Daad bij woord gevoegd: [TK] Crosstrainerquote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:37 schreef omearos het volgende:
Ik heb wel besloten om mijn sportapparaten te verkopen. die waren heel handig om mee te beginnen toen ik nog geen conditie had maar ik vind hardlopen nu veel leuker.
Ik heb gereageerd.quote:Op maandag 29 juni 2009 08:59 schreef omearos het volgende:
Gaat lekker mrSPLIFFY en Droeke![]()
[..]
Daad bij woord gevoegd: [TK] Crosstrainer
Morgen weer hardlopen
Kan best, ik kreeg vanmorgen mijn trouwring amper om*.quote:Op maandag 29 juni 2009 09:25 schreef Sjeen het volgende:
Kan het zijn dat ik door het weer vocht vasthoud? Ik word echt niet goed van de weegschaal, doe, eet en drink geen rare dingen, maar ben wel weer zwaarder...
Ik zie al tijden een 9 op de weegschaal. Vanmorgen gevolgd door een 8.quote:Op maandag 29 juni 2009 09:31 schreef Sjeen het volgende:
Het is alleen zo frusti, omdat ik vanmorgen ineens een 9 op de weegschaal zag... En dat wil ik niehiet!!!
Ik heb mezelf al best vaak beloofd niet meer boven de 90kg te komen. Stom hè dat ik het dan toch elke keer helemaal uit de hand laat lopen.quote:Op maandag 29 juni 2009 09:41 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb datzelfde hoor Levi, als ik in de spiegel kijk dan zie ik een best aantrekkelijke vrouw... En vanuit mijn omgeving hoor ik dat eigenlijk ook. Maar toch, ik heb mezelf beloofd het nooit meer zover te laten komen. Dus ik moet er echt, echt iets aan doen...
Ik zag vanmorgen nog net geen 93, kruip ook langzaam omhoog terwijl ik al maanden roep dat ik niet wil aankomen.quote:Op maandag 29 juni 2009 09:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik zie al tijden een 9 op de weegschaal. Vanmorgen gevolgd door een 8.Het loopt echt uit de klauwen.
Het stomme: ik vind mezelf best knap en mooi als ik in de spiegel kijk.Foto's zijn wat wreder en dan zie ik wel een dikke kop.
Maar eigenlijk vind ik mezelf best mooi ondanks mijn gewicht. Heb alleen last van vervelende bijkomstigheden bij het aankomen: pas bijna niets meer en de broeken die ik pas loop ik helemaal stuk tussen de benen.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |