Met die blonde zus van me?quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:55 schreef Het_hupt het volgende:
Groningen - Roden is te doen
zin in n 3ootje?
Dat klinkt héél eng, dikkiequote:Op donderdag 11 juni 2009 16:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben niet verlegen, bezit 23 cm kloppend vlees en woon in hartje Groningen.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:54 schreef Isabeau het volgende:
Hoi,
Mijn naam is Isa
Ik ben geen 19 jaar en studeer niet American Studies in Groningen
In het weekend verblijf ik niet in Nieuw Schoonrbeek
Ze noemen mij ook wel "doos" of de "Miep"
Mijn hobby's zijn Fok!, films, WoW (omfg, she plays wow!!), koken, huishouden, neuken de liefde bedrijven en fitness. Verder ga ik niet graag uit.
Ik ben op zoek naar een leuke vriend in de omgeving van Groningen of Emmen/CoevordenNederland.
Ik stel geen eisen maar stuur in een reply maar een foto of een verhaaltje. Ik hou van Winnie de Pooh.
Ben je een beetje verlegen?
Dan heb je pech.
ps: topic was een idee van: [GEZ] Leuke vriendin
Godverdomme dat is een net setje wat je daar hebt.quote:
...quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:59 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Godverdomme dat is een net setje wat je daar hebt hangen.
Jij telt voor 2?quote:
mwah, ik telde mn vriendin ook meequote:
Ja! dat was de laatste keer dat ik hem droegquote:
Wacht wacht ik ben een lvl 80 warlock,quote:
Die BH is zo te vervangen, wat daar onder zit niet!quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja! dat was de laatste keer dat ik hem droegSplinternieuw en foto gemaakt om iemand te laten zien dat de bh die volgens de verkoopster uitstekend zat eigenlijk niet goed zat
(had een beigekleurige nodig voor onder half doorzichtig kledingstuk)
Je krijgt van mij een Marlies dekkers,quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja! dat was de laatste keer dat ik hem droegSplinternieuw en foto gemaakt om iemand te laten zien dat de bh die volgens de verkoopster uitstekend zat eigenlijk niet goed zat
Alliance of Horde?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:05 schreef stoepjong het volgende:
wacht wacht ik ben een lvl 80 warlock,
Nuekcen?
Ok. Doe dan ook nog een een foto van jou met je mooiste BH aan. Even voor de goede beeldvorming.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat werkt maar 1xquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:07 schreef stoepjong het volgende:
[..]
Je krijgt van mij een Marlies dekkers,
Nuuecken??
Horde natuurlijk,quote:
Ik maak verder nooit foto's van mijn tietenquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ok. Doe dan ook nog een een foto van jou met je mooiste BH aan. Even voor de goede beeldvorming.
Mooi hoef ik dat niet meer te doen!quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat werkt maar 1x(mijn vorige fuckbuddy gaf me ook MD ondergoed)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gezellig in de kroeg zitten + communiceren met pre-teens, is best oke.
....tsjaquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:09 schreef stoepjong het volgende:
Horde natuurlijk,
mijn alliance is 77
,
Nueckkenn??!?!?
Zie ik eruit als iemand die heel FOK gaat doorzoeken voor een tietenfoto?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik maak verder nooit foto's van mijn tietenMaar er zwerft nog wel ergens een andere tietenfoto op fok rond. Heb die foto niet zelf, was gemaakt door een medefokker op een meeting
MOET HEBBEENNN!!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik maak verder nooit foto's van mijn tietenMaar er zwerft nog wel ergens een andere tietenfoto op fok rond. Heb die foto niet zelf, was gemaakt door een medefokker op een meeting
En ik heb het idee dat die andere TS wel serieus wasquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
En toch he heb ik het idee dat hier meer "serieuze" aanbiedingen gepost worden dan in dat andere topic
Nee, ik ben zelf niet eens geínteresseerd in mijn eigen foto.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:11 schreef Florian_ het volgende:
Zie ik eruit als iemand die heel FOK gaat doorzoeken voor een tietenfoto?
TS is in dit geval vrouw, en 95% procent van Fok! is man. Well duh!quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
En toch he heb ik het idee dat hier meer "serieuze" aanbiedingen gepost worden dan in dat andere topic
Ja kijk hoor eens ; Ik verlies op deze manier nooit!quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
....tsja
Horde
Maar dat je óók een Allie hebt! Vieze vuile overloper!
?? huuu hoe bedoel je ??!??!quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik heb het idee dat die andere TS wel serieus was
Je verliest altijd op deze manier! Ik zit op een pvp server en heb echt een hékel aan alliesquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:13 schreef stoepjong het volgende:
Ja kijk hoor eens ; Ik verlies op deze manier nooit!![]()
Snap je!![]()
Nu dan nuecken
O kom opquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:16 schreef Het_hupt het volgende:
voor diegene die mij steeds in de PM lastig valt, dat triootje cq quatrootje is alleen van toepassing op dames
Oe ja dat is beloofd! Bij jou of bij mij thuis??quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je verliest altijd op deze manier! Ik zit op een pvp server en heb echt een hékel aan allies![]()
En de allies daar hebben ongetwijfeld een hekel aan ons.
Niet slim![]()
En ik wil alleen nuecken als ik wel kan raiden ondertussen.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:16 schreef Het_hupt het volgende:
voor diegene die mij steeds in de PM lastig valt, dat triootje cq quatrootje is alleen van toepassing op dames
Terwijl jij je in de kamer ernaast vermaakt met de stofzuiger?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:16 schreef Het_hupt het volgende:
You wishquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
O kom opDit is een grapje neem ik aan?
Neuh, lesbisch, dat dan weer welquote:
Doe dan maar bij jou thuis! Als ze de koffie ook nog even serveert nadat ik "Oh god! Oh god! *gil van genot* Kut een wipe!!" heb geschreeuwd dan is het helemaal top.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:18 schreef stoepjong het volgende:
Oe ja dat is beloofd! Bij jou of bij mij thuis??
PS. Mijn moeder zet hele lekkere koffie!
als jij iets met 2 tieten een stofzuiger wil noemen, be my guestquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:19 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Terwijl jij je in de kamer ernaast vermaakt met de stofzuiger?
En als ze nou héél goed zuigt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:21 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
als jij iets met 2 tieten een stofzuiger wil noemen, be my guest
Melk of suiker?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Doe dan maar bij jou thuis! Als ze de koffie ook nog even serveert nadat ik "Oh god! Oh god! *gil van genot* Kut een wipe!!" heb geschreeuwd dan is het helemaal top.
Melk en suikerquote:
je had het koud?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Melk en suiker
En qua meer tietenfoto's kwam ik niet verder dan deze:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Melk en suiker
[ afbeelding ]
Anticlimax.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Melk en suiker
[ afbeelding ]
quote:
Ik heb echt geen blotere meerquote:
Je kunt ook in plaats van beesten neerknuppelen in WoW even snel een degelijke BH aantrekken, een foto maken, en die op FOK zetten.quote:
Als je nog ergens een borsten foto hebt moet je de ff aan me laten zien, tussen het gold-farmen oke,quote:
7 uur.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:31 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ik heb hier een kast vol chocola staan die op springen staat...
en die MOET op!!
hoe laat kom je???
Ja ik word altijd geil van klokhuis. dus rond die tijd meestalquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:34 schreef mrSPLIFFY het volgende:
eehhh
Verdorie zeg, ik kan mij niet aan de indruk onttrekken, dat je testosteronspiegel op een schrikbarende hoogte staatquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:35 schreef stoepjong het volgende:
[..]
Ja ik word altijd geil van klokhuis. dus rond die tijd meestal
Ze is weer aan het WOW-en,quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:37 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ok dan ga jij lekker klokhuis kijken, krijg je ook een chocolaatje...
dan ga ik wel met Isa een potje kick dammen
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:37 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Verdorie zeg, ik kan mij niet aan de indruk onttrekken, dat je testosteronspiegel op een schrikbarende hoogte staat
Ik begin alvast.quote:Auto rijden is niet goed voor het milieu. Maar Bart weet in Duitsland een milieuvriendelijke auto te vinden die op waterstof rijdt. Hoe kan dat en wat is waterstof precies? Bart gaat naar de waterstofdeskundige en naar de autofabriek van de waterstofauto
ik wil mijn gezicht er tussen stoppen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Melk en suiker
[ afbeelding ]
Topic is meteen minder leukquote:
Als je nu dat shirtje eens uittrekt, en dan een nieuwe foto maakt en hier plaatst, zou dit topic pas écht stormlopenquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:25 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Melk en suiker
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:14 schreef XtremeNL het volgende:
Hoi,
Mijn naam is Sytse
Ik ben geen 21 jaar en studeer niet.
In het weekend verblijf ik bij voorkeur in bed.
Ze noemen mij ook die lange gast met dat haar
Mijn hobby's zijn Fok!, masturberen, mezelf in slaap huilen, 4chan en geenstijl.
Ik ben op zoek naar jou, Isa.
Ik stel geen eisen zolang je maar reageert en me niet blokkeert. Ik heb niet zo'n grote penis maar toen ik voor het eerst seks had zei ze dat ze het "Best lekker vond, zo tussendoor."
Ik ben niet verlegen en hoop dat ik geen pech heb.
Lijkt verassend veel op mij.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:14 schreef XtremeNL het volgende:
Hoi,
Mijn naam is Sytse
Mijn hobby's zijn Fok!, masturberen, mezelf in slaap huilen, 4chan en geenstijl.
Ik stel geen eisen zolang je maar reageert en me niet blokkeert. Ik heb niet zo'n grote penis maar toen ik voor het eerst seks had zei ze dat ze het "Best lekker vond, zo tussendoor."
wtf, heb je haar ook al gehad?quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:00 schreef remlof het volgende:
Ik kan TS van harte aanbevelen. Genuine "leuke meid"
Zei ik dat?quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:25 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
wtf, heb je haar ook al gehad?
ouwe FOK! Casanova
oh sry heurquote:
De mannelijke crew zit vaker in de pms als de vrouwelijkequote:Op donderdag 11 juni 2009 21:30 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
oh sry heur
geef je eens een compliment, zit je weer in de pms
Maar minstens net zo vaak in de kroegquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De mannelijke crew zit vaker in de pms als de vrouwelijke
snapte de hint wel heurquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iedere vrouw die zegt dat de grootte er niet toe doet liegtquote:
Vaker dan.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Blontquote:
Dan zit ik gebakken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iedere vrouw die zegt dat de grootte er niet toe doet liegt
Hmm dat ligt eraan. Je weet ook hoe je hem moet gebruiken?quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm dat ligt eraan. Je weet ook hoe je hem moet gebruiken?
Wat moet je als man denken van een opmerking zoals "Oh wow, normaal kom ik nooit klaar van seks"?quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm dat ligt eraan. Je weet ook hoe je hem moet gebruiken?
Dan doe je wel iets goed jaquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:08 schreef XtremeNL het volgende:
[..]
Wat moet je als man denken van een opmerking zoals "Oh wow, normaal kom ik nooit klaar van seks"?
(Dit topic gaat nu trouwens over leuters.)
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:14 schreef XtremeNL het volgende:
Hoi,
Mijn naam is Sytse
quote:
Ja heb ik! En daarop kijk ik alsof ik moet poepen omdat ik mijn buik inhouquote:Op vrijdag 12 juni 2009 02:34 schreef NoFidea het volgende:
Heb je geen goede bikini foto? Elke meid heeft toch zeker wel een bikini foto!
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 02:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]Nu weten ze allemaal dat je me naakt hebt gezien! Shhhhh!
Dit weekend gaat niet lukken, maar volgend wel, lemme know,quote:(ik heb dit weekend geen moer te doen, want afspraak gaat niet door en UIO wil niet helemaal naar Drenthe komen)
Dan crop je gewoon even je hoofd eraf of block je hetquote:Op vrijdag 12 juni 2009 02:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja heb ik! En daarop kijk ik alsof ik moet poepen omdat ik mijn buik inhouDus no way dat iemand die ooit te zien krijgt
Heb je er maar 1?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 02:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja heb ik! En daarop kijk ik alsof ik moet poepen omdat ik mijn buik inhouDus no way dat iemand die ooit te zien krijgt
Dat wás geen SOAquote:Op vrijdag 12 juni 2009 02:51 schreef mvt het volgende:
Hoor ik daar dat je geen weekendplannen hebt?
Moet ik zeggen dat ik nog ergens een paar allies geparkeerd heb staan? Of zeg ik dan wat onoverkomelijks?
Trouwens, die tietenfoto's zijn goed en tenminste niet zo banwaardig als die SOA foto's ooit.
Zelfs de liefde van mijn leven stuurt me geen PMquote:
Dit is serieus!?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 02:59 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Had wel een leuke jongen voor je, maar bij nader inzien gun ik hem geen vriendin die dr tieten op een forum met oversexte pubertjes van botweg geschat 12 tot 18 jaar en dan nog wat overig verwaarloosd zaad boven de 20 zet.
Leuke beginpost tho.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 02:58 schreef mvt het volgende:
jij had toch toen ooit van die plaatjes gepost met benen die volledig zwart waren door weet ik veel wat. Ik dacht dat dat het resultaat was van een onbehandelde SOA.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 03:10 schreef XtremeNL het volgende:
[..]
Dit is serieus!?
Is het trouwens mijn leuter laten zien als ik een foto post waarop men spijkerbroek zichtbaar is?
Ga naar KPD kun je pikken van users bekijkenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 03:14 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet.![]()
Had gewoon even een aanknooppunt nodig.
Overige punt is; hoe kun je je zo laten beinvloeden door een stel beunhazen om jezelf zo op internet te zetten. Lack of selfrespect, met of zonder je gezicht erbij.
En nee, het is niet je leuter laten zien, maargoed denk dat er ook weinig zijn met de behoefte om een foto van jouw leuter te zien.
Tis al lang geleden...... wordt oudquote:Op vrijdag 12 juni 2009 03:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]gewoon een bacteriële infectie die nogal naar uitpakte voor de gefotografeerde. Je zou er nu niet meer voor geband worden
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 03:16 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Ga naar KPD kun je pikken van users bekijken
Waarom is een foto met trui aan dan wel je tieten laten zien?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 03:14 schreef LaFemmeFatale het volgende:
En nee, het is niet je leuter laten zien
valt weer mee dat je niet de quote aanpastquote:
* aandacht goudvis heeft...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 03:14 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[..]
behoefte ....jouw leuter ... zien.
Nemen we alles letterlijk om half 3 snachts? Oke, ze liet haar bh plus uitpuilende inhoud zien. Maargoed dat is heel normaal toch doe ik ook elke dag om 3 6 en 9 uur. Maar zondags niet want dan doe ik dat om 2 4 en 8 uur.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 03:30 schreef XtremeNL het volgende:
[..]
Waarom is een foto met trui aan dan wel je tieten laten zien?
Als dat al uitpuilend is hebn jij wel erg kleine borstenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 03:42 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[..]
Nemen we alles letterlijk om half 3 snachts? Oke, ze liet haar bh plus uitpuilende inhoud zien.
Ook in ONZ kan het serieus zijn hoor!quote:
Ik wilde zeggen 'en dat op dit tijdstip'..... toen zag ik dat het wel al erg laat is.quote:
quote:
Achja, de een word gezegend met grotere borsten, de ander word gezegend met een gezond verstand en een zeer redelijk IQ aan de tweede heb je meer dacht ik. Overigens heb ik 75 C, veel groter zou ik ze niet willen hebben ben er héél blij mee hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 03:49 schreef XtremeNL het volgende:
[..]
Als dat al uitpuilend is hebn jij wel erg kleine borsten
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 04:20 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[..]
Achja, de een word gezegend met grotere borsten, de ander word gezegend met een gezond verstand en een zeer redelijk IQ aan de tweede heb je meer dacht ik. Overigens heb ik 75 C, veel groter zou ik ze niet willen hebben ben er héél blij mee hoor![]()
Je snapt dat 75 en 80 en 85 etc de omvang van je ribbenkast is zeg maar?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 04:23 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dat is idd (imo) een perfecte maat, hij mag ook 85c zijn maar ok, 75 is helemaal niet verkeerd!
Jij had toch al een vriendin? Zat die niet toevallig op dit forum, of verwar ik je nu met iemand anders?quote:
Nee, ze gaat zo foto's posten van haar cup Cquote:Op vrijdag 12 juni 2009 07:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Heeft LFF niet door dat dit 1 grote grap is? Of doet ze alsof?
Ik ben er zometeen vantussen, ik laat de kans op een date liggen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ze gaat zo foto's posten van haar cup C
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 02:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:47 schreef dubidub het volgende:
[..]
Jij had toch al een vriendin? Zat die niet toevallig op dit forum, of verwar ik je nu met iemand anders?
wat moet ze daar nou mee???????????????quote:
http://www.craigslist.org/about/best/lax/878989144.htmlquote:Girl seeking WoW player - w4m
--------------------------------------------------------------------------------
Date: 2008-10-14, 11:01AM PDT
Do you like to PvP in the World of Warcraft? Do you want to have sex with a girl playing arena in the eighteen-hundreds bracket? Do you want to have sex with me WHILE I play arena? Continue reading..
I will be playing my druid.. she is in full Season 3 and some Season 4. I play with another female player on her warrior, but she is not going to physically join us.. she will be on vent or skype listening in, but mostly her purpose will be to keep the game going smoothly by letting me know what is happening so I don't have to pay much attention.
You must be ok with vaginal and anal penetration, as well as eating me out, and you must be able to finish on me twice within one hour.
But more importantly, you must be familiar with the game. You should be not only yelling things like, "Your pussy feels so good on my dick" but also pay some attention to my arena game(s). And be loud. Remember, I'll have my headset on to talk to my partner. "Root him!", "Cyclone so I can pull out and fuck your ass" and so on. You must be kinky, naughty, and very horny. I will be quizzing you, so if you are not sure about your stuff, please do not respond.
What you have to do/have in order for me to consider you:
- You must have at least one level 70 in equivalent gear, maybe we can chat about it.
- You cannot be overweight, but also not the muscle jock body type with a brain the size of a pea. Chubby is BEST!
- You must be able to spell.
- You must be at least 20 years old and no older than 29.
- At least 5'10".
- No blondies.
- Dark hair, dark eyes
- Prefer uncut, but you must be clean. Circumsized will be considered, but not preferred.
About me:
- I am 5'8"
- 150lbs
- Blue eyes and brown hair.
- I know a lot about video games.
- I want to fuck you while I play arena if you fulfill the above requirements. - I am very tight.. I have not had sex in about 8 months.
it's ok to contact this poster with services or other commercial interests
PostingID: 878989144
rodenaar?quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:55 schreef Het_hupt het volgende:
Groningen - Roden is te doen
zin in n 3ootje?
Ik kan wel een paar leuke dingen verzinnen...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat moet ze daar nou mee???????????????
Is dat het enige dat je kent van Roden?quote:
Voor Isa?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik kan wel een paar leuke dingen verzinnen...
jup woon er nu 17 jaar, en ik ken alleen rodermarkt, rest van het jaar probeer ik ervan bij te komenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
Is dat het enige dat je kent van Roden?
Woon er langer... En ken meerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:50 schreef x-tremed het volgende:
[..]
jup woon er nu 17 jaar, en ik ken alleen rodermarkt, rest van het jaar probeer ik ervan bij te komen
je doet me denken aan een scene uit criminal minds met penelope die ook een online liefdes brief ofzo krijgt in een spelquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:07 schreef Isabeau het volgende:
Rodermarkt schijnt leuk te zijn, ik ben er zelf nooit geweest.
Salatrel, ken je dat verhaal nog van dat meisje in wow die seks aanbood in ruil voor gold zodat ze haar epic mount kon kopen!Dat was ook al zo bizar.
Ik heb helaas mijn droomtauren op de witte draak nog niet gevonden hierHet is overigens wel heel triest dat ik de mooiste liefdesbrief ooit in wow heb gekregen van een death knight die onder de indruk was van mijn belf priest
Nou ja, ik schrok me echt rot toen ik die brief kreegquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:09 schreef Qwea het volgende:
je doet me denken aan een scene uit criminal minds met penelope die ook een online liefdes brief ofzo krijgt in een spel![]()
eem zoeken
Helaas. Films of series over internetdingen of games zijn zelden leukquote:
Ze werdt geloof ik "verliefd" ging een date aan met die kerel en werdt neergeschotenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, ik schrok me echt rot toen ik die brief kreegIets met 'kan niet meer eten of slapen sinds ik je heb ontmoet blah blah' En dan was het ook nog de neef van iemand die ik wel echt kende. Hoe liep het met Penelope af?
DHJou zoek ik niet meer want jij ging langs 4 films zappen op de bank toen ik me verveelde in een BG terwijl je hele andere dingen met dit domme blondje in je bed had kunnen doen.
deze was echt grappigquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Helaas. Films of series over internetdingen of games zijn zelden leukBehalve Southpark dan.
niet eens?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:19 schreef Isabeau het volgende:
Dat gedeelte met 'werd neergeschoten' daar ben ik dan weer niet zo'n fan van. Neergeschoten worden.
jij moest je battle spelen. dan kun je toch niet in bed liggen??quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
DHJou zoek ik niet meer want jij ging langs 4 films zappen op de bank toen ik me verveelde in een BG terwijl je hele andere dingen met dit domme blondje in je bed had kunnen doen.
Nou, als je die advertentie van hierboven leest dan kan je zien dat iets anders dan nog best mogelijk isquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:21 schreef Den_Haag het volgende:
jij moest je battle spelen. dan kun je toch niet in bed liggen??
die had je dan ook van te voren moeten publiceren. wensen achteraf kan ik zo weinig mee.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, als je die advertentie van hierboven leest dan kan je zien dat iets anders dan nog best mogelijk is
ik zie je zoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:42 schreef Isabeau het volgende:
Hey, ik ga offline, ik heb een date voor vanavond
moet je toch maar eens meemaken :p is nog veel leuiker in het echt dan van de verhalen hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:07 schreef Isabeau het volgende:
Rodermarkt schijnt leuk te zijn, ik ben er zelf nooit geweest.
jaaa was een druid die ook een costuum hadquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:07 schreef Isabeau het volgende:
Salatrel, ken je dat verhaal nog van dat meisje in wow die seks aanbood in ruil voor gold zodat ze haar epic mount kon kopen!Dat was ook al zo bizar.
Ik ken maar 1 leuk persoon in Roden en die spreek ik te weinigquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:48 schreef x-tremed het volgende:
moet je toch maar eens meemaken :p is nog veel leuiker in het echt dan van de verhalen hoor
nikkyquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken maar 1 leuk persoon in Roden en die spreek ik te weinig
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
jaaa was een druid die ook een costuum had![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken maar 1 leuk persoon in Roden en die spreek ik te weinig
Is je pik 30 cm?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:48 schreef Cityhopperkopper het volgende:
Isa ik woon in hetzelfde dorp als jij
neucken?
Lazerstraal op.. Ze is van mijquote:
quote:Spannend! Ik heb er nu al zin inZie ik je vanavond in de Horde inn in Dalaran, ok!
