Wat een spannend leven moet jij hebben.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:29 schreef Sprouts het volgende:
Ik heb de geprinte tickets ondertussen voor me liggen..Wat een kick was dat zeg!![]()
Mijn dag kan niet meer stuk.
Ik herken het gevoel volledig! Ik was echt even door het bedrijf aan het stuiteren :-)quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:29 schreef Sprouts het volgende:
Ik heb de geprinte tickets ondertussen voor me liggen..Wat een kick was dat zeg!![]()
Mijn dag kan niet meer stuk.
Krijg ik dus ook steeds. Ga er dus maar van uit dat het niet meer mogelijk is.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:30 schreef annoh het volgende:
Net waren er opeens toch weer staanplaatsen, maar ik krijg het scherm direct erna gewoon constant een foutmelding. Godver!
En nu mijn 2e kaartjequote:Op donderdag 11 juni 2009 17:32 schreef Susi het volgende:
[..]
Krijg ik dus ook steeds. Ga er dus maar van uit dat het niet meer mogelijk is.
Oh, daar ben ik ook weleens benieuwd naar. Ben d'r nog nooit geweest.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:31 schreef Susi het volgende:
* Susi gaat op zoek hoe Ahoy nu eigenlijk in elkaar zit![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:31 schreef Susi het volgende:
* Susi gaat op zoek hoe Ahoy nu eigenlijk in elkaar zit![]()
Zekersquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wat een spannend leven moet jij hebben.
Is de betaling mislukt?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:36 schreef Susi het volgende:
Ah dat meen jeIk had dus een kaartje, is ie geannuleerd omdat ik niet doorhad dat ik 'm had
![]()
Nee, ik had niet door dat ik er door was, hij geeft steeds foutmeldingen. Kon ik staanquote:
Dat is wel heel grappig, want ik heb nu dus gewoon 3 kaarten. Hoef ik zaterdag niet meer om 10 uur achter de laptop te zitten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:36 schreef Susi het volgende:
Ah dat meen jeIk had dus een staankaartje, is ie geannuleerd omdat ik niet doorhad dat ik 'm had
![]()
No problemquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:20 schreef Agiath het volgende:
Ik heb een kaartje![]()
Via Apfelsaft, bedankt
Anders scroll je even door het topic en ik denk dat de koek (kaartjes) nu wel op isquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:55 schreef Sjaaque het volgende:
Wat?! Zijn de kaartjes nu al te koop? Kan iemand mij ook een link sturen? Zijn er nog staanplaatsen beschikbaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |