abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69942239
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:01 schreef pfaf het volgende:

[..]

Dan heb jij een andere koers gezien dan ik. Bij die van mij ging Evans pas schoorvoetend voorop omdat alle anderen al geweest zijn. Zelfs Fuglsang moest Evans naar Valverde brengen...
Dat dus

Het zag er extreem lafjes uit als hij zelf moest rijden, alsof hij echt veel harder kon, hetgeen hij ook bewees door het gemak waarop hij steeds iedereen terughaalde ( op Valverde na)
Hij counterde elke keer erg makkelijk als er iemand wel hard ging rijden en sprintte iedereen er op het laatst af.

Maw hij kan echt veel harder dan hij hier liet zien en reed laf en kom niet aan met het argument dat hij pas in de tour hard hoeft want daar rijd hij op precies dezelfde manier, let maar op
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  donderdag 11 juni 2009 @ 17:08:43 #277
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_69942257
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:07 schreef Zelva het volgende:

[..]
Contador is degene die vandaag laf heeft gereden. Iemand die tot een andere conclusie komt, is gewoon niet objectief naar Evans toe.
Jij spoort niet.
pi_69942293
Contador kon gewoon niet beter, dat was toch wel aardig goed te zien.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 11 juni 2009 @ 17:10:29 #279
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_69942320
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:09 schreef zjroentje het volgende:
Contador kon gewoon niet beter, dat was toch wel aardig goed te zien.
Contador had ook geen geel te verdedigen. Had hij Evans naar Valverde moeten brengen ofzo? Echt, sommigen hier...
  donderdag 11 juni 2009 @ 17:10:46 #280
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_69942326
Dauphine niet te serieus nemen, hè. Contador en Evans hoeven hier echt niet te winnen.

Voor Valverde is het natuurlijk een doel op zich.
pi_69942352
Als ik vandaag zie is het toch jammer dat Piti de tour niet mag rijden..
Gesink en Clement
  donderdag 11 juni 2009 @ 17:12:33 #282
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_69942407
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:01 schreef pfaf het volgende:

[..]

Dan heb jij een andere koers gezien dan ik. Bij die van mij ging Evans pas schoorvoetend voorop omdat alle anderen al geweest zijn. Zelfs Fuglsang moest Evans naar Valverde brengen...
Ah, en jij had precies hetzelfde gevoel in je benen als Evans en weet dus daarom dat Evans makkelijker harder kon.

Vandaar ook dat Fuglsang een seconde of 15 voor hem eindigt. Daarmee is jouw theorie toch wel empirisch bewezen.
pi_69942410
Snap niet hoe jullie liggen te zeiken op Evans. Evans en Contador willen helemaal dit rondje niet winnen, die willen hun eigen testen op hun manier en ritme opdoen.

Evans heeft daarboven geen ploeg meer om het geel te dragen, dus waarom zou hij het beschermen?

Oja vergelijking met menchov, menchov kon een GT winnen en piekte er ook naar. (itt evans naar deze dauphine).

Voor gesink en zeker valverde en de subtoppers van dat groepje in het rondewerk is dit wel een belangrijk rondje omdat ze hier winstkansen/podiumkansen hebben. (zeker Valverde die zelfs niet mag starten in de tour).
  donderdag 11 juni 2009 @ 17:12:39 #284
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_69942413
Gesink witte trui
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
  donderdag 11 juni 2009 @ 17:13:17 #285
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_69942436
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:12 schreef Zelva het volgende:

[..]

Ah, en jij had precies hetzelfde gevoel in je benen als Evans en weet dus daarom dat Evans makkelijker harder kon.

Vandaar ook dat Fuglsang een seconde of 15 voor hem eindigt. Daarmee is jouw theorie toch wel empirisch bewezen.
Empirisch bewezen... Heb je een nieuw woordje geleerd op school vandaag?
pi_69942454
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:10 schreef SuikerVuist het volgende:
Dauphine niet te serieus nemen, hè. Contador en Evans hoeven hier echt niet te winnen.
Tuurlijk, maar dit zei Evans over Contador gisteren.
quote:
Evans was skeptical about his rival's low profile. "Contador in the mountains is normally the man to beat," he said. "He'll probably show his intentions tomorrow and later in the week. When you say that you are not here for the win, it's an excuse when you fail.
Dan vind ik het rijden van Evans erg sneu vandaag, aangezien hij én in het geel rijdt én ogenschijnlijk veel harder kon.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 11 juni 2009 @ 17:14:10 #287
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_69942479
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:10 schreef SuikerVuist het volgende:

Voor Valverde is het natuurlijk een doel op zich.
Uiteraard, al vraag ik me serieus af of Evans niet eens een ander doel moet gaan stellen, wil hij ooit nog eens wél wat winnen...
pi_69942510
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:12 schreef Devpartner het volgende:
Snap niet hoe jullie liggen te zeiken op Evans. Evans en Contador willen helemaal dit rondje niet winnen, die willen hun eigen testen op hun manier en ritme opdoen.

Dus lekker op de handrem rijden en op het laatst toch nog alles geven, is dat een goede test?
  donderdag 11 juni 2009 @ 17:16:24 #289
39333 Zelva
pi_69942586
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:13 schreef pfaf het volgende:

[..]

Empirisch bewezen... Heb je een nieuw woordje geleerd op school vandaag?

Best wel moeilijk kennelijk om met argumenten te discussiëren. En oh ja, zoek empirisch maar eens op.
pi_69942639
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:07 schreef Zelva het volgende:

[..]

Kijk en 'huiver', op 5 minuten ongeveer.

Of nog beter, kijk die hele klim en zie dan hoeveel werk Valverde doet, niets dus tenzij het echt niet anders kon, en vergelijk met de kilometers die Evans vandaag op kop heeft gereden en overduidelijk niet beter kon.

Contador is degene die vandaag laf heeft gereden. Iemand die tot een andere conclusie komt, is gewoon niet objectief naar Evans toe.
Ik zeg ook niet dat hij nooit aanvalt...

Hij reed gewoon dom. Liet eerst anderen het werk doen en op het moment dat hij zelf op kop ging rijden was het ook alleen maar half werk getuige zijn sprintje op het laatst en het terughalen van sommigen.
Ook raar dat hij eerst Gesink terughaalt en later laat rijden.

Contador heeft geen verantwoordelijkheid van de leiderstrui. Iets wat Di Luca zich had moeten beseffen in de Giro, want die maakte het wel erg makkelijk voor Menchov.
pi_69942650
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:12 schreef Devpartner het volgende:

Evans heeft daarboven geen ploeg meer om het geel te dragen, dus waarom zou hij het beschermen?

Oja vergelijking met menchov, menchov kon een GT winnen en piekte er ook naar. (itt evans naar deze dauphine).

Voor gesink en zeker valverde en de subtoppers van dat groepje in het rondewerk is dit wel een belangrijk rondje omdat ze hier winstkansen/podiumkansen hebben. (zeker Valverde die zelfs niet mag starten in de tour).
Als je een trui hebt, verdedig je hem. Klaar. Net als wat TheArt zegt: het zag er allemaal wat geïmproviseerd uit wat Evans deed. Hij had het niet in de hand.

En hij kon dus wel beter, want in de sprint rijdt hij nog iedereen los en als er iemand demarreerde zat ie binnen no-time in het wiel (op twee, drie keer na dan).
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  donderdag 11 juni 2009 @ 17:17:43 #292
39333 Zelva
pi_69942653
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:08 schreef pullup het volgende:
Het zag er extreem lafjes uit als hij zelf moest rijden, alsof hij echt veel harder kon, hetgeen hij ook bewees door het gemak waarop hij steeds iedereen terughaalde ( op Valverde na)
Hij counterde elke keer erg makkelijk als er iemand wel hard ging rijden en sprintte iedereen er op het laatst af.
Onzin. Fuglsang? Gesink? En wat voor echt serieuze aanvallen zijn er nadat Valverde ging nog geweest dan?
  donderdag 11 juni 2009 @ 17:18:34 #293
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_69942681
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:16 schreef Zelva het volgende:

[..]

Best wel moeilijk kennelijk om met argumenten te discussiëren. En oh ja, zoek empirisch maar eens op.
Echt.

Jouw stoere ‘argument’ gaat toch net zo op voor Contador. En dan rijdt die nog niet eens in geel. Dus je verstandelijke beperking speelt weer op. Zoek dat maar eens op.
pi_69942717
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:17 schreef Zelva het volgende:

[..]

Onzin. Fuglsang? Gesink? En wat voor echt serieuze aanvallen zijn er nadat Valverde ging nog geweest dan?
De andere keren dat hij wel direct bij een aanvaller in het wiel springt? Het sprintje op de top?
  donderdag 11 juni 2009 @ 17:21:13 #295
127004 maril
Smeetsfan
pi_69942794
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:12 schreef Mr_DG het volgende:
Gesink witte trui
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_69942797
Aaaah... de gewoonlijke na de koers Evans discussie

pi_69942825
Szmyd eindelijk een verdiende zege
Ook erg sterk van Valverde, Fuglsang, Clement en Gesink
  donderdag 11 juni 2009 @ 17:22:21 #298
39333 Zelva
pi_69942842
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:18 schreef pfaf het volgende:

[..]

Echt.

Jouw stoere ‘argument’ gaat toch net zo op voor Contador. En dan rijdt die nog niet eens in geel. Dus je verstandelijke beperking speelt weer op. Zoek dat maar eens op.
Wat een onzin. Ik zeg dat Evans niet beter kon. Contador kon misschien ook niet beter, maar die heeft dan ook geen centimeter op kop gereden, terwijl hij toch een tweede plaats heeft te verdedigen en iedereen van hem verwacht dat hij altijd en overal wel even Evans uit de wielen rijdt.

Kennelijk kun je niet met argumenten aankomen, maar alleen op de man spelen getuige je laatste opmerking.
  donderdag 11 juni 2009 @ 17:22:33 #299
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_69942854
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:21 schreef Sautor het volgende:
Aaaah... de gewoonlijke na de koers Evans discussie

Ik snap ook niet dat er überhaupt discussie over is...
pi_69942884
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:21 schreef ItaloDancer het volgende:
Szmyd eindelijk een verdiende zege
Valverde verdiende hem te winnen natuurlijk, maar soit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')