*dikke orc kus*
Isa
Op 12 June 2009 11:43 schreef Neutrino het volgende:
Ik ben 30, systeembeheerder en WOW speler. Het zou leuk zijn als jij mijn combat pet wil zijn. Ik benLVL 90 Ogre en wil graag met je chillen tijdens de cooldown. Als we elkaar wat beter leren kennen kunnen we ook eens een keer gaan irc'en op Efnet. Oeh.. zo spannend allemaal.. Je bent wel een echt meisje, toch?
Groetjes Neut
Echt waar? Je werkt toch niet toevallig bij Fokker hèquote:Op vrijdag 12 juni 2009 18:48 schreef Cityhopperkopper het volgende:
Isa ik woon in hetzelfde dorp als jij
Sorry...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb je nog niet in de inn gezien, neutrino
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Echt waar? Je werkt toch niet toevallig bij Fokker hè
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 02:28 schreef Cityhopperkopper het volgende:
jawol
Je woont toch niet in Krakeel of de Weide hoop ik?
Wil best je nurse zijn op zondagochtend!...quote:Op zaterdag 13 juni 2009 04:49 schreef Harajuku. het volgende:
OmdatHoogeveen
![]()
Vorig jaar lag ik in het ziekenhuis, was jij mijn nurse?Nurse #3 was heel nors.
Nou, wat zit jij mij ineens te e-stalken zegquote:Op zaterdag 13 juni 2009 04:51 schreef JoeThePlumber het volgende:
[..]
Wil best je nurse zijn op zondagochtend!...
Dokter. Ik heb gestudeerd voor dokter.quote:Op zaterdag 13 juni 2009 04:49 schreef Harajuku. het volgende:
OmdatHoogeveen
![]()
Vorig jaar lag ik in het ziekenhuis, was jij mijn nurse?Nurse #3 was heel nors.
quote:Op zaterdag 13 juni 2009 04:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou, wat zit jij mij ineens te e-stalken zeg
Ohquote:Op zaterdag 13 juni 2009 04:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dokter. Ik heb gestudeerd voor dokter.
Ik heb totaal geen verstand van het werk van de verpleegkundigen, sorry. Daarvoor moet je bij Beesie Jen zijn van Fok, die werkt als verpleegkundige in het Bethesda ziekenhuis
Misschien klemmen vastgehoudenquote:
Daar zou ik echt niet naar kunnen kijkenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 05:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien klemmen vastgehoudenMensen opereren kan ik niet zelf. Alhoewel wel alleen wat kleine dingen en een blinde darm operatie gedaan (nou ja, met chirurg er naast toekijkend)
Eigenlijk zoek ik helemaal nietquote:
Ik vond de operatiekamers maar saai en stom, vooral niet vies oidquote:Op zaterdag 13 juni 2009 05:01 schreef Harajuku. het volgende:
Daar zou ik echt niet naar kunnen kijkenGadverdamme
Ik moest zelf op een strijkplankje gaan liggenquote:Op zaterdag 13 juni 2009 05:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond de operatiekamers maar saai en stom, vooral niet vies oidUrenlang staan, pijn in je poten, saai blech. Ik had na een paar dagen OK zoveel pijn in mijn voeten dat ik 's morgens niet direct uit bed op mijn benen kon staan. Mijn voeten leken van onderen wel ontstoken. Direct die achterlijke OK klompen links laten liggen en eigen schoenen + plastic hoesjes gaan dragen.
Mwoah, met ok-pyjama en daaroverheen de steriele kleren + handschoenen + hoofdbedekking + mondkapje aan valt dat reuze meequote:
Hah, net een tvp van hem verwijderd om die reden! Haha1quote:Op zaterdag 13 juni 2009 05:25 schreef Isabeau het volgende:
Leest er één ook niks hoorLukt aardig hè, al dat postopkrikken.
Ik was de eerste die hem aangafquote:Op zaterdag 13 juni 2009 05:26 schreef Isabeau het volgende:
Nou, dan kan je half fok wel afgaan als je dat soort dingen van hem wilt verwijderen
en ik maar wachten op die tieten foto'squote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |