abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 11 juni 2009 @ 17:24:41 #1
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  donderdag 11 juni 2009 @ 17:24:48 #2
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_69942926
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:23 schreef pfaf het volgende:

[..]

Evans had GEEL! Evans had GEEL! Evans had GEEL! Evans had GEEL! Evans had GEEL!

Contador NIET! Contador NIET! Contador NIET! Contador NIET! Contador NIET!

Misschien dat het zo lukt?
pi_69942936
GESINK GESINK GESINK
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_69942939
pfaf
pi_69942960
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:24 schreef pfaf het volgende:

[..]

Jij mag ook wel een lesje discussiëren krijgen.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_69942973
quote:
Verder met Evans bashen.
Doe maar niet.
sig verwijderd door FA
pi_69943005
quote:
Verder met Evans bashen.
Neuh, ik ga een Evansje doen en laat jou het werk opknappen verder
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
pi_69943006
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:23 schreef marcodej het volgende:

[..]

Valverde verdiende hem te winnen natuurlijk, maar soit.
Valverde wint al genoeg. Mag Szmyd ook eens
  donderdag 11 juni 2009 @ 17:27:39 #9
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_69943028
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:26 schreef pullup het volgende:

[..]

Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_69943044
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:26 schreef pullup het volgende:

[..]

pi_69943113
Hm Evans bashen na deze rit lijkt me idioot, hij heeft gereden wanneer hij moest doen, kan er vrij weinig aan doen dat Gesink zich van voren laat zien.

Eurosport commentaar
Haatzaaier..

Hulde aan Gees
  donderdag 11 juni 2009 @ 17:30:51 #12
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_69943141
quote:

[..]
Ja, en dus is het aan jou te bewijzen dat Evans wel degelijk veel en veel beter kon, want dat hij als geletruidrager zijn verantwoordelijkheid nam en kilometers lang op kop stoempte is een feit.

Als Evans nou echt zo langzaam ging, waarom valt Contador dan niet aan? Die heeft toch een enorme versnelling? Waarom wil hij niet winnen? Waarom blijft hij in het wiel van Evans hangen? Als Evans toch niet zou willen winnen, waarom gaat hij dan überhaupt wel op kop rijden? Dat is dan toch ook zinloos?

Allemaal vragen waar ik geen antwoord op krijg.

Jammer genoeg kom je niet met bewijzen aanzetten, maar probeer je alleen mij belachelijk te maken.
pi_69943143
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:29 schreef hardromacore het volgende:
Hm Evans bashen na deze rit lijkt me idioot, hij heeft gereden wanneer hij moest doen, kan er vrij weinig aan doen dat Gesink zich van voren laat zien.

Eurosport commentaar
Haatzaaier..

Hulde aan Gees
Ehm . hij geeft toch gewoon het geel weg aan valverde daar kon hij wel wat aan doen.
pi_69943198
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:30 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

Ehm . hij geeft toch gewoon het geel weg aan valverde daar kon hij wel wat aan doen.
Het is maar de D.L.
En Evans en Co zullen ook wel niet alles geven gezien de Tour.
pi_69943203
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Dude .... hij heeft eerst maximaal, maar dan ook echt maximaal geprofiteerd van de anderen. Volgens mij zou hij bij onderhandelingen zelfs de meest gehaaide loansharks nog oplichten voor een minimaal percentage.
Raar man, maximaal profiteren van anderen. Hij had al tempo moeten maken toen Gesink een tempo-aanval aan het plaatsen was natuurlijk. Nadal moet natuurlijk ook elke bal voor een winner gaan in plaats van anderen in de fout te laten gaan.
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:13 schreef zjroentje het volgende:

Dan vind ik het rijden van Evans erg sneu vandaag, aangezien hij én in het geel rijdt én ogenschijnlijk veel harder kon.
Zo oogde Menchov ook in de Giro. Maar toen vond iedereen, inclusief degenen die nu op Evans op af lopen te geven, het allemaal fantastisch wat Menchov deed. Toen hij nog op achterstand stond. En ja, ook toen hij én in het roze reed én ogenschijnlijk veel harder kon.
pi_69943213
Als Evans in het wiel blijft plakken is het niet goed op het moment dat anderen tempo maken is het niet goed.
Als Evans aan 80-90% op kop rijdt is het niet goed.
Als Evans nu vol zou zijn gaan achtervolgen en anderen ook nog bij hem zouden zijn weggereden zou het niet goed geweest zijn.
Als Evans nu vol zou zijn gegaan en in de derde week van de Tour net zoals vorig jaar slecht zou zijn zou het weer dom geweest zijn.

Zet hier voor Evans Menchov in de plaats en dan is het achtereenvolgens sluw, slim, goed doordacht en logisch zijn geweest.
pi_69943224
Als de rabo leiding slim is dan laten ze Garate lekker thuis voor de tour!!

Clement, Posthuma en Moerenhout kunnen sowieso na wat ze hebben laten zien mee en dan kan Weening inplaats van Garate mee want Weening rijd niks minder bergop dan Garate.
pi_69943255
Het verschil met Menchov is, is dat hij in de Giro de boel wel onder controle had...
pi_69943277
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:33 schreef forzaudinese het volgende:

Clement, Posthuma en Moerenhout kunnen sowieso na wat ze hebben laten zien mee en dan kan Weening inplaats van Garate mee want Weening rijd niks minder bergop dan Garate.
Nationalist

Posthuma
pi_69943294
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:33 schreef forzaudinese het volgende:

En de Tank dan? Begin te vrezen voor zijn plaats..
pi_69943356
Zijn er toevallig beelden online van Gesink die aan het buffelen is op de Ventoux? Ik heb het niet gezien.
Din jävla kuk!
  donderdag 11 juni 2009 @ 17:37:37 #22
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_69943377
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:34 schreef Tommeke het volgende:
Het verschil met Menchov is, is dat hij in de Giro de boel wel onder controle had...
Is dat zo? Als Di Luca niet dat gat naar Pellizotti, ook op zo'n twee minuten, klein had gehouden, weet je echt niet wat er was gebeurd.

Het verschil hier is dat Di Luca zijn tweede plaats kennelijk ook niet wilde opgeven en de verantwoordelijkheid nam, terwijl hier een Contador lafjes in het wiel blijft zitten en het hem kennelijk niet boeit wat er gebeurt.
  Moderator donderdag 11 juni 2009 @ 17:38:05 #23
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_69943397
Sorry wimderon, maar ik denk niet dat je ons gaat overtuigen.

Maar misschien kun je een berichtje achterlaten in het guestbook van Cadel, een hart onder de riem zal hij vast wel fijn vinden!
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_69943419
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:33 schreef wimderon het volgende:
Als Evans in het wiel blijft plakken is het niet goed op het moment dat anderen tempo maken is het niet goed.
Als Evans aan 80-90% op kop rijdt is het niet goed.
Als Evans nu vol zou zijn gaan achtervolgen en anderen ook nog bij hem zouden zijn weggereden zou het niet goed geweest zijn.
Als Evans nu vol zou zijn gegaan en in de derde week van de Tour net zoals vorig jaar slecht zou zijn zou het weer dom geweest zijn.

Zet hier voor Evans Menchov in de plaats en dan is het achtereenvolgens sluw, slim, goed doordacht en logisch zijn geweest.
Het verschil is natuurlijk ook dat Menchov wel in controle blijft, en zo de Giro (en ook de Vuelta) heeft gewonnen. Evans heeft met deze stijl nog niks groots gewonnen.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_69943474
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:37 schreef Zelva het volgende:

[..]

Is dat zo? Als Di Luca niet dat gat naar Pellizotti, ook op zo'n twee minuten, klein had gehouden, weet je echt niet wat er was gebeurd.

Het verschil hier is dat Di Luca zijn tweede plaats kennelijk ook niet wilde opgeven en de verantwoordelijkheid nam, terwijl hier een Contador lafjes in het wiel blijft zitten en het hem kennelijk niet boeit wat er gebeurt.
Precies, Di Luca vs. nobody

Als het nobody vs. nobody was dan had Menchov vast zijn werk gedaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')