quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:56 schreef Tommeke het volgende:
Naar achterwielen fietsen kan hij als de beste, maar zelf aanvallen...
En de hele tijd op Fugslang reageren.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:06 schreef TheArt het volgende:
Ik vind dat gemekker op Evans ook een beetje teveel van het goede, maar er is wel één verschil. Menchov had in de Giro alles perfect onder controle. Evans nu absoluut niet. Valverde laten gaan om vervolgens wel een paar keer op Gesink te reageren, om vervolgens alleen maar op Nibali te reageren en Gesink opeens te laten rijden. Daar begrijp ik dus echt helemaal niets van.
Dat dusquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dan heb jij een andere koers gezien dan ik. Bij die van mij ging Evans pas schoorvoetend voorop omdat alle anderen al geweest zijn. Zelfs Fuglsang moest Evans naar Valverde brengen...
Jij spoort niet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:07 schreef Zelva het volgende:
[..]
Contador is degene die vandaag laf heeft gereden. Iemand die tot een andere conclusie komt, is gewoon niet objectief naar Evans toe.
Contador had ook geen geel te verdedigen. Had hij Evans naar Valverde moeten brengen ofzo?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:09 schreef zjroentje het volgende:
Contador kon gewoon niet beter, dat was toch wel aardig goed te zien.
Ah, en jij had precies hetzelfde gevoel in je benen als Evans en weet dus daarom dat Evans makkelijker harder kon.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dan heb jij een andere koers gezien dan ik. Bij die van mij ging Evans pas schoorvoetend voorop omdat alle anderen al geweest zijn. Zelfs Fuglsang moest Evans naar Valverde brengen...
Empirisch bewezen...quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:12 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ah, en jij had precies hetzelfde gevoel in je benen als Evans en weet dus daarom dat Evans makkelijker harder kon.
Vandaar ook dat Fuglsang een seconde of 15 voor hem eindigt. Daarmee is jouw theorie toch wel empirisch bewezen.
Tuurlijk, maar dit zei Evans over Contador gisteren.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:10 schreef SuikerVuist het volgende:
Dauphine niet te serieus nemen, hè.Contador en Evans hoeven hier echt niet te winnen.
Dan vind ik het rijden van Evans erg sneu vandaag, aangezien hij én in het geel rijdt én ogenschijnlijk veel harder kon.quote:Evans was skeptical about his rival's low profile. "Contador in the mountains is normally the man to beat," he said. "He'll probably show his intentions tomorrow and later in the week. When you say that you are not here for the win, it's an excuse when you fail.
Uiteraard, al vraag ik me serieus af of Evans niet eens een ander doel moet gaan stellen, wil hij ooit nog eens wél wat winnen...quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:10 schreef SuikerVuist het volgende:
Dauphine niet te serieus nemen, hè.Contador en Evans hoeven hier echt niet te winnen.
Voor Valverde is het natuurlijk een doel op zich.
Dus lekker op de handrem rijden en op het laatst toch nog alles geven, is dat een goede test?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:12 schreef Devpartner het volgende:
Snap niet hoe jullie liggen te zeiken op Evans. Evans en Contador willen helemaal dit rondje niet winnen, die willen hun eigen testen op hun manier en ritme opdoen.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:13 schreef pfaf het volgende:
[..]
Empirisch bewezen...Heb je een nieuw woordje geleerd op school vandaag?
Ik zeg ook niet dat hij nooit aanvalt...quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:07 schreef Zelva het volgende:
[..]
Kijk en 'huiver', op 5 minuten ongeveer.
Of nog beter, kijk die hele klim en zie dan hoeveel werk Valverde doet, niets dus tenzij het echt niet anders kon, en vergelijk met de kilometers die Evans vandaag op kop heeft gereden en overduidelijk niet beter kon.
Contador is degene die vandaag laf heeft gereden. Iemand die tot een andere conclusie komt, is gewoon niet objectief naar Evans toe.
Als je een trui hebt, verdedig je hem. Klaar. Net als wat TheArt zegt: het zag er allemaal wat geïmproviseerd uit wat Evans deed. Hij had het niet in de hand.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:12 schreef Devpartner het volgende:
Snap niet hoe jullie liggen te zeiken op Evans. Evans en Contador willen helemaal dit rondje niet winnen, die willen hun eigen testen op hun manier en ritme opdoen.
Evans heeft daarboven geen ploeg meer om het geel te dragen, dus waarom zou hij het beschermen?
Oja vergelijking met menchov, menchov kon een GT winnen en piekte er ook naar. (itt evans naar deze dauphine).
Voor gesink en zeker valverde en de subtoppers van dat groepje in het rondewerk is dit wel een belangrijk rondje omdat ze hier winstkansen/podiumkansen hebben. (zeker Valverde die zelfs niet mag starten in de tour).
Onzin. Fuglsang? Gesink? En wat voor echt serieuze aanvallen zijn er nadat Valverde ging nog geweest dan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:08 schreef pullup het volgende:
Het zag er extreem lafjes uit als hij zelf moest rijden, alsof hij echt veel harder kon, hetgeen hij ook bewees door het gemak waarop hij steeds iedereen terughaalde ( op Valverdena)
Hij counterde elke keer erg makkelijk als er iemand wel hard ging rijden en sprintte iedereen er op het laatst af.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:16 schreef Zelva het volgende:
[..]
Best wel moeilijk kennelijk om met argumenten te discussiëren. En oh ja, zoek empirisch maar eens op.
De andere keren dat hij wel direct bij een aanvaller in het wiel springt? Het sprintje op de top?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:17 schreef Zelva het volgende:
[..]
Onzin. Fuglsang? Gesink? En wat voor echt serieuze aanvallen zijn er nadat Valverde ging nog geweest dan?
Wat een onzin. Ik zeg dat Evans niet beter kon. Contador kon misschien ook niet beter, maar die heeft dan ook geen centimeter op kop gereden, terwijl hij toch een tweede plaats heeft te verdedigen en iedereen van hem verwacht dat hij altijd en overal wel even Evans uit de wielen rijdt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:18 schreef pfaf het volgende:
[..]Echt.
Jouw stoere ‘argument’ gaat toch net zo op voor Contador. En dan rijdt die nog niet eens in geel. Dus je verstandelijke beperking speelt weer op. Zoek dat maar eens op.
Ik snap ook niet dat er überhaupt discussie over is...quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:21 schreef Sautor het volgende:
Aaaah... de gewoonlijke na de koers Evans discussie
Valverde verdiende hem te winnen natuurlijk, maar soit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |