Haha.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:59 schreef maartenducrot het volgende:
Normaal wordt Valverde hier afgekraakt omdat hij nooit aanvalt en nu wordt hij ineens aanbeden
Dan heb jij een andere koers gezien dan ik. Bij die van mij ging Evans pas schoorvoetend voorop omdat alle anderen al geweest zijn. Zelfs Fuglsang moest Evans naar Valverde brengen...quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:59 schreef wimderon het volgende:
Het zit diep bij de meesten blijkbaar. Evans heeft kilometers op kop gereden, verantwoordelijkheid genomen en nog zijn het kotssmilies die de klok slaan.
Yep, hij reed op kop. Maar het was nog steeds halfslachtig gespeculeer met de handrem. Het ziet er gewoon niet prettig uit.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:59 schreef wimderon het volgende:
Het zit diep bij de meesten blijkbaar. Evans heeft kilometers op kop gereden, verantwoordelijkheid genomen en nog zijn het kotssmilies die de klok slaan.
is Evans een broer van je?quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:59 schreef wimderon het volgende:
Dude .... hij heeft eerst maximaal, maar dan ook echt maximaal geprofiteerd van de anderen. Volgens mij zou hij bij onderhandelingen zelfs de meest gehaaide loansharks nog oplichten voor een minimaal percentage.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:59 schreef wimderon het volgende:
Dit dus.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dan heb jij een andere koers gezien dan ik. Bij die van mij ging Evans pas schoorvoetend voorop omdat alle anderen al geweest zijn. Zelfs Fuglsang moest Evans naar Valverde brengen...
Ik denk eerder dat het diep zit bij jou. Dat op kop rijden van hem was ook maar halfbakken, want hij pakte makkelijk een paar terug en kon op het laatst nog wel versnellen. Hij was gewoon veel te bang voor Contador.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:59 schreef wimderon het volgende:
Beetje faalangsterig is hij toch?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:03 schreef TheArt het volgende:
Clement kan veel meer dan hij denkt. Dat heeft hij al meerdere malen in interviews aangegeven. En na Murcia eerder dit jaar komt het er hier weer uit.
Het was geen grap, eerder een constatering.quote:
Haha.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:59 schreef wimderon het volgende:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:56 schreef Tommeke het volgende:
Naar achterwielen fietsen kan hij als de beste, maar zelf aanvallen...
En de hele tijd op Fugslang reageren.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:06 schreef TheArt het volgende:
Ik vind dat gemekker op Evans ook een beetje teveel van het goede, maar er is wel één verschil. Menchov had in de Giro alles perfect onder controle. Evans nu absoluut niet. Valverde laten gaan om vervolgens wel een paar keer op Gesink te reageren, om vervolgens alleen maar op Nibali te reageren en Gesink opeens te laten rijden. Daar begrijp ik dus echt helemaal niets van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |