moment bakken we weinig, we zijn te druk met het laten groeien van de zonnebloemen en planten van andere plantjes. En het knippen van het gras en vangen van slakken. Dat recept klinkt goed! Dan laat ik haar gewoon niks eten, eet ik alles zelf op.
*OUD heilige*
pi_70413116
@Sandous: afvallen is ook vaak de juiste balans vinden tussen niet zoveel snoepen dat het je afvallen bemoeilijkt of zelfs keihard tegengaat, maar niet zo weinig snoepen dat je gevoelig wordt voor vreetbuien. It's a thin line, soms
Goed dat je zo'n bewegingsplan hebt, dat kan zoveel schelen! Raak niet ontmoedigd als het even duurt voor je gaat afvallen; verlies van centimeters is ook winst

2,5 liter water is veel, misschien zelfs teveel. Je krijgt ook via je eten nog best wat binnen. 't is niet de bedoeling dat je de hele dag op het toilet zit
  zaterdag 27 juni 2009 @ 00:40:36 #183
260253 Sandous
*+*+*+*+*+
pi_70414411
Jah sorry, jullie hebben gelijk. mijn 2,5 is meestal ook thee erbij.
Maar als ik op de cross sta heb ik zo 1 liter op. (ben een waterdrinkster )

Ik ga vanaf morgen ook mijn cal tellen. Merk laatste tijd dat ik evene en sneetje nog neem, hmm een beschuitje met een halve plak kaas. O lekker een hapje dit.... En ik weet dat er in al die "even snel" hapjes zeker 300/400 cal dagelijks verstopt zitten bij mij.

Ik heb er zin in!
pi_70417657
Yppy, ik moet denk ik gewoon zorgen data ik overdag wat te doen heb, en anders wat meer gaan wandelen en fietsen..

De komende weken ga ik verhuisdozen inpakken, verhuizen en als dat dan voorbij is, dan heb ik nog een week of 2 vakantie over... Dus dat is te overzien hoop ik...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_70426753
Ik lees nog steeds mee hoor!
Maar heb gewoon niet zoveel puf lately. Val wel heel langzaam nog af, moet er eigenlijk weer eens wat strakker mee bezig.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_70426875
Ik heb ook eindelijk wat meer tijd, stage is afgelopen, alleen nog verslag afronden komende week.

Mijn lijf is weer afgekickt van alle extra medicatie, dus als de benauwdheid in de lucht wegtrekt kan ik volgende week eindelijk weer eens hardlopen
Ik heb wel besloten om mijn sportapparaten te verkopen. die waren heel handig om mee te beginnen toen ik nog geen conditie had maar ik vind hardlopen nu veel leuker.
  zaterdag 27 juni 2009 @ 18:23:22 #187
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_70429967
ik ben deze week al bijna 3 kg afgevallen!!!

door dit boekje van een bekende internist.. tis wel ff zwaar maar damn t gaat zo hard!

helemaal geweldig!!
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  zondag 28 juni 2009 @ 09:42:55 #188
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_70441812
Wat gaan we goed allemaal!

Na een week stilstaan: vandaag was ik 87,5

Nog 'maar' anderhalve kilo om onder de obees-BMI grens te komen! Dat gaat me zeker ook wel lukken! Yippie!
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_70468975
Gaat lekker mrSPLIFFY en Droeke
quote:
Op zaterdag 27 juni 2009 16:37 schreef omearos het volgende:
Ik heb wel besloten om mijn sportapparaten te verkopen. die waren heel handig om mee te beginnen toen ik nog geen conditie had maar ik vind hardlopen nu veel leuker.
Daad bij woord gevoegd: [TK] Crosstrainer

Morgen weer hardlopen
  maandag 29 juni 2009 @ 09:21:41 #190
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_70469259
quote:
Op maandag 29 juni 2009 08:59 schreef omearos het volgende:
Gaat lekker mrSPLIFFY en Droeke
[..]

Daad bij woord gevoegd: [TK] Crosstrainer

Morgen weer hardlopen
Ik heb gereageerd. Moet nog wel ff met lief overleggen, want eigenlijk hebben we in ons huidige huis geen ruimte voor zo'n groot ding.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar maandag 29 juni 2009 @ 09:25:56 #191
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_70469335
Kan het zijn dat ik door het weer vocht vasthoud? Ik word echt niet goed van de weegschaal, doe, eet en drink geen rare dingen, maar ben wel weer zwaarder...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 29 juni 2009 @ 09:28:53 #192
105850 Fuente
mamamuts
pi_70469374
Volgens mij kan dat wel Sjeen!
Ik hou nu ook wat vocht vast merk ik aan m'n vingers!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_70469403
Sjeen, ik ben ook zonder aanwijsbare oorzaak 2 kilo zwaarder hoor! Gaat er vanzelf wel weer af.
  maandag 29 juni 2009 @ 09:30:55 #194
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_70469408
quote:
Op maandag 29 juni 2009 09:25 schreef Sjeen het volgende:
Kan het zijn dat ik door het weer vocht vasthoud? Ik word echt niet goed van de weegschaal, doe, eet en drink geen rare dingen, maar ben wel weer zwaarder...
Kan best, ik kreeg vanmorgen mijn trouwring amper om*. Mijn vingers lijken op worstjes.

* Die doe ik elke avond af, omdat mijn handen nogal kunnen zwellen en dat vind ik dood eng.
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar maandag 29 juni 2009 @ 09:31:57 #195
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_70469421
Het is alleen zo frusti, omdat ik vanmorgen ineens een 9 op de weegschaal zag... En dat wil ik niehiet!!!
  maandag 29 juni 2009 @ 09:34:06 #196
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_70469454
quote:
Op maandag 29 juni 2009 09:31 schreef Sjeen het volgende:
Het is alleen zo frusti, omdat ik vanmorgen ineens een 9 op de weegschaal zag... En dat wil ik niehiet!!!
Ik zie al tijden een 9 op de weegschaal. Vanmorgen gevolgd door een 8. Het loopt echt uit de klauwen.
Het stomme: ik vind mezelf best knap en mooi als ik in de spiegel kijk. Foto's zijn wat wreder en dan zie ik wel een dikke kop. Maar eigenlijk vind ik mezelf best mooi ondanks mijn gewicht. Heb alleen last van vervelende bijkomstigheden bij het aankomen: pas bijna niets meer en de broeken die ik pas loop ik helemaal stuk tussen de benen.
***Levi was here***
pi_70469540
Levi, for what it's worth: ik vind ook echt dat je een knapperd bent Ook als je boven de 90 weegt Alleen is dat natuurlijk minder gezond. Maar ik krijg echt zo'n slome, dikke kop als ik aankom; jij niet
  Licht Ontvlambaar maandag 29 juni 2009 @ 09:41:16 #198
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_70469560
Ik heb datzelfde hoor Levi, als ik in de spiegel kijk dan zie ik een best aantrekkelijke vrouw... En vanuit mijn omgeving hoor ik dat eigenlijk ook. Maar toch, ik heb mezelf beloofd het nooit meer zover te laten komen. Dus ik moet er echt, echt iets aan doen...
  maandag 29 juni 2009 @ 09:44:33 #199
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_70469631
quote:
Op maandag 29 juni 2009 09:41 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb datzelfde hoor Levi, als ik in de spiegel kijk dan zie ik een best aantrekkelijke vrouw... En vanuit mijn omgeving hoor ik dat eigenlijk ook. Maar toch, ik heb mezelf beloofd het nooit meer zover te laten komen. Dus ik moet er echt, echt iets aan doen...
Ik heb mezelf al best vaak beloofd niet meer boven de 90kg te komen. Stom hè dat ik het dan toch elke keer helemaal uit de hand laat lopen. Maar ik hou gewoon ontzettend veel van eten. Ik zou graag willen dat er een simpele methode was om wat minder om eten te geven. Dat zou het echt een stuk makkelijker maken.
***Levi was here***
pi_70469784
quote:
Op maandag 29 juni 2009 09:34 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ik zie al tijden een 9 op de weegschaal. Vanmorgen gevolgd door een 8. Het loopt echt uit de klauwen.
Het stomme: ik vind mezelf best knap en mooi als ik in de spiegel kijk. Foto's zijn wat wreder en dan zie ik wel een dikke kop. Maar eigenlijk vind ik mezelf best mooi ondanks mijn gewicht. Heb alleen last van vervelende bijkomstigheden bij het aankomen: pas bijna niets meer en de broeken die ik pas loop ik helemaal stuk tussen de benen.
Ik zag vanmorgen nog net geen 93, kruip ook langzaam omhoog terwijl ik al maanden roep dat ik niet wil aankomen.
Voor mij is afvallen ook meer voor de gezondheid dan voor mijn zelfbeeld, ik vind mijzelf ook mooi in de spiegel.

Succes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')