Met die blonde zus van me?quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:55 schreef Het_hupt het volgende:
Groningen - Roden is te doen
zin in n 3ootje?
Dat klinkt héél eng, dikkiequote:Op donderdag 11 juni 2009 16:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben niet verlegen, bezit 23 cm kloppend vlees en woon in hartje Groningen.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:54 schreef Isabeau het volgende:
Hoi,
Mijn naam is Isa
Ik ben geen 19 jaar en studeer niet American Studies in Groningen
In het weekend verblijf ik niet in Nieuw Schoonrbeek
Ze noemen mij ook wel "doos" of de "Miep"
Mijn hobby's zijn Fok!, films, WoW (omfg, she plays wow!!), koken, huishouden, neuken de liefde bedrijven en fitness. Verder ga ik niet graag uit.
Ik ben op zoek naar een leuke vriend in de omgeving van Groningen of Emmen/CoevordenNederland.
Ik stel geen eisen maar stuur in een reply maar een foto of een verhaaltje. Ik hou van Winnie de Pooh.
Ben je een beetje verlegen?
Dan heb je pech.
ps: topic was een idee van: [GEZ] Leuke vriendin
Godverdomme dat is een net setje wat je daar hebt.quote:
...quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:59 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Godverdomme dat is een net setje wat je daar hebt hangen.
Jij telt voor 2?quote:
mwah, ik telde mn vriendin ook meequote:
Ja! dat was de laatste keer dat ik hem droegquote:
Wacht wacht ik ben een lvl 80 warlock,quote:
Die BH is zo te vervangen, wat daar onder zit niet!quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja! dat was de laatste keer dat ik hem droegSplinternieuw en foto gemaakt om iemand te laten zien dat de bh die volgens de verkoopster uitstekend zat eigenlijk niet goed zat
(had een beigekleurige nodig voor onder half doorzichtig kledingstuk)
Je krijgt van mij een Marlies dekkers,quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja! dat was de laatste keer dat ik hem droegSplinternieuw en foto gemaakt om iemand te laten zien dat de bh die volgens de verkoopster uitstekend zat eigenlijk niet goed zat
Alliance of Horde?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:05 schreef stoepjong het volgende:
wacht wacht ik ben een lvl 80 warlock,
Nuekcen?
Ok. Doe dan ook nog een een foto van jou met je mooiste BH aan. Even voor de goede beeldvorming.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat werkt maar 1xquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:07 schreef stoepjong het volgende:
[..]
Je krijgt van mij een Marlies dekkers,
Nuuecken??
Horde natuurlijk,quote:
Ik maak verder nooit foto's van mijn tietenquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ok. Doe dan ook nog een een foto van jou met je mooiste BH aan. Even voor de goede beeldvorming.
Mooi hoef ik dat niet meer te doen!quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat werkt maar 1x(mijn vorige fuckbuddy gaf me ook MD ondergoed)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gezellig in de kroeg zitten + communiceren met pre-teens, is best oke.
....tsjaquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:09 schreef stoepjong het volgende:
Horde natuurlijk,
mijn alliance is 77
,
Nueckkenn??!?!?
Zie ik eruit als iemand die heel FOK gaat doorzoeken voor een tietenfoto?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik maak verder nooit foto's van mijn tietenMaar er zwerft nog wel ergens een andere tietenfoto op fok rond. Heb die foto niet zelf, was gemaakt door een medefokker op een meeting
MOET HEBBEENNN!!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik maak verder nooit foto's van mijn tietenMaar er zwerft nog wel ergens een andere tietenfoto op fok rond. Heb die foto niet zelf, was gemaakt door een medefokker op een meeting
En ik heb het idee dat die andere TS wel serieus wasquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
En toch he heb ik het idee dat hier meer "serieuze" aanbiedingen gepost worden dan in dat andere topic
Nee, ik ben zelf niet eens geínteresseerd in mijn eigen foto.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:11 schreef Florian_ het volgende:
Zie ik eruit als iemand die heel FOK gaat doorzoeken voor een tietenfoto?
TS is in dit geval vrouw, en 95% procent van Fok! is man. Well duh!quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
En toch he heb ik het idee dat hier meer "serieuze" aanbiedingen gepost worden dan in dat andere topic
Ja kijk hoor eens ; Ik verlies op deze manier nooit!quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
....tsja
Horde
Maar dat je óók een Allie hebt! Vieze vuile overloper!
?? huuu hoe bedoel je ??!??!quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik heb het idee dat die andere TS wel serieus was
Je verliest altijd op deze manier! Ik zit op een pvp server en heb echt een hékel aan alliesquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:13 schreef stoepjong het volgende:
Ja kijk hoor eens ; Ik verlies op deze manier nooit!![]()
Snap je!![]()
Nu dan nuecken
O kom opquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:16 schreef Het_hupt het volgende:
voor diegene die mij steeds in de PM lastig valt, dat triootje cq quatrootje is alleen van toepassing op dames
Oe ja dat is beloofd! Bij jou of bij mij thuis??quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je verliest altijd op deze manier! Ik zit op een pvp server en heb echt een hékel aan allies![]()
En de allies daar hebben ongetwijfeld een hekel aan ons.
Niet slim![]()
En ik wil alleen nuecken als ik wel kan raiden ondertussen.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:16 schreef Het_hupt het volgende:
voor diegene die mij steeds in de PM lastig valt, dat triootje cq quatrootje is alleen van toepassing op dames
Terwijl jij je in de kamer ernaast vermaakt met de stofzuiger?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:16 schreef Het_hupt het volgende:
You wishquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
O kom opDit is een grapje neem ik aan?
Neuh, lesbisch, dat dan weer welquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |